Toon posts:

Ben ik de enige met een Pentium 4?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 503 views sinds 30-01-2008

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
SLOTJE !,SLOTJE !,SLOTJE !,SLOTJE !,SLOTJE !

Hij is nog niet met bewijzen gekomen en dit is gewoon BS. He's being a wannebe tweaker !

SLOTJE !,SLOTJE !,SLOTJE !,SLOTJE !,SLOTJE !

oh ja ps. echt niet jaloers !
net een spiksplinter nieuwe auto gekocht en das iets meer als die 5 rooitjes voor je proc
kijken wie het snelst is ik of die cpu van jouw. pfff je doet mijn naam schande aan!

Jongens laten we stoppen met reageren ik was de laatste!

EDIT: vergeten te melden wat ik ge-edit had.
heb ff een typ foutje weggehaald

Verwijderd

Nee ik was de laatste ;)

:Z

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 20:20
lijkt met deze getallen niet veel, maar is toch wel wat (vroeger was het het verschil tussen bijv pentium 200 en 800 :)
Wat is dit nu voor een vergelijking? van 200 naar 800 is een 300% toename. Van 1200 naar 1800 is een 50% toename. Toch ff heel iets anders niet?

Verwijderd

ik haal met dual p3 800

Dhrystone 4226
Whetstone 2121

:9

Verwijderd

Op zaterdag 27 januari 2001 08:41 schreef MarcKonings het volgende:

[..]
Wat is dit nu voor een vergelijking? van 200 naar 800 is een 300% toename. Van 1200 naar 1800 is een 50% toename. Toch ff heel iets anders niet?
weet je wel wat een smiley betekent?
GRAPJE!
er staat een smiley achter mijn zin, ik weet heus wel hoeveel dat is.
sjezus...

• Servowire
  • Laatst online: 11:33

Servowire

prutser:~#

er was ook een Chinees die zijn P4 op 2 Ghz had.

Maar volgens mij praat deze -mike- BS

:)

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

Op vrijdag 26 januari 2001 13:24 schreef yo681 het volgende:
suc6 :)

alleen zit er wel verschil tussen 1200 en 1800! 600mhz namelijk.

lijkt met deze getallen niet veel, maar is toch wel wat (vroeger was het het verschil tussen bijv pentium 200 en 800 :)
600 mhz is 50% harder dan normaal

Een p-200 zou dan op 300 mhz kunnen
een celeron 300 op 450 (heel simpel)
een duron 600 op 900 (ook vrij simpel)

Verwijderd

fototjes? please? het duurt nu al 2 a 3 a 4 a 5 dagen, ik had al een screenshot van me AMD K12 2800 mhz in elkaar kunnen flansen!

Verwijderd

Nou ik vind inderdaad die sandra waardes zwaar zuigen!!!
MAar eeh ff een vraag? Heb je geen leven of heb je een suikeroompje die die zooi voor je koopt?

Koop toch een dual sys of athlon 1200....maar goed...dat geld moeten we eigenlijk over ophouden...

Verwijderd

he mensen er zijn al eerder mensen geweest die een P4 rond de 1800MHz hebben gehad. En als mike bij een beetje groot bedrijf werkt zou het best kunnen dat hij uiteindelijk zo'n ES in handen heeft gekrege. de P4 is inmiddels op de markt dus de test procedures enz zijn wel over dus de ES kan naar degene die het project geleid heeft dat soort dingen. dat die m dan mee naar huisneemt en lekker tweakt. hee het is allemaal mogelijk. waarom zou het niet zo zijn. er zijn wel raardere dingen geloofd( HSR drivers, durons die helemaal MP locked waren) iedereen trapte er meteen in. waarom is iedereen nu dan zo sceptisch opeens? -Mike- ik geloof je wel, maar ik zou als ik jou was ipv de uitkomsten van je benches ffies de plaatjes posten. gaan de mensjes tenminste niet zo zeiken.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 17:57
Way to go Mike :) Heb je 'm wel, heb je 'm niet, I don't care. De reacties hiero zijn in ieder geval vermakelijk.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

hahaha.. Als ik jou was zou ik ff naar Intel bellen, waarschijnlijk zijn ze reuze geinteresseerd in een P4 die op 2000 MHz loopt. Misschien kan je even contact opnemen met nVidia om te laten zien dat je een Geforce2 MX hebt die op 1024x768x32 140 FPS doet.. Misschien willen ze de technologie overkopen..

Als je nu eens met een aantal dingen begint:
1) overdrijf niet
2) als je getallen noemt (140 FPS) zeg dan waarin, hoe (piek, gemiddeld), etc.
3) plaats screenshots
4) plaats foto's
5) nuanceer je verhaal.

Met dat laatste bedoel ik dit: het is natuurlijk hartstikke tof om een P4 te hebben. Maar ga dan niet doen alsof het een racemonster is, want een P4-1800 is trager dan een Athlon 1200 met de huidige software. Als ik die benchmarks van jou zie wordt ik daar niet bijzonder opgewonden van. De Athlon 1100 van m'n pa draait harder!

Een andere nuancering die je aan had moeten brengen is de prijs. Je kan er wel heel blij mee zijn, maar dat #(*# rambus is ZO duur dat het helemaal niet leuk is om ff 512 MB erin te knallen..

Al met al *moet* ik de conclusie trekken: je lult hoogstwaarschijnlijk uit je nek.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 21:20
ik geloof hem wel, niet iedereen is zo zielig om dit te doen.

maar ik zou er geen 100 piek om verwedden :P

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op vrijdag 26 januari 2001 18:46 schreef AADNOLL het volgende:
Geef het modelnummer van die P4 eens door.
Kijk ik het morgen na..
Ik werk bij Informatique en ik check het anders wel bij Intel..
En uiteraard ,waar blijven de foto's.
En waarom heb jij 2 x 128 Mb RIMM terwijl er standaard 2 x 64 Mb RIMM bij wordt geleverd?
Van die GF2 MX geloof ik ook geen HOL.
Dat haalt dat kreng gewoonweg niet met SDRAM!

-=@@D=-
Jij zou dan jiust op de hoogt moten zijn dat er wel degelijk Dual AMD bordjes zijn, erg jammer.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

heb niet alles gelezen, maar die plaatjes hadden er nu toch wel kunnen zijn toch?

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 21:08
Heb vanmiddag AADNOLL zitten uithoren en volgens hem is de amd nou eenmaal niet ontwikkeld als een dual cpu, dus met een dual PIII zou je beter uit de voeten kunnen komen, ik hem toen ook gewezen op het feit dat er nu dus wel een dual amd board is.. Maarka bij de informatique hebben ze hem dus nog niet!!

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Op vrijdag 26 januari 2001 15:27 schreef edward2 het volgende:
De grootste kracht wordt van de P4 wordt nog niet ten volle benut, ik zou heel graag een P4 met DDR willen hebben, maarja wanneer komen de P4 DDR mobo's?
Lijkt me een killer combo.
eh mannetje een p4 mobo gebruikt qdr

• worsie
  • Laatst online: 22-02-2025
Op zondag 28 januari 2001 13:02 schreef __ELD__ het volgende:

[..]
eh mannetje een p4 mobo gebruikt qdr
Think again |:(

P4 gebruikt een quad pumped bus, net zoals AMD een DDR bus gebruikt.
Wat dat met je geheugen te maken heeft zie ik dus ff niet.

• IceStorm
  • Laatst online: 21-08 21:45

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Er zijn hier weer een hoop mensen die iets hebben met de klok en de klepel... |:( ;)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op zondag 28 januari 2001 12:23 schreef Genotix het volgende:
Heb vanmiddag AADNOLL zitten uithoren en volgens hem is de amd nou eenmaal niet ontwikkeld als een dual cpu, dus met een dual PIII zou je beter uit de voeten kunnen komen, ik hem toen ook gewezen op het feit dat er nu dus wel een dual amd board is.. Maarka bij de informatique hebben ze hem dus nog niet!!
In theorie is de Athlon zelfs veel beter geschikt voor multi-CPU oplossingen. Bij Intel processoren delen alle CPU's gebruik dezelfde (GTL+) bus -> de beschikbare bandbreedte wordt dus verdeeld tussen de verschillende CPU's. Bij de Athlon (EV6-bus) heeft elke processor z'n eigen pijplijn waardoor elke processor de volle bandbreedte kan benutten.

De eerste multiprocessor chipset van AMD (de 760MP) is al enige tijd in ontwikkeling en op dit moment worden de eerste borden geshowed op tentoonstellingen. Dit zijn echter nog altijd serverborden (64 bit PCI etc.) en geen consumentenborden. Het zal nog wel minimaal tot Q3 duren voordat je voor een fatsoenlijke prijs een dual Athlon/Duron systeem kunt bouwen.

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-04 09:51

Dexter

d((o_o))b

Wat betreft Dual Athlon...eerst zien dan geloven.

[patser mode?]

1800Mhz??? tsssss... :)
1900Mhz??? ach....
2x1Ghz :P (Abit VP6 met Dual P3 866@1000)

[/patser mode?]

Conclusie: More Mhz voor minder geld (waarmee ik niet zeg dat meer Mhz beter is).

VP6 4ever!!! I rest my case.

Maar inderdaad...waarschijnlijk wel de enige (of een van de zeer weinigen met een P4)

Dex

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Ik wil hem best geloven hoor, lijkt me echt kickuh om te hebben, maarre eerst zien en dan geloven....

Kom op met je pics :P

• AlKoholiK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 14:05

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

hhhhhhmmmmm........op de eerste pagina schreef Mike dat hij piccies zou posten, maar 'kheb nog steeds nix gezien....

Waarij blijven ze Mike???? Ben wel benieuwd

Joriz

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

• Rickbv
  • Laatst online: 09:16
Zou Photoshop wel lekker werken met een P4?:9~

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Op zondag 28 januari 2001 21:06 schreef Rickbv het volgende:Zou Photoshop wel lekker werken met een P4?:9~
Dat is dus de reden waarom het zo lang duurt, de P4 is niet optimized voor fotosoep....nou mike, vooruit je krijgt nog een dag uitstel om te posten.... ;)
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.