Gmail probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09-2025
Ik heb een behoorlijk groot probleem. Sinds dat Gmail is geintroduceerd heb ik er gebruik van gemaakt. Tot op de dag van vandaag heb ik ongeveer een MB of 500 in gebruik, ruim onder het totaal aantal MB, welke 2733 is (geeft hij nu aan). Alle mail van andere email addressen word naar mijn gmail acount dorgestuurd.

Nu komt het probleem. Gmail geeft aan dat ik 100% van mijn inbox gebruik! Dit terwijl ik er 100% zeker van ben dat ik dit NIET doe. Als ik een invite wil versturen, wat ik laatst nodig had, krijg ik de error: "Your message could not be sent because you have exceeded your mail quota." (Inbox --> preview invite --> versturen, dan verschijnt een rode balk met die tekst).

Wie heeft dit probleem ook? Op internet is er niets over te vinden. Wie kan hier iets zinnigs over zeggen?

TweakBlog

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Gmail/Google even mailen om te vragen wat er aan de hand is?

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Ik zou zoiezo toch even kijken of je niet prongeluk een paar grote mails binnen hebt gehad, en dan idd even contact zoeken met google.

Ik heb nog even gekeken, maar ik zit nog op 47%.

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-02 17:28
gmail ligt nu plat |:( k zal zo even kijken als hij het wel weer doet, want dat percentage is volgens mij hoeveel je van je inbox heb gebruikt, maar daar valt sent items denk ik niet onder....wie weet.
gmail doet het weer...en ik gebruik 6 % :O maar er is inderdaad geen verschil tussen inbox en sendbox, valt allemaal onder dezelfde quota's

[ Voor 29% gewijzigd door Meekoh op 12-06-2006 13:02 ]

Computer says no

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
quota is volgens mij wat anders dan het limiet aan mb's van je acc.

misschien mag je maar een ... mb ontvangen per ...

but then again:
mail google, want wij kunnen alleen gokken

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Ruudjah
Sorry. Ik had vergeten te vermelden dat ik google al had gemaild. Komtie:
Hello,

Thanks for bringing this issue to our attention. We have forwarded the information you provided to the appropriate team for further investigation. We appreciate your patience, and we apologize for any inconvenience this may have caused.

Sincerely,

The Google Team

Original Message Follows:
------------------------
From: "Ruud Poutsma" <ruudjah@gmail.com>
Subject: *Gmail account full - Topic: arch_del
Date: Thu, 1 Jun 2006 13:31:19 -0700

Problem:
I have about 10% of my gmail acount used. Under the gmail page a message "You are currently using 2727 MB (100%) of your 2730 MB.". This message is not according to the actual situation.
While sending invites, i got the error message "Your message could not be sent because you have exceeded your mail quota." I didnt know i have mail quota? The page says I have 96 invitations left. Maybe this error message has something to do with it? I have a screenshot:
http://www.soosarnhem.nl/google.jpg

Steps:
check my gmail inbox page

Name: ##########
Email: ruudjah@gmail.com
Username: ruudjah
Browser: Firefox 0.8+
Topic: arch_del
Referrer: bugflow

TweakBlog

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
.
Hier stond onzin ;)

[ Voor 87% gewijzigd door RobIII op 12-06-2006 13:25 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik snap eigenlijk niet waarom je dit in een topic gooit. Wij kunnen er verder ook weinig aan doen.. ;)

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-01 13:51
matiasjansen schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:25:
Ik snap eigenlijk niet waarom je dit in een topic gooit. Wij kunnen er verder ook weinig aan doen.. ;)
Soms probeer je wat omdat je het zelf ook niet meer weet en anderen het soms tóch blijken te weten ;)

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-02 20:32
Geweldig stukje Engels daar Ruudjah 8)7

Anyways: hoeveel MB geeft hij aan dat je gebruikt dan?
Maar wat de anderen zeggen: kunnen wij weinig aan doen lijkt me..

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-02 00:26

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Gebruik je serieus FireFox 0.8+ ?? Misschien is dat je probleem wel :?
Verder neem ik aan dat je niet meer dan 10 MB probeert te versturen als attachment ?!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-02 17:57
Doe eerst eens een firefox upgrade en neem een cursus engels [/flauw]

Het is lastig om te zeggen waar dit aan ligt maar ik zou gokken dat een of andere jojo je een heel erg grote file heeft gestuurd (Is te checken) of dat er gewoon een foutje zit in een dataserver van Google. Gewoon ff rondneuzen in je Inbox enzo en als je niets 'verdachts' kunt vinden, dan maar even wachten op een reply van Google

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

• mind_
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

mind_

evil smile

ook je outbox en archive enzo meegeteld?

com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-01 13:51
mind_ schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:38:
Idd, aangezien elke mail die jij met bijvoorbeeld een bijlage van 10mb stuurt, automatisch ook bij jezelf opgeslagen wordt. Je zou je outbox/sent items eens leeg kunnen gooien en kijken wat dat oplevert...

• Ruudjah
Het was 03:45 toen ik dit schreef naar die gasten van Google (samen met wat c2h5OH). Vandaar dat mijn Engels niet fantastisch was.
Uiteraard heb ik het met meerdere browsers geprobeerd, en zeker niet met firefox 0.8. Dat was alleen de enige zinnige optie die ik kon selecteren in het formuliertje.
Tsjah. Het idee van Google is natuurlijk dat je niks weg gooit. Maar hier kan het ook niet aan liggen, totaal is dan misschien 1GB.
k snap eigenlijk niet waarom je dit in een topic gooit. Wij kunnen er verder ook weinig aan doen..
Soms probeer je wat omdat je het zelf ook niet meer weet en anderen het soms tóch blijken te weten

[ Voor 19% gewijzigd door Ruudjah op 12-06-2006 14:54 ]

TweakBlog

Verwijderd

Hoi,

Heb je al een oplossing gevonden voor jou probleem? Ik heb namelijk hetzelfde probleem en kan daardoor geen mails meer ontvangen en versturen. Ik had gisteren maar 10% in gebruik en nu in 1x 100%. Lijkt me sterk dat ik in 1x 2,5 gig aan mail heb ontvangen/verstuurt. Ik hoor graag van jou.

Verwijderd

Ik ben van het probleem af gekomen door toch mails te wissen en daardoor ging de 100% naar beneden en kon ik weer mailen. Ik vind het alleen raar dat ik van 10% naar 100% schiet. Zijn ze er bij Google achter gekomen dat 2,5 gig toch wel veel is en proberen ze het zo in te dammen... :P
Pagina: 1