Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Internetten op laptop met GPRS T-mobile voor 9,50 ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nokia 9500 en mag dus gebruik maken van het goedkope internet abonnement van T-mobile. Ik wil natuurlijk kunnen internetten via mijn laptop en ben ook in het bezit van een pcmcia kaart de nokia D211. Aanvragen via het abonnenment kan dus, maar werkt het ook op de D211 hierna en heeft iemand de instellingen noodzakelijk zijn?

• neh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11 10:56

neh

Volgens mij werkt het wel, maar of het in overeenstemming met de voorwaarden is.....

XT, 640K ram, 20 MB harddisk, MS-DOS 4.0...

Verwijderd

Denk wel dat het werkt. Vraag het anders ff in dit topic, wellicht zitten hier meer mensen die dit doen...

LINK

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10 20:14

FFF

Kan wel, alleen is niet de bedoeling, sporadisch gebruik (in je laptop) is waarschijnlijk geen probleem. Echter monitoren ze het wel.

Voor laptop heb je de web & walk card. Die kost 59,- per maand.
Overigens is Pocked internet totaal ook wat afgeknepen ten opzichte van de Internet totaal,

Verwijderd

FFF schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:54:
Kan wel, alleen is niet de bedoeling, sporadisch gebruik (in je laptop) is waarschijnlijk geen probleem. Echter monitoren ze het wel.
Onzin. Heb het 5 maanden lang gehad en ook veel gebruikt i.c.m. mijn laptop. Weet niet exact hoeveel data ik verstookt heb, maar het zijn de nodige gigjes geweest.

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-11 22:19
Voor 59 euro heb je onbeperkt HSDPA dus dat zou ik eerder nemen. Gaat ook stukken sneller!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Pagina: 1