Erg leuk, kom je van een vermoeid weekend weer thuis op je kamer...
Lekker computer aan..snel naar tweakers om het laatste nieuws te lezen..
Wat?? Kan de site niet bereiken???
Nou ja, kan ook eens gebeuren..
Dinsdag, weer hetzelfde..wat is dit nou??
He, ik kan Fok etc ook niet meer bereiken??
Woensdag en donderdag hetzelfde....
Donderdag avond maar na vragen bij andere Got gebruikers via icq...Topic geplaatst met het probleem..Krijg je te horen dat de @Home proxy in de ban is..leuk hoor is er iem. aan het ouwehoeren worden we er als niets wetende @Home gebruikers weer eens bij genaaid! En na de proxy uit gezet te hebben veranderede bij de meeste mensen de situatie...maar omdat ik de @Home software had gedownload gebuikt hij waarschijnlijk toch automatisch de proxy...erg leuk!
Nu maar via een grote omweg op GoT gekomen om mijn beklag te doen...
Wanneer mogen we als @Home gebruikers weer gewoon op Tweakers, Fok en Got verschijnen??
Bij troubles@home las ik al dat veel meer mensen dit zelfde probleem ondervinden??
BART
Lekker computer aan..snel naar tweakers om het laatste nieuws te lezen..
Wat?? Kan de site niet bereiken???
Nou ja, kan ook eens gebeuren..
Dinsdag, weer hetzelfde..wat is dit nou??
He, ik kan Fok etc ook niet meer bereiken??
Woensdag en donderdag hetzelfde....
Donderdag avond maar na vragen bij andere Got gebruikers via icq...Topic geplaatst met het probleem..Krijg je te horen dat de @Home proxy in de ban is..leuk hoor is er iem. aan het ouwehoeren worden we er als niets wetende @Home gebruikers weer eens bij genaaid! En na de proxy uit gezet te hebben veranderede bij de meeste mensen de situatie...maar omdat ik de @Home software had gedownload gebuikt hij waarschijnlijk toch automatisch de proxy...erg leuk!
Nu maar via een grote omweg op GoT gekomen om mijn beklag te doen...
Wanneer mogen we als @Home gebruikers weer gewoon op Tweakers, Fok en Got verschijnen??
Bij troubles@home las ik al dat veel meer mensen dit zelfde probleem ondervinden??
BART
| Dell XPS M1710 |
te weten?