Sinds 2 dagen ben ik in bezit van een Sparkle 7900GT. Tevens hierbij een Opteron 146.
Vol goede moed heb ik deze op een Abit K8N geplaatst om vervolgens eens mooie scores te gaan halen in 3dMark.
Jammer genoeg loopt de 7900GT alles behalve soepel in 3DMark, ook in GRAW loopt het spel niet soepel.
Hickups, verspringende beelden.
Helaas zie ik de volgende melding bij dxdiag:
DirectX Files Tab: No problems found.
Display Tab 1: No problems found. Direct3D 7 test results: All tests were successful. Direct3D 8 test results: All tests were successful. Direct3D 9 test results: Failure at step 8 (Creating 3D Device): HRESULT = 0x8876086a (3D not available)
3dMark05: loopt wel maar met artifacts, heel traag en resultaat telkens verschillend maar wel rond de 5k
Spellen haperen
Systeem:
cpu: opteron 146 @ 2,2 Ghz
ram: 2 gb
psu: 400W antec
hd: 120 gig
dvd: dvdbrander
Heeft iemand enig idee? Ik ga binnenkort een zwaardere voeding lenen om te testen.
Al gedaan: drivers geupdate, clean install.
Wat ik nog kan doen zijn de wat oudere drivers proberen maar kans dat ze de 7900GT niet ondersteunen.
Kan het hier iets mee te maken hebben? http://home.wanadoo.nl/d_janga/k8n.JPG
Bovenstaande heb ik niet aangesloten, wel molex voor graka aan voeding gehangen.
Vol goede moed heb ik deze op een Abit K8N geplaatst om vervolgens eens mooie scores te gaan halen in 3dMark.
Jammer genoeg loopt de 7900GT alles behalve soepel in 3DMark, ook in GRAW loopt het spel niet soepel.
Hickups, verspringende beelden.
Helaas zie ik de volgende melding bij dxdiag:
DirectX Files Tab: No problems found.
Display Tab 1: No problems found. Direct3D 7 test results: All tests were successful. Direct3D 8 test results: All tests were successful. Direct3D 9 test results: Failure at step 8 (Creating 3D Device): HRESULT = 0x8876086a (3D not available)
3dMark05: loopt wel maar met artifacts, heel traag en resultaat telkens verschillend maar wel rond de 5k
Spellen haperen
Systeem:
cpu: opteron 146 @ 2,2 Ghz
ram: 2 gb
psu: 400W antec
hd: 120 gig
dvd: dvdbrander
Heeft iemand enig idee? Ik ga binnenkort een zwaardere voeding lenen om te testen.
Al gedaan: drivers geupdate, clean install.
Wat ik nog kan doen zijn de wat oudere drivers proberen maar kans dat ze de 7900GT niet ondersteunen.
Kan het hier iets mee te maken hebben? http://home.wanadoo.nl/d_janga/k8n.JPG
Bovenstaande heb ik niet aangesloten, wel molex voor graka aan voeding gehangen.
[ Voor 8% gewijzigd door profweirdo op 06-06-2006 12:09 ]
E6750 @ 3,2 Ghz | MSI P35 | OCZ SpecOps 2Gb | Sparkle 7900GT