Aangezien het niet het eerste ding is wat je overclocked neem ik aan dat je ook weet dat het niet kunnen halen van bepaalde clocks aan de koeling liggen of gewoon aan het limiet van het onderdeel.
Veel verschillen tussen de kaarten van Sparkle en andere fabrikanten zullen er niet zijn. Sparkle gebruikt 9 van de 10 keer gewoon nVidia reference designs, zoals veel fabrikanten doen.
Dat je de kaart niet op Ultra speeds krijgt kan simpelweg te maken hebben met het feit dat de onderdelen op de Ultra kaarten aan hogere eisen moeten voldoen en om die reden duurder zijn. Met betere koeling kun je mogelijk wel de boel iets oprekken, maar dat hoeft niet per se.
Luister even naar de andere users hier en staar je dus niet blind op het hebben van precies dezelfde kaart. Tussen kaarten van hetzelfde merk zitten namelijk ook verschillen in overklokresultaten. Voor informatie over de GeForce 6800GT serie en hoe er het beste mee te pielen kun je het beste een kijkje nemen in
Het Grote 6800GT Topic Deel 7. Lees ook echt aandachtig het topic door en ook eventuele vragen die er al gesteld zijn. Ik weet 100% zeker dan overklokvragen daar al gesteld zijn en kijk desnoods ook even de voorgaande delen door. Plant er dus niet zomaar klakkeloos je vraag neer als je in dat topic bent dus.
Ik zie dat je een nieuwe user bent en dus mogelijk ook niet helemaal op de hoogte bent van wat we hier op GoT van onze users verwachten. Ik wil je daarom vragen om even de
Huisregels door te nemen en als je je echt even wilt verdiepen neem dan ook een kijkje in de V&B FAQ die je kunt vinden bovenaan dit forum.
[Edit]
Met mijn lange post kom ik net na dion.b
[
Voor 3% gewijzigd door
Ultraman op 05-06-2006 00:33
]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.