Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Topicstarter
Ik heb net mijn eerste screen protector gekocht.
Van brando voor mijn N70

Maar volgens mij heb ik em alweer verpest. ik had deze de eerste keer verkeerd opgedaan en toen ik deze eraf wou pulken maakt ik een mini "ezels" oor. Dus daar zie ik dat er lucht onder komt.

Dus heb ik er een klein hoekje vanaf geknipt maar de lucht blijft eronder.

Nieuwe screenprotector maar halen?

Het is volgens mij nogal een kunst omzoiets goed op te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Hey,

Om te beginnen worden screenprotectors veelal ook gebruikt bij PDA's, bijvoorbeeld de HTC apparaten. Hier zijn verschillende draadjes over en in de startpost staat ook het een en ander over screenprotectors en hoe je ze kunt plakken. ;) Dit terzijde,

===
Heb je een screenprotector gekocht voor je HTC Wizard dan kan je deze het beste onder de volgende omstandigheden aanbrengen om zo min mogelijk stof onder het scherm te krijgen:

Ga naar je badkamer en laat het hete water gedurende een kleine periode lopen zodat de badkamer zich vult met stoom. Wacht nu even tot het bedaart en ga vervolgens met je telefoon en screenprotector de badkamer in. Breng nu de screenprotector aan op je display. Door het stoom is de kans op stof veel kleiner.

Breng de screenprotector vervolgens aan zoals beschreven in deze tutorial [http://www.pdashop.nl/vragen/19728/223]. Strijk hem eventueel nog glad met behulp van een credit card of dergelijke andere pas.

===

ik hoop dat het lukt met je screenprotector en als ie zit, niet meer eraf halen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
okee. ik zal de eerste screen protector dan maar als leer protector zien :)

jammer dat ie nu "kapot" is.

De volgende die ik ga halen is voor de ds lite. Dus als dat goed gaat koop ik een nieuwe voor de n70.

Trouwens je kunt je protector erg makkelijk weghalen met een plakbandje (had ik dat maar meteen gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:14
Ik heb een protector op me PDA die je kunt uitwassen volgens mij, en dus hergebruiken...?

Dat je hem dus nu al gesloopt hebt, ok, das knap :)
Het aanbrengen van de mijn was een makkie en kan ik zo vaak doen als ik wil volgens mij.

[ Voor 47% gewijzigd door Hoyden op 08-06-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Hmm vreemd dat het niet gelukt is. Volgens deze site zou het bijna in 1 keer wel moeten lukken. Maar kan zijn dat jij een andere van brando hebt misschien

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
SandeR schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:41:
Ik heb een protector op me PDA die je kunt uitwassen volgens mij, en dus hergebruiken...?

Dat je hem dus nu al gesloopt hebt, ok, das knap :)
Het aanbrengen van de mijn was een makkie en kan ik zo vaak doen als ik wil volgens mij.
ja dat zeggen ze dus het zal wel kunnen.

en je moet em droogphonen als je klaar bent.

hij blijft statisch dus plakken.

en met plakband kun je em ook schoonmaken. wel oppassen dat je protector er niet afvliegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
GGS_106 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:42:
Hmm vreemd dat het niet gelukt is. Volgens deze site zou het bijna in 1 keer wel moeten lukken. Maar kan zijn dat jij een andere van brando hebt misschien
ik ben een trilmongool :) ik heb zelfs een hdd silencer van silentmax op die manier enigzins ver"bubbelt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:02
Ik heb gisteren mijn Brando voor de N70 gekregen en zat er binnen een halve minuut perfect op. Geweldig spul die Brando protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Er zitten alweer krasjes op :(

(de screen protector niet de foon zelf)

Ik dacht dat die brando dingen zo goed tegen krassen konden

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 20-06-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-05 14:09
Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 15:44:

Ik ben er tevreden over. Mijn hele telefoon heeft geen lak meer over maar het scherm is nog in goede staat.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Iemand een idee hoe ik ze er weer af krijg. Eentje zit erg vast.

Met scotch tape lukt het niet. en met pulken heb ik al eerder een screenprotector verpest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-05 11:47

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 15:44:

Mijne heeft een hele vakantie met zijn scherm op het zand gelegen (wou mijn camera liever protecten dan de voorkant) en had geen krassen van al het geschuur op het zand (waar vrienden wel last van hadden).

En ik heb ehm 1 complete dag (12u) in mijn broekzak gehouden samen met een floormap van Decibel en hij zat totaal onder de krassen, ik denk dat sommig materiaal finest is voor de ScreenProtector (Ultra Clear) :(, ben verder wel tevreden over deze.

Weet iemand nog andere goede ScreenProtectors buiten Brando, Invisible Shield of Best Skins Ever.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214909

Ik weet dat het een 'oud' topic is, maar ik heb ook een paar vragen over de protectors.

Wat is het verschil(concreet) tussen

BW UltraClear PDA S/P(HTC S730/HTC Wings 100)
BW PDA Screen Protector (HTC S730/HTC Wings 100)

Oftewel beiden moeten goed zijn, eentje is echter ultraclear en de ander niet. Wat houdt deze ultraclear in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Als t goed is doet 1tje net alsof je scherm normaal is en de andere geeft meer een paper-pen feel aan je stylus ;)

Overigens heb ik een brando op mn PDA en een Invisibleshield op mn horloge, ik moet zeggen dat het shield een stuk makkelijker aan te brengen is! Bij de Brando nog allemaal luchteronder, bij de shield in 1x goed zonder geklooi, en hijs werkelijk bijna onzichtbaar tenzij je onder een hoek kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214909

Dutch_Razor schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 17:01:
Als t goed is doet 1tje net alsof je scherm normaal is en de andere geeft meer een paper-pen feel aan je stylus ;)

Overigens heb ik een brando op mn PDA en een Invisibleshield op mn horloge, ik moet zeggen dat het shield een stuk makkelijker aan te brengen is! Bij de Brando nog allemaal luchteronder, bij de shield in 1x goed zonder geklooi, en hijs werkelijk bijna onzichtbaar tenzij je onder een hoek kijkt.
Okee, beiden zijn trouwens van brando in mijn geval(s730) En het betreft en smartphone...Maar via google toch meer gevonden(zocht verkeerd)

Ultraclear is helderder en glanst de ander is mat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb een screen protector van Brando voor mijn W960i, maar moet toegeven dat het niet echt makkelijk was om deze aan te brengen. Er kwamen steeds luchtbellen op dezelfde plaatsen. Uiteindelijk is het wel gelukt en ik haal hem er niet meer af. Ook al zeggen ze dat je hem kan wassen.

Voor de W910i van mijn zoon ook een screen protector van Brando gekocht. Deze zat er binnen 20 sec. op. Weet niet waar het aan ligt, maar deze zat meteen perfect. (beide de Ultra Clear)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Anoniem: 214909 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 18:18:
[...]

Maar via google toch meer gevonden(zocht verkeerd)
Deze kick was dus eigenlijk niet nodig geweest. Daar het een oud topic is en het verder niet veel toevoegt, gaat deze op slot. :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.