Mensen,
nu ik een nieuwe laptop heb wil ik mijn oude 'wrak' verkopen. Wet helaas niet wat zoiets nog waard is, dus ik vraag jullie om hulp bij de schatting hiervan.
Het gaat om dit systeem:
Losse mobo van Elitegroup met 32MB PC133 en een Celeron 466MHz (over van een oude upgrade, gaat van mij part gratis de deur uit)
Compleet gebouwd:
MSI Mobo (type even vergeten zal het eens opzoeken)
Athlon Socket A 1,2GHz
640MB PC133 (2x 256MB en 1x 128MB)
56k modem
Avance Logic / Realtek soundcard
VooDoo3 2000 AGP 16MB
52x CD-ROM reader
18GB IDE (3GB, 7GB en 8GB)
Floppy disk drive
Dat alles in een kast, helaas is er na de upgrade een klein problem ontstaan: de koeling was niet voldoende meer. Moet met een casefan of betere voeding op te lossen zijn, ik heb die moeite nooit genomen en heb de kast gewoon open gelaten.
Monitor:
Panasonic PanaSync SL75 17" multisync CRT, max 1280x1024
Boxen houd ik liever zelf.
Windows 98 origineel of elk ander OS (niet per see legaal dus
).
Wat denken jullie dat dit waard is?
nu ik een nieuwe laptop heb wil ik mijn oude 'wrak' verkopen. Wet helaas niet wat zoiets nog waard is, dus ik vraag jullie om hulp bij de schatting hiervan.
Het gaat om dit systeem:
Losse mobo van Elitegroup met 32MB PC133 en een Celeron 466MHz (over van een oude upgrade, gaat van mij part gratis de deur uit)
Compleet gebouwd:
MSI Mobo (type even vergeten zal het eens opzoeken)
Athlon Socket A 1,2GHz
640MB PC133 (2x 256MB en 1x 128MB)
56k modem
Avance Logic / Realtek soundcard
VooDoo3 2000 AGP 16MB
52x CD-ROM reader
18GB IDE (3GB, 7GB en 8GB)
Floppy disk drive
Dat alles in een kast, helaas is er na de upgrade een klein problem ontstaan: de koeling was niet voldoende meer. Moet met een casefan of betere voeding op te lossen zijn, ik heb die moeite nooit genomen en heb de kast gewoon open gelaten.
Monitor:
Panasonic PanaSync SL75 17" multisync CRT, max 1280x1024
Boxen houd ik liever zelf.
Windows 98 origineel of elk ander OS (niet per see legaal dus
Wat denken jullie dat dit waard is?