Toon posts:

Antec Sonata II USB voorkant

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen,

Ik heb een Antec Sonata II kast gekocht en gister helemaal alles ingebouwd. Alles werkt alleen de voor USB poorten werken niet, ik heb alles gister 2x gecheckt maar alles zit er goed in.

Ik heb een MSI K8Neo Platinum moederbord.

De poorten werken wel, als ik namelijk een USB Bracket aansluit heb ik wel extra poorten.

Weet iemand nog iets anders wat ik kan proberen?

Verwijderd

Gewoon mee terug gaan naar de winkel want je kast werkt niet goed.

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:48

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

In de manual staat aangegeven hoe de pinsetting is. Komt die overeen met die van je moederbord?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, Intel USB. En terug naar de winkel word lastig aangezien ik de kast over internet heb gekocht. Ik ben nog even bezig met het uitzoeken via google.nl. Misschien iets met de bios...dat ga ik nog even proberen.

• MidiMaze
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-04 12:39

MidiMaze

Doe iets goed, of doe het niet

Maar als ie het met een bracket wel goed doet, dan zal het toch geen bios setting zijn? Probeer anders met een multimeter eens na te meten of alle dradjes wel goed zijn naar het "bracket"in je kast. Misschien heb je ergens een draadbreuk zitten :S

blabla

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:51
Kijk even of de kabel die van het moederbord naar de front aansluiting loopt nog wel goed vast zit op het front. Deze komen namelijk behoorlijk makkelijk los :)
En de aansluiting op het moederbord is als volgt:
rood-wit-groen-zwart-leeg
rood-wit-groen-zwart-geen pin

• Erikdevries
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-04 21:04
Heb je goed nagekeken dat je de usb en niet firewire kabel hebt aangesloten op je moederbord? (weet niet of de aansluitingen van beide kabels exact gelijk zijn, maar kan me wel herinneren dat ze veel op elkaar lijken, op de tekst die erop staat na dan).

Verwijderd

Topicstarter
Nou, dat ik de goede erin heb zitten klopt wel :P

Misschien zit het draadje wel los, maar dat kan ik dus niet zien, en dan moet de voorkant er vanaf en ik heb geen idee of dat kan.

Ik ga zometeen nog even kijken, ik hou jullie op de hoogte.

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-04 22:27

renskoenraadt

Like No Other

Hey, op ckers dat die voorkant er af kan, alleen rechtsboven (vanaf de voorkant gezien) wordt vrij lastig om er af te halen. Maar idd, wat net al gezegd is, kijk goed ofdat je de firewire en de usb kabel niet op de verkeerde plek hebt aangesloten (ze zijn nl allebei precies t zelfde) :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Owke, kan iemand even zeggen hoe ik die voorkant eraf krijg (Antec Sonata II), want ik krijg één helft (de linker kant) wel los maar de andere niet, en als ik door duw breek ik het volgens mij :?

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:48

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Als je je CDrom-drivers eruit haalt kan je binnendoor rechtsom met je vinger de plastic lipjes 'openklikken'...

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Jep klopt jfeelders, zo heb ik het idd ook voor elkaar gekregen :) En idd, kijk wel uit met dat ding eraf halen, want t breekt zo (ik ben ervaring :| )

Verwijderd

Topicstarter
Nou de voorkant eraf gehaald en gekeken, maar niks kunnen vinden :(

Ik heb ook gemaild met Antec, kijken wat daaruit komt.

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

lijkt me idd dan maar het verstandigste jah. laat het even weten hoe de helpdesk reageert, want bij mij is de onderkant van de hingedoor afgebroken :( Thanks

Verwijderd

Topicstarter
Gemaild en een antwoord gekregen: moest het moederbord nog vermelden en zeggen wat er precies mis was (wat ik al had gedaan) 8)7

hopelijk vandaag nog een bericht terug...

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Is jouw MSI moederbord een nForce3 Ultra versie ??

Ik heb een keer daarop de fornt USB van een Sonata II gewoon aangesloten en het werkt perfect :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
Owke, dan ligt het niet daaraan. Want mijn moederbord is idd nForce 3...

Verwijderd

Topicstarter
Nou wat een service, ik moest mijn adres door mailen en dan krijg ik een nieuw voor stuk (front USB etc) :D

Super!!
Pagina: 1