TheZeroorez schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 19:31:
En dat zegt iemand die in 1337 zit.. reporten
Maar in 3 maanden is dat inderdaad teveel. Waarschijnlijk is er iets fout gegaan, of ben je er niet eerlijk aangekomen. Ik zou als ik jou was Wasted! mededelen dat het fout is gegaan, omdat dit onmogelijk is, en gewoon even je .bin deleten

theoretisch gezien zou het in 3 maanden ook niet echt haalbaar zijn natuurlijk. Stel je tikt met 200 aanslagen per minuut, 10 uur per dag, 30 dagen per maand..... das dus 200 x 60 (1 uur dus) = 12.000 per uur. dat x 10 uur per dag is 120.000 per dag (best stevig maar niet ondenkbaar) doe je dat nog x 30 dagen kom je op 3.600.000 keys per maand. das ongeveer een derde van wat er nu gemiddeld per maand gehaald zou zijn..... dan vrees ik toch dat er wat met je WP aan de hand is..... Ben je echt een supersnelle tikker dan zit je goloof ik op 250 aanslagen per minuut (halen ze in Irak nog niet eens), en je doet dat 14 uur per dag (onhaalbaar in mijn ogen

) dan kom je dus op 250 * 60 * 14 * 30 en dan kom je op 6.300.00 keys per maand. 10 mil per maand gemiddeld..... das echt niet te doen. Of er is wat met je aanmelding mis gegaan of je WP is buggy of je loopt de zooi te vernueken. Het laatste ga ik nooit van uit, ik ga er altijd van uit dat men eerlijk is (jeemig, wat een optimist ben ik zeg

). Flikker je .bin weg, begin opnieuw en kijk eens wat eruit komt
zo, weer een paar aanslagen erbij, ik moet hier vaker posten, gaat best leuk
[
Voor 3% gewijzigd door
lameeuw op 01-07-2006 21:29
]