[firefox] Weer hetzelfde verhaal met flash - klikken

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• St3rreTje
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-05-2023
Ik heb precies weer hetzelfde probleem als bijna een jaar geleden met firefox. Het was namelijk het geval dat linkjes (in een flash site) niet meer werkte. Ik zie nog wel dat het klikbare urls z'n vanwege dat handje, maar verder dan dat komt het niet (er opent niks nieuws - verwijzingen naar andere website's "= _blank"). (let op: links van verwijzingen van dezelfde website's werken wel) Het ligt zeker (weer) aan firefox, want in IE werkt het weer wel ;)

Ik heb 't getest via http://www.thefwa.com/

Hebben meerdere mensen dit probleem? Of ben ik de enige? Iemand een idee waarom dit is?

Firefox/1.5.0.4
Flashplayer/8,0,24,0

Alles up-to-date dus.. :)

[ Voor 8% gewijzigd door St3rreTje op 07-06-2006 00:41 ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07 16:33

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Heb je flash player als opnieuw geinstalleerd? Welke plugins draai je (bv flashblock?)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• St3rreTje
Ik heb de flashplayer al opnieuw geinstalleerd ja, maar het probleem blijft helaas.

plugins:
- tabbrowser preferences
- fasterfox

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

heb je flash ook al eens goed gedeinstalleerd? voor je'm opnieuw geinstalleerd hebt?
Een herinstall maakt geen nette verse install er van namelijk.
Je kan op de site van flash een uninstaller downloaden namelijk. die maakt je pc eccht netjes flash-vrij zodat je'm daarna vers kan installeren.
Veel problemen met flash zijn hierna vaak opgelost....

• St3rreTje
Ik heb 't nu twee keer geprobeerd om 'm eerst te uninstallen en vervolgens weer te installeren.

Nog steeds blijft het probleem! Hellup! :)

(raar dat ik alleen het probleem heb trouwens)

Verwijderd

ik het et ook, alleen met IE :?

• 5mebibyte
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-07 21:54
Nergens last van in ff. Heb je ff al eens in de safe mode opgestart en is er verschil? En heb je het ook onder IE geprobeert?

verdwaalde ict'er op elektro!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-07 12:30

killercow

eth0

als je even van TAB switched, zie je de nieuwe pagina dan wel?

Dat foutje heb ik namenlijk wel eens, klik op een link, nada, even een ander tabje aanklikken, en weer terug, en de site is er. (heeft in mijn geval niks met flash te maken volgens mij)

openkat.nl al gezien?

• St3rreTje
Uhmz, dit is echt heel vreemd hoor! Het ligt denk ik inderdaad wel aan firefox, maar ik heb weer iets nieuws ontdekt:
wanneer ik heel snel en vaak (vaker iig dan 2x, hou de tel niet echt bij) opent de link wel! Misschien moet ik gewoon maaris een keer mijn pc opnieuw installeren ofzo :)
Pagina: 1