Gainward BLISS Silent 7800GS+ 512MB

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-07 20:56

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Topicstarter
Heb ik besteld. Ik wilde proberen het door 2 verschillende voedingen te laten "supplyen". Ik heb er namelijk 2, ééntje voor harde schijf array en een heleboel koelers, en de andere voor de rest. Ik heb namelijk nogal veel zitten op mijn *hoofdvoeding* van 400W, daar zitten namelijk 3 DVD/CD branders op, 3 harde schijven, een diskettestation, moederbord met alle pci kaarten. Ik wil voldoende Watt hebben op de 7800. De andere voeding is ook 400W

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

Verwijderd

staat hier hoe dat moet
:Y)
Iets met groen draadje aan elkaar knopen.

• wjjkoevoets

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Topicstarter
nee dat bedoel ik niet, de Gainward heeft 2 Molex connectors, ik was van plan de ene door de compaq voeding te laten doen en de andere door mijn Huntkey voeding.

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

Verwijderd

Doe dat maar niet, er kunnen kleine verschillen optreden in het voltage van de voedingen.
Je kunt beter de videokaart aan 1 voeding hangen en de rest aan een andere.

• wjjkoevoets

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Topicstarter
Ok bedankt :)

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-07 19:27

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ik denk dat het makkelijker is als je een fatsoenlijke 450+ watt voeding haalt. Die moet al jouw apparatuur makkelijk kunnen trekken. Denk in de richting van Antec, Chieftec, Tagan, Be Quiet, Levicom, etc.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.