Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Lord Daemon
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
met de [url.] etc tags kom je ook een eind
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Hoe² Hoe³?Op vrijdag 26 januari 2001 17:56 schreef Lord Daemon het volgende:
Hoe, hoe hoe?
Lord Daemon
Die 1 moet je met de speciale tekens doen, maar die 2 en 3 is gewoon ALT-2 en ALT-3.
Wist je dat niet?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
HTML is overigens uitgezet omdat een stel kinderen vonden dat ze het forum wel even konden verpesten met hun lullige geintjes (zodra je een pagina opent een redirect naar een con/con etc.)
Bericht hierboven
Verwijderd
ow, damn, het verhaal van de slechte verpesten het voor de goede...Op vrijdag 26 januari 2001 18:49 schreef Floris_Diemel het volgende:
Kees: Jij speelt vals, je gebruikt HTML!
HTML is overigens uitgezet omdat een stel kinderen vonden dat ze het forum wel even konden verpesten met hun lullige geintjes (zodra je een pagina opent een redirect naar een con/con etc.)
Vind ik helemaal niet zo'n gek idee...Op vrijdag 26 januari 2001 21:01 schreef HlpDsK het volgende:Kunnen users die zich wel volwassen gedragen misschien wel HTML-rechten krijgen? (hint hint)
Want het is zeer irri als je dus een mooie HTML-code net getypt hebt en dan weer moet gaan editten omdat je vergeten was dat HTML uitstaat
Maar sub en superscript is misschien wel handig voor sommige
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
Ik dacht meer aan een soort kwaliteits-keurmerk.Op zondag 28 januari 2001 15:13 schreef Burat het volgende:
Vanaf 500 posts en half jaar op het forum ofzo??
Dus?
Verwijderd
Ik stel ook niet voor om iedereen HTML-rechten te geven. Alleen diegene waarvan je weet dat ze niet gan lopen kloten. Dus dat zullen wel mensen zijn die al wat langer rondwandelen hier en zich 'bewezen' hebben als een positieve bijdrage aan GoT.
site maken met alle namen als een soort van poll en dan iedereen vragen aan te kruisen van wie zij vinden dat ze html mogen gebruiken?
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
ach, niet zoiets denk ik.Op zondag 28 januari 2001 17:37 schreef spooky2 het volgende:
hoe wou je dat gaan doen?
site maken met alle namen als een soort van poll en dan iedereen vragen aan te kruisen van wie zij vinden dat ze html mogen gebruiken?
Alleen van de users waarvan je uit je hoofd weet dat ze al wat langer rondlopen en "goed" zijn, want diegenen die je weet zijn dan ook meestal de beste
Verwijderd
Standaard aanzetten bij misbruik uitzetten en NOOIT meer aan!Op zondag 28 januari 2001 17:37 schreef spooky2 het volgende:
hoe wou je dat gaan doen?
Daar ben ik ook voor. Het is voor de adjes ook niet te doen om voor iedereen te gaan bekijken of ze het "waard" zijn om HTML te mogen gebruiken.Op zondag 28 januari 2001 21:49 schreef tineau het volgende:
[..]
Standaard aanzetten bij misbruik uitzetten en NOOIT meer aan!
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Omdat je dan weer dezelfde blaatapen krijgt die irri zut in hun posts gaan zetten...Op maandag 29 januari 2001 07:27 schreef ALH het volgende:
Maar waarom is dat dan vrijwel uitgesloten?
Bericht hierboven
Huh? Ik kan zo hard als ik wil op ALT-2 en ALT-3 rammen maar gebeurt helemaal niets. Welke browser gebruik jij?Die 1 moet je met de speciale tekens doen, maar die 2 en 3 is gewoon ALT-2 en ALT-3.
Ik weet neit of het mogelijk is om sommige html-codes aan te zetten en de rest niet, maar het lijkt mij iig niet dat deze veel kwaad kunnen:
<sub></sub>
<sup></sup>
<font whatever></font>
Iedereen vanaf lite-modjes.Nadeeltje is dan "wanneer mag iemand HTML gebruiken?". Daar zijn al wel wat discussies over geweest
Lord Daemon
² = ctrl-alt-2
³ = ctrl-alt-3
© = ctrl-alt-c etc
Volgens mij werkt het in elke windowsbox
Ik denk dat het best makkelijk te realiseren is, gewoon HTML aan en als iemand iets uithaald gaat het weer uit voor diegene...
Yo Adjes, doe het dan in ieder geval aan voor de bezoekers die hier al meer dan een jaar komen
Of Arjen, impliceer de [size="1"] of [small] tag... ben ik ook al helemaal gelukkig. Dat is eigenlijk het enige waar ik HTML voor zou willen...
Verwijderd
Ik heb de boel op Amerikaans staan.
FF² kijken³ of³ dat² hier³ op² werk³ ook² werkt³.
Ja³ dus²
voila.. is toch best makkelijk om te ontdekken wie er irri doet? gewoon ban erop of html = 0 en presto..Op maandag 29 januari 2001 14:08 schreef Obi het volgende:
Ik vind het wel jammer dat HTML uit staat... Ik bedoel, het is een jaar goed gegaan (langer waarschijnlijk, maar toen was ik hier nog niet), en nu hebben een paar mannetjes lopen kloten en staat het voor iedereen uit?
Ik denk dat het best makkelijk te realiseren is, gewoon HTML aan en als iemand iets uithaald gaat het weer uit voor diegene...
als je dan nog enkel users die reeds een maand of 3 registered zijn, html = 1 zet...
Dit is een test. Dus.
Hallo2 dit3 is super4 en subscript.
Lord Daemon
Ctrl-Alt-2 en 3 ook.. Misschien toch even controleren of ie op amerikaans staat..
Ja, uit een reply copy-en werkt wel. Ik probeerde het uit Word en dat gaat niet goed.
M'n keyboard staat op United States 101.
Lord Daemon
Verwijderd
CTRL-ALT? Alleen ALT dus ..Op maandag 29 januari 2001 16:33 schreef Lord Daemon het volgende:
AAAARGH! HLPDSK, maak eens een filmpje van jij die super-script krijgt.
Je moet de boel op VS Internationaal zetten. Niet US/Engels of zoiets.
Jah en dan mag jij het wel en ik niet? Lekker ben jij ;(Op maandag 29 januari 2001 14:08 schreef Obi het volgende:
Yo Adjes, doe het dan in ieder geval aan voor de bezoekers die hier al meer dan een jaar komen
Lord Daemon
hier dus mt altgr+1