Diablo2/LoD: deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.898 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
kwakke01 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:40:
[...]

ben nu online, die wil voor de lol wil samenspelen :)
prive problemen weerhielden me ervan om eerder online te komen

[ Voor 7% gewijzigd door Dalyxia op 14-06-2006 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Topicstarter
Dalyxia schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:42:
[...]

prive problemen weerhielden me ervan om eerder online te komen
np, had alleen niet tot laat de tijd..

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Jester spijtig te horen.
Maar ja, het is idd wel reden om niet verder te gaan.

Als ze het bij mij flikken dan haal ik die spullen wel weer ergens vandaan, lol heb toch nix wat duur is :D.

Wou gister een WWS traden en die gozer was online, is hij opeens offline en niet meer terug gekomen :/

Kwakke, thx voor de stuff
Heb nu Razor, Raven, Tal mask, Gloves, WWS bijna ;) compleet.

Goblin toe, Carrion Wind (itemezel?), Cat's Eye (lem zoeken voor spots (hell countess ?)en een Treachery (lem nodig en een 3sox armor) zijn de items die ik nog moet.
Dat is goed te doen :D

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Spots..
als ik jou een fal geeft voor die cat's eye zit er dan in dat ik een lem terug krijg van jou ;)
Zo nee dan mag je die fal hebben voor cat's eye.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
ehh Fal = rune 19, Lem is rune 20 :P dus tja.. dat zit er nei in denk ik.. ik heb ook nix aan een Fal

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens, heb weer even niets van me laten horen, maar ik heb wat teveel overschot na men MFruns, is er ergens een account waar ik dat op kwijt kan? Want ben hier nog niet al te lang lid, zou ik aldus ook best begrijpen moest ik die info nog niet verschaft krijgen :)

btw ik heb nog wel een skullders waar je makkelijk een lem voor kan krijgen, kom hem maar afhalen zou ik zo zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
SpoTs schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:31:
ehh Fal = rune 19, Lem is rune 20 :P dus tja.. dat zit er nei in denk ik.. ik heb ook nix aan een Fal
haha dacht fflkes dat hij boven lem stond.. niet dus :D
Foutje bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:38:
Hey jongens, heb weer even niets van me laten horen, maar ik heb wat teveel overschot na men MFruns, is er ergens een account waar ik dat op kwijt kan? Want ben hier nog niet al te lang lid, zou ik aldus ook best begrijpen moest ik die info nog niet verschaft krijgen :)

btw ik heb nog wel een skullders waar je makkelijk een lem voor kan krijgen, kom hem maar afhalen zou ik zo zeggen :)
Gotrentagear is het te plaatsen.
aaaa kijk afhaal service :D
je staat op de lijst van MFB ?
Jep ik zie het *dennny

[ Voor 8% gewijzigd door Derr_Hans op 15-06-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:41:
[...]

Gotrentagear is het te plaatsen.
aaaa kijk afhaal service :D
Jep ik zie het *dennny
Inderdaad, ik ben momenteel aan het mfen, dus als je zin hebt whisper me maar ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:01:
[...]

Inderdaad, ik ben momenteel aan het mfen, dus als je zin hebt whisper me maar ff :)
helaas is deze jongen aan het werken :(
vanaaf als ik online ben dan /w ik je wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best hatelijk als je lekker ligt te MFen en je kan plots weer geen game joinen, zit er nu al zeker 10 min mee.. Heb al andere chars laten joinen maar net men mfsorc wil nergens connecten...

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:06:
Best hatelijk als je lekker ligt te MFen en je kan plots weer geen game joinen, zit er nu al zeker 10 min mee.. Heb al andere chars laten joinen maar net men mfsorc wil nergens connecten...

Zucht...
Wat ik dan wel eens doet is.
D2 afsluiten, netwerk verbinding uitschakelen en weer inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Derr_Hans schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:41:
[...]
Jep ik zie het *dennny
Is er nog iemand die zijn naam op de lijst wil hebben staan die het nog niet gemeld heeft, of dat ik zijn naam gemist heb?

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
MetalfanBlackness schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:11:
[...]

Is er nog iemand die zijn naam op de lijst wil hebben staan die het nog niet gemeld heeft, of dat ik zijn naam gemist heb?
je mag er wel bij zetten dat ik alleen SCL speel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
MetalfanBlackness schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:11:
[...]

ik zie dat ik er niet op sta
vaag want maand geleden heb ik echt mezelf zien staan

hier me acc dan *Frunz
speel SCL

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
wat voor lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
lijst met alle D2 speler van GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er soms iemand online? Er is net een goeie gheeds gedropt in men game maar kan hem niet opnemen aangezien ik er al 1 heb (een betere) eerste die er is en ff meld dat hij van GOT is kan hem hebbe:

SCL GAME NAME: N Um O Talamu

Telaaat :( Kon niet eeuwig wachten lol

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik kwam laatst bij het verhuizen m'n D2 en LOD cd's weer tegen. Even proberen en ja hoor: hooked.
Ben nu met mijn Hammerdin in Hell Act2 maar krijg nu serieus problemen door mijn matige gear. Mijn enige "end game"ding is een Dwarven Star. Rest is verre van ideaal voor Hammerdin. Ik ben daarom op zoek naar wat betere spullen maar heb slechts een stuk of 50 PGems te ruil en helemaal geen goede Uniques.
Iemand interesse? Mijn account: Tollo71, SC Ladder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Frunz schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:34:
[...]

ik zie dat ik er niet op sta
vaag want maand geleden heb ik echt mezelf zien staan
Dat kan kloppen door een reinstall van de server heb ik een oudere backup moeten gebruiken en die heb ik geporbeerd up-to-date te maken maar blijkbaar toch iemand gemist
Diablo 2 GoT user list
Alles weer bijgewerkt volgens mij :)

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulluk
  • Laatst online: 04-08 16:05
Hey,

ik zit al een tijdje op tweakers, maar wist nooit dat er een D2 topic was :)

iig mijn acc's mogen ook wel bij de lijst, en je kan me altijd wispere voor een rush of wat je dan ook nodig hebt.

Acc's

NLD
NLD2 <- zit ik het meeste op, dus tis slimste om die te adde
NLD3
NLD4
NLD5

+ zootje mules maar das niet belangrijk

ik speel SCL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
zoveel accounts ^^

man heb zat aan 1 account =)
6 chars en 1 mule die leeg is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulluk
haha ja goed he ^

maar tis meer tegen het gebanned worden ;)
op elke acc staan hooguit maar 2 poppetjes, aangezien ik loaders gebruik, en omdat ze anders met elkaar in de knoop komen te zitten

[ Voor 48% gewijzigd door Bulluk op 16-06-2006 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Hej mensen, tijd niet gesproken allemaal!

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan, en de tijd van gaan.... (naja vul maar in)

Ik heb de afgelopen maanden veel gediablo-d, erg rijk geworden (200 ist ofzo), 120+x de ubers in elkaar geslagen, maar ik moet echt gaan minderen. Volgende week begin ik met mijn afstuderen en daar gaat toch veel tijd inzitten enzo. Daarom heb ik al mijn chars op 1 na (mijn hammerdin) verkocht. Ik heb nog wel wat leuke spulletjes over, die jullie mogen hebben. Zeg maar wat je wil hebben, ik geef het aan degene die er imho het meeste aan heeft.
* Talset
* Assa torch 12/17
* Barb torch 12/10
* Palatorch 12/13 (die is gereserveerd voor hans kwakkel, die zit er al zolang om te zeuren :P)
* Immortal King armor
* BK3 (of 4, ben ik vergeten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulluk
ik zou heel graag die assa torch van je willen ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Tal set en of Barb torch.

barb torch omdat ik ik hoger wil als 30K def.
tal set omdat men sorc resist in de -50 heeft in hell :D

-\/
Frunz welke set items moet je nog van IK.
heb alle behalve armor.

je mag ze hebben, tegen boots met FRW en high def..
IK boots gebruik ik op dit moment.

Suc6 met studie..
zoals frunz al vraagt, welke studie?

[ Voor 49% gewijzigd door Derr_Hans op 16-06-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Rudy_V schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:40:

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan, en de tijd van gaan.... (naja vul maar in)

Ik heb de afgelopen maanden veel gediablo-d, erg rijk geworden (200 ist ofzo), 120+x de ubers in elkaar geslagen, maar ik moet echt gaan minderen. Volgende week begin ik met mijn afstuderen en daar gaat toch veel tijd inzitten enzo. Daarom heb ik al mijn chars op 1 na (mijn hammerdin) verkocht. Ik heb nog wel wat leuke spulletjes over, die jullie mogen hebben. Zeg maar wat je wil hebben, ik geef het aan degene die er imho het meeste aan heeft.
* Talset
* Assa torch 12/17
* Barb torch 12/10
* Palatorch 12/13 (die is gereserveerd voor hans kwakkel, die zit er al zolang om te zeuren :P)
* Immortal King armor
eey
ik heb nog een barb die zeer graag IK armor wil
loop nu rond met lionheart bp
en een bk stel ik ook zeer op prijs

ben nu online /w *frunz

in wat ga je eingelijk afstuderen?

@Derr_hans ik ben eigenlijk alleen op zoek naar goed barb armor
niet per se de hele set, want een lionheart met 65 def :'( is ook niet
echt oke voor een lvl 90 barb

@rudy ik probeer je te whispe maar kan je niet berijken, maar je lijkt
toch online te zijn (/whois *themark geeft respons)

[ Voor 16% gewijzigd door Frunz op 16-06-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter

* Talset
* Assa torch 12/17
* Barb torch 12/10
* Immortal King armor
jammer joh dat je gaat stoppen,maar ik begrijp het wel, ga zelf in september beginnen als alles goed gaat, dus dan vrees ik dat er ook geen tijd meer voor heb(iig niet zoveel als nu).

wat ga je doen/waar??

toch niet ook aan de UVA hé ;)

maar die pala torch hé...
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

heb trouwens net nog wat countesess gedaan, en en passant 3 keys gevonden... Eindelijk...

nu nog hate's en destruct's en dan heb ik een set... countess met m'n sorc gaat nu wel snel, binnen 3 minuten klaar nu.. kan ik proberen terrors te farmen, en dan ruilen voor de andere...

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Hmmm, net terug van een avondje voetbal kijken, was natuurlijk weer geweldig :D. Ik ben op dit moment dus bij mijn ouders en heb daar geen diablo, dus mijn weggeverij zal nog ff op zich laten wachten.

Ik studeer bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam en ga een scriptie schrijven over de relatie tussen transparantie, duurzaamheid, governance en beursprestaties van bedrijven (ontzettend boeiend, i know). Ik heb het niet aangedurfd om een scriptie te schrijven over de diablo-economie, heb er wel serieus over zitten nadenken... Maar miscshien is het toch niet geheel wetenschappelijk als je de goede verkrijgbaarheid van Vex gaat uitleggen aan de hand van het feit dat Gul nog uit de hellforge komt, want dan moet je de ziel van mephisto kapot slaan bij hephasto the armorer etc....

Het onderwerp blijft me wel boeien, want alle economische aspecten die ook bij finance/macro-economie bekend zijn zijn te vinden in een mini-economie als diablo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Rudy_V schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 00:51:
Hmmm, net terug van een avondje voetbal kijken, was natuurlijk weer geweldig :D. Ik ben op dit moment dus bij mijn ouders en heb daar geen diablo, dus mijn weggeverij zal nog ff op zich laten wachten.

Ik studeer bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam en ga een scriptie schrijven over de relatie tussen transparantie, duurzaamheid, governance en beursprestaties van bedrijven (ontzettend boeiend, i know). Ik heb het niet aangedurfd om een scriptie te schrijven over de diablo-economie, heb er wel serieus over zitten nadenken... Maar miscshien is het toch niet geheel wetenschappelijk als je de goede verkrijgbaarheid van Vex gaat uitleggen aan de hand van het feit dat Gul nog uit de hellforge komt, want dan moet je de ziel van mephisto kapot slaan bij hephasto the armorer etc....

Het onderwerp blijft me wel boeien, want alle economische aspecten die ook bij finance/macro-economie bekend zijn zijn te vinden in een mini-economie als diablo....
best boeiend idd; bij ons op 't werk leggen ze de paralel tussen diversity en beurswaarde en besteden daar aardig wat aandacht aan, dus er is wel een markt voor je onder zoek zeg maar. ga zelf beginnen aan een verkorte opleiding Accountancy&Control (controlling variant) aan de UVA, ben dus nog wel even zoet daarmee. Succes iig met je scriptie!!

en ja, de voebal was weer lekker :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Heej Kwakke,
Heb jij niet wat Hammerdin-spul te ruil voor PGems? Kom nu niet echt verder in Hell A3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
tollo71 schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 08:28:
Heej Kwakke,
Heb jij niet wat Hammerdin-spul te ruil voor PGems? Kom nu niet echt verder in Hell A3.
heb nog een storm over... hebbe??

en een coldsteel eye; geen uber weapon, maar mss heb je er wat aan...
20% IAS/50% crushing blow/hit blinds target/30%slow target en 6%LL bij 25-68dam...

wil ze wel ruilen voor wat chipped topazes, heb thuls teveel :*)

[ Voor 32% gewijzigd door kwakke01 op 17-06-2006 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Hmmm, ben een Hammerdin, he. Heb niks aan een wapen waarmee je moet slaan. Maar die Storm, is dat Stormshield of Stormlash?
Ik heb geen Chipped Gems, alleen Perfect Gems ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024

* Talset
* Assa torch 12/17
* Barb torch 12/10
* Immortal King armor
jammer dat je stopt joh.

Heb je toevallig nog een necro torch en TO armour + belt?? en die bk kan ik ook wel gebruiken.
Aangezien ik overnieuw moest beginnen omdat ik gehackt ben (2x:()

Alvast bedankt en succes met afstuderen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Talset
* Assa torch 12/17
* Barb torch 12/10
* Immortal King armor
Moest je nog iets over hebben wat men nog niet heeft gevraagd, zou ik graag 1 ding ervan ontvangen ..
Welja die BK vooral moest die nog niet weg zijn.. en anders het IK armor
Laat je me iets weten?

/f a dennny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
tollo71 schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 10:21:
Hmmm, ben een Hammerdin, he. Heb niks aan een wapen waarmee je moet slaan. Maar die Storm, is dat Stormshield of Stormlash?
ik heb misschien nog wel iets waar je wat aan hebt
Spectral Shard
blade met 50 fcr 50 mana en 10 all resis

ik hoor het wel

@reejn paar posts boven je staat een post van mij waar ik
precies om hetzelfde vraag, ken gebeure

[ Voor 11% gewijzigd door Frunz op 17-06-2006 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
kvind het vaag dat mensen steeds gehacked worden, doen jullie zelf toch echt iets verkeerd lijkt me

verder, BK3/4 zou ik wel erg leuk vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghehe ja, ik weet hoe verslavend Diablo is. Ik heb het 3 jaar gespeeld, toen gekapt, nu weer begonnen. Mijn account mag ook wel in de lijst komen trouwens:
*o_Omgwtf

@Rubdy_V
Als je van die tal set af moet en je weet niemand... I'm your guy 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
tollo71 schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 10:21:
stormshield :) wil wel wat runes als je ze kwijt moet pg's als je ze kwijt moet }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 20:25:
[...]

stormshield :) wil wel wat runes als je ze kwijt moet pg's als je ze kwijt moet }:O
Graag, binnenkort iets afspreken. Ik heb je ge-add dus ik hou wel in de gaten wanneer je online bent.
Ik gebruik nu een Spectral Shard en ben driftig op zoek naar en Wizardspike o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulluk
wizzard spike is bij mij op te halen ;)

msg NLD2 maar als je me ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
tollo71 schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 21:49:
[...]

Graag, binnenkort iets afspreken. Ik heb je ge-add dus ik hou wel in de gaten wanneer je online bent.
Ik gebruik nu een Spectral Shard en ben driftig op zoek naar en Wizardspike o.i.d.
'k heb ook no0g een wizzy die zit te idellen op m'n sorc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Rein17, Kwakke: als een van jullie die over heeft graag!!
Trouwens Kwakke, je bent OF heel laat thuis, OF wel heel vroeg op (kleine kinderen?).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
fuckerthefuckerthefuck! net vreselijk vies gescammed voor 3 ists ik zou een Anni krijgen en jahoor zonder pling vies meph soulstone gekregen :r 8)7 |:( :'( :/ :| :X :Z ;( :( tis ook niets aan op internet te traden niemand is te vertrouwen.

ik ben er echt zat van want ik had in totaal maar 4 ists. al die moeite voor niets. 6 charracters van norm naar hell en dan alle pgs verzamelen en traden voor puls en alle bijkomstigheden naar de maan.
ik had laatst wel een CTA gratis gehad maarja dat was ook maar 2 ists waard.

ik hoop dat die gast veel plezier met zn runes heeft MOFO

[ Voor 8% gewijzigd door Bulls op 18-06-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
WSaeNoTSoCK schreef op zondag 18 juni 2006 @ 18:01:
fuckerthefuckerthefuck! net vreselijk vies gescammed voor 3 ists ik zou een Anni krijgen en jahoor zonder pling vies meph soulstone gekregen :r 8)7 |:( :'( :/ :| :X :Z ;( :( tis ook niets aan op internet te traden niemand is te vertrouwen.

ik ben er echt zat van want ik had in totaal maar 4 ists. al die moeite voor niets. 6 charracters van norm naar hell en dan alle pgs verzamelen en traden voor puls en alle bijkomstigheden naar de maan.
ik had laatst wel een CTA gratis gehad maarja dat was ook maar 2 ists waard.

ik hoop dat die gast veel plezier met zn runes heeft MOFO
klote voor je
heb gister hetzelfde meegemaakt dan wel niet voor zoveel
maar wou een 20-231 raven frost trade kreeg ik een 20-157
beetje dom van mezelf ik had gewoon moeten kijken
maar toch pul kwijt + 2 SC met 16 life totaal

ik heb nog wel geluk dat ik een 20 raven kreeg want me
smiter kan hem evengoed gebruiken toch geen last van AR

maar idd er zijn weinig mensen meer te vertrouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
tollo71 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 07:49:
Rein17, Kwakke: als een van jullie die over heeft graag!!
Trouwens Kwakke, je bent OF heel laat thuis, OF wel heel vroeg op (kleine kinderen?).....
idd :) had nog eff gekeken of je online bent, maar helaas... komt wel. ik heb hem iig bewaard voor als je hem nodig hebt (wizzy that is)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Kwakke: Perfect! Bedankt voor Stormshield i.i.g. Die heeft z'n plekkie al gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
tollo71 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 06:28:
Kwakke: Perfect! Bedankt voor Stormshield i.i.g. Die heeft z'n plekkie al gevonden.
Mooi!!

hoop dat je wizzy ook van pas komt.. Heb nu met m'n sorc full resist,(alles 75) en met m'n pala ook (75/75/80/80)
Hell/countess gaat nu ook eindelijk echt voor de wind (inmiddels 6 terrors gevonden :D ) alleen meph gaat wat minder makkelijk; geeft niet zoveel, want ik had inmiddels m'n halve stash vol met full rejuvs van al die countess runs :*) heb nu tenminste weer wat ruimte... alleen nog geen hate-keys :'(

Ben meestal zo rond 06:00 online, dus dan kunnen we morgen wel eff meph-quest doen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Nog steeds geen WWS van die kerel gehad :S
Maar ben ook nog maar lvl 15 bowazon.

Iemand een rush door normal ?? ;)
Zo dat ik tombruns en baalruns kan doen :D
En snel in NM zit voor een act 2 might merc

Rudy_v klinkt idd intressant ookal heb ik totaal geen idee waar je het over heb.
Economy is niet mijn ding, met veel pijn en moeite dat vak gehaald, leraar was oook een eitje btw dat hielp dus ook niet. :P

Op mijn werk ook niet nodig, telecom/ict ;)

Zie wel wat je me geef tal set en/of barb torch of nix ^^
Suc6 met scriptie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Derr_Hans schreef op maandag 19 juni 2006 @ 09:21:

Rudy_v klinkt idd intressant ookal heb ik totaal geen idee waar je het over heb.
Economy is niet mijn ding, met veel pijn en moeite dat vak gehaald, leraar was oook een eitje btw dat hielp dus ook niet. :P

Suc6 met scriptie
ben woensdag wss online (weet niet precies hoelaat, zal wel weer een komen en gaan zijn, maar wss na 9en wel even een uurtje ofzo...)

kan ik je wel liften door NM+Hell iig t/m act 3, en als de chaos sanct meewerkt, dan lukt dia ook nog wel (swich naar m'n pally dan :)
act 5 combi sorc/pally afhankelijk van wat we tegenkomen...

oh, en baalies normal lukt ook wel denk ik :P

[ Voor 15% gewijzigd door kwakke01 op 19-06-2006 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Derr_Hans schreef op maandag 19 juni 2006 @ 09:21:

Suc6 met scriptie
eey ik kan je wel een normal rush geven vandaag
ben denk ik rond een uur of 2 wel online

eventueel als je gelvled bent kan ik ook een NM
rush geven.

ik hoor het wel en ik hou GoT in de gaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Frunz schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:48:
[...]

eey ik kan je wel een normal rush geven vandaag
ben denk ik rond een uur of 2 wel online

eventueel als je gelvled bent kan ik ook een NM
rush geven.

ik hoor het wel en ik hou GoT in de gaten
Thx Kwakke en Frunz,
Wou dat ik online kon zijn om 2 uur, dat betekend dat ik vrij ben vandaag.
Maar helaas :(

Als ik vanaaf er ben dan roep ik wel.
Moet alles vanaf act 2 Cube heb ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulluk
ik heb iedereen vanwie ik zn acc naam zag, toegevoegd
dus als je ineens NLD2 door je scherm ziet gaan, ben ik dat

rushe van norm tot hell en terug doe ik graag voor je ;)

ik hoor het wel als mn hulp nodig is ;) :7

(edit: typo's)

[ Voor 6% gewijzigd door Bulluk op 19-06-2006 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
rein17 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:06:
ik heb iedereen vanwie ik zn acc naam zag, toegevoegd
dus als je ineens NLD2 door je scherm ziet gaan, ben ik dat

rushe van norm tot hell en terug doe ik graag voor je ;)

ik hoor het wel als mn hulp nodig is ;) :7

(edit: typo's)
Terug lijk me intressant ;)

oke, als je wildwitch (dedlmagik) joins the game (blabla) dan mag je joinen.
Zie je als game name qas of qwed of iets wat begin met een q is PW altijd q
anders roy // roy ;)

Hoe kan je wisperen naar iedereen ?
/w all ?
ken die commands niet :D

[ Voor 7% gewijzigd door Derr_Hans op 19-06-2006 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Derr_Hans schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:27:
[...]

Terug lijk me intressant ;)

oke, als je wildwitch (dedlmagik) joins the game (blabla) dan mag je joinen.
Zie je als game name qas of qwed of iets wat begin met een q is PW altijd q
anders roy // roy ;)

Hoe kan je wisperen naar iedereen ?
/w all ?
ken die commands niet :D
FOEI ROY!!! :o

"/f m" is een mess naar al je friends dus "/f w" zal wel een whisp naar al je friends zijn (zie nog steeds het verschil tussen de 2 niet qua effectiviteit...)

mss helpt dit iets..
http://www.battle.net/info/commands.shtml

edit. vlgns deze site is /w =/m
http://www.diablo2guide.com/commands.php

[ Voor 21% gewijzigd door kwakke01 op 19-06-2006 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
kwakke01 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 08:46:
[...]

Mooi!!

hoop dat je wizzy ook van pas komt.. Heb nu met m'n sorc full resist,(alles 75) en met m'n pala ook (75/75/80/80)
Hell/countess gaat nu ook eindelijk echt voor de wind (inmiddels 6 terrors gevonden :D ) alleen meph gaat wat minder makkelijk; geeft niet zoveel, want ik had inmiddels m'n halve stash vol met full rejuvs van al die countess runs :*) heb nu tenminste weer wat ruimte... alleen nog geen hate-keys :'(

Ben meestal zo rond 06:00 online, dus dan kunnen we morgen wel eff meph-quest doen!!!
kwakke, als jij nou nilathak voor de dest alleen doet, krijg je van mij mijn hate en terror keys, heb der 10+ terror en 7 a 8 hate, als je wil wil ik der wel 1 of andere crap torch voor terug als je een crappy krijgt van ubers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
het is me ook wel eens gelukt om mensen te replyen met /r text, dus zonder username. Dit lukt me echter niet altijd om de een of andere reden... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
kwakke01 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:46:
[...]

FOEI ROY!!! :o

"/f m" is een mess naar al je friends dus "/f w" zal wel een whisp naar al je friends zijn (zie nog steeds het verschil tussen de 2 niet qua effectiviteit...)

mss helpt dit iets..
http://www.battle.net/info/commands.shtml

edit. vlgns deze site is /w =/m
http://www.diablo2guide.com/commands.php
:D
thx, scheel een hoop tijd met steeds de juiste user name te typen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
@ HanH

je moet wel opletten ik heb namelijk wel vaak dat ik daardoor de verkeerde whisper
hij replyed namelijk naar de laatste die naar jouw whispte en het kan nog wel eens
voorkomen dat een friend net een game heeft gejoined dus soms is het handiger
om gewoon de username te typen, kan een hoop misverstanden voorkomen

[ Voor 26% gewijzigd door Frunz op 19-06-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht, laat ik me hier ook eens melden. Lijkt me leuk om wat meer mensen te kennen. Ik ben al een tijdje bezig na zo'n 3 jaar afwezig te zijn geweest. Heb nog geen uber spullen, maar zit wel al met alle 8 me characters te spelen. Laagste die ik heb is lvl 73 (gelukkig ben je in 2 a 3 dagen lvl 70). Dus als iemand hulp nodig heeft in Normal of Nightmare, geen probleem. In hell kan ik helaas bijna niks, daarom ook graag wat hulp met hoe nu het beste aan spullen te komen.

Ik ben *baafje en heb:
bonespear necro
sumoning necro
fire sorc
cold sorc
shadow assa
spear ama
sword barb (2 zwaarden en redelijke bo)
hammer pala

Dus mocht iemand nog een semi noob kunnen willen helpen, tips, trucks en items :9 altijd welkom _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Dalyxia schreef op maandag 19 juni 2006 @ 13:24:
[...]

kwakke, als jij nou nilathak voor de dest alleen doet, krijg je van mij mijn hate en terror keys, heb der 10+ terror en 7 a 8 hate, als je wil wil ik der wel 1 of andere crap torch voor terug als je een crappy krijgt van ubers
Ik zal wel eens kijken hoe die nith-runs gaan.. tot nu toe alleen countes en meph gedaan omdat ik daar altijd snel kan komen. Nith eigenlijk nog nooit gerund :o

moet ik eff de wp's neerzetten, want die sla ik eigenlijk altijd over.

zitten er bij nith veel li's?? (uit m'n hoofd niet dacht ik..) Dan moet het wel lukken met m'n sorc. anders moet het met m'n pally, en die heeft geen enigma ;(

heb ook nog niet genoeg runes om enigma te traden (2 fal als hoogste :'( )

als ik die palatorch van rudy_v krijg, heb ik geen torches meer nodig; necro gear weggegeven en verder geen chars opgebouwd (sorc heeft er één : _/-\o_ ) dan mag je hem hebbe (of we kunnen org-sets traden; gaat eff wat sneller :) )

heb btw nog een 3s deamonheads liggen (102def uit m'n hoofd) voor de liefhebber..

[ Voor 16% gewijzigd door kwakke01 op 19-06-2006 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Heb ondertussen 6 chars en 1 mule (nog steeds leeg)
Speel er maar met 3 rest wordt mule :D

1 Inferno sorc lvl 52 is gestript en wordt mule.
meer als een scherm lengte inferno is leuk :D maar miste items waardoor ik er geen zin meer in heb zat een potentieel 3K damage per second in.

1 Zealer lvl 49 ? al maanden net als de inferno sorc. Heeft wel een beetje equipment maar niet veel :D
Geen zin meer in ;)

1 Bowazon- Magic Arrow/Strafe (1ste lvl 75er voor mij deze ladder) Mist power wordt gestript geen zin meer in vanwege low power.

1 IronBarb lvl 73 a 74 30K aan defence :D is leuk, mist power maar heb nu metalgrid gekregen van kwakke zou dus eventueel swordgaurd kunnen switchen, Maar een upgraded swordgaurd (pul nodig) is perfect voor deze build. Moet alleen AR op krikken :D

1 Hydra/Orb sorc (lvl 75 a 76) Loopt lekker killed aardig en mobs mits niet fire immune gaan snel neer met 1440 min per bolt (hydra). Mephi hell moet in 40sec neer kunnen. Alleen nog naar mephi hell gaan :D mist alleen een berg resist in hell -50 op posion na :D

1 nieuwe bowazon gewoon een zeer leuke char mee te spelen, en deze gaat voor goede res en damage met proc'z. Een whichy procazon. lvl 15 en moet snel hoger :D Windforce geeft meer damage maar WWS bow is veel zijdiger en sneller en heb je minder skill points nodig.

Free lvl 20 Magic Arrows
Free critical strike :D (Deadly Strike per clvl max 99%)
2 Sox en 40% res all, en 2% ctc lvl 5 AD curse dus een potentieel 3x damage per arrow ;)
Upgradden voor meer damage en 2x sheal er in ;)

Vind het knap dat je nog met alle 8 speel :D

[ Voor 15% gewijzigd door Derr_Hans op 19-06-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
kwakke01 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 14:35:
[...]

Ik zal wel eens kijken hoe die nith-runs gaan.. tot nu toe alleen countes en meph gedaan omdat ik daar altijd snel kan komen. Nith eigenlijk nog nooit gerund :o

moet ik eff de wp's neerzetten, want die sla ik eigenlijk altijd over.

zitten er bij nith veel li's?? (uit m'n hoofd niet dacht ik..) Dan moet het wel lukken met m'n sorc. anders moet het met m'n pally, en die heeft geen enigma ;(

heb ook nog niet genoeg runes om enigma te traden (2 fal als hoogste :'( )

als ik die palatorch van rudy_v krijg, heb ik geen torches meer nodig; necro gear weggegeven en verder geen chars opgebouwd (sorc heeft er één : _/-\o_ ) dan mag je hem hebbe (of we kunnen org-sets traden; gaat eff wat sneller :) )

heb btw nog een 3s deamonheads liggen (102def uit m'n hoofd) voor de liefhebber..
oi, ik dacht toch echt dat jij enigma had, mja, dan wordt het idd wat lastiger om dat met je pally te doen, maar goed, ik heb dus zat terror en hate, alleen die stomme dest keys willen maar niet vallen bij mij (30+ keer nilathak gedaan en 0 dest keys :( ) statistisch zou ik er al minstens 2 moeten hebben, maar helaas 0,0000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Derr_Hans schreef op maandag 19 juni 2006 @ 14:45:
Heb ondertussen 6 chars en 1 mule (nog steeds leeg)
Speel er maar met 3 rest wordt mule :D

1 Inferno sorc lvl 52 is gestript en wordt mule.
meer als een scherm lengte inferno is leuk :D maar miste items waardoor ik er geen zin meer in heb, en gestript word zat een potentieel 3K damage in per Second.

1 Zealer lvl 49 ? al maanden net als de inferno sorc. Heeft wel een beetje equipment maar niet veel :D
Geen zin meer in ;)

1 Bowazon- Magic Arrow/Strafe (1ste lvl 75er voor mij deze ladder) Mist power wordt gestript geen zin meer in vanwege low power.

1 IronBarb lvl 73 a 74 30K aan defence :D is leuk, mist power maar heb nu metalgrid gekregen van kwakke zou dus eventueel swordgaurd kunnen switchen, Maar een upgraded swordgaurd is perfect voor deze build. Moet alleen AR op krikken :D

1 Hydra/Orb sorc (lvl 75 a 76) Loopt lekker killed aardig en mobs mist niet fire immune gaan snell neer met 1440 min per bolt hydra. Mephi hell moet in 40sec neer kunnen. Alleen nog naar mephi hell gaan :D mist alleen een berg resist in hell :D

1 nieuwe bowazon gewoon een zeer leuke char mee te spelen, en dieze gaat voor goede res en damage met proc'z. Een whichy procazon. lvl 15 en moet snel hoger :D Windforce geeft meer damage maar WWS bow is veel zijdiger.
mja, ik zou toch echt advieseren om die chards wat door te levelen, als je level 80+ bent gaat alles voor mijn gevoel toch net ff iets sneller

mijn chars:

level 91 blizzard sorc, char waarmee ik dit ladder seizoen mee ben begonnen, alles wat ik heb met dit char ongeveer gevonden, super char die eigenlijk alleen een goeie merc mist, insight is niet voldoende voor behoorlijk immunes, gestript van haar torch omdat ik die nodig was in mijn light sorc

level 79 fireball sorc, mislukt char, kvind fireball gewoon geen zak aan, wel makkelijk voor andy @ hell maar verder zuigt tie een beetje, geen gear op dit moment

level 86 lightning sorc, mijn nieuwe kindje, lief meisje met veel damage en full resist op hell 75/75/85/75, af en toe zuigt ze behoorlijk maar gaat wel errug weinig dood, merc is een kloothommel heeft insight maar moet steeds helm wisselen voor str req

level 78 smiter: leuk gastje, alleen verkeerd geskilled, mist net beetje die goeie gear

level 64 assasin: li traps assa, doet leuke damage alleen geen zin in verder levelen

level 54 zealer/smiter: geen idee wat ik hier nog mee ga doen, wil der eigenlijk een hybrid van maken, maar kweet niet of dat haalbaar is

level 2* necro: 1 zin, ik vind necro's ontzettend klote trage lui

leve 1* druid: mule, was eerst de bedoeling als wolf, maar geen zin in levelel, gear weg gegeven

level 6 barb: mule

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Dalyxia schreef op maandag 19 juni 2006 @ 15:13:
[...]

mja, ik zou toch echt advieseren om die chards wat door te levelen, als je level 80+ bent gaat alles voor mijn gevoel toch net ff iets sneller

mijn chars:

level 91 blizzard sorc, char waarmee ik dit ladder seizoen mee ben begonnen, alles wat ik heb met dit char ongeveer gevonden, super char die eigenlijk alleen een goeie merc mist, insight is niet voldoende voor behoorlijk immunes, gestript van haar torch omdat ik die nodig was in mijn light sorc

level 79 fireball sorc, mislukt char, kvind fireball gewoon geen zak aan, wel makkelijk voor andy @ hell maar verder zuigt tie een beetje, geen gear op dit moment

level 86 lightning sorc, mijn nieuwe kindje, lief meisje met veel damage en full resist op hell 75/75/85/75, af en toe zuigt ze behoorlijk maar gaat wel errug weinig dood, merc is een kloothommel heeft insight maar moet steeds helm wisselen voor str req

level 78 smiter: leuk gastje, alleen verkeerd geskilled, mist net beetje die goeie gear

level 64 assasin: li traps assa, doet leuke damage alleen geen zin in verder levelen

level 54 zealer/smiter: geen idee wat ik hier nog mee ga doen, wil der eigenlijk een hybrid van maken, maar kweet niet of dat haalbaar is

level 2* necro: 1 zin, ik vind necro's ontzettend klote trage lui

leve 1* druid: mule, was eerst de bedoeling als wolf, maar geen zin in levelel, gear weg gegeven

level 6 barb: mule
lightning sorc is idd top (de mijn is lvl89) heb hier ook zo ongeveer alles mee gevonden, en terror-keys gaan dus redelijk makelijk..

en wat voor combi-pala wil je dan; zealer met max fana/sacrifice/zeal houdt nog genoeg punten over om wat leuks mee te doen (holy shield ?!?!)

merk overigens wel goed dat gear alles is voor een char; geldt ook voor je merc: de verkeerde helm op je merc en hij is om de haverklap dood...

[ Voor 5% gewijzigd door kwakke01 op 19-06-2006 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
ben laat begonnen met een MF sorc, Nu dus een Hydra/Orb Countess hell is fire immune :S althans bij mij ;) maar rest gaat goed, ben nu bezig met Orb te maxen, FireBall doet nu 2K aan damage. Moet een nog een Ocu en Spirit Monarch hebben dan heb ik mijn gear compleet.

Wellicht dat ik met de TAL set (als ik die krijg van rudy ??) wat meer/zelfde damage heb met een berg aan resist. Zit nu op +/- 250% mf en op switch Gull en Milegbra orb 120% extra.
Met een ocu op 300% mf en 70% extra op switch. Met dank aan 30% gheeds van kwakke :D
Deze Char is puur een test voor volgende ladder :D en het bevalt me oke goed.

30K defence barb kijken of ik de 30K defence kon halen, 30K gehaald zit 31 a 32 K in met metal grid alleen even lvl 81 worden, Max res 75% Max block 42% DamRed. Gaat niet snel dood getest met nix doen tijdens een hell baalrun :D Merc moet alleen betere spul krijgen hij zit op lvl 62 en deze gaat dus wel wat sneller dood. Merc even lvlen bij NM Baal.

Wil wat rare builds proberen, zoals de enchantless enchantress :D
Demon limb charges gebruiken met alleen de synergies skill points er in. CTC skill wordt ook verhoogt door synergies, dus dat kan je ook mooi gebruiken met een melee sorc. Cresent moon runeword CTC lvl 17 cain lightning. Zo heb je alleen warmth en Fire mastery (geen preq) , Light Mastery en Charged bolt te maxen voor leuke damage. Rift rune word CTC lvl 21 frozen orb dus Cold Mastery lvl 10 a 14 ;) Free synergized skills :D

Damage met CTC skills
lvl 17 Chain 1,3K (cressent moon runeword) + -35% light resist. 1,7K met torch
Cressent heeft Ignore target defence dus meer kans op CL ;)

lvl 21 orb 319-335 + -65% a - 85% cold resist (rift rune word scepters only) -80 a -100% met torch
Orb is on Attack dus hoeft niet raak te zijn wat de kans dus verhoogt :D

demon limb enchant lvl 23 +218% AR en 640-817 damage - 691-882 met torch
de CTC lvl 10 firestorm van een torch word ook synergized door de firemastery. 110-128
Dit plus physical damage is wel geinig ;)
lvl 85 klaar daarna Ice Bolt maxen voor meer orb damage.
Wel redelijk wat IAS nodig ;) Sneller hier hier zeker wel meer damage :D

Alleen de Demonlimb Charges worden duur dus dat wordt dan ort + chip gems sparen.
Maar dat komt volgende ladder wel ;)

Zo kan je trouwens ook free lvl 20 bone spirit hebben op een melee mancer ;)
met OATH runeword SHEAL - PUL - MAL - LUM indestructable in een goede ethreal weapon een Flail in elite vorm Scourge deze heeft range 3 en kan over bone wall/prison meppen..
Synergize Bone Wall en Bone Spirit zo heb je een 620 absorb bone armor en 1,1K (min dam spirit)
Rest gooi je in Sumon Resist Golem Mastery Clay Golem Max skeleton mastery en 4 revives. OATH heeft lvl 16 heart of wolverine charges en daar komt Sumon Resist goed van pas.
Nadeel, weining AR dus veel AR charms

[ Voor 44% gewijzigd door Derr_Hans op 19-06-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen even een korte vraag, weet iemand waarom battlenet de laatste weken zo instabiel is? Veel lag, vaak connection errors etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 17:03:
Mensen even een korte vraag, weet iemand waarom battlenet de laatste weken zo instabiel is? Veel lag, vaak connection errors etc.
heb er ook last van ja! geen idee waarom het is, maar het verziekt wel je speelplezier!! :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulluk
dat doet het idd :/ en het is vreselijk irritant

over die rushes, ik ben dr nu tot zo'n 00:30 ;) dus kom maar op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 17:03:
zal ik dat is ff haarfijn uitleggen

op hetzelfde moment dat blizzard de serverside patch die de torch en anni enz tradeble maakten installeerden, hebben ze ook gezellig 2 LOD servers down gehaald omdat ze servers voor WOW nodig zijn, de mensen die op die servers werden gezet komen nu dus op de andere servers en dat geeft dus extra load voor die servers

en kheb het idee dat de overige LOD servers dat nie helemaal goed aankunnen

oftewel, diablo2 moet wijken voor WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op maandag 19 juni 2006 @ 23:54:
en kheb het idee dat de overige LOD servers dat nie helemaal goed aankunnen

oftewel, diablo2 moet wijken voor WoW
Ja,ja wij betalen natuurlijk niet elke maand :?
Dalyxia schreef op maandag 19 juni 2006 @ 23:54:
op hetzelfde moment dat blizzard de serverside patch die de torch en anni enz tradeble maakten installeerden
Dus je kan nu gewoon die dingen traden via het trade scherm? Zou wel geweldig zijn... dat droppen op de grond is echt 10 keer K. U. T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Thx rein17 voor de hell rush :D
Hoeveel damage doet jouw hammerman ?
Dat gaat snel zo'n ventje :D
Vooral door de enigma ;)

Baal gaf een unique fransica (trowing axe).
Kwakke ook bedankt voor act 2, jammer van de lag opeens gaat alles zo traag.

Heb dus binnenkort nog een normal rush nodig.

[ Voor 32% gewijzigd door Derr_Hans op 20-06-2006 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Derr_Hans schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 08:49:

yep! werd er weer eens uitgekickt... Die lag is 's avond's echt niet normaal; ben bij pindle 6 keer dood gegaan omdat iets me raakte... wat???? echt geen idee, maar het zal wel zo'n klojo met een zwaard zijn geweest :(
's morgens een stuk minder last van overbelaste servers, dan kan je tenminste nog normaal spelen.

Was voor de gein even in een cowgame gesprongen op hell: hebben die sukkels een eth CV laten liggen.... En ik had nog een sox-quest over.....

alleen, ik heb net afgelopen week al m'n noob-runes gecubed.... dus ik heb geen sol meer, en raltirtal doet niet zoveel.....

HEEFT IEMAND EEN SOL TE LEEN???????

wil er best een paar pg's voor geven, want die heb ik nog wel ;)

[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 20-06-2006 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulluk
Derr_Hans schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 08:49:
Hoeveel damage doet jouw hammerman ?
Dat gaat snel zo'n ventje :D
Vooral door de enigma ;)

Heb dus binnenkort nog een normal rush nodig.
np.. mn hammerdin doet (met BO en die andere) 13k dmg _/-\o_
Is goed hoor ;) die rush krijg je
kwakke01 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:01:

als je nu (9.20) online bent... kom maar

edit add:

[Snagged] [Normal] Ohm Rune (27) [In the Tower Cellar Level 5 of Act1]

prachtig... O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

[ Voor 9% gewijzigd door Bulluk op 20-06-2006 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
kwakke01 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:01:
[...]

yep! werd er weer eens uitgekickt... Die lag is 's avond's echt niet normaal; ben bij pindle 6 keer dood gegaan omdat iets me raakte... wat???? echt geen idee, maar het zal wel zo'n klojo met een zwaard zijn geweest :(
's morgens een stuk minder last van overbelaste servers, dan kan je tenminste nog normaal spelen.

Was voor de gein even in een cowgame gesprongen op hell: hebben die sukkels een eth CV laten liggen.... En ik had nog een sox-quest over.....

alleen, ik heb net afgelopen week al m'n noob-runes gecubed.... dus ik heb geen sol meer, en raltirtal doet niet zoveel.....

Heb geloof ik nog wel een paar thuls liggen.
Cubben naar SOL ?

BTW. Rein17 zei als je baal quest gedaan heb (hell) dat je mindere items vind ?
Waar of niet waar ? wat zeggen de andere daarvan ?

Iemand nog een 170% ED of minimaal 165% ED wws bow liggen en nix mee doet.
Die kerel antwoord niet meer :/

Ohm rune gefeliciteerd :D

[ Voor 19% gewijzigd door Derr_Hans op 20-06-2006 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulluk
Derr Hans, als jij nu ff online komt, geef ik hem aan jou en kan jij hem doorspelen naar hem.. als je wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulluk
Derr_Hans schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:21:
...

BTW. Rein17 zei als je baal quest gedaan heb (hell) dat je mindere items vind ?
Waar of niet waar ? wat zeggen de andere daarvan ?

Iemand nog een 170% ED of minimaal 165% ED wws bow liggen en nix mee doet.
Die kerel antwoord niet meer :/

Ohm rune gefeliciteerd :D
Nou, andere mensen vinden het maar bullshit, maar ik merkte echt een duidelijk verschil in mijn drops... dus geloof wat je wilt

maar ik zou de gok wagen, ik bedoel.. waarom baal killen ? feest.. we zijn matriarch -.-

voor die bow zal ik vanmiddag ff kijken.. ik moet nu eigenlijk naar school :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
rein17 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:20:
[...]

np.. mn hammerdin doet (met BO en die andere) 13k dmg _/-\o_
Is goed hoor ;) die rush krijg je

[...]

als je nu (9.20) online bent... kom maar

edit add:

[Snagged] [Normal] Ohm Rune (27) [In the Tower Cellar Level 5 of Act1]

prachtig... O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Ohm op countess ??? AAAHHRGGGG.... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
dat wil ik ook!!!!

enne, ben nu niet online, zit op m'n werk hé ;) maar ben woensdag wel online...

zag trouwens dat de eth CV maar een strength req. van 200 heeft ipv 210 op de 'normale' versie !?!?!

zou dus inhouden dat m'n merc dan 'Crushing' Gillaume gewoon aan kan houden als ie eens weer ergens in de greppel ligt. scheelt een hoop swichen, wat ik dus heb opgegeven (hij loopt dus nu gewoon met een 3Pamethist hoedje)

btw; is een 4s dusk van 379 nog iets??? volgens mij niet de beste uitvoering ;r maar toch; wel 4s

[ Voor 24% gewijzigd door kwakke01 op 20-06-2006 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulluk
kwakke01 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:39:
[...]

Ohm op countess ??? AAAHHRGGGG.... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
dat wil ik ook!!!!

enne, ben nu niet online, zit op m'n werk hé ;) maar ben woensdag wel online...

zag trouwens dat de eth CV maar een strength req. van 200 heeft ipv 210 op de 'normale' versie !?!?!
ja ik snap er ook geen zak van... ik dacht altijd dat IST het hoogste was op countess.. blijkbaar niet _/-\o_

ene etheral = altijd minder req ;).. soort van bonus omdat ie toch kapot gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
rein17 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:42:
[...]

ja ik snap er ook geen zak van... ik dacht altijd dat IST het hoogste was op countess.. blijkbaar niet _/-\o_

maar dus niet op je merc :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
rein17 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:42:
[...]

Ja dacht ook ist.
Nooit wat van gemerkt als baal dood gaat dat minder dropped, maar zal in de gaten houden.
Dropped zowie zo niet veel bij mij lol :D

Heb nu tenminste Mephi WP dus ga ik even testen hoe snel men hydra's mephi pakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Derr_Hans schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:51:
[...]

Ja dacht ook ist.
Nooit wat van gemerkt als baal dood gaat dat minder dropped, maar zal in de gaten houden.

Heb nu tenminste Mephi WP dus ga ik even testen hoe snel men hydra's mephi pakt :D
Heb vanmorgen ook nog even geprobeerd nith te runnen, maar met m'n sorc is dat niet z'n goed idee...
zit telkens in een stun-lock, waardoor het óf heel veel rejuvs kost, of veel XP :(
en daarbij zitten er daar dus idd aardig wat li's

denk dus dat ik me maar blijf focussen op de terrors, en ze probeer te ruilen voor destructions en hates 3terror/1 destruct en hate 1/1 ofzo

gister trouwens een luguber berichtje gezien op nu.nl over 'lightning' (stond vanmorgen in de spits) over een roemeense schaapsherder.... geeft me toch ineens een heel ander beeld van m'n sorc :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulluk
Derr_Hans schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:51:
[...]

Ja dacht ook ist.

Ja tis dus zo, als je baal killt, dan worden je drops bij elke boss dus minder :)

@ kwakke01
dus idd niet op je merc wat de bonussen zo extra leuk maakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulluk
kwakke01 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:02:
[...]

Heb vanmorgen ook nog even geprobeerd nith te runnen, maar met m'n sorc is dat niet z'n goed idee...
zit telkens in een stun-lock, waardoor het óf heel veel rejuvs kost, of veel XP :(
en daarbij zitten er daar dus idd aardig wat li's

denk dus dat ik me maar blijf focussen op de terrors, en ze probeer te ruilen voor destructions en hates 3terror/1 destruct en hate 1/1 ofzo

gister trouwens een luguber berichtje gezien op nu.nl over 'lightning' (stond vanmorgen in de spits) over een roemeense schaapsherder.... geeft me toch ineens een heel ander beeld van m'n sorc :/
het runnen met een sorc vind ik altijd erg lastig, gewoon vanwege al die imune zooi.. om gek van te worden !!

en dit maakt me dan weer blij:
[Ready to be snagged] [Unique] Ethereal Herald of Zakarum (Unique Gilded Shield) [In the Catacombs Level 4 of Act1]

edit: k.u.t., ik zie nu pas dat die etheral is 8)7 |:(
achja, mischien vind ik er wel een oplossing op

[ Voor 11% gewijzigd door Bulluk op 20-06-2006 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
rein17 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:09:
[...]

het runnen met een sorc vind ik altijd erg lastig, gewoon vanwege al die imune zooi.. om gek van te worden !!

en dit maakt me dan weer blij:
[Ready to be snagged] [Unique] Ethereal Herald of Zakarum (Unique Gilded Shield) [In the Catacombs Level 4 of Act1]
hij wel....
alleen jammer van de eth... |:(

runnen met sorc vindt ik op zich wel oké, want een pally krijgt continue of physic immunes, of IM gecast :( dan nog liever immunes die m'n merc dan weer kan hebben...

@dedl, thuls cube je tot amn, dus dan ben ik er nog niet...(dat heb ik al een paar keer gedaan...)
als je tenminste chipped topazes kan vinden...

heb vorige week al die zooi gecubet tot een hel (heb ik er nu weer 3 van) heb nog 2 fal en een lum, dus ik blijf voorlopig maar weer focussen op countess en hopen dat er ohm's of terrors vallen :D

hmmm, zit net te kijken naar de cube-receipies: dat lijkt de oplossing voor de repair charges voor m'n forti (50K per 1 durability) ral +flawed gem is iig goedkoper en makkelijker dan elke keer weer op zoek gaan naar geld...

[ Voor 23% gewijzigd door kwakke01 op 20-06-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulluk
kwakke01 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:14:
[...]

hij wel....
alleen jammer van de eth... |:(

runnen met sorc vindt ik op zich wel oké, want een pally krijgt continue of physic immunes, of IM gecast :( dan nog liever immunes die m'n merc dan weer kan hebben...

@dedl, thuls cube je tot amn, dus dan ben ik er nog niet...(dat heb ik al een paar keer gedaan...)
als je tenminste chipped topazes kan vinden...

heb vorige week al die zooi gecubet tot een hel (heb ik er nu weer 3 van) heb nog 2 fal en een lum, dus ik blijf voorlopig maar weer focussen op countess en hopen dat er ohm's of terrors vallen :D
ik heb (ook) destrucions nodig, ik ruil ze tegen 3 terrors of 3 hates/combo daarvan :)
zulle we een keer een uber run organiseren? int weekend of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Oja, Amns :)

Dat ready to be snagged is dat een maphack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulluk
Derr_Hans schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:23:
Oja, Amns :)

Dat ready to be snagged is dat een maphack?
Nee, dat is soort van PickIt in de bot...
Maphack (ook wel hackmap tegenwoordig) verkent alleen de map (kan ook andere dingen, maar die zijn makkelijk te detecteren, dus gebruikt niemand naar mijn weten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
rein17 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:17:
[...]

ik heb (ook) destrucions nodig, ik ruil ze tegen 3 terrors of 3 hates/combo daarvan :)
zulle we een keer een uber run organiseren? int weekend of zo
lijkt me leuk, ik weet alleen zelden wanneer ik online ben (heb nu voorlopig weer de woensdag als game-avond in geroosterd) ervan uitgaande dat de meesten zo rond 06:00 AM nog niet online zijn :+

btw, waar trade een org-set voor Um of Mal??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
lijkt me idd dat meneer rein17 een bot gebruikt

jammer vind ik dat

verder is ist idd max drop uit countess, maar vergeet niet dat countess ook een gewoon monster is en daar heb je dus kans op Rune drop van countess EN gewone kans van runedrop

de ohm die viel was dus een gewone runedrop die bij elk ander monster ook kan voorkomen

dik vet geluk heet dat dus, maarja, hij gebruikt een bot, tja, zo kan ik het ook zeg

hele spel wordt verneukt door die bots, leer spelen rein17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulluk
kwakke01 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:29:
[...]

lijkt me leuk, ik weet alleen zelden wanneer ik online ben (heb nu voorlopig weer de woensdag als game-avond in geroosterd) ervan uitgaande dat de meesten zo rond 06:00 AM nog niet online zijn :+

btw, waar trade een org-set voor Um of Mal??
ik zou als ik jou was beetje rond hange in de trade channels/NLD's
daar moet je wel wat vinde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulluk
Dalyxia schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:34:
lijkt me idd dat meneer rein17 een bot gebruikt

jammer vind ik dat

verder is ist idd max drop uit countess, maar vergeet niet dat countess ook een gewoon monster is en daar heb je dus kans op Rune drop van countess EN gewone kans van runedrop

de ohm die viel was dus een gewone runedrop die bij elk ander monster ook kan voorkomen

dik vet geluk heet dat dus, maarja, hij gebruikt een bot, tja, zo kan ik het ook zeg

hele spel wordt verneukt door die bots, leer spelen rein17
Dat is idd zeer duidelijk, en ik ben dr zelf ook niet wat je noemt trots op, maar ik vind het gewoon erg handig omdat ik zelf helemaal gek word van die mf runs die (als je ze handmatig doet) erg lang duren

je kan het ook zo bekijken, omdat ik bot, heb ik tijd om mensen die dat nodig hebben, te helpen.
zoals gisteren heb ik iemand (ff naam kwijt, iig van GoT) een hell rush gegeven, omdat ik het niet druk had met MFen ;)

vind wat je wilt, maar ik zou het leuk vinden als je het van de andere kant bekijkt, en niet van... ahh hij gebruikt een bot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
rein17 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:41:
[...]

Dat is idd zeer duidelijk, en ik ben dr zelf ook niet wat je noemt trots op, maar ik vind het gewoon erg handig omdat ik zelf helemaal gek word van die mf runs die (als je ze handmatig doet) erg lang duren

je kan het ook zo bekijken, omdat ik bot, heb ik tijd om mensen die dat nodig hebben, te helpen.
zoals gisteren heb ik iemand (ff naam kwijt, iig van GoT) een hell rush gegeven, omdat ik het niet druk had met MFen ;)

vind wat je wilt, maar ik zou het leuk vinden als je het van de andere kant bekijkt, en niet van... ahh hij gebruikt een bot
IK doe en MF-runs, en als ik iemand online zie, geef ik ze een rush :D

Daarnaast over en weer elkaar helpen is toch het onderliggende model van deze site :? maar dan wél volgens de algemeen geaccepteerde regeltjes O-)

that's the way i'd like to play the game *)

Ik hapmack dus nie, daarom heb ik een sorc die zich helemaal in de rondte tele't :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulluk
kwakke01 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:49:
[...]

IK doe en MF-runs, en als ik iemand online zie, geef ik ze een rush :D

Daarnaast over en weer elkaar helpen is toch het onderliggende model van deze site :? maar dan wél volgens de algemeen geaccepteerde regeltjes O-)

that's the way i'd like to play the game *)

Ik hapmack dus nie, daarom heb ik een sorc die zich helemaal in de rondte tele't :+
Dat doe ik dus ook ;)
Alleen word ik gek om het zelf altijd maar te doen... dus gebruik ik dat
Zodra iemand dr om vraagt, ben ik dr

Das mijn manier hoe ik het spel wil spelen *)

[ Voor 7% gewijzigd door Bulluk op 20-06-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
vind zoeits niet schadelijk, het verpest niet mijn spel als rein17 het gebruikt.
maar het is niet mijn ding het zelf te gebruiken, iedereen zijn manier ;)

En het was ik van de rush :D
Hell rush in 10 min :D
Ging vlot

Mocht je een WWS bow vinden dan /w *dedlmagik en ik kom hem halen.
Zelfde geld voor Cat's eye en een Lem rune (treachery runeword armor).

Gratis vragen is mijn manier van spelen :P lol
MF kan ik nu pas echt gaan doen, mephi hell :D

edit
Eerst squasen/douchen dan waarschijnlijk na of rond 21:30 online met een uitschieter van 22:00.
Na 22:00 niet online dan kom ik waarschijnlijk niet meer.

[ Voor 102% gewijzigd door Derr_Hans op 20-06-2006 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulluk
Derr_Hans schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:04:
Ieder zijn manier ;)

En het was ik van de rush :D
Ja daarom ;) kvind niet dat je elkaar op manier van spelen moet gaan beordelen

jij wilde ook nog een normal rush he ? heb je vanavond tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
rein17 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:05:
[...]

Ja daarom ;) kvind niet dat je elkaar op manier van spelen moet gaan beordelen

jij wilde ook nog een normal rush he ? heb je vanavond tijd?
met maphack zouden countesses wel sneller moeten kunnen; scheelt toch weer kostbare minuten als je de kaart al kent }) }) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
kwakke01 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:23:
[...]

met maphack zouden countesses wel sneller moeten kunnen; scheelt toch weer kostbare minuten als je de kaart al kent }) }) })
#1 maphacks zijn lame
#2 countess ben ik altijd binnen 3/4x tele bij eindpunt, een van de makkelijkste plekken om te teleporten

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
BasieP schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:26:
[...]

#1 maphacks zijn lame
#2 countess ben ik altijd binnen 3/4x tele bij eindpunt, een van de makkelijkste plekken om te teleporten
hoe doe jij dat dan??? op de een of andere manier ga ik altijd de verkeerde kant op... alleen op normal niet :+ daar zijn de maps dan te klein voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
kwakke01 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:32:
[...]

hoe doe jij dat dan??? op de een of andere manier ga ik altijd de verkeerde kant op... alleen op normal niet :+ daar zijn de maps dan te klein voor :+
Same here :D
Ook in durance of hate altijd de verkeerde kant op, Arcane ;)

River of flame kan ik wel goed :P

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste