WinTV PVR 150 MCE Driver problemen

Pagina: 1
Acties:

• sparkle
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
beste tweakers,

ik heb zojuist een nieuw systeem aangeschaft waarbij alles naar behoren werkt op één ding na: mijn Hauppauge WinTV PVR 150 MCE PCI tv-kaart.

Als ik de drivers probeer te installeren zegt de installatie wizard "Comptatible hardware nog found". Terwijl ik zeker weet dat ik de goede heb (ben niet één of andere mafkees die die verkeerde drivers binnenhaald).

Nu vraag ik me in de eerste instancie af of mijn systeem wel m'n tvkaart herkent (in de zin van: ziet mijn moederboard hem als aanwezig)? Iemand enig idee hoe ik hier achter kan komen en mischien ook hoe ik dit probleem kan oplossen?

Overgens wou ik net nog me tv-kaart van PCI gleuf verwisselen maar hij zit letterlijk gewoon vast in me kast. Het is niet de PCI gleuf zelf wat de strop is maar het ijzertje achterop de kaart welke je ook van buitenaf me kast ziet :'(

Ik draai Windows Media Center 2005 met een ASUS A8R32-MVP Deluxe moederboard.

gr sparkle.

[ Voor 9% gewijzigd door sparkle op 14-06-2006 16:26 ]

• sparkle
Trouwens net het geprobeerd via apparaatbeheer, handmatig de drivers aan te wijzen. Krijg dan de melding:
Er is een probleem met de instalatie van deze hardware
Hauppage WinTV PVR MCI II (26xx)

De gegevens zijn ongeldig

• sparkle
Heb er geen mogelijk oplossing tussen kunnen vinden, helaas.

Ben overgens al blij als jullie me kunnen vertellen of Windows wel of niet deze kaart ziet? Straks probeer ik me drivers ergens op te installeren wat een ander apparaat bijvoorbeeld blijkt te zijn :+

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heb je wel de MCE driver geprobeert?

http://www.hauppauge.com/pages/support/support_mce.html
Deze werkten bij mij in 1 keer :)

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• sparkle
Yep, met die driver geprobeerd ja.

Maar het probleem is opgelost!! Windows opnieuw geinstalleerd en hij werkt! Alleen jammer dat het op deze manier moest gaan.

Topic mag van mij dicht.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 20:32

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

sparkle schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:21:
Yep, met die driver geprobeerd ja.

Maar het probleem is opgelost!! Windows opnieuw geinstalleerd en hij werkt! Alleen jammer dat het op deze manier moest gaan.

Topic mag van mij dicht.
Tja dat wordt dus in mijn geval ook de strategie :/
En er stond dus inderdaad ook geen oplossing tussen in de 2 topics die ik had gepost dat probeerde ik een beetje aan te geven maar goed ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1