[Firefox] Niet meer mogelijk te klikken op flash? *

Pagina: 1
Acties:

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-09-2025
Dit is al bijna een maand aan de gang en ik heb al vanalles geprobeerd om het te fixen maar niets wil werken :?
Ik heb net 10 minuten geleden firefox verwijderd en macromedia shock/flashplayer ook, alle registry key's hiervan ook en mijn firefox profile ook..
Dus ik installeer firefox net 5 minuten geleden ofzo en kijk of flash het weer doet maar nee hoor :S hier een screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/7500/657657jj.th.jpg

zoals je kunt zien doet alles het gewoon maar linkermuisklik op de banner (om hem te openen) werkt niet :? en zo is het bij alle flash dingen wel.. kan iemand mij please verder helpen ik zou niet weten wat ik nu nog kan doen.. ik gebruik firefox 1.0.4 en windows xp home SP2

Alvast bedankt

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hier werkt die banner ook niet goed. Misschien ligt het gewoon aan de adverteerder. :)

• Ssilverhaze
Probleem komt voor met alle banners en alles wat flash gebruikt op internet..

Verwijderd

Ik herken het probleem. Ik had het al met firefox 0.9 en na een upgrade en zelfs een clean install blijft het probleem zich voordoen. Ook heb ik flash al meerdere malen opnieuw geinstalleerd. Geen oplossing gevonden, shockwave pakt hij wel gewoon. En als er een link staat met blaat.swf bijv dan wordt het normaal geopend in firefox. Vooralsnog geen oplossing van deze kan iig.

• Ssilverhaze
Pppfffff echt HEEL raar is dit, het werkte nog perfect zon maandje geleden.. maar nu niet meer :S echt HEEL vervelend voor sites die alleen maar flash gebruiken :S die moet ik nu openen in IE wat ik liever niet doe.. maarja..
Google kan ook niet veel vinden over dit probleem dus als iemand hier kan helpen, plz..

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan :)

[firefox] Flash werkt niet meer > [Firefox] Niet meer mogelijk te klikken op flash? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
bij mij heeft het ook nog nooit gewerkt, als ik op een flash pagina kom ben ik gedwongen deze via IE te bekijken..
ook clean install geprobeerd maar werkt ook niet :(

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hoe heb je Flash geinstalleerd? Los of via de pluginfinder van Firefox?

• Ssilverhaze
Via de pluginfinder, af en toe vraagt firefox nog weleens of ik de flashplayer wil installeren en als ik op ja druk doet ie niets :?

• Harm
  • Niet online
Maak je gebruik van de ActiveX-plugin voor Firefox? Zo ja, dan is het een bug dat je niet op knoppen kan klikken Firefox. Deze bug is vandaag gefixt en zal dus in Firefox 1.1 zitten.

• Ssilverhaze
Ja ik krijg weleens (eigenlijk heel vaak) berichten over active x dingen in firefox...

Thnx dat je het me laat weten :) wanneer komt firefox 1.1? kwil zelf wel ff zoeken hoor maar als jij het even kunt zeggen zou ik wel zo fijn vinden ;)

thnx!

• Harm
  • Niet online
Neoblade111 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 20:52:
Ja ik krijg weleens (eigenlijk heel vaak) berichten over active x dingen in firefox...
Heb je een plugin of extensie geïnstalleerd die support voor delen van ActiveX toevoegt aan Firefox? Zo niet, dan is de betreffende bug niet op jou van toepassing. Wel ben ik dan benieuwd naar wat voor meldingen jij krijgt over ActiveX, URL's enzo.
Neoblade111 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 20:52:
Thnx dat je het me laat weten :) wanneer komt firefox 1.1? kwil zelf wel ff zoeken hoor maar als jij het even kunt zeggen zou ik wel zo fijn vinden ;)
Planned Milestones: 1.1a2 (real soon!) | 1.1b (July) | Branching (August) | 1.1 Final (September) --- All my own estimates
Educated guesses van [norml]peter(6)[/], een bekend lid van de Firefox-community en plaatser van de dagelijkse threads met updates in de nightly's van Firefox op MozillaZine Forums. IMHO dus betrouwbaar :) .

• Ssilverhaze
Ik krijg altijd een melding van Illegale activeX operations precies weet ik het ook nu niet :(

Voor zover ik weet heb ik geen activeX plugin ofzo, maar kan me wel vaag iets herrineren dat ik ooit zoiets heb geinstalleerd.. maarja zoals ik al zei ik heb firefox geherinstalleerd en vanalles ermee gedaan maar nog krijg ik dit probleem, ik zal wel een active x plugin hebben dan en ik zal wel wachten op firefox 1.1

Thnx voor de hulp!
Pagina: 1