2 nieuwe forum afdelingen

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:15

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
hoi wil bij deze een lans breken voor twee nieuwe forum afdeling
een voor HTPCs zo als iedereen weet worden die steeds populairder en denk dat die op zeker een eigen forum afdeling verdient in plaats van her en der verspreid over de forums

welke kaart is het beste voor geluid in een HTPC
welke video kaart is het beste voor in een HTPC
welke kast is het beste voor een HTPC
welke voeding, hoe bouw ik zo iets, welke drives moet ik hebben, hoe koel ik mijn HTPC het best, welke software, hoe krijg ik beeld op mijn tv, ect ect
Al dit zit nu verspreid over verschillende categorieen zou het niet mogelijk zijn om die in een categorie te hebben

en een forum waar product surveys direct geplaatst worden zo dat die besproken kunnen worden

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Heb je de reacties in je vorige topic wel gelezen?

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 16:56
Begin maar eerst met de afkorting HTPC voluit te maken..

[ Voor 89% gewijzigd door Silver7 op 06-06-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Product Surveys hebben we al op de frontpage en daar kan je (dacht ik) ook reacties kwijt :)

Maar wil je ook nog een apart forum voor HTPC, terwijl de gerichtere vragen juist in gerichtere subfora passen, mijn inziens :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

en een forum waar product surveys direct geplaatst worden zo dat die besproken kunnen worden
Hebben we al, en het heet Product Survey. En daar kan je gewoon op reageren, goed hè :)

Verder maak je nu zelf de fout door je topic op 2 plekken te zetten, beetje foei ;) Hou het bij deze ene graag: nieuw forum afdeling .

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.