Toon posts:

Point of View 7900 GT

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
geachte lezer

ik ben van plan om binnenkort een twee tal 7900 gt's te kopen ik zag de point of view 7900 GT bij salland automatisering heel goedkoop 260 € per stuk.
ik ken het merk bij naam maar ik weet niet of het werkelijk goede kaarten zijn.?

ik zou graag willen weten van jullie (of als het kan van iemand die deze kaart heeft gekocht) of point of view goede kaarten zijn.?
en mischien een paar OC results.?

alvast bedankt

groeten

Tarrels

• technicks
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-02-2024
Geachte koper.

De kaarten die in het algemeen als gelden top merken onder de Nvidia kaarten zijn EVGA, XFX en ASUS.

Dit betekent niet dat minder grote bedrijven geen goede kaarten fabriceren. De chips worden geleverd door Nvidia. Het is wel bekend dat de grotere bedrijven geld betalen om de betere chips te krijgen.

Maar laat het nu net zo zijn dat de toppers slecht in het nieuws komen omdat ze standaard overclockte kaarten levern die voor problemen zorgen.
Bij EVGA en XFX is bekend gemaakt dat het percentage RMA gevallen met een aanzienlijk aantal is verhoogd ten opzichte van voor de 7900 gt serie.

Hier is een link naar een review van de SLI versie van de point of view.

http://www.ocaholic.ch/xo...torial.php?tid=109&page=6

Groet Nick

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 12:02
Nette post hierboven ^^

Grappig dat ik met een single 7900GT al op 10.200 punten kan komen.
(Ik zie het nut niet echt van een 7900GT in SLI :o)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Over het algemeen maakt het merk niet veel uit. 9 van de 10 kaarten gebruiken gewoon een nVidia reference design en plakker daar hun naam op.
Kwa prijs ontloopt het elkaar ook erg weinig. De prijs is pas anders als er speciale dingetjes aan de kaart gedaan zijn. Bijvoorbeeld betere/stillere koeling, snellere geheugenchips, langere garantie.
En dat zijn vragen die je enkel zelf kunt beantwoorden door dingen uit te zoeken en bijvoorbeeld aan de shop na te vragen.

Zie ook **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?.
Verder wil ik je wijzen op de Huisregels. Wij Tweakers doen elkaar constant de groeten, dus het is niet nodig om deze nog eens extra te vermelden :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.