Toon posts:

AM2 of 939 + samenstelling nieuwe game pc.

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben van plan om een leuk game pc'tje in elkaar te zetten van rond de 750 euro. Nu ben ik er nog niet helemaal uit of ik nou een AM2 of een 939 moederbord moet kopen. AM2 is allemaal wel nieuwer en eff wat sneller met hun DDR2 geheugen, en het is natuurlijk ook wel zo. Maar is de AM2 het wel waard om te kopen? Ik vind het namelijk beetje prijzig.

Ook zou ik willen vragen of iemand mij serieus zou kunnen helpen met het samenstellen van mijn nieuwe pc. (tom_tomie@hotmail.com).

Ik heb nu dit ervan kunnen maken voor 750 euro:

http://i77.photobucket.co...ectom/Pcsamenstelling.jpg

Ik zou jullie willen vragen of er mischien wat verbeterd kan worden. Ook heb ik zelf een paar vraagjes aan jullie:

- Is de videokaart die ik wil nemen goed? Iniedergeval goed genoeg om nog even mee te draaien, of kan ik beter iets anders kopen voor 200 euro?
- Is het moederbord goed, ik heb namelijk geen ervaring met die moederborden van Asus
- Kan ik nou dus beter AM2 nemen en dan andere processor + geheugen kopen of kan 939 moederborden nog gewoon goed mee?
- Zijn de koelers een beetje geschikt om alles op goede temperatuur te houden? Ik heb 1x 120mm achterin voor de outtake, 2x 80mm voorin en 1x 80mm aan de zeikant voor de videokaart.

Oja, bij de kast zit al een 500watt voeding bij!

Wat vinden jullie ervan?

Gr. Tom

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd

Topicstarter
Sorry sorry! maar toen ik hem wou poste viel mijn internet half weg dus ik dacht (omdat ik foutmelding kreeg) hij hem niet had gepost.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg ik hem nu weg?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Gewoon het topic met rust laten. Je kan als user het topic niet verwijderen, dat kunnen alleen moderators. Zelf kan je middels de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif een verzoek indienen om je topic te sluiten, zodat je verder kan in je originele topic :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Ik zou zelf nog een maandje wachten, de prijzen van AMD cpu's gaan een flink stuk omlaag.

Bron:
nieuws: Prijsverlaging AMD-processors dag na introductie Conroe

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dubbel dus, zoals KillerAce_NL in "AM2 of 939 + samenstelling nieuwe game p..." al opmerkt, deze thread kan dus op slot :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.