Volgens mij krijg je dat verkeerde wachtwoord gedoe als je je naam in het spel niet precies hetzelfde hebt als dat je het hebt geregistreerd op de site (met hoofdletters enzo). Bij mij was het in ieder geval ook eerst van verkeerd wachtwoord, maar toen ik even met een andere naam registeerde en daarop lette werkte het allemaal prima.
Verwijderd
Edit: probleem al gevonden, had de verkeerde versie gedownload.
Nu heb ik dus de windows client versie gedownload en dan krijg je een hele sooi bestanden die je uit moet pakken, waar moet dit heen? Kan het gewoon in de gta sa map?

Nu heb ik dus de windows client versie gedownload en dan krijg je een hele sooi bestanden die je uit moet pakken, waar moet dit heen? Kan het gewoon in de gta sa map?
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2006 21:43 ]
Voorheen zat ik altijd op de =MiB= Dutch Server, maar die hebben nu een ander script wat lang zo leuk niet is als die van .Peter. Hulde voor het nieuwe loginsysteem, al is het wel zwaar omslachtig om aan te melden. Gelukkig houd het wel al die prutsers buiten de deur.
Ik speel op alle servers altijd onder de naam Maranello, niet mijn GoT nick dus.
Gisteravond was ik er ook. De cruises zijn erg leuk maar vaak duurt het zo ontzettend lang voordat ze eindelijk opgezet zijn. Misschien handig als er een duidelijker systeem voor komt, of op vaste tijden? Gister zijn wel 3 cruises afgebroken omdat er steeds iemand aan de start van de cruise op auto's bleef schieten. Erg irritant.
Na de voetbal ben ik weer van de partij als het goed is.
Ik speel op alle servers altijd onder de naam Maranello, niet mijn GoT nick dus.
Gisteravond was ik er ook. De cruises zijn erg leuk maar vaak duurt het zo ontzettend lang voordat ze eindelijk opgezet zijn. Misschien handig als er een duidelijker systeem voor komt, of op vaste tijden? Gister zijn wel 3 cruises afgebroken omdat er steeds iemand aan de start van de cruise op auto's bleef schieten. Erg irritant.
Na de voetbal ben ik weer van de partij als het goed is.
Verwijderd
De gewone gta sa mp doet het niet, dan krijg ik namelijk een foutmelding.
De debug versie doet het wel, maar hoe kom in nou in een server?
De debug versie doet het wel, maar hoe kom in nou in een server?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2006 22:10 ]
Gozer rustig maar... ligt niet aan de mod of spel, ligt aan de server waar je op wilt spelen. Toevallig is het nu hier zo de regel dat er ingelogd wordt.
Je gebruikte command is idd gewoon goed /login [wachtwoord] als je je goed geregistreerd hebt moet het gewoon lukken. ( wel eerst op "T" drukken zodat je iets kan typen uiteraard
) Wat voor melding krijg je trouwens? Dat je wachtwoord onjuist is of helemaal niks?
Je gebruikte command is idd gewoon goed /login [wachtwoord] als je je goed geregistreerd hebt moet het gewoon lukken. ( wel eerst op "T" drukken zodat je iets kan typen uiteraard
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Ga even naar IRC!
Ik geloof dat de modjes al genoeg waarschuwingen hebben uitgedeeld hier.
Ik geloof dat de modjes al genoeg waarschuwingen hebben uitgedeeld hier.
[ Voor 4% gewijzigd door SanderTje! op 26-06-2006 01:09 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd
Gozer ben je scheel ofzo? Je vraagt het tig keer, dan wordt er duidelijk gezegd dat je moet doen: /login wachtwoordhier, vervolgens zeg jij "HE IK DOE /naam wachtwoord en nou doet hij het niet #$@@#$ ?!"..framaster schreef op maandag 26 juni 2006 @ 00:48:
ik krijg je hebt verkeerd ingelogd naar 3x word je automatische gekickt en ik voer dit in /mijn naam [spatie] mijn wachtwoorden het werkt niet @#!$@!@
Gebruik ook even de edit, spam is nergens voor nodig en kijk eerst zelf eens uit je doppen, op de server staat duidelijk dat je moet registreren op sa-mp.nl, en daar wordt alles duidelijk uitgelegd. Als het allemaal te moeilijk is ga je toch naar een andere server.
ROFL
is het nu al gelukt Framaster? bij mij ging er ook steeds wat mis, maar dat heeft Peter gelukkig alweer verholpen.
Hier nog ff een screen van vandaag:

is het nu al gelukt Framaster? bij mij ging er ook steeds wat mis, maar dat heeft Peter gelukkig alweer verholpen.
Hier nog ff een screen van vandaag:

[ Voor 4% gewijzigd door Fixer op 26-06-2006 04:36 ]
Misschien overbodig om te melden,maar je nickname moet hetzelfde zijn zowel op www.sa-mp.nl waar je je registreert als in het server scherm waar je connect.....framaster schreef op maandag 26 juni 2006 @ 01:39:
jaja ik weet het en het probleem weet ik ook al er gaat ietsfout bij het registeren en wees nu maar weer stil dank u
been there, done that, bought the T-shirt
Nee hoorHaan schreef op zondag 25 juni 2006 @ 20:14:
Hij kan wel gewoon de mod draaien en daar een server selecteren? Of start hij stiekem gewoon de normale game (wat dus niet de bedoeling is als je multi-player wilt doen)
- Nieuwe installlatie gedaan.
- opnieuw de mod erover geschreven.
- een andere server geprobeert.
Debug mode werkt wel goed alleen zodra we dus de desktop-icon aanklikte en op de server wilde komen (eerste en de derde server in de openingspost)... wil hij gewoon niet de multiplayer starten.
hij had net als mij de violation error maar die heb ik dus al opgelost. Daarna hebben we nog de andere file erover gegooit die op diezelfde site was te vinden. De firewall van winXP home hebben we uitgeschakelt. De virusscanner hebben we uitgezet. Ik heb geen idee meer wat er verder te proberen is...
[LTS][MTS][HTS]
dat had ik ook mare bij mij kreeg ik een hele rij errors die weg geklikt en toen starte hij welemiel1984 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:24:
[...]
Nee hoorwe zijn de gehele avond zo een beetje bezig geweest....
- Nieuwe installlatie gedaan.
- opnieuw de mod erover geschreven.
- een andere server geprobeert.
Debug mode werkt wel goed alleen zodra we dus de desktop-icon aanklikte en op de server wilde komen (eerste en de derde server in de openingspost)... wil hij gewoon niet de multiplayer starten.
hij had net als mij de violation error maar die heb ik dus al opgelost. Daarna hebben we nog de andere file erover gegooit die op diezelfde site was te vinden. De firewall van winXP home hebben we uitgeschakelt. De virusscanner hebben we uitgezet. Ik heb geen idee meer wat er verder te proberen is...
Daar is een fix voor. Zoek even op het officiele SA-MP forum.framaster schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:04:
[...]
dat had ik ook mare bij mij kreeg ik een hele rij errors die weg geklikt en toen starte hij wel
just me of werkt alleen het aanmelden linkje :-/guido09 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 10:03:
[...]
Misschien overbodig om te melden,maar je nickname moet hetzelfde zijn zowel op www.sa-mp.nl waar je je registreert als in het server scherm waar je connect.....
| Hardcore - Terror |
Meer heb je toch ook niet nodig om je aan te melden?Hellraizer schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:33:
[...]
just me of werkt alleen het aanmelden linkje :-/
Kater? Eerst water, de rest komt later
Ik heb me daar nooit aangemelt. Meteen maar ff doen nu dus ..Hellraizer schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:33:
[...]
just me of werkt alleen het aanmelden linkje :-/
[LTS][MTS][HTS]
Gisteren nog een leuke spelmode ontdekt, was op mount chilliad, je had daar van alles op de berg, en dan kon je gewoon met van alles de berg afduiken enz. wel erg gaaf om te doen, ook schansen bouwen en dan met fietsen de berg af storten
Iemand probeert de .Peter server na te doen->
HostName: [NL] Gathering of Tweakers (.Peter)
Address: 62.234.104.201:7777
Players: 0 / 32
Ping: 40
Mode: [GoT] Las Venturas Playground
Map: San Andreas
Ik heb dsu zegmaa reen probleem he, ik ben 2 uur geleden de bak ingedraait omdat ik wat zat te kutten op het schip.. (ja ik weet het mijn fout) maar nu ben ik dus gequit en nu kan ik niet inloggen omdat mn commands nog steeds zijn uitgeschakeld...
Verwijderd
lol een server nadoen? Is het niet gewoon een 2de server van hem?JoppeA schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:32:
Vanavond maar even checken!
Op die server zal je nooit lang iemand vinden, ondanks dat er geen password op zit, is het niet echt een public server, maar de testserver.
Die is dan ook meer offline dan online, en als ie online is is het meestal omdat .Peter aan het testen is, en dan is ie vaak ook maar even online, veel resets e.d.
Die is dan ook meer offline dan online, en als ie online is is het meestal omdat .Peter aan het testen is, en dan is ie vaak ook maar even online, veel resets e.d.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Dit is de test server van .Peter hierop kun je niet inloggen.JoppeA schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:32:
Address: 62.xxx.104.xxx:7777
[ Voor 9% gewijzigd door Gaitman op 26-06-2006 16:47 ]
Verwijderd
zo er iemand nog deze avond een leuk filmke kunne neerzette want kverveel mij kan morge pas op gta sa-mp voor de eerste keer
Zijn er meer mensen met problemen van het registreren? Ik heb nu al zon 4 accounts aangemaakt en alemaal zegt de site dat de registratie succesvol is, maar bij alle 4 zegt hij dat het wachtwoord niet klopt, dat ik 100% van ben dat het klopt.
Neem gewoon even contact op met .Peter, het staat toch duidelijk op zijn site vermeld hoe of wat. En hieronder staat duidelijk in de topicwarning vermeld dat dit soort posts niet in dit topic thuishorennaps schreef op maandag 26 juni 2006 @ 18:50:
Zijn er meer mensen met problemen van het registreren? Ik heb nu al zon 4 accounts aangemaakt en alemaal zegt de site dat de registratie succesvol is, maar bij alle 4 zegt hij dat het wachtwoord niet klopt, dat ik 100% van ben dat het klopt.
Ik had .Peter ook ff gemailt of ie ff naar mijn ww kan kijken. Ik heb tijdens het aanmelden op een paar willekeurige toetsen gedrukt, er van uitgaande dat et wachtwoord toch werd opgestuurd naar het email-adres dat ik moest invoeren. Niet dus en nu kan ik nog niet joinen.
Tot dusverre nog geen reactie van .Peter gehad, maar dat komt hopelijk zsm. Ik wil weer spelen.
Tot dusverre nog geen reactie van .Peter gehad, maar dat komt hopelijk zsm. Ik wil weer spelen.
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Verwijderd
best wel dom van je....MelvinB schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:11:
Ik had .Peter ook ff gemailt of ie ff naar mijn ww kan kijken. Ik heb tijdens het aanmelden op een paar willekeurige toetsen gedrukt, er van uitgaande dat et wachtwoord toch werd opgestuurd naar het email-adres dat ik moest invoeren. Niet dus en nu kan ik nog niet joinen.
kun jeje niet opnieuw registreren?
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Ik wou gaan kijken hoeveel je in de min kunt staan, en dat was dusGame Error schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:57:
Ik heb dsu zegmaa reen probleem he, ik ben 2 uur geleden de bak ingedraait omdat ik wat zat te kutten op het schip.. (ja ik weet het mijn fout) maar nu ben ik dus gequit en nu kan ik niet inloggen omdat mn commands nog steeds zijn uitgeschakeld...
1 miljoen als ik mij niet vergis, maar toen werd ik in de gevangenis geplaatst, en er stond iets van "Je bent failiet verklaart, je moet 5 minuten in de gevangenis zitten". Daar had ik niet echt zin aan en ik stopte met spelen, maar toen ik ongeveer een half uur later weer wou spelen, kon ik niet inloggen omdat
de commands waren uitgeschakeld. Nou heb ik van iemand gehoord dat je dan gebanned bent. Hij had dat ergens gelezen. Nou heb ik dus eigenlijk niet veel fout gedaan, maar wil eigenlijk wel weer spelen, dus ik hoop dat ze dat weer kunnen veranderen.
Rick
Verwijderd
ik kom nu dus ook niet meer in zijn server dankzij die login, heb vandaag wel gespeeld maar kwam ook door lening in de problemen en na het maken van een andere accounts ging het helemaal mis.
ik heb geloof ik 6 verschillende accounts en zelfs als ik een nog meer maak kom ik er toch niet in.
ik spwan de 11e keer in het slachthuis, daarna spawn ik in die bar maar ik kan niet inloggen vanwege verkeerd password.
erg vreemd dus
ik heb geloof ik 6 verschillende accounts en zelfs als ik een nog meer maak kom ik er toch niet in.
ik spwan de 11e keer in het slachthuis, daarna spawn ik in die bar maar ik kan niet inloggen vanwege verkeerd password.
erg vreemd dus
Raar, ik kan ook niet in de server komen, als ik inlog met mijn normale wachtwoord wat ik altijd gebruikt zegt ie dat het niet geldig is. Het irritante is dat dr nu al een tijdje geen admin meer is geweest zodat je het niet kunt vragen in de serverVerwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:15:
ik kom nu dus ook niet meer in zijn server dankzij die login, heb vandaag wel gespeeld maar kwam ook door lening in de problemen en na het maken van een andere accounts ging het helemaal mis.
erg vreemd dus
Kan wel opnieuw registreren, maar wil gewoon me huidige naam gebruiken. Lijkt me dat Peter et wachtwoord gewoon kan achterhalen/opvragen en me gewoon alsnog kan toesturen. Dan is et ook klaar.Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:45:
[...]
best wel dom van je....
kun jeje niet opnieuw registreren?
Ik heb steeds last van die speedometer, daardoor crasht het spel steeds.. Gelukkig heb ik er een backup van gemaakt en werkt het weer als normaal.. Hebben jullie dit ook..

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
ga met je mmuis over je naam hier linksboven, daar zie je een 6-cijferig nummer staan dat is em!Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:37:
waar kan ik mijn tweakers.net ID opvragen?![]()
Ik kan het nergens terugvinden!
in jouw geval 114245
[ Voor 4% gewijzigd door maarud op 26-06-2006 20:39 ]
Ook maar een post van mij zodat ik kan registreren bij .Peter.
Vorige week woensdag was het trouwens weer druk bij de Pay 'n Spray tijdens een cruise
Vorige week woensdag was het trouwens weer druk bij de Pay 'n Spray tijdens een cruise

Altijd gaaf die cruise..!slein78 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:00:
[afbeelding]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Hoe krijg je zon kmh meter in beeldslein78 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:00:
[afbeelding]
Ik heb even een kort filmpje online gezet van H@wker die aan het stunten was afgelopen weekend.
[ Voor 18% gewijzigd door Barca op 26-06-2006 22:43 ]
Iik ben nu een tijdje aan het spelen en was inmiddels gewend dat het geld niet opgelsagen werdt dus lekker niet denkent leningen afgesloten en gebrouwen gekocht....
Nu vandaag dus weer wat geleent met 10% tjah zag later pas dat het 10% was...
Ik dacht dus weet je ik sluit af en start opnieuw want ik kon er gewoon niet meer uitkomen. Maar dat gaat nu dus niet meer zo mooi.
Heeft er iemand contact met de admin van de (eerster) server van de openingspost want ik zou graag mijn game gereset een keer willen hebben anders moet ik namelijk een nieuw account aanmaken en dat vind ik een beetje vervelent gezien het aan tweakers gekoppelt is.
Ik sta gelukkig elke keer na de gevangenis weer op 0 zodra ik erin kom maar ik kan het nooit terugverdienen met een aflossing van meer dan 20000 per minuut en een omzet van 9000 van een bedrijf die ik wel ben verloren tijdens het opnieuw opstarten..
Nu vandaag dus weer wat geleent met 10% tjah zag later pas dat het 10% was...
Ik dacht dus weet je ik sluit af en start opnieuw want ik kon er gewoon niet meer uitkomen. Maar dat gaat nu dus niet meer zo mooi.
Heeft er iemand contact met de admin van de (eerster) server van de openingspost want ik zou graag mijn game gereset een keer willen hebben anders moet ik namelijk een nieuw account aanmaken en dat vind ik een beetje vervelent gezien het aan tweakers gekoppelt is.
Ik sta gelukkig elke keer na de gevangenis weer op 0 zodra ik erin kom maar ik kan het nooit terugverdienen met een aflossing van meer dan 20000 per minuut en een omzet van 9000 van een bedrijf die ik wel ben verloren tijdens het opnieuw opstarten..
[LTS][MTS][HTS]
Ik krijg altijd een crash als ik mijn auto ga pimpen in San Fierro en vervolgens via de autobrug of via de spoorbrug terug ga via Bone County naar Las Venturas echt gruwelijk irritant. Is er in San Venturas zelf ook ergens een pimpshop die werkt?
Als je na het tunen gewoon /back intoetst, word je vanzelf weer in LV gezet met je gepimpte auto.
Om er zonder rijden te komen kun je ook /tune toetsen..
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Haha das nog eens handig !!! Heb je nog meer van deze commando's? of mischien een website met een overzicht ervan?V3g3ta schreef op maandag 26 juni 2006 @ 23:01:
Als je na het tunen gewoon /back intoetst, word je vanzelf weer in LV gezet met je gepimpte auto.
Kijk eens een paar pagina's terug
AlstublieftBart1983 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 23:03:
[...]
Haha das nog eens handig !!! Heb je nog meer van deze commando's? of mischien een website met een overzicht ervan?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Dank je, die kende ik nog niet. Ik heb al wel gemerkt dat er sinds vorige week een paar properties zijn bijgekomen. Mag ik weer gaan zoekenkecin schreef op maandag 26 juni 2006 @ 23:18:
[...]
Kijk eens een paar pagina's terug![]()
[...]
Alstublieft
SA-MP is bij mij trouwens vrij stabiel... valt me niets tegen van zo'n vroege versie
Verwijderd
Cruisen met een groep is natuurlijk 1 van het leukste wat je kan doen in SA MP. 
Vanavond op GoT server, jammer dat ik even later weer eens crashte in SF.
http://img299.imageshack.us/img299/8575/samp0099hy.jpg
http://img513.imageshack.us/img513/922/samp0075zb.jpg
http://img69.imageshack.us/img69/4679/samp0177on.jpg
http://img69.imageshack.us/img69/7994/samp0111qf.jpg
http://img142.imageshack.us/img142/1826/samp0142lq.jpg
Doe voortaan even netjes resizen aub
Vanavond op GoT server, jammer dat ik even later weer eens crashte in SF.
http://img299.imageshack.us/img299/8575/samp0099hy.jpg
http://img513.imageshack.us/img513/922/samp0075zb.jpg
http://img69.imageshack.us/img69/4679/samp0177on.jpg
http://img69.imageshack.us/img69/7994/samp0111qf.jpg
http://img142.imageshack.us/img142/1826/samp0142lq.jpg
Doe voortaan even netjes resizen aub
[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 27-06-2006 11:42 ]
Was weer leuk vanavond.
FF pimpen met Robber en mijn nieuwe wielen
http://img209.imageshack.us/img209/4747/pimpin7ce.jpg
Een volgende keer aub net nog even iets meer resizen
FF pimpen met Robber en mijn nieuwe wielen
http://img209.imageshack.us/img209/4747/pimpin7ce.jpg
Een volgende keer aub net nog even iets meer resizen
[ Voor 21% gewijzigd door Crash op 27-06-2006 11:42 ]
motabeatz.com
Verwijderd
hey gasten ik heb gisteren m'n eerste cruise meegereden samen met m'n homeboys (rapidio, solid, judalicious) en vond het erg vermakelijk. Vooral die hele klim naar het topje van de berg was leuk
Die maffe kip voorop te rijden en een badeend (?!) die meevloog!
Maar snel weer ff
Maar snel weer ff
Verwijderd
ik hoop dat het login systeem nu wel blijft werken ik heb met wat gekloot eindelijk een account gefixt.
vandaag maar even gaan zoeken naar de nieuwe properties, altijd leuk om die ook te kopen.
vandaag maar even gaan zoeken naar de nieuwe properties, altijd leuk om die ook te kopen.
Verwijderd
wij hebben gisteren ook aardig zitten kloten om eindelijk in die server te komen. Uiteindelijk bleek dat wij allemaal een . in onze naam hadden en dan kun je niet inloggen. Dus alllemaal een nieuwe account aangemaakt zonder tekens erin en voila! Rijden maarVerwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 09:15:
ik hoop dat het login systeem nu wel blijft werken ik heb met wat gekloot eindelijk een account gefixt.
Verwijderd
hey Barca, leuk man dat je filmpje hebt gemaakt. heheh lol het was best grappig die met die packer. (2e stunt) hehe lol de ene stunt (bovenop hjet gebouw komen) mislukte dus ging ik over naar een andere hehe
Barca join nog eens een keer op mn server. ik heb nu een filterscript met teleport enzo. ook health control. erg handig met een stuntserver.
Barca join nog eens een keer op mn server. ik heb nu een filterscript met teleport enzo. ook health control. erg handig met een stuntserver.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 11:29 ]
wat ik eigenlijk nog mis op de server is 'het normale San Andreas volk'. Het zou de stad wat levendiger maken als er naast de spelers ook wat AI rondloopt/rijdt.
Is dit mogelijk?
Gister op een brakke server die cops&robbers mod getest, best grappig als je als politie achter oproepen aan moet gaan
Zou ook wel een leuk extraatje zijn...dat geld verdienen verbingt erg snel saai te worden..alleen cruisen is nog leuk
Is dit mogelijk?
Gister op een brakke server die cops&robbers mod getest, best grappig als je als politie achter oproepen aan moet gaan
Denk dat het er alleen maar trager van wordt.Xolon schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:50:
wat ik eigenlijk nog mis op de server is 'het normale San Andreas volk'. Het zou de stad wat levendiger maken als er naast de spelers ook wat AI rondloopt/rijdt.
Is dit mogelijk?
Gister op een brakke server die cops&robbers mod getest, best grappig als je als politie achter oproepen aan moet gaanZou ook wel een leuk extraatje zijn...dat geld verdienen verbingt erg snel saai te worden..alleen cruisen is nog leuk

AULXJMHR
In de huidige versie + de aankomende versies is het zeker nog niet mogelijk.
Dat heeft ook geen prioriteit, en kan best lastig zijn, gezien dat allemaal bij iedere speler gelijk moet zijn.
Dus verwacht er voorlopig maar niets van.
Dat heeft ook geen prioriteit, en kan best lastig zijn, gezien dat allemaal bij iedere speler gelijk moet zijn.
Dus verwacht er voorlopig maar niets van.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
zie mij (Xcist) in die copter
ik ben pro in heli beetje onder de brug door 
hoe maak ik screens eigenlijk ?
hoe maak ik screens eigenlijk ?
[ Voor 23% gewijzigd door Xcist op 27-06-2006 12:26 ]
Gisteravond nog de hele avond gespeeld en nu kan ik niet meer inloggen. Krijg de melding in het rood dat het wachtwoord niet goed is ?? Weet iemand een oplossing. Het wachtwoord is hetzelfde als dat ik gisteren heb gebruikt
Zonet nog even wat nieuwe wagens in GTA gezet, waaronder dé PIRAAT kever!
(dus zie je een van de piraten rond cruisen in een BF Injection, dan zal die hoogstwaarschijnlijk
in deze bak rondrijden)

Ook nog even een screen gemaakt van Peter de brandweerman!
(dus zie je een van de piraten rond cruisen in een BF Injection, dan zal die hoogstwaarschijnlijk
in deze bak rondrijden)

lol heb de hele tijd het schip in de fik gestoken en weer zitten blussen. Toen hakte .Pter mijn koop eraf met een samurai zwaard en liep ik contsant trond zonder hoofd, met uit mijn nek spuitend bloed 
Voor de rest waren Stef en ik geloof ik een van de rijksten, met 7 miljoen gna gna
Voor de rest waren Stef en ik geloof ik een van de rijksten, met 7 miljoen gna gna
Hehe grappige keversMarss911 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:18:
Zonet nog even wat nieuwe wagens in GTA gezet, waaronder dé PIRAAT kever!
in deze bak rondrijden)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb nu 1 nieuwe auto erin en andere wielen voor de tuneshops erin gedaan, als ik meer autos erin doe dan gaat mijn gta sa flippen in multiplayer
motabeatz.com
ik heb geloof ik 8 auto,s en motoren en vliegtuigen nieuw eringezet, het enige wat ik merk is dat textures heel sloom laden, maar voor de rest crasht hij niet...
Verwijderd
weet er iemand hoe je het nu eigenlijk fixt als je scherm op het vinewood scherm blijft staan???want het lukt me echt ni om te kunne spele

mjah, allemaal leuk en aardig, maar dat zie jij alleenmcandor schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:40:
ik heb geloof ik 8 auto,s en motoren en vliegtuigen nieuw eringezet, het enige wat ik merk is dat textures heel sloom laden, maar voor de rest crasht hij niet...
| Hardcore - Terror |
Verwijderd
Mensen ik heb me wel geregistreerd enzo maar op de naam H@wker{NL} zonder [GoT] dus. is dat een probleem?
En nu moet dus mijn naam in samp browser altijd H@wker{NL} zijn? en geen wijzigingen?
En nu moet dus mijn naam in samp browser altijd H@wker{NL} zijn? en geen wijzigingen?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 16:05 ]
Ik stond net even op schip te wachten , word ik ineens naar jail gestuurd met reden "je schoot op het schip!" , nou ik schoot helemaal niet op het schip... Ik dacht foute id ingetypt door een admin ofzo maar ik probeerde even een berichtje te schrijven naar een admin via @[bericht] waarna ik te lezen kreeg dat er geen admins aanwezig waren. maarja goed na 2 min weer vrij alleen was ik 1.2 mil kwijt wat ik op zak had
en dus zoals iedereen die uit jail komt 10 k in het rood zit ...
Foutje met een stukje in de script ? want er was dus geen admin aanwezig dus moet het wel ergens automatisch zijn gegaan ?
Foutje met een stukje in de script ? want er was dus geen admin aanwezig dus moet het wel ergens automatisch zijn gegaan ?
Ja dat schip schijnt ook iets speciaals te zijn wat is daar te doen? En welk schip is dat (is dat het pirateschip die atractie in las venturas)?ibfranky schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:12:
Ik stond net even op schip te wachten , word ik ineens naar jail gestuurd met reden "je schoot op het schip!" , nou ik schoot helemaal niet op het schip... Ik dacht foute id ingetypt door een admin ofzo maar ik probeerde even een berichtje te schrijven naar een admin via @[bericht] waarna ik te lezen kreeg dat er geen admins aanwezig waren. maarja goed na 2 min weer vrij alleen was ik 1.2 mil kwijt wat ik op zak haden dus zoals iedereen die uit jail komt 10 k in het rood zit ...
of je maakt een nieuw account aan.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:04:
Mensen ik heb me wel geregistreerd enzo maar op de naam H@wker{NL} zonder [GoT] dus. is dat een probleem?
Verwijderd
kan er iemand me alsjeblieft helpe als ik nu op sa-mp ga dan word alles geladen maar wanneer ik normaal moet kunnen spelen blijft het scherm zwart??kan iemand me aub zegge hoe ik het oplos
Het schip is een vredeszone, waar je niet mag schieten. Ook krijg je daar $100 per 3 seconden oid.Bart1983 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:29:
[...]
Ja dat schip schijnt ook iets speciaals te zijn wat is daar te doen? En welk schip is dat (is dat het pirateschip die atractie in las venturas)?
Wow das beter !!mcandor schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:03:
[...]
Het schip is een vredeszone, waar je niet mag schieten. Ook krijg je daar $100 per 3 seconden oid.
Probeer eens iets duidelijker uit te leggen wat er precies mis gaat?Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:52:
kan er iemand me alsjeblieft helpe als ik nu op sa-mp ga dan word alles geladen maar wanneer ik normaal moet kunnen spelen blijft het scherm zwart??kan iemand me aub zegge hoe ik het oplos
Bij mij werkt SA-MP alleen goed als ik het installeer in dezelfde map als GTA SA. Verder heb ik met het spelen van GTA SA na het installeren van SA-MP nog geen problemen gehad die lijken op wat je beschrijft.
Je zou kunnen kijken op het forum van SA-MP of jouw probleem daar al voor komt.
Denk voor je te technisch gaat wel ff aan de topicwarning: dit is games&discussie: voor hardware- of driverproblemen die dit probleem kunnen veroorzaken kan je beter een nieuw topic openen in Spielerij - Problemen en Vragen
en een persoonlijk verzoekje: probeer te posten in normaal Nederlands; dwz goedlopende zinnen met interpunctie en normale woorden....
Ik kon ook niet inloggen met me ww, je moet dan effe op irc.tweaker.net #sa-mp peter aanspreken, hij heeft me ww gereset en kan ik gewoon weer spelen
[ Voor 1% gewijzigd door Smarty_6000 op 27-06-2006 18:27 . Reden: typos ]

Een rode Audi A4!

De PIRAAT gang met hun Hummers.

Twee piraten in een speciale PIRAAT gang uitvoering VW Kever.
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
ik heb dus een probleem, elke keer als ik inlog ( ik ben [GoT]Game_Error ) dan begin ik met een lening van 1000000 dollar, ook al los ik een stuk af en quit ik, dan staat de volgende keer de lening er weer, kan een van de admins hier eens even naar kijken?
De rest zien die wagens toch niet?-roberth- schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:29:
[afbeelding]
Een rode Audi A4!
[afbeelding]
[afbeelding]
-edit-
Overigens heeft .Peter nog niet gereageerd op me mail.

[ Voor 9% gewijzigd door MelvinB op 27-06-2006 18:56 ]
Maar ik gelukkig wel!De rest zien die wagens toch niet?
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
mss dat er eens een GoT image pack gemaakt moet worden voor zulke zaken
| Hardcore - Terror |
* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris
Verwijderd
Ik krijg steeds op die server van Peter dat ik in zo'n vaag gebouwtje spawn met van die lopende banden. Dan wil ik naar buiten en dan zegt ie stay within the borders en dan zet ie me op het dak neer. Dan kan ik er niet vanaf. als ik mezelf dan kill door steeds te pletter te vallen spwan ik bij een of andere roltrap met een parasol (kon ik zo snel niet zien) en vlieg ik een beetje door het level. Er staat dan Cennection lost bij de chat. Had ik gistere en vandaag ook de hele tijd.
Is dat een fout aan mijn kant of aan jou kant Peter?
Dit heb ik ook. Kan er niks mee? Kan ook geen tekst typen in het spel omdat ik 'niet aangemeld' benVerwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:40:
Ik krijg steeds op die server van Peter dat ik in zo'n vaag gebouwtje spawn met van die lopende banden. Dan wil ik naar buiten en dan zegt ie stay within the borders en dan zet ie me op het dak neer. Dan kan ik er niet vanaf. als ik mezelf dan kill door steeds te pletter te vallen spwan ik bij een of andere roltrap met een parasol (kon ik zo snel niet zien) en vlieg ik een beetje door het level. Er staat dan Cennection lost bij de chat. Had ik gistere en vandaag ook de hele tijd.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
En dat is dus het registreren op www.sa-mp.nldreeke schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:45:
[...]
Dit heb ik ook. Kan er niks mee? Kan ook geen tekst typen in het spel omdat ik 'niet aangemeld' ben
[ Voor 4% gewijzigd door Badeend op 27-06-2006 20:50 ]
Waar heb je die wagens weg? Heb al op veel sites gezocht maar ben die nog niet tegen gekomen?-roberth- schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:29:
[afbeelding]
Een rode Audi A4!
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe kan je trouwens instellen dat je auto's vaker ziet rijden in de game? Is dat ook mogelijk?
Ik zal zorgen dat ze online komen. Dan post ik de downloads hier in het topic.
Hellraizer schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:34:
mss dat er eens een GoT image pack gemaakt moet worden voor zulke zaken
| Hardcore - Terror |
Goeiendag mensen,
Ik wil graag even een gerucht de wereld uithelpen, omdat ik nu al meerdere malen van verschillende personen heb gehoord dat er een FiXeR in de GOT server zit van SA MP.
Ik hoor net dat hij mij een faker vond
.
Maar ik wil even zeggen dat ik dat NIET ben!
Ik speelde wel GTA MP, maar ik ben gestopt.
Nu zou ik graag ook even willen weten wie het is, niet om boos te worden
, maar even me naamgenoot spreken
.
Groeten van de echte FiXeR
Ik wil graag even een gerucht de wereld uithelpen, omdat ik nu al meerdere malen van verschillende personen heb gehoord dat er een FiXeR in de GOT server zit van SA MP.
Ik hoor net dat hij mij een faker vond

Nu zou ik graag ook even willen weten wie het is, niet om boos te worden

haha dat is de fixer waar ik mee speel beetje drive by enzo aardige gast ben jij ook denk ikFiXeR.nl schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:28:
Goeiendag mensen,
Ik hoor net dat hij mij een faker vond.
Nu zou ik graag ook even willen weten wie het is, niet om boos te worden, maar even me naamgenoot spreken
.
Ik zie het, haha, om maar even te flamen, noemt hij mij een fakerd, Maar zelf heeft hij 12 postsframaster schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:29:
[...]
haha dat is de fixer waar ik mee speel beetje drive by enzo aardige gast ben jij ook denk ik
Mogt hij dit lezen, GOT FiXeR: Meld me even aan op MSN
niet schelden he op msnFiXeR.nl schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:33:
[...]
Ik zie het, haha, om maar even te flamen, noemt hij mij een fakerd, Maar zelf heeft hij 12 posts![]()
Mogt hij dit lezen, GOT FiXeR: Meld me even aan op MSN
oohhwww sorry admins ik mag geen utteloze dingen zeggen
[ Voor 10% gewijzigd door Xcist op 27-06-2006 22:00 ]
Verwijderd
ey. ik ben bezig met een map voor gta sa waar alle properties opstaan. ik weet er nog een paar niet dus wie wil mij helpen 
nu ga ik maar lekker tukken.
doei!
nu ga ik maar lekker tukken.
doei!
remy007 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:36:
Nog 2 screens @ Mount Chilliad
Heli @ Truck:
[afbeelding]
Jump of Mount Chilliad:
[afbeelding]
hier nog wat screenies van mij
Motorcruise gisteren

Jumpen met z'n 4-en

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 27-06-2006 22:56 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord op je vraag!
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV of op het GTA:SA MP forum!
Problemen met / op een server? --> neem contact op met de admin van die server!
Problemen met .Peter zijn server horen _NIET_ thuis in dit topic!!! Je aanmelden voor diezelfde server kan hier ook niet.
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV of op het GTA:SA MP forum!
Problemen met / op een server? --> neem contact op met de admin van die server!
Problemen met .Peter zijn server horen _NIET_ thuis in dit topic!!! Je aanmelden voor diezelfde server kan hier ook niet.