to
Webbah: en de rest...hier weer de trotse 2423Ws gebruiker..
High Definition filmpjes zien er subliem uit! 1080p schemvullend is een lust
voor het oog!

HDCP shizzle ben je echt niet nodig zolang je je pc gebruikt..voor het afspelen van movies.
Heb gister nog even de volgende games getest:
Kingkong: Subliem!!
Tombraider Legend: Lara is nog lekkerder in widescreen op 1920x1200
HL2 Source: 1920x1200 aanklikken doe je met plezier! perfect beeld!
16:10 AA op 4x Echt geweldig! en nog goed speelbaar ook!! met ongeveer
30fps.. (thanks X800XT pci-e

)
Hitman Blood Money: Loopt niet echt spoepel, maar op 1920x1200 met 4x aa is dat logisch.
Far Cry: Damn wat een uitzicht op dat f*cking eiland... heb eerst gewoon
hele tijd zitten rond kijken zo mooi zag het eruit... echt een gevoel dat ik met mijn
17" nooit eerder had,..
Swat 4: die kon max op 1600x1200 (kon wel ini filetje aanpassen maar had
ik geen zin in) maar zelfs op native reso ziet dit spel er perfect uit!
Bevindingen tot nu toe:
Inputlag:
Dat hele input-lag verhaal is mij volledig ontgaan, want ik merk eigenlijk niets
van een dergelijk iets, ik zou me kunnen voorstellen dat als: je dag in dag uit
in clan speelt met hoge fps dat die gasten dat "misschien" zouden kunnen merken.
maar ik merk er nix van !

(ook niet als ik stevig zit te knallen met hoge fps)
Wallpapers:
ook achtergronden zijn echt veel mooier dan voorheen, en mooi scherp! elke keer
geniet ik weer als ik mijn acer aan zet
Warmte:
vind wel dat het scherm redelijk wat warmte produceerd de voeding zit namelijk
in het scherm verwerkt en dat is wel een beetje jammer.., gelukkig heb ik een
plafond ventilator dus heb ik er weinig last van in de zomer.. in de winter ben ik iig geen extra kacheltje nodig! best slim die mensen van acer...
Realwidescreen games:
Het valt me op dat je bv. in HL2 Source je beeldformeet kunt wijzigin in 16:10 en dan de hoogste reso aanklikt je dan ook ECHT meer ziet... dat is echt super! heb gister alleen nog maar beetje rond zitten lopen om de omgeving te bekijken, en dat is iets dat je zelf moet ervaren..
Prestaties 1920x1200 in games:
Ik vind de prestaties zeer mee vallen, had erg verwacht dat de framerate diep zal invallen, maar dat valt heel hard mee, zelfs op die reso en met AA 4x aan loopt het nog redelijk soepel. en valt er zeker mee te leven. (nu nog even wachten op een X1900XTX voor een leuk prijsje en mijn X800XT lijst ik in..)
Native resoluties(kleiner dan 1920x1200)
ik vind de resoluties er beter uitzien dan op mijn oude 17" tft ook al game je in 1280x1024 met gerekt beeld, dan nog is het een plaatje!

mijn complimenten voor Acer!
Widesreen
vs 4:3 verhouding:
ik was eerst niet zo'n voorstander van 16:10 verhouding en met spellen dacht ik dat dat gewoon gerekte beelden opleverde, en sommige spellen niet...sommige wel... afijn,.. nu 1 maal werkende ik wil nooit meer terug naar 4:3 zowel in windows, video-editing, foto albums, movies, echt subliem!
Ook games spelen in full 1920x1200 met de 16:10 verhouding is echt een must voor het oog!
voor vragen/suggesties roept u maar...
(ps: ik ga geen tests doen, met oude crt's om iets te meten wat ik met het blote oog toch nie zie en daarbij komt nog bij dat ik nooit meer zo'n bakbeest(crt) op mijn bureau wil hebben,)