Inlet en outlet van het CPU-koelblok? Inlet in het midden, outlet onderin. Ik heb nu de heatsink weer geinstalleerd, is over het algemeen wel warmer nu en stijgt ook snel als ik 'em iets wat stress, niet zo blij mee.Roamor schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 22:19:
Grappig dat dan de oplossing dan ineens uit een heel andere hoek blijkt te komen. Nou ja, weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen.
Hoe heb je trouwens de inlet en outlet aangesloten? Zorg ervoor dat de inlet zo hoog mogelijk zit, dan heeft lucht veel minder kans.
Edit: CPU-koelblok opnieuw geplaatst, veel lagere temps nu ook al stress ik 'em (Clamwin Antivirus full system scan, Speedfan, Ad-watch Monitoring, Ad-Aware SE Professional full system scan.)
Temps zijn nu rond de 30 en minder. M'n HD's zijn wel gaar, een spontane reboot ontvangen en vervolgens een enkele keer geen primary master gevonden door het systeem, en de tweede HD wordt ook regelmatig slecht gezien: Found Oaztor"6N320R0" " " " " " " " " " " " " (300,1GB)
[ Voor 29% gewijzigd door m0nkey op 04-02-2007 12:59 ]