Jammer genoeg heb ik hier 2x een goede samsung staan..Gefaald? No way!Samenvatting voor degene die het nog niet begrijpen: SAMSUNG HEEFT GEFAALD. Duidelijk?
Verwijderd
Ik denk dat deze post hier niet zo lang zal staanVerwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:43:
[...]
Geef me nou eens 1 goede reden om toch voor de samsung te gaan? wat iedereen loopt hier constant de flamen etc., terwijl de philips zich tenminste bewijst als tv. Je kan in ieder geval niet zeggen uiterlijk/design, want dat is iedereen's eigen smaak. Vind het echt een beetje zielig in dit topic worden. "jeeuj, laten we hopen op een goede samsung, een op de 1000 tv's heeft dat, dus het werkt, laten we gokken dat we de goede krijgen". Flikker toch een end in de nijl, als jullie de tv uit laten staan heb je misschien nog een goede aan de samsung, want wat ziet hij er toch mooi uit, wat is hij toch mooi ondiep. Newsflash: als de tv niet werkt, heb je er ook niets aan.
Doorhof van ITC die weet echt wel waar hij mee bezig is, als hij zegt dat de tv niet goed te calibreren is, dan is dat ook niet. Bullshit dat hij dan misschien een verkeerd model heeft, "het kan wel, het kan wel". Ja, gaan jullie lekker kijken naar het WM2006 @ 720p met een ronde middellijn, dan kijkt de rest van de wereld wel naar 576p op de manier zoals het bedoeld is. En ja, dit is een hele grote flame, maar nog lang niet zo groot als "ze vallen door hetdesign in slaap, 576p-gezever etc, etc", en daarbij is deze ook nog eens wat meer genuanceerd.
Samenvatting voor degene die het nog niet begrijpen: SAMSUNG HEEFT GEFAALD. Duidelijk?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 15:00 ]
Zoiets heeft geen issue, maar een feature...Oscar Mopperkont schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:07:
[...]
Nouja, die Philips heeft toch wel een behoorlijk issue tov die Samsung, namelijk de gigantische bak die erachter hangt. Als je hem thuis goed kunt plaatsen op een plek waar dat geen enkel probleem is, dan maakt dat niet zoveel uit.

En enige voordeel is de ruimte die je er aan over houdt of bij plaatsen van toestel. Biedt verder totaal geen kwaliteitsverbetering behalve dat de beeldbuis van Samsung wel HD-Ready is, maar dan krijg je weer discussie over verschil in beeldkwaliteit tussen de Philips en Samsung.
Krijg zelfs gevoel dat slimline technologie nog in z'n kinderschoenen staat gezien de issue's met de geometrie.
Ga persoonlijk liever voor hogere beeldkwaliteit dan voor het besparen van enkele cm's. Anders kan je net zo goed een LCD/Plasma kopen als het je om de winst in ruimtebesparing gaat...

Mee eens, Philips kan nog flink wat verbeteringen toepassen in volgend model, tis ook erg jammer dat ze toestel niet meteen HD-Ready hebben kunnen maken. Maar ben momenteel erg tevreden met m'n 32PW9551 en resultaten die m'n 'bakbeest' nu op het scherm tovert.Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:18:
[...]
als je dat zo ziet dan ben ik zeker niet onder de indruk. Misschien ligt het aan de foto's maar het beeld is echt niet haarscherp voor wat HD content zou moeten zijn! Ik geef je geen ongelijk om voor de philips te gaan.
Jammer, de tv heeft veel potentie maar lijkt te vroeg op de markt gebracht te zijn.
Maar die oneindige discussie lijkt me zinloos om hier door te blijven voeren. Samsung heeft z'n voor- en nadelen net als Philips.
Kwestie van persoonlijke afweging waar je voor wil gaan...

[ Voor 42% gewijzigd door Mesh op 03-07-2006 16:05 . Reden: Kleine toevoeging ]
Signature?
Guido lijkt het als een persoonlijke belediging op te vatten als iemand schrijft dat de Samsung wel een goed beeld kan hebben. Hij heeft blijkbaar ook masochistische neigingen, want waarom leest hij überhaupt deze thread nog als hij zo'n hekel heeft aan de Samsung?Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:58:
Ik denk dat deze post hier niet zo lang zal staanjij kraamt onzin uit, gek...hij heeft gewoon een beetje last van de hitte. Kan iedereen gebeuren!
Als Philips had gewild dan hadden ze al lang een HD-Ready CRT gebouwd. DE kans dat die er nog komt is heel minimaal. Deze lijn van toestellen zijn denk ik de laatste CRT's die door Philips in Europa op de markt gebracht worden, dus ik verwacht niet dat er een opvolger komt.Osdorp-Dude schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:56:
Mee eens, Philips kan nog flink wat verbeteringen toepassen in volgend model, tis ook erg jammer dat ze toestel niet meteen HD-Ready hebben kunnen maken.
Alleen Samsung heeft de moeite genomen een HD-Ready CRT te ontwikkelen. Nu moeten ze de productie kwaliteit nog zien te waarborgen.
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:43:
[...]"jeeuj, laten we hopen op een goede samsung, een op de 1000 tv's heeft dat, dus het werkt, laten we gokken dat we de goede krijgen". Flikker toch een end in de nijl, als jullie de tv uit laten staan heb je misschien nog een goede aan de samsung, want wat ziet hij er toch mooi uit, wat is hij toch mooi ondiep. Newsflash: als de tv niet werkt, heb je er ook niets aan.
Verwijderd
Inderdaad hij kan mensen toch niet op een fatsoenlijke manier overtuigen.Guido lijkt het als een persoonlijke belediging op te vatten als iemand schrijft dat de Samsung wel een goed beeld kan hebben. Hij heeft blijkbaar ook masochistische neigingen, want waarom leest hij überhaupt deze thread nog als hij zo'n hekel heeft aan de Samsung?
Verwijderd
Jep, even stoer komen doen met z'n philips verhalen terwijl dit een Samsung topic is.grunnsat schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:42:
[...]
Guido lijkt het als een persoonlijke belediging op te vatten als iemand schrijft dat de Samsung wel een goed beeld kan hebben. Hij heeft blijkbaar ook masochistische neigingen, want waarom leest hij überhaupt deze thread nog als hij zo'n hekel heeft aan de Samsung?
Ik bezit zelf ook niet één van de twee tv's maar ga hier mijn tv ook niet lopen promoten omdat dat zinloos is. Laat hem lekker
Verwijderd
zo dat zal hem leren
even zonder gekheid...het is en blijft een mooie tv! Vooral als je een goed exemplaar hebt hehe
Verwijderd
ik zie nog steeds geen reden? en ik snap niet waarom je nou persoonlijk wordt? en waar staat dat ik een hekel aan samsung heb? er staat alleen dat samsung met deze tv een modderfiguur slaatgrunnsat schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:42:
[...]
Guido lijkt het als een persoonlijke belediging op te vatten als iemand schrijft dat de Samsung wel een goed beeld kan hebben. Hij heeft blijkbaar ook masochistische neigingen, want waarom leest hij überhaupt deze thread nog als hij zo'n hekel heeft aan de Samsung?
beetje jammer van je, ik had wel verwacht van je hier op een wat serieuzere manier in te gaan, maar kennelijk kan JIJ in ieder geval niet met goede redenen komen.
Verwijderd
O ja? post eens een piccie van het testbeeld. Wedden dat dat het zo krom is? misschien moet jij hem eens naar doorhof brengen, want kennelijk geloven jullie alleen hem als het er op aan komt als iemand zegt dat een tv wel/niet goed is.Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:58:
[...]
Jammer genoeg heb ik hier 2x een goede samsung staan..Gefaald? No way!
edit: en om nog even op het verhaal van osdorp in te gaan: een philips heeft slechts 2 nadelen:
- niet volledig hd-compatible (maar hey, dat zie je toch niet op 32" - goed, hier valt dan nog over te discussieren)
- het is geen slimfit
Ik wil niet meteen partij trekken voor philips, maar hoe in godsnaam kan je voor de samsung kiezen? die kan je niet eens calibreren.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 18:19 ]
Dit is nog steeds de samsung thread.
Die philips is niet HD ready en heeft een eigen thread.
Dat de samsung wel een mooi beeld kan geven kun je zien aan het volgende plaatje.

http://www.avforums.com/f...mentid=32689&d=1151006990
Het blijkt echter moeilijk te zijn om aan een goed exemplaar te komen.
Dit is voor mij de reden om nog te wachten met het kopen van een HD ready toestel.
Jammer dat samsung of een andere fabrikant niet een gewoon model (dus geen slimfit) HD ready crt tv wil maken, daarom hoop ik dat samsung de problemen met deze televisie nog gaat/kan oplossen.
Die philips is niet HD ready en heeft een eigen thread.
Dat de samsung wel een mooi beeld kan geven kun je zien aan het volgende plaatje.
http://www.avforums.com/f...mentid=32689&d=1151006990
Het blijkt echter moeilijk te zijn om aan een goed exemplaar te komen.
Dit is voor mij de reden om nog te wachten met het kopen van een HD ready toestel.
Jammer dat samsung of een andere fabrikant niet een gewoon model (dus geen slimfit) HD ready crt tv wil maken, daarom hoop ik dat samsung de problemen met deze televisie nog gaat/kan oplossen.
[ Voor 10% gewijzigd door Dark Matter op 03-07-2006 18:26 ]
Post geen nonsense Guido.Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:12:
[...]
O ja? post eens een piccie van het testbeeld. Wedden dat dat het zo krom is? misschien moet jij hem eens naar doorhof brengen, want kennelijk geloven jullie alleen hem als het er op aan komt als iemand zegt dat een tv wel/niet goed is.
edit: en om nog even op het verhaal van osdorp in te gaan: een philips heeft slechts 2 nadelen:
- niet volledig hd-compatible (maar hey, dat zie je toch niet op 32" - goed, hier valt dan nog over te discussieren)
- het is geen slimfit
Ik wil niet meteen partij trekken voor philips, maar hoe in godsnaam kan je voor de samsung kiezen? die kan je niet eens calibreren.
De Samsung kun je wel calibreren.
Je kunt alle geometrie vervormingen aanpassen behalve de horizontale lijn.
Dus moet je een exemplaar krijgen dat een rechte horizontale lijn heeft.
Verder zijn er toestellen met een brom en toestellen waarbij de hoeken zichtbaar blurry zijn.
Een toestel dat geen van deze drie problemen heeft kan tot een prima toestel gecalibreerd worden.
Verder vind ik het nog steeds raar dat jij (Guido) je zo druk kunt maken over twee televisies die je beide niet hebt.
wellicht zijn de goed afgestelde slimfit bakken te onderscheiden aan de hand van productiedatum en / of serienummer....
Verwijderd
jezus mensen, ik kom in dit topic om te zien hoe het met de TV gesteld is, niet om te kijken hoe een stelletje gozers het al dan niet goed zijn van de TV tot hun persoonlijke kruistochtocht aan het maken zijn.
Tis niet alsof je piemeltje eraf valt als je ongelijk hebt hoor, en als je gelijk hebt gaat ie er ook niet van groeien.
Back ontopic plz.
Tis niet alsof je piemeltje eraf valt als je ongelijk hebt hoor, en als je gelijk hebt gaat ie er ook niet van groeien.
Back ontopic plz.
£450 HD CRT
I may sound like a broken record, but this HD CRT is capable of producing better-than-LCD/Plasma PQ - I'm lucky because mine does.
As for the PQ of 360 games, sorry but in my opinion there is no competition.
I feel truly sorry for those who bought the Sammy HD CRT and it had to be returned for whatever reason. This is Samsung's fault for poor QA, not the technology - this DOES work
Have a pleasant evening!
~Phil.
http://www.mr2mk1.net ...this is a 1-spanner rated site
Nope didnt waste my money here am extremly over the moon with the fantastic HD gaming I get with my 360
Well my 419D was delivered on Sunday,
Picture from NTL digital box via Scart connection is fine the Grand Prix motoracing was very clear and sharp with no motion bluring or pixelation (as I could have had with LCD)
Using an LG DVD player in progressive scan mode however the picture was amazing used Lord of the Rings as a good movie to push the set and test it. Particular plaus points.
Goergeous true black and great detail in areas of low light levelk too
Impresive sharpness particularily noticed how "hair" realy looked realistic
Overall a greater send of "3D" to the image (possibly because I have been used to letterbox on a very old sony 26'' tv)
Found that the "standard" setting for picture quality feels the best to me Dynamic pushes the contrast up much to high (and this is the default setting I think) and Movie is a little to muted.
And so far its totaly silent not a "peep" or hint of buzzing
If I am being hyper critical there is a tiny amount of colour blur in bottom right but only on standard TV signal and I have also noticed that if you place an image on pause very occasionaly their seems to be a little over emphasis on the verticl lines of pixels if the image is just one colour e.g. a green leaf. Will keep an eye on this as the TV burns in
I have taken some initial pictures but it will probabaly be next week by the time I finish the film (Yup I'm a luddite as far as camera's two still using film and getting high res Jpegs scanned on developing) If any one can suggest a shutter setting I am using a slow shutter on a tripod at the moment)
So once I get pictures I will post them
Allemaal posts van de afgelopen 24 uur op avforums.comWell I got mine a week ago, and can honesly say it's fantastic, not had any trouble with it apart from a light buzzing on bright pictures, which was easly sorted by turning down the contrast a little. Apparently they guy in Currys said this was the 2nd batch which had fixed some of the problems in the original shipments.
Spot on
Also is amazing for xbox360 and DVD's.
Dus wie weet komt het allemaal nog goed met de Samsung.
Hopelijk daarom moest ik ff wachten. Kon zaterdag eigenlijk mijn nieuwe toestel halen bij ***.
Werd om 9:30 afgebeld, ze zouden maandag (vandaag) weer contact met me opnemen, wat helaas niet het geval was.
Las net nieuw stukje hier :
http://www.kieskeurig.nl/...A004D9EEDC12571A00021BB89
Is dit zo of niet?? Dus wel of geen HDready toestel?
Werd om 9:30 afgebeld, ze zouden maandag (vandaag) weer contact met me opnemen, wat helaas niet het geval was.
Verwijderd
Ha, dat zou helemaal een frats zijn. Naja, het bewijst maar weer eens dat het verschil tussen 576p en 720p niet waarneembaar is op een 32" tv.
Maar wat bedoelen ze dan met:Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:15:
Ha, dat zou helemaal een frats zijn. Naja, het bewijst maar weer eens dat het verschil tussen 576p en 720p niet waarneembaar is op een 32" tv.
Een trucje om 144 beeldlijnen erbij te zetten?
Dat betekend volgens mij dus dat ze bij de Pal resolutie van 576 beeldlijnen er aan elke lijn 1/4 lijn bijzetten. 576 X 1 1/4 = 720 lijnen.
Maar om de sticker HDReady te mogen dragen mag dit geen frats zijn toch?
Verwijderd
het kan natuurlijk zo zijn dat de sweetspot van de buis 576 lijnen zijn, niets slimme techniek, maar ze sturen er gewoon 720 lijnen heen oid, ik weet het ook niet precies hoe het gaat.BaseM schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:22:
[...]
Maar wat bedoelen ze dan met:
Een trucje om 144 beeldlijnen erbij te zetten?
Dat betekend volgens mij dus dat ze bij de Pal resolutie van 576 beeldlijnen er aan elke lijn 1/4 lijn bijzetten. 576 X 1 1/4 = 720 lijnen.
Maar om de sticker HDReady te mogen dragen mag dit geen frats zijn toch?
Trouwens, dit verhaal is nog niet helemaal bevestigd, dus niet te voorbarig roepen
Ok, maar op kk werd er dus een test gedaan door die mensen, en het lijkt me beetje onverstandig om zoiets dan gelijk op het net te zetten.Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:24:
[...]
het kan natuurlijk zo zijn dat de sweetspot van de buis 576 lijnen zijn, niets slimme techniek, maar ze sturen er gewoon 720 lijnen heen oid, ik weet het ook niet precies hoe het gaat.
Trouwens, dit verhaal is nog niet helemaal bevestigd, dus niet te voorbarig roepen
Verwijderd
naj laat maar.. <insert verzoek om normale discussievoering>Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:15:
en even ontopic op de opmerking.. ik vind het vreemd om te zeggen dat ie geen 720beeldlijnen kan weergeven (want hij zou niet HD ready zijn|), maar dat dan beargumenteren dat hij door een hardwarematige frats wel 720 beeldlijnen zou weergeven.. Hoe moet ik dat dan zien.
Das net zoiets als een auto die niet 100km uur kan, maar dit door een hardwarematige frats wel kan. Kan ie dan wel of geeen 100km/uur
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 21:32 ]
Tsjah, maar philips ook. In het op de markt zetten van een echte HD tv. Tot die tijd zijn hun tv's NIET interessant voor mij, en houd ik het lekker bij mijn oude non-breedbeeld tv tot er wat fatsoenlijks op de markt komtVerwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:43:
Doorhof van ITC die weet echt wel waar hij mee bezig is, als hij zegt dat de tv niet goed te calibreren is, dan is dat ook niet. Bullshit dat hij dan misschien een verkeerd model heeft, "het kan wel, het kan wel". Ja, gaan jullie lekker kijken naar het WM2006 @ 720p met een ronde middellijn, dan kijkt de rest van de wereld wel naar 576p op de manier zoals het bedoeld is. En ja, dit is een hele grote flame, maar nog lang niet zo groot als "ze vallen door hetdesign in slaap, 576p-gezever etc, etc", en daarbij is deze ook nog eens wat meer genuanceerd.
Samenvatting voor degene die het nog niet begrijpen: SAMSUNG HEEFT GEFAALD. Duidelijk?
Doorhof van ITC die weet echt wel waar hij mee bezig is, als hij zegt dat de tv niet goed te calibreren is, dan is dat ook niet.
Dit vertelde Frank mij niet hoor. Mijn tv was wel te callibreren maar hij zei dat ik beter onder garantie terug naar de winkel moest gaan.Waarschijnlijk zoals ik hier ook wel lees, had ik een van de allerslechtste...
Maar toen Frank zijn vrouw binnen kwam lopen en mijn tv stond aan met een Marantz 9600 zij ze Dat dit wel een erg mooie tv was qua kleuren en scherpte...(en model, en dat is ook wel wat waard, (geintje))
Dit vertelde Frank mij niet hoor. Mijn tv was wel te callibreren maar hij zei dat ik beter onder garantie terug naar de winkel moest gaan.Waarschijnlijk zoals ik hier ook wel lees, had ik een van de allerslechtste...
Maar toen Frank zijn vrouw binnen kwam lopen en mijn tv stond aan met een Marantz 9600 zij ze Dat dit wel een erg mooie tv was qua kleuren en scherpte...(en model, en dat is ook wel wat waard, (geintje))
er staat dat ze een slim truukje gebruiken om 576 +144 beeldlijnen op beeld te zetten. dat is dus 720. en volgens mij is daar echt neits mis mee. want als hij die 144 beeldlijnen extra erop zet dan moet hettoch echt uit de dvd/xbox of wat dan ook komen die info.BaseM schreef op maandag 03 juli 2006 @ 20:54:
Hopelijk daarom moest ik ff wachten. Kon zaterdag eigenlijk mijn nieuwe toestel halen bij ***.
daarnaast denk ik neit dat ze een hd ready logo zouden mogen gebruiken als ze eerst het signaal naar 576 omzetten en vervolgens weet naar 720. zou brak zijn als dat mag. ik twijfel dus of die gozer wel gelijk heeft
Verwijderd
je kan het toch gewoon testen met de pc met om en om een lijn van 1 pixel breed?dangerpaki schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:28:
[...]
er staat dat ze een slim truukje gebruiken om 576 +144 beeldlijnen op beeld te zetten. dat is dus 720. en volgens mij is daar echt neits mis mee. want als hij die 144 beeldlijnen extra erop zet dan moet hettoch echt uit de dvd/xbox of wat dan ook komen die info.
daarnaast denk ik neit dat ze een hd ready logo zouden mogen gebruiken als ze eerst het signaal naar 576 omzetten en vervolgens weet naar 720. zou brak zijn als dat mag. ik twijfel dus of die gozer wel gelijk heeft
Je denkt niet dat opmerkingen als "Flikker toch een end in de nijl" etc. door vele anderen als een persoonlijke belediging worden opgevat? De hele teneur van jouw berichtje was dat je eigenlijk wel stapelgek moet zijn om nog te geloven dat het goed kan komen met dit toestel. En dat bracht je dan met een woordkeus die niet tot de meest fijnzinnige gerekend kan worden.Ik vond dat eerlijk gezegd knap beledigend voor degenen die het niet met jou eens zijn.Vervlogens ben je dan ook nog eens zwaar beledigd over een beetje milde spotVerwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:11:
ik zie nog steeds geen reden? en ik snap niet waarom je nou persoonlijk wordt?
Die redenen heb ik al zo vaak genoemd, maar goed hier komen ze weer. De Samsung is het enige HD-Ready CRT toestel dat er is. Het kan alle resoluties van 480i t/m 1080i zonder te scalen op het scherm zetten. En dat kan ook een schitterend beeld opleveren zoals al velen geschreven hebben. Dat neemt niet weg dat er veel te veel slechte exemplaren zijn, maar dat hadden we ook al lang vastgesteld.en waar staat dat ik een hekel aan samsung heb? er staat alleen dat samsung met deze tv een modderfiguur slaat
beetje jammer van je, ik had wel verwacht van je hier op een wat serieuzere manier in te gaan, maar kennelijk kan JIJ in ieder geval niet met goede redenen komen.
Ik vermoed dat de schrijver van het stukje abusievelijk van mening is dat een HD-Ready TV al het beeldmateriaal in minimaal 720p op het scherm moet zetten. Dus 480i t/m 576p moet via upscalen 720p worden denkt hij. Hij constateert dat 576 gewoon als 576 op het scherm komt, en denkt dan dat 720p via een trucje alsnog op het scherm gezet wordt met 720 lijnen. Je ziet wel vaker dat mensen die alleen maar de techniek LCD en plasma schermen gewend zijn, niet begrijpen dat een beeldbuis niet aan een vast raster gebonden is.BaseM schreef op maandag 03 juli 2006 @ 20:54:
Verwijderd
Hmm, die lui uit het Noorden hebben er wel verstand van. Alleen zou het voor jou prettiger zijn geweest dat je in Friesland woonde,
In het kader van positieve bijdragen van gelukkige eigenaars:
First time poster so be gentle with me :-)
I bought this TV 3 weeks ago and I am extremely happy with it.
The Digital TV picture is stunning - with incredible contrast and brightness.
The Composite in from my LiteOn NetPlayer DVD is very sharp.
The RGB Scart from my Toppy 5800 is just fine.
I read about the HDMI input problems experienced elsewhere so borrowed an upscaling DVD player, LGDNX190UH.
I tested both component HD and HDMI - both worked as advertised, in fact better. The manual for the Samsung TV says it does not support 720p but just 1080i - it supports both in HDMI and Component (as long as the DVD content is not encrypted - DVD issue there I think) Each time I stopped the DVD, changed the output resolution the checked the TV using the Info button on the TV remote and there it was 576p, 720p or 1080i.
Again I am very impressed by this TV.
Being only 40cm makes it fit very tightly into the corner of the room
It seems to me that Samsung have delivered an HD TV which completes extremely well with LCD/Plasmas three times its price.
Only two things against it, the sound isn't that great (but that is why I bought a surround systmem & I get the digital out from my Toppy while watching TV) and it is a very heavy piece of glass.
Maybe I just dropped lucky but I am definitely keeping mine :-)
Verwijderd
@grunnsat: als iemand niet de geometrie problemen ziet (of ook niet eens een heel klein beetje oid), wil niet zeggen dat ze er niet zijn. Ik heb nog steeds geen pic gezien van een recht raster op deze tv.
Verwijderd
gelukkig willen de meeste mensen voor zichzelf beslissen of ze de tv wel of niet willen kopen, en zien ze het niet als doel opzich jou te moeten overtuigen.Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:00:
@grunnsat: als iemand niet de geometrie problemen ziet (of ook niet eens een heel klein beetje oid), wil niet zeggen dat ze er niet zijn. Ik heb nog steeds geen pic gezien van een recht raster op deze tv.
In andere woorden: het draait hiet niet echt om wat jij vind
sorry als je het persoonlijk vind, maar dat krijg je als elke op elke nieuwe post reageert alsof het gepost is om jou een hak te zetten of zelfs maar bedoeld is jou te overtuigen. En het storende is dat deze compleet onintressante discussie, namelijk wat jij er persoonlijk van vind, al een ruime maand voort moet duren..
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 11:05 ]
Geachte heer ************,
Dank u voor uw email met betrekking tot de WS-32Z409T.
De WS-32Z409T staat op de website. Dat betekent dat het product officieel is uitgebracht op de Benelux-markt. Nu hangt alles af van de leveringen van fabriek naar groothandel en van de leveringen van de groothandel naar winkels.
In ieder geval kan elke dealer de WS-32Z409T bestellen, maar wanneer dat bestelde exemplaar geleverd wordt is niet direct te zeggen. Dat hangt een beetje af van de leveringsmogelijkheden en van de vraag. De vraag moet wel zo snel mogelijk voldaan worden.
Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Henri
Samsung Electronics
Dank u voor uw email met betrekking tot de WS-32Z409T.
De WS-32Z409T staat op de website. Dat betekent dat het product officieel is uitgebracht op de Benelux-markt. Nu hangt alles af van de leveringen van fabriek naar groothandel en van de leveringen van de groothandel naar winkels.
In ieder geval kan elke dealer de WS-32Z409T bestellen, maar wanneer dat bestelde exemplaar geleverd wordt is niet direct te zeggen. Dat hangt een beetje af van de leveringsmogelijkheden en van de vraag. De vraag moet wel zo snel mogelijk voldaan worden.
Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Henri
Samsung Electronics
Verwijderd
hupsakeeee!! alle CRT aanghangers kunnen maar massaal gaan bestellen dus!
wie o wie durft het aan?
wie o wie durft het aan?
Ik ga zo langs een groothandeltje hiernaast om hem te bestellen ( indien de levertijden normaal zijn) ...3 stuks waarschijnlijk ..althans 1 voor mij 2 voor mijn collega.
Mediamarkt hoef je niet te proberen , ik ben daar vrijdag al geweest..ben daar maar weggelopen na al die idiote verkooppraatjes van die gasten daar ..technische kennis =0 daar
Toen ik er naar vroeg was het : "Oh ..beeldbuis"
Ja dus ?? PLASMA ziet er niet uit en LCD al helemaal niet ..zag wel de voorganger van de WS-32z409 de 306 geloof ik staan , ik zag geen rare vervormingen, vlekken of wazigheids problemen, zag er erg netjes uit, dus bij de voorganger kan het ook
Mediamarkt hoef je niet te proberen , ik ben daar vrijdag al geweest..ben daar maar weggelopen na al die idiote verkooppraatjes van die gasten daar ..technische kennis =0 daar
Ja dus ?? PLASMA ziet er niet uit en LCD al helemaal niet ..zag wel de voorganger van de WS-32z409 de 306 geloof ik staan , ik zag geen rare vervormingen, vlekken of wazigheids problemen, zag er erg netjes uit, dus bij de voorganger kan het ook
Nouja, dat is ook weer wat overdreven. CRT scoort overall nog steeds het beste (vind ik), maar om nu te zeggen dat plasma en lcd er niet uit zien gaat ook weer wat ver.doopie schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:53:
Ja dus ?? PLASMA ziet er niet uit en LCD al helemaal niet ..
LOL!!! 440 euro INCLUSIEF BTW
1 week levertijd.
Dit is overigens een prijs voor mij en eenmalig ..niet voor jullie
1 week levertijd.
Het is nu wel duidelijk dat je de samsung niet relaxed vindt. Niet iedereen zit alleen de hele dag naar een raster te kijken en niet iedereen gebruikt het om windows enzo weer te geven. Bij films kijken is de tolerantie van wat stoort een stuk hoger.Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:00:
En nu is het genoeg over die rasters en wat dan ook. Zou je zo vriendelijk willen zijn je persoonlijke kruistocht tegen dit toestel te stoppen in dit topic? Als mensen info willen, kunnen ze het topic terug lezen en op kieskeurig staat ook zat en mensen kunnen zelfs zelf de tv zien als ze hem kopen en dan beslissen of ze hem willen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Maak ons er dan vooral even lekker meedoopie schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 14:49:
LOL!!! 440 euro INCLUSIEF BTW![]()
1 week levertijd.
Sorry was ff beetje pesten
nee maar de bedoeling is een opbouwend iets neer te zetten niet Keer op Keer terug te komen op hetzelfde.
Verwijderd
Als jij mij het adres geeft van die doorhof, en de kosten betaald dan zal ik hem brengen naar hemVerwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:12:
[...]
O ja? post eens een piccie van het testbeeld. Wedden dat dat het zo krom is? misschien moet jij hem eens naar doorhof brengen, want kennelijk geloven jullie alleen hem als het er op aan komt als iemand zegt dat een tv wel/niet goed is.
- het is geen slimfit
[ Voor 3% gewijzigd door JvS op 04-07-2006 19:09 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ik zie dat iemand hem voor 440 boven kan kopen. (eenmalig dan wel) moet zeggen zelfs voor 579 is het een erg goede toestel.
kijk nou heeft elk toestel zijn probleempjes. maar alten we eerlijk zijn voor deze prijs lijkt het een erg mooie toestel.
twee vraagjes nog. hoe zit het met de geluidskwalitiet van dit ding? is namelijk meestal beroerd de laatste tijd. lijkt wel of fabrikanten geen moer meer geven om geluid.
ten tweede dacht ik dat ik zag staan in het forum hier dat er geen component ingang aanwezig is. maar op de website staat onder specificaties van wel
kijk nou heeft elk toestel zijn probleempjes. maar alten we eerlijk zijn voor deze prijs lijkt het een erg mooie toestel.
twee vraagjes nog. hoe zit het met de geluidskwalitiet van dit ding? is namelijk meestal beroerd de laatste tijd. lijkt wel of fabrikanten geen moer meer geven om geluid.
ten tweede dacht ik dat ik zag staan in het forum hier dat er geen component ingang aanwezig is. maar op de website staat onder specificaties van wel
Ben in het bezit(op dit moment ff niet) en er zit idd een component ingang op. Het geluid vind ik niet anders dan andere crt toestellen in deze prijsklasse (toesel heeft srs truesurround)dangerpaki schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 23:46:
ik zie dat iemand hem voor 440 boven kan kopen. (eenmalig dan wel) moet zeggen zelfs voor 579 is het een erg goede toestel.
Verwijderd
Op het topic over de Philips CRT HD tv worden redelijk wat foto's gepost. Zijn er hier ook mensen die deze Samsung hebben en wat foto's willen posten?
Ik zou namelijk graag wat beelden van deze tv zien met een dvd-speler die via HDMI aangesloten is en upscaled naar 720P. Bedankt.
Ik zou namelijk graag wat beelden van deze tv zien met een dvd-speler die via HDMI aangesloten is en upscaled naar 720P. Bedankt.
dank je wel...denk dat als ik over ga op een tv dat het toch zo'n crt hdtv wordt. en waarschijnlijk een samsung. ik ben niet zo'n zeurpiet als het komt op geometrie als hetmaar niet voerdreven shitty is... goedkoper dan lcd/plasma en de techniek is al bewezen ook.BaseM schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 07:26:
[...]
Ben in het bezit(op dit moment ff niet) en er zit idd een component ingang op. Het geluid vind ik niet anders dan andere crt toestellen in deze prijsklasse (toesel heeft srs truesurround)
Ik kreeg vandaag dit emailtje terug van Samsung.....Geachte heer ****,
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw WS-32Z409T.
De nieuwe modellen zouden hier geen last meer van moeten hebben. Het verbaasd mij dan ook dat dit bij u helaas wel het geval is.
In dit geval raad ik u aan om uw TV aan te melden voor onderzoek. Dit is alleen telefonisch mogelijk via **** – ******** (10 cpm).
Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft,aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Michaëla
Samsung Electronics
Weet niet wat ik ermee moet?
Ik volg al enige tijd dit topic omdat ik toch ook wel steeds meer zin krijg in dit toestel!
Zou één van de gelukkige eigenaren een foto van de achterkant/aansluitingen willen posten zodat iedereen kan zien wat voor 'n aansluitingen er op zitten?
(Aangezien ik meerdere malen de vraag over de component aansluitingen ben tegengekomen in dit topic, en zelf toch ook wel nieuwsgierig ben.... immers.. zien = geloven)
Zou één van de gelukkige eigenaren een foto van de achterkant/aansluitingen willen posten zodat iedereen kan zien wat voor 'n aansluitingen er op zitten?
(Aangezien ik meerdere malen de vraag over de component aansluitingen ben tegengekomen in dit topic, en zelf toch ook wel nieuwsgierig ben.... immers.. zien = geloven)
Op dit moment kan ik je geen plaatje sturen, maar neem van mij aan dat er op dit toestel 2 x scart, component, hdmi. en aan de zijkant composiet aansluitingen aanwezig zijn.LeGato23 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 20:25:
Ik volg al enige tijd dit topic omdat ik toch ook wel steeds meer zin krijg in dit toestel!
Een berichtje terug sturen dat het jou verbaast dat zij geen kennis hebben van die problemen, terwijl er toch in heel Europa op de diverse forums uitgebreid melding van gemaakt wordt. Samsung Engeland heeft die problemen blijkbaar ook al toegegeven. Voor zover mij bekend fungeert Samsung Engeland ook als Samsung Europe, en ik neem aan dat deze reeks toestellen onder regie van Samsung Europe op de markt gebracht is. Daar zou Samsung Benelux dus meer informatie moeten kunnen krijgen.BaseM schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:47:
Ik kreeg vandaag dit emailtje terug van Samsung.....
Weet niet wat ik ermee moet?
LCD ziet er niet uit (ook sharp, philips en samsung niet) , maar plasma kan best mooi beeld opleveren. Aardig mooie kleuren/contrast ed. Alleen jammer is dat ze allemaal vrij lage resolutie hebben voor een groot beeld. Oftewel, is niets voor iemand die een gewone 32" wil hebbenOscar Mopperkont schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:58:
[...]
Nouja, dat is ook weer wat overdreven. CRT scoort overall nog steeds het beste (vind ik), maar om nu te zeggen dat plasma en lcd er niet uit zien gaat ook weer wat ver.
Want? Die mening was ik namelijk ook toegedaan, totdat ik vorige week zo'n Ambilight LCD toestel van Philips zag. Ziet er verdomd mooi uit kan ik je zeggen. Alleen de prijs he...Bartjuh schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:10:
[...]
LCD ziet er niet uit (ook sharp, philips en samsung niet) , maar plasma kan best mooi beeld opleveren. Aardig mooie kleuren/contrast ed. Alleen jammer is dat ze allemaal vrij lage resolutie hebben voor een groot beeld. Oftewel, is niets voor iemand die een gewone 32" wil hebben
Als die geometrieproblemen verholpen worden, dan staat dit toestel ook hoog op mijn lijstje.
[ Voor 9% gewijzigd door Vozze op 06-07-2006 09:49 ]
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Heb sinds vanmiddag mijn tweede toestel.
Horizontaal iets verbeterd tov ander model.
Maar verticale nog steeds een disco, wat een zootje, dus deze morgen ook maar weer terug brengen.
Ik ben het spoor bijster.....
En dan komt Samsung ook nog met zo'n achterlijk mailtje van oh meneer die problemen zouden er niet meer mogen zijn.
bye bye Samsung digital
Maar verticale nog steeds een disco, wat een zootje, dus deze morgen ook maar weer terug brengen.
En dan komt Samsung ook nog met zo'n achterlijk mailtje van oh meneer die problemen zouden er niet meer mogen zijn.
bye bye Samsung digital
Als je alleen verticaal problemen hebt dan zijn deze te verhelpen via het service menu.

http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=353081

http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=353081
Liepen de lijnen maar zo op je afbeeldingen, ze lopen van links naar rechts en in de midden wel strak, dus hier valt ook weinig aan te doen. Ik ga hem vanmorgen ruilen (indien mogelijk) tegen een Pana plasma. Jammer ik heb t geprobeert... Over een jaar of 5 nog maar eens proberen met SED.
Verwijderd
Ben opzich erg geinteresseerd in deze tv alleen vraag ik me nu af wat wijsheid is. Kan ik namelijk niet beter even wachten tot het model wat verbeterd wordt en de fouten eruit gewerkt worden, of zal dit nooit gebeuren?
Verwijderd
misschien heb je wel een goede als je het nog een keer probeertBaseM schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 20:07:
Heb sinds vanmiddag mijn tweede toestel.
bye bye Samsung digital![]()
![]()
Liefhebber van Leedvermaak?!?Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 11:33:
[...]
misschien heb je wel een goede als je het nog een keer probeert
Verwijderd
Nou nee, maar je kan het toch gewoon oneindig veel proberen? de kenners hier zeggen immers dat er wel goede modellen bestaan
Hmmzzz ik hoop dat ik deze week een goede krijg...................
Maar BaseM ik heb een klein flauw vermoeden dat BCC duitse toestellen levert, daar zijn ze al een tijdje op de markt, hier in nederland pas vanaf (01/07 ).
BCC was tot voor kort de enige die kon leveren en dat terwijl het toestel bij geen enkele groothandel of inkooporganisatie te krijgen was in die tijd dat BCC leverde en Samsung ze nog niet in de Benelux gereleased had.
Dan denk ik dat je dus iedere keer weer "oude" toestellen krijgt van BCC of heb je het toestel wat je nu hebt direct van Samsung gekregen ?
Zo maar een gedachten gangetje he .....
Maar BaseM ik heb een klein flauw vermoeden dat BCC duitse toestellen levert, daar zijn ze al een tijdje op de markt, hier in nederland pas vanaf (01/07 ).
BCC was tot voor kort de enige die kon leveren en dat terwijl het toestel bij geen enkele groothandel of inkooporganisatie te krijgen was in die tijd dat BCC leverde en Samsung ze nog niet in de Benelux gereleased had.
Dan denk ik dat je dus iedere keer weer "oude" toestellen krijgt van BCC of heb je het toestel wat je nu hebt direct van Samsung gekregen ?
Zo maar een gedachten gangetje he .....
Ik kon in het menu zien dat de tv in april gemaakt was.
Heb inmiddels geen Samsung meer maar ben voor een Philips 32 LCD gegaan de 9830/10, kreeg dikke korting vd BCC dus hoefde 2 x de samsung erbij betalen.
Nu wel superieur beeld en een illusie armer...
Heb inmiddels geen Samsung meer maar ben voor een Philips 32 LCD gegaan de 9830/10, kreeg dikke korting vd BCC dus hoefde 2 x de samsung erbij betalen.
Nu wel superieur beeld en een illusie armer...
Verwijderd
april is nog wel een "oude" dan voor deze serie.
Tis wellicht zowiezo wel nuttig als iedereen met persoonlijke ervaringen even erbij zet wat de fabricagedatum van zijn/haar tv was. Dan kan je zien of er misschien duidelijke verbetering bij oudere modellen bestaat.
Tis wellicht zowiezo wel nuttig als iedereen met persoonlijke ervaringen even erbij zet wat de fabricagedatum van zijn/haar tv was. Dan kan je zien of er misschien duidelijke verbetering bij oudere modellen bestaat.
Ik ben vandaag ook eens wezen kijken in de BCC in eindhoven (woon tenslotte toch vlakbij). Zoals al werd gezegd staan hier de Samsung en Philips langs elkaar. Helaas werd er geen HD materiaal op afgespeeld, maar een samsung test DVD welke via de atenne werd toegevoerd.
Ik persoonlijk kon geen geometrie problemen zien, maar ik heb dan ook geen test raster ofzo gezien. Verder viel mij op dat de 100Hz van de Samsung beter was en dat de Philips judder vertoonde (logisch gezien die digital scan heeft). Ook vond ik de Samsung wat helderder qua beeld, maar dit kan uiteraard aan de instellingen hebben gelegen. De Philips leek daarentegen weer een beter comb-filter te hebben dan de Samsung. Qua verschil in detail kon ik weinig verschil ontdekken, maar dit is niet geheel onlogisch gezien de DVD input.
Heb ook nog even heel kort met een verkoper gesproken en deze vertelde dat ze niet aan te slepen waren en dat hij er nog geen één had terug gehad (Ik weet uiteraard niet of die de waarheid verteld, het blijft tenslotte een verkoper
).
Ik persoonlijk kon geen geometrie problemen zien, maar ik heb dan ook geen test raster ofzo gezien. Verder viel mij op dat de 100Hz van de Samsung beter was en dat de Philips judder vertoonde (logisch gezien die digital scan heeft). Ook vond ik de Samsung wat helderder qua beeld, maar dit kan uiteraard aan de instellingen hebben gelegen. De Philips leek daarentegen weer een beter comb-filter te hebben dan de Samsung. Qua verschil in detail kon ik weinig verschil ontdekken, maar dit is niet geheel onlogisch gezien de DVD input.
Heb ook nog even heel kort met een verkoper gesproken en deze vertelde dat ze niet aan te slepen waren en dat hij er nog geen één had terug gehad (Ik weet uiteraard niet of die de waarheid verteld, het blijft tenslotte een verkoper
Hoe zapt ie eigenlijk?
Aangezien die "oud" is denk ik nog steeds dat het duitse modellen zijn die je hebt gehad.
Waar zou ik de fabricage datum kunnen zien ?? kan ik dat gelijk controleren als ik hem uitpak. de datum post ik dan hier
Waar zou ik de fabricage datum kunnen zien ?? kan ik dat gelijk controleren als ik hem uitpak. de datum post ik dan hier
Ja ik sprak de waarheidUnicron schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 16:03:
Ik ben vandaag ook eens wezen kijken in de BCC in eindhoven (woon tenslotte toch vlakbij). Zoals al werd gezegd staan hier de Samsung en Philips langs elkaar. Helaas werd er geen HD materiaal op afgespeeld, maar een samsung test DVD welke via de atenne werd toegevoerd.
Heb ook nog even heel kort met een verkoper gesproken en deze vertelde dat ze niet aan te slepen waren en dat hij er nog geen één had terug gehad (Ik weet uiteraard niet of die de waarheid verteld, het blijft tenslotte een verkoper).
Hij zapt gewoon precies hetzelfde als ieder andere samsung/philips tv. Sneller dan menig lcd tvOscar Mopperkont schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:01:
Hoe zapt ie eigenlijk?
Mooie televisie.BaseM schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:25:
ben voor een Philips 32 LCD gegaan de 9830/10
was jij dat echt?Daklem schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 19:23:
[...]
Ja ik sprak de waarheidIk heb tot nu toe geen ontevreden klanten gezien van de tv.
Ja, dat was ik echt
Maar idd, Gotters zijn overal te vinden tegenwoordig
Je zou de doos eens kunnen controleren, Misschien dat daar iets dergelijks opstaat.doopie schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:53:
Aangezien die "oud" is denk ik nog steeds dat het duitse modellen zijn die je hebt gehad.
In het menu kun je daar niets van terugvinden helaas! Of je moet in het service menu zien te komen, daar zou je misschien wel de fabricage datum kunnen zien, maar hoe je daar in komt ben ik ook nog niet achter...
Misschien iemand hier die dat wél weet
een paste uit de link hierboven gepostDaklem schreef op zondag 09 juli 2006 @ 01:40:
[...]
Je zou de doos eens kunnen controleren, Misschien dat daar iets dergelijks opstaat.
In het menu kun je daar niets van terugvinden helaas! Of je moet in het service menu zien te komen, daar zou je misschien wel de fabricage datum kunnen zien, maar hoe je daar in komt ben ik ook nog niet achter...
Misschien iemand hier die dat wél weet?
You can get in the service menu with the following sequence on the remote (with the TV in standby mode):
"Info", "Menu", "Mute", "Power"
Inderdaad zo ben ik er ook ingekomen. En onderaan het menu kan je de fabrikage datum zien.biowolf schreef op zondag 09 juli 2006 @ 03:17:
[...]
een paste uit de link hierboven gepost
You can get in the service menu with the following sequence on the remote (with the TV in standby mode):
Ze zijn afgelopen week van samsung binnen gekomen, dus lijkt dat het nieuwe modellen zijn.J_star schreef op zondag 09 juli 2006 @ 14:26:
en levert nu bcc eindhoven ook die 'oude' modellen?
Woon daar ook in de buurt.
Thanks!biowolf schreef op zondag 09 juli 2006 @ 03:17:
[...]
een paste uit de link hierboven gepost
Verwijderd
Zeg ehh, BCC-medewerker. Kun je even in het systeem kijken bij welke bcc ik hier in Twente de tv kan bezichtigen?
mvg Niels
mvg Niels
Of je belt ze gewoon natuurlijkVerwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 23:49:
Zeg ehh, BCC-medewerker. Kun je even in het systeem kijken bij welke bcc ik hier in Twente de tv kan bezichtigen?
mvg Niels

Idd! ff belletje plegen. Maar ik kan dat niet zien, heb daar geen toegang voor als part-timer.
En waar zijn die andere modellen vandaan gekomen als ik vragen mag ? Dus de modellen die jullie al hadden staan ?Daklem schreef op zondag 09 juli 2006 @ 15:40:
[...]
Ze zijn afgelopen week van samsung binnen gekomen, dus lijkt dat het nieuwe modellen zijn.
[ Voor 1% gewijzigd door doopie op 10-07-2006 09:50 . Reden: typo ]
Verwijderd
06-05-10 Heb ik? Welk jaar mag dat dan wel niet wezen?BaseM schreef op zondag 09 juli 2006 @ 10:37:
[...]
Inderdaad zo ben ik er ook ingekomen. En onderaan het menu kan je de fabrikage datum zien.
10 mei 2006Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:55:
[...]
06-05-10 Heb ik? Welk jaar mag dat dan wel niet wezen?
Dat was de eerste lichting, maar die waren al binnen 2 dagen weer verkocht.doopie schreef op maandag 10 juli 2006 @ 09:40:
[...]
En waar zijn die andere modellen vandaan gekomen als ik vragen mag ? Dus de modellen die jullie al hadden staan ?
Die we nu hebben staan is de nieuwe lichting.
en wat voor datum staat er in het service menu ?Daklem schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:14:
[...]
Dat was de eerste lichting, maar die waren al binnen 2 dagen weer verkocht.
Die we nu hebben staan is de nieuwe lichting.
en welke productie datum is jullie nieuwelichting dan, en hoe is jullie beleid dan eigenlijk als ik straks een koop daar en heeft wel van die kut problemen?
Dat hoeft toch niet ?
Ik bedoel: ze worden toch niet op bestelling gemaakt ??
Je kan natuurlijk net een goede hebben , er staat nergens dat ze allemaal slecht zijn toch?
->>>>>>>>>>>>>>was antwoord op ericje
Je kan natuurlijk net een goede hebben , er staat nergens dat ze allemaal slecht zijn toch?
[ Voor 11% gewijzigd door doopie op 10-07-2006 19:23 ]
Verwijderd
Nee, ik heb een goede. Maar die van me ouders is niet heel goed nu ik er wat beter naar heb gekeken..doopie schreef op maandag 10 juli 2006 @ 19:22:
Dat hoeft toch niet ?
Dat kan ik pas a.s vrijdag kijken, dan moet ik weer werken.Evilman schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:17:
[...]
en wat voor datum staat er in het service menu ?
Nadat we langs twee vestigingen waren geweest om de Samsung WS-32Z409 en de Philips 32PW9551 te bezichtigen zijn we tot de volgende conclusie gekomen.
De eerste keer dat wij beide toestellen zagen in de BCC viel ons direct op dat de Philips veel mooiere kleuren op het beeld kon weergeven. Ook was hij een stuk scherper dan de Samsung.
Beide toestellen stonden aangesloten op een Samsung DCB-H360R Digitale ontvanger. Uiteraard gingen wij, samen met de verkoper, zelf aan de slag om gedurende 30 minuten lang allerlei instellingen uit te proberen. Het verschil tussen de Samsung en Philips was zo groot dat het wel aan de instellingen moest liggen, dat dachten wij tenminste. Helaas, geen succes.
De Philips bleef verruit het mooiste beeld weergeven.
Omdat we toch twijfelde of de Samsung misschien defect was zijn we afgelopen weekend naar een andere winkel geweest waar wij beide toestellen konden vergelijken. Ook na het instellen
overtrof het Philips toestel de Samsung met gemak.
Ik moet zeggen dat we hoge verwachtingen hadden van de Samsung maar helaas, de keuze is gevallen op de Philips. Het verschil was zo groot dat we dachten dat bij de eerste vergelijking het wel aan de instellingen van de Samsung moest liggen. Bij de tweede vergelijking was het duidelijk. Samsung haalt het niet bij de Philips. We hebben dan ook meteen twee Philips 32PW9551 besteld.
Uiteraard heeft ieder zijn eigen smaak en ik raadt je dan ook aan om beide toestellen zelf te bezichtigen in de winkel. Je kunt nog zoveel reviews lezen, zelf het beeld zien is absoluut een must!
De eerste keer dat wij beide toestellen zagen in de BCC viel ons direct op dat de Philips veel mooiere kleuren op het beeld kon weergeven. Ook was hij een stuk scherper dan de Samsung.
Beide toestellen stonden aangesloten op een Samsung DCB-H360R Digitale ontvanger. Uiteraard gingen wij, samen met de verkoper, zelf aan de slag om gedurende 30 minuten lang allerlei instellingen uit te proberen. Het verschil tussen de Samsung en Philips was zo groot dat het wel aan de instellingen moest liggen, dat dachten wij tenminste. Helaas, geen succes.
De Philips bleef verruit het mooiste beeld weergeven.
Omdat we toch twijfelde of de Samsung misschien defect was zijn we afgelopen weekend naar een andere winkel geweest waar wij beide toestellen konden vergelijken. Ook na het instellen
overtrof het Philips toestel de Samsung met gemak.
Ik moet zeggen dat we hoge verwachtingen hadden van de Samsung maar helaas, de keuze is gevallen op de Philips. Het verschil was zo groot dat we dachten dat bij de eerste vergelijking het wel aan de instellingen van de Samsung moest liggen. Bij de tweede vergelijking was het duidelijk. Samsung haalt het niet bij de Philips. We hebben dan ook meteen twee Philips 32PW9551 besteld.
Uiteraard heeft ieder zijn eigen smaak en ik raadt je dan ook aan om beide toestellen zelf te bezichtigen in de winkel. Je kunt nog zoveel reviews lezen, zelf het beeld zien is absoluut een must!
Verwijderd
Naar mijn weten valt het beeld van de Samsung inderdaad wat tegen met Standaard definition bronnen zoals tv uitzendingen. Echter de tv schijnt uit te blinken met High Definition beeldmateriaal.
Heb je beide toestellen in het echt gezien?Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:22:
Naar mijn weten valt het beeld van de Samsung inderdaad wat tegen met Standaard definition bronnen zoals tv uitzendingen. Echter de tv schijnt uit te blinken met High Definition beeldmateriaal.
Ik heb de ws32z409 nog niet in het echt gezien, maar de voorloper er van , ik kon dus niet vergelijken. vond de 306 nou ook niet echt een rot beeld geven ....hoewel deze wel erg donker stond ingesteld.
Maar de Philips 9551 stond er wel...deze had ontzettend waardeloos beeld met allemaal vage paarse /groene vlekken en het beeld was nou niet echt scherp, maar ja dit is ook maar 1 toestel op de zovelen misschien een toevallig rot exemplaar . Er waren geen magnetische bronnen in de buurt van het toestel.
Maar de Philips 9551 stond er wel...deze had ontzettend waardeloos beeld met allemaal vage paarse /groene vlekken en het beeld was nou niet echt scherp, maar ja dit is ook maar 1 toestel op de zovelen misschien een toevallig rot exemplaar . Er waren geen magnetische bronnen in de buurt van het toestel.
Verwijderd
Nee maar ik weet van gebruikservaringen dat er bij de Samsung een gigantisch verschil zit in vooral ook de kleuren in SD en HD. Dat valt bijvoorbeeld ook te zien op deze foto's:
SD: http://img169.imageshack.us/my.php?image=photos0572qo.jpg
HD: http://img225.imageshack.us/my.php?image=photos0137py.jpg
SD: http://img226.imageshack.us/my.php?image=photos0427la.jpg
HD: http://img237.imageshack.us/my.php?image=photos0013yi.jpg
Persoonlijke vindt ik het ook niet interessant om de twee televisies te vergelijken in de winkel, aangezien je daar alleen televisie programma's kunt vergelijken. Voor mij is HD dan ook nog eens veel belangrijker omdat ik niet geinterreseerd ben in tv programma's erop kijken en een mooi scherm wil voor mijn Xbox 360. Als je geen interesse hebt voor HD wordt het verhaal natuurlijk anders.
Ik heb de Philips zien draaien op de Philips HD trailer op1080i en deze tv benaderde en overtrof de veel duurdere LCD schermen welke ernaast stonden te draaien met dezelfde trailer. Als je enkel afgaat op reacties op het internet dan kun je net zogoed op de mening van je ouwe buurvrouw afgaan want iedereen heeft een eigen idee over wat beeldkwaliteit nu eigenlijk inhoud en waar dat aan moet voldoen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:05:
[...]
Nee maar ik weet van gebruikservaringen dat er bij de Samsung een gigantisch verschil zit in vooral ook de kleuren in SD en HD. Dat valt bijvoorbeeld ook te zien op deze foto's:
SD: http://img169.imageshack.us/my.php?image=photos0572qo.jpg
HD: http://img225.imageshack.us/my.php?image=photos0137py.jpg
SD: http://img226.imageshack.us/my.php?image=photos0427la.jpg
HD: http://img237.imageshack.us/my.php?image=photos0013yi.jpg
Persoonlijke vindt ik het ook niet interessant om de twee televisies te vergelijken in de winkel, aangezien je daar alleen televisie programma's kunt vergelijken. Voor mij is HD dan ook nog eens veel belangrijker omdat ik niet geinterreseerd ben in tv programma's erop kijken en een mooi scherm wil voor mijn Xbox 360. Als je geen interesse hebt voor HD wordt het verhaal natuurlijk anders.
kijk hier bijv voor een foto van de 360 in actie op 720p op de Philips:

Je kunt mij veel vertellen maar dit ziet er bijzonder strak uit.
Ga naar een winkel waar je je 360 of HD trailer mag uittesten oip de tv die je wilt kopen. Alleen dan kun je een goede beslissing nemen
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop