Vanwege het Eolas patent moet je tegenwoordig OBJECT-tags aanmaken via een extern Javascriptje.
Voorheen:
Dit werkt, maar helaas wordt er dus om een activatie-klikje gevraagd.
Nu heb ik een prachtig stukje javascript gemaakt, en nu krijg ik inderdaad een geen activatie-klikje meer, maar er wordt geen rekening gehouden met de PARAM-tags. (In ieder geval niet bij mijn eigen gebrouwen .NET "ActiveX" DLL)
Test hier online: activex2.htm (IE only
)
In het bijbehorende javascript bestandje zie je dat ik netjes alle PARAM-tags toevoeg.
En alert van de outerHTML van de "Container" div geeft gewoon het gewenste code (zoals hierboven in het stukje binnen de "code"-tag).
En toch blijft het gewoon Times New Roman met een witte achtergrond, en geen Tahoma met lichtgrijze achtergrond, plus de tekst "Menu" verschijnt niet als label.
Hoe kan dat? Ik heb mijn tag toch identiek opgebouwd?
(Origineel: activex0.htm. Andere workaround: activex1.htm... maar werkt ook niet zoals 't moet...)
Voorheen:
code:
1
2
3
4
5
6
| <object id="myControl1" classid="ActiveX2.dll#ActiveX2.myControl" width="70" height="21"> <param name="ForeColor" value="#000000"> <param name="BackColor" value="#F2F2F4"> <param name="Font" value="Tahoma, 11world"> <param name="Label" value="Menu"> </object> |
Dit werkt, maar helaas wordt er dus om een activatie-klikje gevraagd.
Nu heb ik een prachtig stukje javascript gemaakt, en nu krijg ik inderdaad een geen activatie-klikje meer, maar er wordt geen rekening gehouden met de PARAM-tags. (In ieder geval niet bij mijn eigen gebrouwen .NET "ActiveX" DLL)
Test hier online: activex2.htm (IE only
In het bijbehorende javascript bestandje zie je dat ik netjes alle PARAM-tags toevoeg.
En alert van de outerHTML van de "Container" div geeft gewoon het gewenste code (zoals hierboven in het stukje binnen de "code"-tag).
En toch blijft het gewoon Times New Roman met een witte achtergrond, en geen Tahoma met lichtgrijze achtergrond, plus de tekst "Menu" verschijnt niet als label.
Hoe kan dat? Ik heb mijn tag toch identiek opgebouwd?
(Origineel: activex0.htm. Andere workaround: activex1.htm... maar werkt ook niet zoals 't moet...)
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2006 20:40 ]