ik vind juist de manier van een input kiezen onhandig voor mijn universele ab (logitech harmony)
het werkt wel prima, maar een directe keuze voor een ingangskanaal (zeker als dat ook meteen de tv zou aanzetten indien hij uitstaat) zou veel sneller zijn en dan zou je bij het wisselen van input niet steeds het menu zien. daar komt bij dat de TV ongeveer acht seconden nodig heeft tussen het aanzetten en het reageren op input keuze.
nog een minpuntje (wat mij betreft) is het Dell logo dat elke keer bij het aanzetten verschijnt. dat hoeft van mij niet, er is al genoeg reclame op tv...!
maar goed, het is geen halszaak
wat betreft de horizontale inkijkhoek: ik vind het gewoon prima; ik zie echt weinig tot geen "vergrijzing" van het beeld als ik er naast ga staan. als dit het enige twijfelpunt zou zijn voor een koper, zou ik adviseren om wél te kopen. verticale inkijkhoek is mij nog niets van opgevallen, moet ik naar kijken.
ik heb nog geen enkele last gehad van ghosting of andere vertragingen of sporen door de "lange" reactietijd. en ik heb toch al heel wat voetbal op deze tv gekeken.
mensen vergeten in die discussie steeds een verschil te maken tussen gray-to-gray en black to white. Het laatste wordt door Dell gebruikt, en zegt niets tot weinig over de gray-to-gray tijd, anders dan dat dit laatste wsl. korter is.
[
Voor 39% gewijzigd door
Verwijderd op 19-07-2006 15:47
]