intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
yeah i know...wat dat betreft schopt ie wel kontOp vrijdag 26 januari 2001 13:26 schreef -MiKe- het volgende:
Nee, maar je weet dat zo'n P4 mHz'en "lucht" zijn.
Anders draai FF een geheugen Benchmarkje (hihi)
in sandra doet mijn geheugen op vol gas zo'n 500 en 600 mb/sec
die p4 doet volgens het reference geval zo'n 3x zo veel...
Verwijderd
aha, ik probeerde hem namelijk 's nachts een dvd te laten rippen en kon dus echt niet slapen.Op vrijdag 26 januari 2001 13:29 schreef D-RiSe het volgende:
[..]
beetje geluid boeit me niet.... 'k heb toch altijd muziek aan
moet maar een langs de gamma, kijken of ze daar geluidsisolerende spullen hebben
mijn tbird doet op 1200 mhz zo'n 6,3mkeys per sec
ja kijk..ik heb em dus echt niet 'snachts aan staan.... dan komen de buren zelfs klagenOp vrijdag 26 januari 2001 13:31 schreef yo681 het volgende:
[..]
aha, ik probeerde hem namelijk 's nachts een dvd te laten rippen en kon dus echt niet slapen.
moet maar een langs de gamma, kijken of ze daar geluidsisolerende spullen hebben
voor nachtwerk heb ik een celly 633 in een low noise kast.. niet geoced en draait met pasieve koeling...hoor je nix van..
Verwijderd
jij hebt het dus zo opgelostOp vrijdag 26 januari 2001 13:33 schreef D-RiSe het volgende:
[..]
ja kijk..ik heb em dus echt niet 'snachts aan staan.... dan komen de buren zelfs klagen
voor nachtwerk heb ik een celly 633 in een low noise kast.. niet geoced en draait met pasieve koeling...hoor je nix van..
Verwijderd
1800mzh ruled wel
ik wou dat ik er de cash voor had, ik wil nu alleen ff 2 PIII's op 1 ghz, dan vind het wel best maarre kewl systeeem dude
goddamn das veel... jammer dat het nix voorsteltOp vrijdag 26 januari 2001 13:39 schreef -MiKe- het volgende:
Damn...P4 loopt nu 1900 mHz...kast open, bergje Delta fans.
We gaan door !
- de_rokende_computer
- Registratie: Oktober 2000
- Laatst online: 14-08-2022
de rokende computer kuch kuch
Processor + mobo opgeblazen
jaja ik ben och laat maar zitten
Verwijderd
dan zijn er mensen die het geloven...
1.8 GHz; kan bijna niet.. zijn er misschien 3 van op de wereld; Intel heeft teveel Productie problemen om ff een 1,8 Sample kwijt te raken..
ze klokken die damn cpu's nu al op 1,4 G
omdat ze meer niet halen..
Pics dus !!
medicijnen niet gehad de laatste tijd?? don't be so fucking paranoidOp vrijdag 26 januari 2001 13:53 schreef batman het volgende:
mike... beste makker zet eens even een plaatje van je core van die P4 op het net; of hier...
dan zijn er mensen die het geloven...
1.8 GHz; kan bijna niet.. zijn er misschien 3 van op de wereld; Intel heeft teveel Productie problemen om ff een 1,8 Sample kwijt te raken..
ze klokken die damn cpu's nu al op 1,4 G
omdat ze meer niet halen..
Pics dus !!
.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
kijk als je intel fan bent; wil je alles geloven...
Ik heb beiden athlon 700 @ 900 en een
P3 600 @ 833...
dus partijdig ben ik niet..
maar ik denk niet dat intel zo'n processortje ff " kwijt raakt"
kijk... als het waar is; dan zou hij dus geen bezwaar hebben om ff wat pics te posten....
of wel ??
dan heb jij ook weer een harde...
aAarGhh
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/113914/1
ik weet het echt niet meer
Ennuh, die gozer hierboven met zn TB1200 ook natuurlijk een gigantisch wrede processor maare 6,3 mkeys ? Jaaahaaa maar natuurlijk..
En loop niet zo te flaimen.. Die kerel heeft nu al +300 mhz overklokt met een processor waar 50% van GoT nog niet eens een plaatje van heeft gezien....
Divide and conquer.
Verwijderd
nou ??
Verwijderd
Heb zelf net mn nieuwe oliegekoelde(-100 C) t-bird (gekregen van mn oom uit dresden)draaien op 2900 mhz:?
Heb je niet van terug he:+
Alles draait suuuupersnel en photoshop werkt helemaal relaxed man!!
Ik moet nu weg en ben pas volgende week weer terug maar ik zal als ik terug ben gelijk ff een screen shotje nemen|:(
Verwijderd
de Nieuwe AMD dual bord
met 2 keer Tbird 1.3 als kan anders de 1.2 Ghz
en 512 mb geheugen ..
(( maar dit is niet voor prive hoor maar bedrijfmatig ))
Ik geloof er geen hol meer van...
Ben man genoeg om nu pics te posten of om te zeggen dat je gewoon uit je nek lult...
Hijs aant fotosjoppenOk, mike, dit duurt te lang...
[img]"http://members.rott.chello.nl/ahurkmans/tweakers/system.jpg[/img]
Nou wil ik wel is die pics zien van die P4..
ging niet helemaal goed
| I've got permission to color outside the lines |
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
zijn niet eens geoptimaliseert voor een p4
geef mij maar een vette p3 ofamd tb
voor less cash, tegen die tijd dat alles met een p4 rekening houd koop ik hem wel dan is ie ook 40% goedkoper
Maarja aan de andere kant als je dit zomaar krijgt dan ben je ook wel gek als je het niet aanneemt.
welke P4 is dat????? die van 1,4 of 1,5GHz?
Grtz Petuhr
Volgens de pricewatch heeft hij trouwens voor het volgende bedrag aan spul erin hangen:
- P4 + 128MB RDRAM = 1800
- 128RDRAM (Corsair komt in de buurt) erbij = 809
- P4T = (nergens kunnen vinden)
- IBM disks = 2x399
Niet verkeerd dacht ik zo
Lijkt me een killer combo.
Niet op voorraad.
Verwijderd
heeft mike misschien een beetje gejokt ??
2 uur na zijn 1e post heeft hij nog geen benchmark pic !!!
hij is fake die jongen !!
Batman... wel echte P3 600 @ 833
Dat valt nog mee. Mijn p2 450 kostte mij destijds Fl 2100,- (alleen de CPU):(The Brain:
- P4 + 128MB RDRAM = 1800
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Maar denk het niet....
Nu ga ik mijn case modden...later vanavond even kijken of we al verder zijn met foto's
Een beetje al die mensen zitten te narren met zulke posts..:(
Dit is altijd nog MHz en geen mHz (=milliHerz).
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Lekker belangrijk. Eerst je studie afmaken he jochie.Hij weet niet eens hoe je de afkorting van Megahertz schrijft....
Dit is altijd nog MHz en geen mHz (=milliHerz).
Ik heb reeds gezegd dat het een multiplier unlocked sample is. Daarom gaat hij zo hoog.
Als ik nu gepost had dat ik een duron op 1100 MHz (he he), dan was een screenshotje niet nodig geweest.
Het is voor mij ook maar een hobby.
Suc6 durmee.
Jaaaaaaa hoor!!!!!Op vrijdag 26 januari 2001 13:09 schreef yo681 het volgende:
sjezus man, dat ding is nu echt niet rendabel hoor.
ik ben geen amd fan, maar voor die prijs kon je beter een dual amd kopen.
of een dual p3 dan.
en dan zou je nog geld overhouden ook.
edit:
ooops foutje
Noem eens 1 mobo dat een dual AMD kan hebben..
Pfffffffffftttt...
-=@@D=-
-=@@D=- Macbook Pro 16"
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Wat zou jij doen dan als je dat zou krijgen!! Weggooien ofzow.Op vrijdag 26 januari 2001 17:19 schreef Exirion het volgende:
Leuk getal, die 1800 of 2000MHz. Alleen lullig dat een TB 1200@1300 'm met gemak overtreft met de huidige softwareEn voor het *gigantische* prijsverschil weet ik dan wel leukere dingen te kopen!
Moet alleen nog die benchmarks zien..!!
en dan pas geloven natuurlijk
ik ben ook erg nieuws gierig gerworden
Verwijderd
P.S. kom nou zometeen niet aan met een gefotosjopte wcpuid pic daar trappen we ondertussen nie meer in
Hoeveel hebben de proc, het mobo, het geheugen en de voeding je gekost, f6.000,- ofzow?
Ow ik las het niet goed...
JE HEBT EEN ENGENEERING SAMPLE GEKREGEN!!!
DIKKE VETTE VIEZE VUILE MAZZELKOP (niet al te persoonlijk nemen, ik ben gewoon heel erg jaloers op iemand die zomaar zŽon ES in zŽn handen gedrukt krijgt...)
Verwijderd
Zet die picz er nu is op man. En die Ultra kun je geen eens dokken. Sjonge jongen. Triest volk
Helemaal meeeens, een beetje iedereen lekker maken en dan na een paar uur nog niet eens een gephotosoeptje foto kunnen laten zien. Ja, dat kost tijd he het vervalsen van al die benchmarks.Op vrijdag 26 januari 2001 17:45 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
Wat een gelul man, die gast onderschat echt de kennis van een tweaker volgens mij..
Zet die picz er nu is op man. En die Ultra kun je geen eens dokken. Sjonge jongen. Triest volk
En je moet er ook nog bij nadenken, want al die benchmarks moeten wel een beetje overeen komen natuurlijk.
FOTO'S!
Verwijderd
Pen tium: Nieuw soort inkt?
je bent ons toch niet aan het foppen
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
FopFopFopFopFopFopFopFopFopFopFopFopFopFopFop
werd een beetje lang
Volgens mij heeft een MX helemaal niet zoveel power om dat te halen. Kan je cpu nog zo snel zijn, als de videokaart aan z'n limit zit gaat ie echt niet harder
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Maarja nou ga ik weer praten ofdat die gozer echt een P4 heeft.. (NOT)
Typo
Verwijderd
Kijk ik het morgen na..
Ik werk bij Informatique en ik check het anders wel bij Intel..
En uiteraard ,waar blijven de foto's.
En waarom heb jij 2 x 128 Mb RIMM terwijl er standaard 2 x 64 Mb RIMM bij wordt geleverd?
Van die GF2 MX geloof ik ook geen HOL.
Dat haalt dat kreng gewoonweg niet met SDRAM!
-=@@D=-
-=@@D=- Macbook Pro 16"
Hehehe ,da's humor..Op vrijdag 26 januari 2001 18:48 schreef yo681 het volgende:
hee aadnoll, hebben jullie (informatique) al de asus ipanel toevallig op voorraad??
Die wil ik ook hebben..
Dan zit meteen m'n Penguin Bigtower vol..
Ik zie het morgen dan ga ik weer arbeiten..
Moet ik er een voor jouw bestellen als hij er is??
Ik zal het bij inkoop navragen wanneer hij leverbaar is.
-=@@D=-
-=@@D=- Macbook Pro 16"
Verwijderd
Mike vertelt dat ie een p4 heeft, jullie geloven hem niet en beginnen hem meteen voor rotte vis uit te maken. Dit riekt naar jaloezie. Laat je niet zo kennen zeg! Misschien heeft Mike een snellere computer dan jij, so what? Als jij ook tevreden bent met jouw situatie is het toch prima.
Misschien is het een beetje opschepperig om te zeggen dat je een P4 hebt, maar opscheppen doet hier bijna iedereen met de samenstelling van zijn of haar computer in z'n profile. OK, mocht Mike in werkelijkheid geen P4 hebben, dan is het een beetje sneu dat ie er wel mee wil opscheppen. Toch vind ik het dan nog steeds niet nodig om zo fel te reageren. Dit geldt natuurlijk niet alleen voor jouw, Icestorm (jij was de laatste post toen ik begon met typen), maar voor de meeste reacties hier.
Verwijderd
als hij er is dan wil ik hem zeer zeker.Op vrijdag 26 januari 2001 19:35 schreef AADNOLL het volgende:
[..]
Hehehe ,da's humor..
Die wil ik ook hebben..
Dan zit meteen m'n Penguin Bigtower vol..
Ik zie het morgen dan ga ik weer arbeiten..
Moet ik er een voor jouw bestellen als hij er is??
Ik zal het bij inkoop navragen wanneer hij leverbaar is.
-=@@D=-
hij staat nl wel op de prijslijst, maar de laatste keer dat ik er was wisten de gasten daar niet eens wat dat was
Jah zeg iedereen vraagt om een piccie en die laat die maar niet zien dan ga je zo iets toch niet geloven. Die gast zou namelijk meteen een foto laten zien als die er echt 1 had.. Zoiets noem je namelijk trots op je comp. Als ik er 1 had dan had ik meteen een foto laten zien, opgeklokt of niet..Op vrijdag 26 januari 2001 19:40 schreef Vossie het volgende:
Icestorm, zielig vind ik vooral de reacties van iedereen.
Mike vertelt dat ie een p4 heeft, jullie geloven hem niet en beginnen hem meteen voor rotte vis uit te maken. Dit riekt naar jaloezie. Laat je niet zo kennen zeg! Misschien heeft Mike een snellere computer dan jij, so what? Als jij ook tevreden bent met jouw situatie is het toch prima.
Misschien is het een beetje opschepperig om te zeggen dat je een P4 hebt, maar opscheppen doet hier bijna iedereen met de samenstelling van zijn of haar computer in z'n profile. OK, mocht Mike in werkelijkheid geen P4 hebben, dan is het een beetje sneu dat ie er wel mee wil opscheppen. Toch vind ik het dan nog steeds niet nodig om zo fel te reageren. Dit geldt natuurlijk niet alleen voor jouw, Icestorm (jij was de laatste post toen ik begon met typen), maar voor de meeste reacties hier.
Ow en omdat iemand niet de meest voorkomende PC heeft is voor mij geen reden om ervan uit te gaan dat ie loopt te zwetsen ... nogal onbeschoft, 'narrow-minded' en zielig om zo te denken
Ik vraag om een screenie, hij zegt "komt er zo aan". En een paar uur later is er nog niks..
Ja dat riekt naar oplichterij... En jaloers? Niet echt.. ik ben super tevreden met wat ik heb...
Hee Mike hoe kunnen we jou nu nog serieus nemen?
[p.s. als je toch een P4 hebt en het kan aantonen neem ik alles terug]
Hmzzzz ,da's wel vaag..Op vrijdag 26 januari 2001 19:42 schreef yo681 het volgende:
[..]
als hij er is dan wil ik hem zeer zeker.
hij staat nl wel op de prijslijst, maar de laatste keer dat ik er was wisten de gasten daar niet eens wat dat was
Kan zijn dat je een nieuwe medewerker aan de telefoon had.
D'r zijn d'r een hoop die echt van wanten weten..
En op de Technische Dienst hebben we ook een aantal lui rondlopen die meer weten dan ik
(Hier verwacht ik een reactie op IQ-ers!!!)
Nee ,serieus het is een onderdeel dat officieel alleen nog maar voor de CUS-L2(C) bestaat en vandaar dat niet veel verkopers het kennen.
Nu hebben wij in ons verkoopteam een hoop jongelui die vaak op tweakers komen en die weten precies waar je het over hebt.
Niet iedereen kan alles weten hè...
Mijn specialiteit is voornamelijk kabels en ook oudere systemen en het aan de praat krijgen van dingen die niet willen werken.
Zo heeft iedere tweaker zijn spec's
Ik kijk morgen of hij er is en als hij te bestellen is of er ligt stuur ik je een bevestiging etc.
Ik hoor 't wel..
Mazzels,
-=@@D=-
[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 15-09-2008 15:13 ]
-=@@D=- Macbook Pro 16"
Verwijderd
mail is onderweg.
ik had overigens niet gebeld maar ben er zelf geweest (toen ik mijn cusl2 kocht).
ben overigens best vaak bij jullie geweest (ook in het oude gebouw nog) maar adviezen/info geven kunnen jullie helaas niet (sorry).
ik moet dus eerst alles zelf uitvogelen en dan pas naar informatique gaan, maar de prijs is redelijk en ook lekker dichtbij
Ik heb echt zo'n ding en had een leuke site in voorbereiding met een leuke how-to over overclocken, benches (ik weet dat zo'n ding klote presteert tov een TB) Voor 1000 piek aan spullen (eigen zaakje) loopt dat ding hier (daar had ik nog geen radio voor in mijn auto) en dan nog dat kinderachtig gezeik van een stelletje kleuters.
Bah, dat valt me echt tegen
Einde oefening; ik lees voortaan wel over jullie probleempjes.
Verwijderd
AMD IS BETER NAH NAH NAH NAH NAH!
ff serieus, zou zo met je willen ruilen
Mike, verwacht je nou dat als je met zoiets komt en iedereen verlekkert zich op stats.. en jij post niks.. dat je dan geloofwaardig blijft?Op vrijdag 26 januari 2001 13:08 schreef -MiKe- het volgende:
Natuurlijk komt er een WPCPUID aan, samen met een hele berg ander benchmarks. Nog FF de zaak verder optimaliseren....
Hij is nog niet met bewijzen gekomen en dit is gewoon BS. He's being a wannebe tweaker !
SLOTJE !,SLOTJE !,SLOTJE !,SLOTJE !,SLOTJE !
oh ja ps. echt niet jaloers !
net een spiksplinter nieuwe auto gekocht en das iets meer als die 5 rooitjes voor je proc
kijken wie het snelst is ik of die cpu van jouw. pfff je doet mijn naam schande aan!
Jongens laten we stoppen met reageren ik was de laatste!
EDIT: vergeten te melden wat ik ge-edit had.
heb ff een typ foutje weggehaald
Wat is dit nu voor een vergelijking? van 200 naar 800 is een 300% toename. Van 1200 naar 1800 is een 50% toename. Toch ff heel iets anders niet?lijkt met deze getallen niet veel, maar is toch wel wat (vroeger was het het verschil tussen bijv pentium 200 en 800
Verwijderd
weet je wel wat een smiley betekent?Op zaterdag 27 januari 2001 08:41 schreef MarcKonings het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor een vergelijking? van 200 naar 800 is een 300% toename. Van 1200 naar 1800 is een 50% toename. Toch ff heel iets anders niet?
GRAPJE!
er staat een smiley achter mijn zin, ik weet heus wel hoeveel dat is.
sjezus...
Maar volgens mij praat deze -mike- BS
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
600 mhz is 50% harder dan normaalOp vrijdag 26 januari 2001 13:24 schreef yo681 het volgende:
suc6
alleen zit er wel verschil tussen 1200 en 1800! 600mhz namelijk.
lijkt met deze getallen niet veel, maar is toch wel wat (vroeger was het het verschil tussen bijv pentium 200 en 800
Een p-200 zou dan op 300 mhz kunnen
een celeron 300 op 450 (heel simpel)
een duron 600 op 900 (ook vrij simpel)
Verwijderd
Verwijderd
MAar eeh ff een vraag? Heb je geen leven of heb je een suikeroompje die die zooi voor je koopt?
Koop toch een dual sys of athlon 1200....maar goed...dat geld moeten we eigenlijk over ophouden...
Verwijderd
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Als je nu eens met een aantal dingen begint:
1) overdrijf niet
2) als je getallen noemt (140 FPS) zeg dan waarin, hoe (piek, gemiddeld), etc.
3) plaats screenshots
4) plaats foto's
5) nuanceer je verhaal.
Met dat laatste bedoel ik dit: het is natuurlijk hartstikke tof om een P4 te hebben. Maar ga dan niet doen alsof het een racemonster is, want een P4-1800 is trager dan een Athlon 1200 met de huidige software. Als ik die benchmarks van jou zie wordt ik daar niet bijzonder opgewonden van. De Athlon 1100 van m'n pa draait harder!
Een andere nuancering die je aan had moeten brengen is de prijs. Je kan er wel heel blij mee zijn, maar dat #(*# rambus is ZO duur dat het helemaal niet leuk is om ff 512 MB erin te knallen..
Al met al *moet* ik de conclusie trekken: je lult hoogstwaarschijnlijk uit je nek.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
maar ik zou er geen 100 piek om verwedden
Jij zou dan jiust op de hoogt moten zijn dat er wel degelijk Dual AMD bordjes zijn, erg jammer.Op vrijdag 26 januari 2001 18:46 schreef AADNOLL het volgende:
Geef het modelnummer van die P4 eens door.
Kijk ik het morgen na..
Ik werk bij Informatique en ik check het anders wel bij Intel..
En uiteraard ,waar blijven de foto's.
En waarom heb jij 2 x 128 Mb RIMM terwijl er standaard 2 x 64 Mb RIMM bij wordt geleverd?
Van die GF2 MX geloof ik ook geen HOL.
Dat haalt dat kreng gewoonweg niet met SDRAM!
-=@@D=-
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
eh mannetje een p4 mobo gebruikt qdrOp vrijdag 26 januari 2001 15:27 schreef edward2 het volgende:
De grootste kracht wordt van de P4 wordt nog niet ten volle benut, ik zou heel graag een P4 met DDR willen hebben, maarja wanneer komen de P4 DDR mobo's?
Lijkt me een killer combo.
Think againOp zondag 28 januari 2001 13:02 schreef __ELD__ het volgende:
[..]
eh mannetje een p4 mobo gebruikt qdr
P4 gebruikt een quad pumped bus, net zoals AMD een DDR bus gebruikt.
Wat dat met je geheugen te maken heeft zie ik dus ff niet.
In theorie is de Athlon zelfs veel beter geschikt voor multi-CPU oplossingen. Bij Intel processoren delen alle CPU's gebruik dezelfde (GTL+) bus -> de beschikbare bandbreedte wordt dus verdeeld tussen de verschillende CPU's. Bij de Athlon (EV6-bus) heeft elke processor z'n eigen pijplijn waardoor elke processor de volle bandbreedte kan benutten.Op zondag 28 januari 2001 12:23 schreef Genotix het volgende:
Heb vanmiddag AADNOLL zitten uithoren en volgens hem is de amd nou eenmaal niet ontwikkeld als een dual cpu, dus met een dual PIII zou je beter uit de voeten kunnen komen, ik hem toen ook gewezen op het feit dat er nu dus wel een dual amd board is.. Maarka bij de informatique hebben ze hem dus nog niet!!
De eerste multiprocessor chipset van AMD (de 760MP) is al enige tijd in ontwikkeling en op dit moment worden de eerste borden geshowed op tentoonstellingen. Dit zijn echter nog altijd serverborden (64 bit PCI etc.) en geen consumentenborden. Het zal nog wel minimaal tot Q3 duren voordat je voor een fatsoenlijke prijs een dual Athlon/Duron systeem kunt bouwen.
[patser mode?]
1800Mhz??? tsssss...
1900Mhz??? ach....
2x1Ghz
[/patser mode?]
Conclusie: More Mhz voor minder geld (waarmee ik niet zeg dat meer Mhz beter is).
VP6 4ever!!! I rest my case.
Maar inderdaad...waarschijnlijk wel de enige (of een van de zeer weinigen met een P4)
Dex
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Kom op met je pics
Waarij blijven ze Mike???? Ben wel benieuwd
Joriz
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
Dat is dus de reden waarom het zo lang duurt, de P4 is niet optimized voor fotosoep....nou mike, vooruit je krijgt nog een dag uitstel om te posten....Op zondag 28 januari 2001 21:06 schreef Rickbv het volgende:Zou Photoshop wel lekker werken met een P4?
Dit topic is gesloten.
![]()