Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.
nee dat bedoel ik niet, de Gainward heeft 2 Molex connectors, ik was van plan de ene door de compaq voeding te laten doen en de andere door mijn Huntkey voeding.
Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.
Verwijderd
Doe dat maar niet, er kunnen kleine verschillen optreden in het voltage van de voedingen.
Je kunt beter de videokaart aan 1 voeding hangen en de rest aan een andere.
Je kunt beter de videokaart aan 1 voeding hangen en de rest aan een andere.
Ok bedankt
Ik denk dat het makkelijker is als je een fatsoenlijke 450+ watt voeding haalt. Die moet al jouw apparatuur makkelijk kunnen trekken. Denk in de richting van Antec, Chieftec, Tagan, Be Quiet, Levicom, etc.
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()