Toon posts:

[VB.NET] IE hosted control: toegang tot browser

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van mijn topic bij de buren de volgende vraag:

Ik heb een .NET User Control gemaakt (in VB.NET), als 'n soort van menu. Zie hier mijn brouwsel.

Nu wil ik echter vanuit dit component de "onderliggende" html-pagina aanspreken. Oftewel: wanneer ik een menu-item kies, wil ik dat er naar de bijbehorende pagina gegaan wordt.

Ik heb nu ondertussen al bijna 8 uur lang zitten googlen, en ik krijg af en toe wel dingetjes die erop lijken, maar uiteindelijk werkt 't allemaal niet. (Vooral door de verwarring omdat je binnen zo'n control ook een webpagina kan hosten, maar dat is juist het omgekeerde idee van wat ik wil bereiken)

Is er iemand die ook zoiets dergelijks geprobeerd heeft te maken, of ideeen over hoe ik dit 't beste kan aanpakken? (Of misschien op een compleet andere manier, maar wel via 'n .NET User Control) :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2006 16:22 ]

Verwijderd

Geen idee, het kan in ieder geval wel de andere kant op, vanuit script je .dll aanspreken.
http://windowsforms.net/articles/iesourcing.aspx

Misschien een referentie leggen naar system.web, en dan ....

Waarom noem je control uberhaupt activeX?

Verwijderd

Topicstarter
Ugh, mijn uitgebreide (vrolijke) reply werd zonet geelimineerd door een Back-button actie, maar ik wil toch ff laten weten dat het is gelukt! Dank dank! :)

(De term "ActiveX" is het concept waarmee ik ging beginnen, en uiteindelijk kwam dit eruit)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 08:08 . Reden: Spelvout ]