Als ik in SA-MP de tuningshop binnenrij crasht hij naar de desktop, ik heb net een verse install van SA-MP en SA, heeft iemand een oplossing?
Verwijderd
De [GOT] server is echt strak, je kunt eindelijk es lekker cruisen zonder dat je wordt neergeschoten. Echter had ik gister weer een probleem met mijn wachtwoord. Hij gaf de melding dat mijn wachtwoord onjuist was. Na het opnieuw aanmelden bleef hij deze melding geven, iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Dat is al een bekend probleem. Neem contact op met .Peter via IRC of via zijn mail.
Ikzelf heb sinds deze login procedure niet meer kunnen spelen.
Overigens andere servers vond ik niet zo heel erg boeiend. Dus .Peter zal toch iets goed gedaan hebben op zijn server.
Denk dat ik voorlopig sa-mp maar even stop voor mezelf. Het was ontzettend leuk, maar voorlopig eventjes op een laag pitje zetten.
Ikzelf heb sinds deze login procedure niet meer kunnen spelen.
Overigens andere servers vond ik niet zo heel erg boeiend. Dus .Peter zal toch iets goed gedaan hebben op zijn server.
Denk dat ik voorlopig sa-mp maar even stop voor mezelf. Het was ontzettend leuk, maar voorlopig eventjes op een laag pitje zetten.
Ik denk dat het vooral ook zo leuk is doordat je op .Peters server met mensen speelt die je min of meer 'kent' van dit forum. En het cruisen met z'n allen is natuurlijk ook gewoon hardstikke gaaf, het leukst vind ik nog om mee te vliegen met een helicopter en het vanuit de lucht te bekijken.
Alleen vergeet ik steeds m'n dvd van de game mee te nemen met m'n laptop, dus ik kan weer eens een paar dagen niet mee doen
al is dat eigenlijk wel goed, want ik heb volgende week nog 3 tentamens
Alleen vergeet ik steeds m'n dvd van de game mee te nemen met m'n laptop, dus ik kan weer eens een paar dagen niet mee doen
[ Voor 34% gewijzigd door Haan op 28-06-2006 09:34 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
Hoi allemaal. Heb laatste tijd weer even geen tijd gehad voor samp. maar vanavond kom ik weer over d vloer. hehe
Oh en:
Toch nog even terugkijkend op de wk wedstrijd nederland - portugal. Ik ben van mening dat het door de scheids komt. Ik weet dat het eigenlijk hier niet hoord maar voor de mensen die toch de moeite vinden om even te kijken: HIER is mijn Ivanov Memory spel uitvoering. Gemaakt met photoshop. Erg lachen ^^ http://s15.photobucket.co...w¤t=gelekaarten.jpg
Oh en:
Toch nog even terugkijkend op de wk wedstrijd nederland - portugal. Ik ben van mening dat het door de scheids komt. Ik weet dat het eigenlijk hier niet hoord maar voor de mensen die toch de moeite vinden om even te kijken: HIER is mijn Ivanov Memory spel uitvoering. Gemaakt met photoshop. Erg lachen ^^ http://s15.photobucket.co...w¤t=gelekaarten.jpg
Verwijderd
Yaaaay Ik sta ook op de fotoAngeloonie schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:56:
[...]
Ik sta op de foto \o/
hier nog wat screenies van mij
Motorcruise gisteren
[afbeelding]
Jumpen met z'n 4-en
[afbeelding]
Die motor cruise was te relaxt!
Verwijderd
Haha nou met die nieuwe properties erbij is het lekker snel veel geld verdienen
Gisteren avond had ik gegeven moment 150k+ per keer

Maarja wat moet je met al die miljoenen? hehe Dus toen maar bounties gaan uitdelen van een miljoen en wat leuke wedstrijdjes gehouden. Zoals wie als eerste met een motor @ CJ's huis is, wie als eerste met een monstertruck @ reuzenrad is, wie als eerste met een winkelwagentje @ schip komt (blijkt achteraf niet te werken omdat winkelwagentjes, net als bij uitlaten van motoren en spiegels van cheetahs, per client verschillen en dus niet voor iedereen zichtbaar zijn) en wie mij als eerst met een dildo kwam bewerken. Ja je moet wat verzinnen. Dit alles met prijzen van een miljoen of meer
I.i.g. heb ik mij weer reuze vermaakt gisteren avond
Maarja wat moet je met al die miljoenen? hehe Dus toen maar bounties gaan uitdelen van een miljoen en wat leuke wedstrijdjes gehouden. Zoals wie als eerste met een motor @ CJ's huis is, wie als eerste met een monstertruck @ reuzenrad is, wie als eerste met een winkelwagentje @ schip komt (blijkt achteraf niet te werken omdat winkelwagentjes, net als bij uitlaten van motoren en spiegels van cheetahs, per client verschillen en dus niet voor iedereen zichtbaar zijn) en wie mij als eerst met een dildo kwam bewerken. Ja je moet wat verzinnen. Dit alles met prijzen van een miljoen of meer
I.i.g. heb ik mij weer reuze vermaakt gisteren avond
Ik hoop dat die bug van de tuneshops en die dat je ineens niets meer kan kopen of op de bank zetten gauw verholpen zijn =) zou een stuk lekkerder spelen.
ZPJITPB
Volgens mij gaat dat mis als je meedoet aan een race en ten val komt, of op een andere manier de race niet uitrijdt. De markers die je dan nodig hebt om properties te kopen, of om je ATM te gebruiken fungeren dan nog steeds als race markers, zodat ze verdwijnen als je ze aanraakt.
Omgekeerd, als je op dat moment een race start dan blijven de markers juist staan als je er doorheen rijdt. Weet iemand hier een oplossing voor?
Die races zijn trouwens erg cool, en ook een aardige manier om wat cash te verdienen. Klopt het dat er op dit moment 2 races zijn? en is dit ook nog uit te breiden?
En is het toegestaan om te schieten in een race? Dat is me gisteren twee keer overkomen, ik heb maar niet terug geschoten.
Omgekeerd, als je op dat moment een race start dan blijven de markers juist staan als je er doorheen rijdt. Weet iemand hier een oplossing voor?
Die races zijn trouwens erg cool, en ook een aardige manier om wat cash te verdienen. Klopt het dat er op dit moment 2 races zijn? en is dit ook nog uit te breiden?
En is het toegestaan om te schieten in een race? Dat is me gisteren twee keer overkomen, ik heb maar niet terug geschoten.
volgens mij heb je /race /race2 en /xrace2 toch?
Verwijderd
soow dat was me weer een potje gister zeg!! 
als peter dat rode cirkeltje bij vrock hotel fixed ben ik helemaal blij !
HEEFT ER IEMAND ervaring met de high detailed map mod?
http://www.sa-mp.com/screens/infownd.png
als ik em install met img tool en de rest van de shit doe
zie ik helemaal geen MAP alleen een zwart rondje links onderin maar daar doorheen de gewone weg!
boehoe ik wil ook high detailed map
zie ik helemaal geen MAP alleen een zwart rondje links onderin maar daar doorheen de gewone weg!
Beetje jammer dat je dit hebt gedaan, maargoed...
nr. 26 is 25 op de kaartVerwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:08:
Propertie Map v1.0
Hey,
Ik had niks te doen dus heb ik een map gemaakt met alle properties van .peters server. Zie je een foutje? Mail me dan:D
[afbeelding]
Groetjes
Er zullen ongetwijfeld ook mensen zijn die daar heel blij mee zijn.. Uiteraard snap ik waar jij op doeltJoss schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:16:
Beetje jammer dat je dit hebt gedaan, maargoed...
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Heb je je .img gerebuilt?Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:01:
soow dat was me weer een potje gister zeg!!
boehoe ik wil ook high detailed map
De detailed map mod is de bom trouwens
Burp
Verwijderd
mcandor
als je me helpt kan ik kleine plaatjes linken aan d punten. zodat als je er overheen gaat met de muis je een printscreen kunt zien. Moet je me wel helpen met de printscreens. Neem contact met me op msn : r_consten@hotmail.com
als je me helpt kan ik kleine plaatjes linken aan d punten. zodat als je er overheen gaat met de muis je een printscreen kunt zien. Moet je me wel helpen met de printscreens. Neem contact met me op msn : r_consten@hotmail.com
Hallo NaamgenootFiXeR.nl schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:28:
Goeiendag mensen,
Ik wil graag even een gerucht de wereld uithelpen, omdat ik nu al meerdere malen van verschillende personen heb gehoord dat er een FiXeR in de GOT server zit van SA MP.
Ik hoor net dat hij mij een faker vond.
Maar ik wil even zeggen dat ik dat NIET ben!
Ik speelde wel GTA MP, maar ik ben gestopt.
Nu zou ik graag ook even willen weten wie het is, niet om boos te worden, maar even me naamgenoot spreken
.
Groeten van de echte FiXeR
Om te beginnen wou ik even rechtzetten dat ik niet gezegt heb dat Jij een faker bent
Iemand zat eens een keer te kloten onder mijn naam (gelukkig is die inlog functie er nu
P.S.
Ik vind het echt zeer verbazingwekkend, dat wij natuurlijk beiden dezelfde naam hebben, en dan ook nog FiXeR hetzelfde geschreven hebben, aangezien ik jou naam nog nooit gezien heb, dus dat ook niet kon na-apen. Dat is echt pure toeval.
En als jij jezelf beledigd voeld(e) hierbij sorry
[ Voor 47% gewijzigd door Fixer op 28-06-2006 17:46 ]
Haha, nee zo erg was het niet.Got FiXeR schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:33:
[...]
Hallo Naamgenoot![]()
Om te beginnen wou ik even rechtzetten dat ik niet gezegt heb dat Jij een faker bentHet begon als volgt:
Iemand zat eens een keer te kloten onder mijn naam (gelukkig is die inlog functie er nu) en schoot mensen in een cruise neer, of knalde tegen hun auto's aan. Van DIE persoon die datgene deed, zij ik dat hij een faker was, en dat was dus niet gericht naar jou.
P.S.
Ik vind het echt zeer verbazingwekkend, dat wij natuurlijk beiden dezelfde naam hebben, en dan ook nog FiXeR hetzelfde geschreven hebben, aangezien ik jou naam nog nooit gezien heb, dus dat ook niet kon na-apen. Dat is echt pure toeval.
En als jij jezelf beledigd voeld(e) hierbij sorry
Trouwens, leuke nickname
Maar even tussendoor, voeg even me MSN toe, altijd leuk!
fixer_999 apenstaart hotmail puntje com
dan zegt straks die andere fixer he das ook mijn e-mail adres

Verwijderd
ik snap het even niet meer
je moet je nu ergens aanmelden? om te kunnen spelen? want heb aantal dagen niet gespeeld. en kan nu niet meer van gebouw af. en heb topic al afgezocht maar kan niet vinden
n00b dat ik ben, i know

je moet je nu ergens aanmelden? om te kunnen spelen? want heb aantal dagen niet gespeeld. en kan nu niet meer van gebouw af. en heb topic al afgezocht maar kan niet vinden

n00b dat ik ben, i know

Verwijderd
leuk alleen jammer dat je er nu nog niks aan hebt, als je crasht of weg gaat is alles weg, zelfs je cash en je bank geld. hopelijk fixt peter dit heel snel want zo is er helaas geen drol aan.Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:08:
Propertie Map v1.0
Hey,
Ik had niks te doen dus heb ik een map gemaakt met alle properties van .peters server. Zie je een foutje? Mail me dan:D
[afbeelding]
Groetjes
Verwijderd
www.sa-mp.nlVerwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:33:
ik snap het even niet meer![]()
je moet je nu ergens aanmelden? om te kunnen spelen? want heb aantal dagen niet gespeeld. en kan nu niet meer van gebouw af. en heb topic al afgezocht maar kan niet vinden![]()
n00b dat ik ben, i know
daar aanmelden
vinpower schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:24:
dan zegt straks die andere fixer he das ook mijn e-mail adres
Weird, Nu heb ik me aangemeld op peters server. Alles gaat ik kan joinen. Kom dan in een strip club en als ik iets zeg komt de melding dat ik me wachtwoord invoeren.
Ik voer me wachtwoord via /login wachtwoord en dan geeft hij aan dat de pass incorrect is.
Daarna opnieuw aangemeldt, zelfde probleem.
Ik voer me wachtwoord via /login wachtwoord en dan geeft hij aan dat de pass incorrect is.
Daarna opnieuw aangemeldt, zelfde probleem.
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Is goed, ik zal je straks zeker wel even toevoegen op MSNFiXeR.nl schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:07:
[...]
Haha, nee zo erg was het niet.![]()
Trouwens, leuke nickname![]()
Maar even tussendoor, voeg even me MSN toe, altijd leuk!
fixer_999 apenstaart hotmail puntje com
Hier trouwens nog even een leuke stunt video van een bus waar ik samen met DBozmen, Don_V3g3ta en DPhoenix in zat. Hij is gemaakt is tijdens een Mount madness (volgens mij heette dat toch zo)
En omdat velen van jullie het 1 bepaald nummer toch zo leuk vinden, heb ik hem speciaal voor jullie in de video verwerkt
het liedje is trouwens: Whitey Shafer - All My Ex's Live In Texas
Hier is de link naar de video. Je hoeft alleen maar op download te drukken, rechtsonderaan het scherm
http://www.savefile.com/files/2387303
[ Voor 8% gewijzigd door Fixer op 28-06-2006 20:27 ]
Haha ook maar eens een x een filmpje maken..vinpower schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:30:
wel een heel kort stunt filmpje;)
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Verwijderd
eindelijk kan ik nu op sa-mp spele ma heb een probleempje op peter zijn server als ik mijn personage heb gekozen kom ik terecht in dat slachthuis hoe geraak ik daar uit want als ik weg wil gaan slingert het spel me gewoon terug.hoe kan dat?
Verwijderd
X.ExceL`s HOWTO: become a rich gangster in one hour
(GARANTEED)
• Ga naar een goedkopere propertie (50.000 a 150.000 afhankelijk van de prijzen op dat moment)
• Leen het benodigde bedrag (liefst met een rente van onder de 5%)
• Los regelmatig af dit genereert meer inkomsten
• Koop nadat je de lening heb afgelost een 2e propertie en een 3e
• Koop elke keer een grotere propertie dat meer oplevert. gebruik zoveel mogelijk eigen geld.
Tips
• Als de rente 1% is leen dan supersnel zoveel mogelijk geld en ga duurdere properties kopen
• Als de rente stijgt en je huidige lening is op een lagere rente afgesloten, leen dan nooit bij want je rente stijgt naar het nieuwe rente tarief, erg zonde dus.
• Blijf constant aflossen
• Zorg dat je niet veel cash op zak hebt en vermoord wordt.
Do`s:
• Leen zoveel mogelijk geld als de rente 1% is, dit is een mooie gelegenheid om geld te maken
• Doe dit ook met 2% maar in mindere mate
• Koop altijd een duurdere propertie
• Los constant af
• Wanneer iemand een propertie overkoopt moet je direct het geld inlossen op de lening
• Zet zoveel mogelijk geld op bank
• koop een afgelegen propertie, deze worden minder snel overgekocht dan properties @ the strip
Dont:
• Met veel geld op zak lopen (risico om neergeknald te worden)
• Lenen op 6%
• Frisia kopen zonder eigen geld, je leent wel gratis maar schiet er weinig mee op. Frisia is voor de rijken onder ons.
• Geld opmaken aan dingen die geen geld opleveren (gamble permit, wapens, tunen, teleports e.d.)
• in de jail terecht komen, je lening loopt door maar je geld wordt afgenomen (maar natuurlijk is iedereen braaf en komt nooit in de bak
)
• Unrealers bar kopen, wat een stinkhok is dat
Veel succes met het worden van een succesvolle zakengangster.
• Ga naar een goedkopere propertie (50.000 a 150.000 afhankelijk van de prijzen op dat moment)
• Leen het benodigde bedrag (liefst met een rente van onder de 5%)
• Los regelmatig af dit genereert meer inkomsten
• Koop nadat je de lening heb afgelost een 2e propertie en een 3e
• Koop elke keer een grotere propertie dat meer oplevert. gebruik zoveel mogelijk eigen geld.
• Als de rente 1% is leen dan supersnel zoveel mogelijk geld en ga duurdere properties kopen
• Als de rente stijgt en je huidige lening is op een lagere rente afgesloten, leen dan nooit bij want je rente stijgt naar het nieuwe rente tarief, erg zonde dus.
• Blijf constant aflossen
• Zorg dat je niet veel cash op zak hebt en vermoord wordt.
• Leen zoveel mogelijk geld als de rente 1% is, dit is een mooie gelegenheid om geld te maken
• Doe dit ook met 2% maar in mindere mate
• Koop altijd een duurdere propertie
• Los constant af
• Wanneer iemand een propertie overkoopt moet je direct het geld inlossen op de lening
• Zet zoveel mogelijk geld op bank
• koop een afgelegen propertie, deze worden minder snel overgekocht dan properties @ the strip
• Met veel geld op zak lopen (risico om neergeknald te worden)
• Lenen op 6%
• Frisia kopen zonder eigen geld, je leent wel gratis maar schiet er weinig mee op. Frisia is voor de rijken onder ons.
• Geld opmaken aan dingen die geen geld opleveren (gamble permit, wapens, tunen, teleports e.d.)
• in de jail terecht komen, je lening loopt door maar je geld wordt afgenomen (maar natuurlijk is iedereen braaf en komt nooit in de bak
• Unrealers bar kopen, wat een stinkhok is dat
Nu moet Peter er alleen nog voor zorgen dat je ook voor langere tijd wat aan deze guide hebt door te zorgen dat het geld bewaard blijft.Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 21:08:
[Gangster-guide]
Verwijderd
dat is ook de rede dat ik hem heb gemaakt, had niks te doenSanderTje! schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 21:13:
[...]
Nu moet Peter er alleen nog voor zorgen dat je ook voor langere tijd wat aan deze guide hebt door te zorgen dat het geld bewaard blijft.
Ja dit werkte eerst wel maar nu niet meer. Sonde !!SanderTje! schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 21:13:
[...]
Nu moet Peter er alleen nog voor zorgen dat je ook voor langere tijd wat aan deze guide hebt door te zorgen dat het geld bewaard blijft.
Ik heb hem ook wat ingekort trouwensvinpower schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:30:
wel een heel kort stunt filmpje;)
Ik wou eigenlijk 3 video's samenvoegen, maar aangezien dit de eerste keer was dat ik wat aan videobewerking gedaan heb, wist ik nog niet precies hoe dit moest

Same here, heb hem zelfs net via de MOD-installer gedaan, werkte ook nog nietZeeppoeder schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:56:
[...]
Heb je je .img gerebuilt?
De detailed map mod is de bom trouwens
De detailed map ook met de hand gedaan, .img gerebuild en zonder resultaat
alleen het zwarte rondje....
lollig bug... een paar keer gedaan vanavond maar wel lullig
Als je bij iemand in de auto gaat zitten als passagier en je zegt " /tune" dan vlieg jij, de bestuurder en de bak naar een tune plek
Daarna kan je nog eens met /back weer teleporten
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
wat is de bug nou dan?DukeN schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 21:58:
lollig bug... een paar keer gedaan vanavond maar wel lulligAls je bij iemand in de auto gaat zitten als passagier en je zegt " /tune" dan vlieg jij, de bestuurder en de bak naar een tune plek
Daarna kan je nog eens met /back weer teleporten
Waarschijnlijk dat de pasasier niet mee geteleporteerd wordt
Frisia kopen met geleend geld moet je juist doen.
De lening kost je geen geld, je krijgt sowieso wat geld voor het gebouw, en alles wat andere stumpers lenen en aan rente betalen krijg jij
Altijd doen.
De lening kost je geen geld, je krijgt sowieso wat geld voor het gebouw, en alles wat andere stumpers lenen en aan rente betalen krijg jij
Altijd doen.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Verwijderd
@peter
Peetje als je dit ziet
op sa-mp.nl zie je al die sh*t van de players in de server bovenaan
beetje lelijk en irri maar je bent er natuurlijk nog mee bezig
adioso
Peetje als je dit ziet
op sa-mp.nl zie je al die sh*t van de players in de server bovenaan
beetje lelijk en irri maar je bent er natuurlijk nog mee bezig
adioso

Voor het eerst sinds de aanvang van de server, heb ik het idee dat ik opeens op een compleet andere server ben uitgekomen, een kleuterklas ofzo.
Admins die spammen, vieze woorden gebruiken, uitschelden. Mensen met een healthcheat o.i.d. (onder andere "Q") die anderen kansloos afmaken, mensen die uit verveling continue in de weg zitten, elkaar afmaken tijdens de cruise, etc...
Kortom is dit opeens een andere server geworden, zonder regels? Wel jammer, ik vond het de laatste dagen toch erg tof op .Peter's server.
Kortom is dit opeens een andere server geworden, zonder regels? Wel jammer, ik vond het de laatste dagen toch erg tof op .Peter's server.
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Ja je moet ook zo rond 23:00 uur komen tot een uur om 1 dan is het altijd lekker cruise met gezellige mensen
Wat er in de readme bij stond was dat het tegelijk invoegen van de bestanden niet werkte, ik denk dat dat bij jou gebeurd is. Je zult elk bestand apart moeten invoeren, een rot klus maar absoluut de moeite waard. Klusje van 10 minuten zeg maar.Fire_Bird schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 21:30:
[...]
Same here, heb hem zelfs net via de MOD-installer gedaan, werkte ook nog niet
De detailed map ook met de hand gedaan, .img gerebuild en zonder resultaat
alleen het zwarte rondje....
Edit: Challenge is neat btw, kudos voor de bedenker
[ Voor 6% gewijzigd door TheHolyCow op 29-06-2006 00:38 ]
[ Voor 82% gewijzigd door Crash op 29-06-2006 02:48 ]
Erg leuke game gehad net, jammer dat de server nu down is. Maar snachts heb je inderdaad de beste cruises, of als .peter er is want dan houd ook iedereen zich opeens aan de regels
Maar goed, de half uur durende cruise die ik met chimera maakte door de gehele map was erg vet. Alleen jammer dat de bank het niet doet want s'nachts kun je lekker verdienen.
Maar goed, de half uur durende cruise die ik met chimera maakte door de gehele map was erg vet. Alleen jammer dat de bank het niet doet want s'nachts kun je lekker verdienen.
W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic
Misschien hebben de meeste mensen wel wat beters te doen dan om 9 uur 's morgens te gaan zitten gamen..Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:03:
waarom is de server leeg:(
stelletje luie gozers OPSTAAN!
Kater? Eerst water, de rest komt later
ach, beter...... GTA spelen lijkt me beter dan wat ik nu aan het doen ben. Ik verdien hier alleen meer mee
Oke, dus die 144 files stuk voor stuk invoegen en dan rebuilden na iedere file of dat nou net weer niet?TheHolyCow schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:39:
[...]
Wat er in de readme bij stond was dat het tegelijk invoegen van de bestanden niet werkte, ik denk dat dat bij jou gebeurd is. Je zult elk bestand apart moeten invoeren, een rot klus maar absoluut de moeite waard. Klusje van 10 minuten zeg maar.
Edit: Challenge is neat btw, kudos voor de bedenker
Verwijderd
Ik heb ook die mod
en hij is super! eigenlijk denk ik waarom zit hij niet standaard in GTA. Je moet alle files stuk voor stuk in de gta3.img invoegen en dan rebuilden. suc6 het is wel een rotwerkje van een kwartier ofzo.
Ik heb gewoon file per file ingevoerd en dan pas op het laatste Rebuild Archive gedaan. 't Is nu al zoveel werk, je moet het niet lastiger makenFire_Bird schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:26:
[...]
Oke, dus die 144 files stuk voor stuk invoegen en dan rebuilden na iedere file of dat nou net weer niet?
Man man
het aantal properties blijft aangroeien, ik begin deze UBERSERVER altijd maar leuker en leuker te vinden waardoor het samp'en een verslavend effect zal hebben nu de vakantie aangekomen is ^^
het aantal properties blijft aangroeien, ik begin deze UBERSERVER altijd maar leuker en leuker te vinden waardoor het samp'en een verslavend effect zal hebben nu de vakantie aangekomen is ^^
[ Voor 4% gewijzigd door 3razor op 29-06-2006 11:12 ]
SWLFXSL
is het niet een id om (in het kader van de .peter server mod) een custom GoT img file te maken ? Compleet met een setup die de mogelijkheid geven tot het installeren van de piraat skins, de speedometer en andere leuke zaken
De setup zal dan zelf de img rebuilden met de noodzakelijke nieuwtjes erin 
edit:
ik zie dat jullie nog die code in je sig hebben, dat hoeft dus niet meer na registratie
edit:
ik zie dat jullie nog die code in je sig hebben, dat hoeft dus niet meer na registratie
[ Voor 15% gewijzigd door nzyme op 29-06-2006 11:28 ]
| Hardcore - Terror |
Verwijderd
Jeej mijn text staat in de screen

MAar dan zijn er altijd lieve tweakers die voor 10k je wel op willen komen halen
Van mij mag jeHellraizer schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:27:
is het niet een id om (in het kader van de .peter server mod) een custom GoT img file te maken ? Compleet met een setup die de mogelijkheid geven tot het installeren van de piraat skins, de speedometer en andere leuke zakenDe setup zal dan zelf de img rebuilden met de noodzakelijke nieuwtjes erin
edit:
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 11:30 ]
ik probeerde zonet nog op de server te gaan maar hij weigerde mijn paswoord te aanvaarden ... na elfendertig (
) keer te proberen ging het nog steeds niet en er was geen admin aanwezig waarmee ik contact kon opnemen ...heeft iemand misschien een tip ????
SWLFXSL
Verwijderd
Ga ff naar http://irc.tweakers.net en ga naar kanaal SA-MP en meld het ff aan peter.3razor schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:30:
ik probeerde zonet nog op de server te gaan maar hij weigerde mijn paswoord te aanvaarden ... na elfendertig () keer te proberen ging het nog steeds niet en er was geen admin aanwezig waarmee ik contact kon opnemen ...heeft iemand misschien een tip ????
uh andere server of heel misschien aan het werk gaan ofzo3razor schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:30:
ik probeerde zonet nog op de server te gaan maar hij weigerde mijn paswoord te aanvaarden ... na elfendertig () keer te proberen ging het nog steeds niet en er was geen admin aanwezig waarmee ik contact kon opnemen ...heeft iemand misschien een tip ????
Verwijderd
san andreas multiplayer ownt zwaar
ik bene r alleen nog neit achter hoe je een server in moet stelle zelf zegmaar maar klheb een vriend die me daarmee kan helpen
ik bene r alleen nog neit achter hoe je een server in moet stelle zelf zegmaar maar klheb een vriend die me daarmee kan helpen
Verwijderd
Dat zal wel lukken ja, tis allemaal wel duidelijk.Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:15:
san andreas multiplayer ownt zwaar
BTW: Welkom op GoT, hoop dat je het naar je zin gaat hebben hier
Uhhh nee?Ronnie_T schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:06:
Voor het eerst sinds de aanvang van de server, heb ik het idee dat ik opeens op een compleet andere server ben uitgekomen, een kleuterklas ofzo.Admins die spammen, vieze woorden gebruiken, uitschelden. Mensen met een healthcheat o.i.d. (onder andere "Q") die anderen kansloos afmaken, mensen die uit verveling continue in de weg zitten, elkaar afmaken tijdens de cruise, etc...
Er is een /showmessage bug dan kost het geen geld, dus iedereen spammed maar wat, admins zo als ik zullen daar HARD tegen optreden, je mag best iets zeggen, maar om de 10 sec zeggen dat je moet poepen gaat ons te ver

En maak eens wat screenshots, filmpjes van die cheaters, want je bent zown beetje de enige die nog negatief is
Even voor de duidelijk dus: Admins zijn erg volwassen en zullen zeker niet schelden....
Verwijderd
daar zijn niet alle mods het over eens, ik maakte gister een aankondiging voor een motor cruise 15 minuten van te voren en werd in jail gezet, vervolgens 5 minuten voor de cruise nog een melding, en weer dr in. verder zag ik geen mods online geloof ik, dus was het een geheime modUnrealer999 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:05:
[...]
Uhhh nee?![]()
Er is een /showmessage bug dan kost het geen geld, dus iedereen spammed maar wat, admins zo als ik zullen daar HARD tegen optreden, je mag best iets zeggen, maar om de 10 sec zeggen dat je moet poepen gaat ons te ver![]()
En maak eens wat screenshots, filmpjes van die cheaters, want je bent zown beetje de enige die nog negatief is![]()
Even voor de duidelijk dus: Admins zijn erg volwassen en zullen zeker niet schelden....
Zojuist GTA:SA opnieuw geinstalled, daarna SA-MP geinstalleerd in de map van GTA:SA, start ik SA-MP op dan krijg ik 100den schermpjes met "access violation , bladiebla samp.exe"
Wat kan dit zijn:?
UPDATE:
http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=1325.0
UPDATE:

[ Voor 20% gewijzigd door Ibidem op 29-06-2006 13:59 ]
Nou dan ga eens online, als je 5 minuten op het schip kan staan zonder in de fik te staan of beschoten te worden dan vind ik het knap. En de mensen die je gewoon neerschieten terwijl je zegt dat je dat niet wilt kunnen ook knap irritant zijn. Loop je daar met 2 miljoen, boem alles weg. Niet zo lollig als je op een server komt met regels juist om zoiets te voorkomen.Unrealer999 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:05:
[...]
En maak eens wat screenshots, filmpjes van die cheaters, want je bent zown beetje de enige die nog negatief is
Maar goed, als je dan nachtdienst hebt en daar ook kunt spelen is het wel relaxt, s'nachts liggen de irritante kindjes allemaal te slapen.
Verwijderd
als dit gebeur moet je gwn op enter blijve drukkeTekn0z schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:58:
Zojuist GTA:SA opnieuw geinstalled, daarna SA-MP geinstalleerd in de map van GTA:SA, start ik SA-MP op dan krijg ik 100den schermpjes met "access violation , bladiebla samp.exe"
UPDATE:
![]()
![]()
De forum die MadMan postte lijkt me toch echt beterVerwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:09:
[...]
als dit gebeur moet je gwn op enter blijve drukke
En wat aanpassingen aan de startpost zouden ook niet slecht zijn Peter
Als ik het goed heb staat het wachtwoord en aanmeldprocedure toch in de openingspost? Alleen krijg t niet werkend? Iemand tips?
damn damn het is echt vette shit
alleen moet je niet teveel gassen met een dikke boing wat dan is het boem tegen de hekken 
net ineens "connection lost"
/me aka nzyme
net ineens "connection lost"
/me aka nzyme
[ Voor 14% gewijzigd door nzyme op 29-06-2006 14:32 ]
| Hardcore - Terror |
Nog even iets over .Peter's server. Er begint me nu iets te dagen terwijl ik naar zijn email aan het zoeken was.
Ga het vanavond nog eens proberen, anders mail ik wel even.
Hopen dat ik nu eindelijk eens een cruise kan afmaken.
Ga ook nog wel eens eventjes kijken op andere servers. Geen idee of ik daar zou kunnen aarden.
Volgens zijn site is het de signature, maar tussen haakjes staat er ondertitel.Al je huidige informatie is correct, nu moet je je account op GoT nog bevestigen. Zet de volgende code in je signature (ondertitel) via je profile informatie, en klik op volgende.
Ga het vanavond nog eens proberen, anders mail ik wel even.
Hopen dat ik nu eindelijk eens een cruise kan afmaken.
Ga ook nog wel eens eventjes kijken op andere servers. Geen idee of ik daar zou kunnen aarden.
Komend weekend is Peter er niet en dus ligt de server eruit. We verplaatsen ons naar:
HostName: Tweakgaming 8# PIRAAT GTA server! / NO CHEATS
Address: 82.197.223.122:7777
GoT gecertificeerd
GoT gecertificeerd
[ Voor 8% gewijzigd door Haas op 29-06-2006 14:49 ]
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Verwijderd
hhey
ik connect op '[GoT] Las Venturas playground RPG' die server (IP: 84.244.158.136:7777)
Ik kom in ene kamer, slecteer een poppetje en druk op SHIFT. Dan doe ik zoals mij is verteld T(om te praten) en dan /login <mijn wachtwoord>
en dan zegt hij dat er geen gebruiker is met mijn gebruikersnaam terwijl ik wel duidelijk heb geregistreerd enzo en die code in mn onderschriftding gezet...
Kan iemand mij helpen want ik wil graag op die server
ik connect op '[GoT] Las Venturas playground RPG' die server (IP: 84.244.158.136:7777)
Ik kom in ene kamer, slecteer een poppetje en druk op SHIFT. Dan doe ik zoals mij is verteld T(om te praten) en dan /login <mijn wachtwoord>
en dan zegt hij dat er geen gebruiker is met mijn gebruikersnaam terwijl ik wel duidelijk heb geregistreerd enzo en die code in mn onderschriftding gezet...
Goed bezig dan, hebben jullie dezelfde regels? En ook een boot die geld geeft-roberth- schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:45:
Komend weekend is Peter er niet en dus ligt de server eruit. We verplaatsen ons naar:
GoT gecertificeerd
Lees het topic eens door, op deze pagina alleen al zijn er 6 mensen met deze vraag en evenzoveel antwoorden...Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:09:
hhey
boot die geld geeft is standaard in de gamemodeMadMan schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:17:
[...]
Goed bezig dan, hebben jullie dezelfde regels? En ook een boot die geld geeft![]()
[...]
Lees het topic eens door, op deze pagina alleen al zijn er 6 mensen met deze vraag en evenzoveel antwoorden...
Verwijderd
jonge weetje hoe groot dit topic is.. benk paar uur mee bezig om door te leze ^^
nja daar gaan we dan...:P
Afgezien van het feit dat ik het op de vorige pagina al eens neer heb gezet en dat het waarschijnlijk op elke pagina daar voor ook nog wel een aantal keer staat. Daarnaast kun je bovenin met de zoekfunctie in dit topic zoeken.Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:43:
jonge weetje hoe groot dit topic is.. benk paar uur mee bezig om door te leze ^^
Hoezo ligt zijn server eruit dan? Alsof zijn server met hem meereist-roberth- schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:45:
GoT gecertificeerd
Wat een kindertjes weer op die server, niet normaal. Maarja, dat krijg je als de admins er schijnbaar alleen voor de lol zijn...
Tip: je moet hem WEL in je sig zetten (waar nu Happiej staat, en bij mij 'Geen sig meer'). Dan opslaan, de registratie voltooien en daarna kan je je sig weer wijzigen naar wat jij wil. De sa-mp server geeft dan ook een berichtje dat het registratieproces voltooid is.Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:43:
ga je toch ergens anders spelen?MadMan schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 18:01:
Wat een kindertjes weer op die server, niet normaal. Maarja, dat krijg je als de admins er schijnbaar alleen voor de lol zijn...
De meeste zitten allemaal te zeuren wat een kleuters maar diegene spelen ook niet altijd "volwassen".
Verwijderd
Gelukkig, na vele dagen in mijn grot liggen huilen is het mij gelukt om me te registreren bij GoT. En dus ook bij sa-mp.nl
In principe zijn ze er ook voor de lol, en daarnaast admin. ze krijgen er niet voor betaald of zo....MadMan schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 18:01:
Verwijderd
Hij kan er wel op, hij was alleen vergeten hij registratieproces te voltooien, niet zo slim idd... maarjagwystyl schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 18:22:
[...]
Tip: je moet hem WEL in je sig zetten (waar nu Happiej staat, en bij mij 'Geen sig meer'). Dan opslaan, de registratie voltooien en daarna kan je je sig weer wijzigen naar wat jij wil. De sa-mp server geeft dan ook een berichtje dat het registratieproces voltooid is.
kheb hem er al gewezen.
Verwijderd
Dit leek me erg leuk, SA multiplayer, helaas wil het bij mij niet lukken. Als ik een character gekozen heb en vervolgens op shift druk om te spawnen, dan blijft het beeld hangen, alleen de muziek speelt door, meestal moet ik de PC dan resetten. Heb verders niemand kunnen vinden met hetzelfde probleem.
Helaas
Helaas
Verwijderd
wat stom als ik peter z'n server ga dan herkent het spel men naam wel maar als ik dan mijn w.w. ingeef zegt hij dat het niet klopt
Geef jullie Ingame namen op en ik fix ze, 
EDIT: [GOT]johnny16 is van jou? Gefixed
En jij zou ondertussen toch ook beter moeten weten
Dit is geen helpdesk voor .Peter zijn server, en dus ook geen communicatiemiddel daarvoor!
En jij zou ondertussen toch ook beter moeten weten

Dit is geen helpdesk voor .Peter zijn server, en dus ook geen communicatiemiddel daarvoor!
[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 29-06-2006 21:17 ]
Verwijderd
lukt nog steeds niet hoor maar je hebt men naam verkeerd geschreven het is [GoT] niet [GOT]
mss moet de startpost ff ge-update worden met info over bijv. het reggen @ .peter
| Hardcore - Terror |
Ik heb verschillende namen gehad zelf een nieuwe registratie gedaan hier omdat ik het echt niet meer wist. Heb al via adminpost een keer de vraag gestuurt maar geen reactie gekregenUnrealer999 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:06:
Geef jullie Ingame namen op en ik fix ze,
Wachtwoord heb ik nooit 3x fout ingetypt! Zou graag deze naam werkent willen hebben welke ik net alweer opnieuw heb geregistreerd. [GoT]Emiel1984
[LTS][MTS][HTS]
[ Voor 75% gewijzigd door Crash op 29-06-2006 21:16 ]
Kom op IRC mensen, gaat het sneller en krijg ik geen boze modjes 
*3 namen gefixd, Rare Wachtwoorden had je JGD en Emiel, maar het moet nu werken
Voor de rest met login problemen kom op IRC
#SA-MP in irc.tweakers.net
*3 namen gefixd, Rare Wachtwoorden had je JGD en Emiel, maar het moet nu werken
Voor de rest met login problemen kom op IRC
#SA-MP in irc.tweakers.net
Verwijderd
Vreemd, ik heb nu 3 servers gevonden die ik wel kan joinen, de overige servers krijg ik of bovenstaand probleem, of het blijft hangen bij dat vinewood schermpjeVerwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:25:
Dit leek me erg leuk, SA multiplayer, helaas wil het bij mij niet lukken. Als ik een character gekozen heb en vervolgens op shift druk om te spawnen, dan blijft het beeld hangen, alleen de muziek speelt door, meestal moet ik de PC dan resetten. Heb verders niemand kunnen vinden met hetzelfde probleem.
Helaas

Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord op je vraag!
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV of op het GTA:SA MP forum!
Problemen met / op een server? --> neem contact op met de admin van die server!
Problemen met .Peter zijn server horen _NIET_ thuis in dit topic!!! Je aanmelden voor diezelfde server kan hier ook niet.
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV of op het GTA:SA MP forum!
Problemen met / op een server? --> neem contact op met de admin van die server!
Problemen met .Peter zijn server horen _NIET_ thuis in dit topic!!! Je aanmelden voor diezelfde server kan hier ook niet.