[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
En als je in die reacties niet zoveel leestekens gebruikt als in deze TS, wordt het ook niet bepaald leesbaarder allemaal
Wat zou daarvan in vredesnaam de meerwaarde zijnplayer-x schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 15:28:
zijn de twee niet te koppelen dat de reacties in de een ook on de andere worden geplaatst ???
Het grote voordeel is dan dat het in je Myreact en in active topics terugkomt? Waardoor de communicatie veel actiever wordt aangezien iedereen op de hoogte wordt gesteld wanneer er weer een reactie is.JHS schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 15:32:
[...]
Wat zou daarvan in vredesnaam de meerwaarde zijn. Dat lijkt me érg veel devwerk, terwijl je er maar weinig mee gaat opschieten.
[ Voor 40% gewijzigd door ikbenwouter op 06-06-2006 16:21 ]
........................................................................................................................................................
FA > LA
Dat zijn dus twee plaatsen. Maar wat is nu de meerwaarde?player-x schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 16:14:
het was maar een idee vond het zelf wel wat maar ok, leek mij wel handig om ze allemaal op een plaats te hebben
De productsurveys zijn gekoppeld aan de pricewatch. Mensen kunnen reageren op de surveys. Wat is nou precies de reden van het plaatsen ervan in het forum?
PSN: djmurcielago
Ze staan nu juist op één plaats?player-x schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 16:14:
het was maar een idee vond het zelf wel wat maar ok, leek mij wel handig om ze allemaal op een plaats te hebben
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Op zich zit daar denk ik wel wat inwoutor schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 16:19:
[...] Het grote voordeel is dan dat het in je Myreact en in active topics terugkomt? Waardoor de communicatie veel actiever wordt aangezien iedereen op de hoogte wordt gesteld wanneer er weer een reactie is.
[ Voor 8% gewijzigd door Voutloos op 06-06-2006 16:50 ]
{signature}
Als iemand een product survey invult dan word die ook automaties in het GoT survey forum geplaatst.
Het enige wat het wel in houd dat je alleen kan reageren zo als op GoT en niet direct op een voor gaande bericht zo als nu kan, en geen moderatie's meer kan geven.
maar zo als ik al zij ik heb geen verstand van web-ontwerp en database koppeling ect.
dus geen idee hoeveel werk het is dacht alleen dat het wel een leuk idee was om producten meer te kunnen bespreken
Want om eerlijk te zijn die lijst aan de zijkant lees ik nooit, met alle topic's in het klein, als ik er in 5 jaar 10 heb aan geklikt is het veel, en daar van is het zeker 10 keer per ongeluk gebeurd
Denk als het naar GoT verplaatst word er actief-er op zal worden gereageerd en met het gevolg dat er ook misschien meer in gevuld worden.
Want nu lees ik ze alleen als ik inde PW naar een produkt zoek.
Maar had eigenlijk meer gehoopt dat mijn voorstel voor een HTPC forum zo veel aandacht had gekregen
Waarom zou je een topic willen maken waar je kan reageren op surveys als diezelfde surveys elders op de site ook al staan mèt mogelijkheid om te reageren? We kunnen wel alle mogelijkheden die al in de "echte" shop surveys zitten ook nog in de forumsoftware gaan bakken, maar wat haalt dat uit, anders dan dat de data dan op twee plaatsen staat en alleen maar onoverzichtelijker (en foutgevoeliger!) is?
Dat het in de Myreact en Active topics terugkomt die mensen constant lopen te refreshen en vervolgens daarop reageren.-NMe- schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 21:45:
Wat is nou concreet het verschil tussen naar een apart subforum navigeren en naar een aparte categorie op de frontpage navigeren?
Dat is meteen je grote voordeel, er wordt veel meer actief gereageerd op een survey en daardoor wordt het gestimuleerd om een survey te schrijven.
Dat deze voordelen misschien niet opwegen tegen de nadelen is een ander verhaal maar er werd hier de indruk gewekt dat het totaal geen voordeel zou zijn als de survey's ook als een (al dan niet direct gelinkt) topic op GoT.
[ Voor 11% gewijzigd door ikbenwouter op 06-06-2006 22:19 ]
........................................................................................................................................................
probleem met PS:
1: je ziet alleen de laatste 3 toevoegingen als je ze al ziet die kleine letters
edit: ik bedoel hier mee als je op het begin scherm van de FP bent
2: na 3 weken gaat een PS op slot waarom ?
3: dit is meer algemeen 99.9% van de mensen heeft minstens een res van 1024x768, (werk zelf bv op 1400x1050) waarom maken jullie daar geen gebruik van en maak de kolom aan de linker kant groter, zo dat hij ook werkelijk bruikbaar word, nu zijn het alleen maar knopen met wat bijna onleesbare tekst er onder.
4: als je naar de PS gaat dan zou je een grotere lijst met laatste 20? 30? toevoegingen kunnen staan en die ongeveer als hetzelfde worden weergeven als de nieuws berichten.
4.1 in header form
4.2 in komplete form achter elkaar zo als dag nieuws
4.3 in komplete form een voor een met alle reacties
5: een actieve PS waar je rechtstreeks in kan lezen of naar kan klikken is gewoon anders dan de huidige form
Maar anders gelinkt met GoT is ook een optie, mij maakt het niet uit
[ Voor 24% gewijzigd door player-x op 07-06-2006 11:54 ]
PSN: djmurcielago
Dit vind ik inderdaad ook vervelend, maar ik heb het eerder aangekaart. Even afwachten dus2: na 3 weken gaat een PS op slot waarom ?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
kennis - InformatieJHS schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:56:
En wat zou daarvan de meerwaarde zijn? Waarom zou je de content en de reacties over het forum en de frontpage willen opsplitsen, met het risico zo dus kennis verloren te laten gaan, of onnodig te dupliceren. Dan kan je denk ik beter het gebruik van de PRS bevorderen, zodat er dáár meer reacties zijn
.
Ik vind het een geweldig idee ! evenals de goedkoopste prijs erbij ! plus nog een optie om bb code te gebruiken om dynamisch pricewatch informatie te importeren en/of eventueel nieuws en overige beschikbare informatie. Komt vaak genoeg voor dat mensen steeds handmatig dingen moeten overtypen.
En zo dupliceer je niets (volgens JHS) maar gebruik je informatie die al in de databases staan. En bespaar je maar liefst 50% !!!!! ruimte in de database ( lijkt wel tellsell
[ Voor 30% gewijzigd door aex351 op 10-06-2006 17:02 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Overigens kun je toch al BB-code gebruiken in surveys? Voor zover dat überhaupt nodig is, want dat lijkt me ook niets toevoegen. Verkeerd gelezen.
[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 11-06-2006 00:03 ]
Je kan wel een generated image gebruiken bijvoorbeeld, dat is nog redelijk eenvoudig te maken, hooguit een uurtje werk. Of het gewenst is, is natuurlijk een andere vraag-NMe- schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 22:01:
Forumposts kunnen niet live geupdate worden, dus live de goedkoopste prijs erbij kan alvast niet.
voor de search maakt het niks uit, die prijs is immers niet nuttig om op te zoeken, daar heb je de pricewatch voor-NMe- schreef op zondag 11 juni 2006 @ 00:07:
Mwah, ik noem alleen de prijs, maar dat geldt natuurlijk ook voor alle andere content die volgens aex351 dynamisch op te nemen moet zijn.En om nou overal images voor te genereren (en daardoor de search minder zinvol te maken) lijkt me ook niet gewenst, maar dat heb je zelf ook door.
en zoals eerder gezegt, een plaatje met de huidige beoordeling, als je daarop wilt zoeken ben je wederom op de verkeerde plek, daarvoor moet je de productsurvey voor hebben, iets waarnaar natuurlijk dat plaatje linkt.
ik lees "importeren", dus die data veranderd niet na afloop, ook prima te doen en vervolgens _wel_ beschikbaar voor de searchdynamisch pricewatch informatie te importeren en/of eventueel nieuws en overige beschikbare informatie. Komt vaak genoeg voor dat mensen steeds handmatig dingen moeten overtypen.