Ik heb de Vista Beta2 gedownload en op een nieuwe schijf geinstalleerd. Mijn systeem bestaat uit 2 SCSI disks en 1 IDE. Ik heb Vista op de IDE geinstalleerd en XP op 1 van de SCSI disks. In de BIOS kan ik dan switchen van boot device zodat ik XP of Vista boot. Ten minste, dat dacht ik. Echter na de installatie van Vista, boot XP niet meer. Hij boot tot het blauwe scherm met XP logo waarna normaal je login naam getoond wordt. Echter nu komt na een paar minuten een melding dat ik een volume moet inserten in een device (wijst volgens mij naar mijn SCSI boot device). Vervolgens doet het systeem niets meer, ik heb ca 20 min gewacht, dat zou voldoende moeten zijn geloof ik.
Ik heb in Vista de IDE disk geconverteerd naar een dynamic disk omdat ik dat in XP ook altijd deed (was nodig voor de SCSI performance). Zou dit het probleem kunnen zijn? Hoe maak ik dat weer ongedaan zonder mijn XP installatie te verklooien? Vista weggooien is geen probleem.
Ik heb in Vista de IDE disk geconverteerd naar een dynamic disk omdat ik dat in XP ook altijd deed (was nodig voor de SCSI performance). Zou dit het probleem kunnen zijn? Hoe maak ik dat weer ongedaan zonder mijn XP installatie te verklooien? Vista weggooien is geen probleem.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD