Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.021 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24527

http://www.cseonline.nl/index_bestanden/page0001.html

Dit soort aanbiedingen zijn toch absurd? Is dit gewoon pure oplichterij of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-05 08:09
zo.. ik zou maar niet proberen daar te bestellen zie die text onderin :S bah stelletje oplichters 8)7 |:(

edit: Indien u een overschrijving geaccepteerd meestuurt kan uitlevering geschieden binnen 24 uur zodat u het product de volgende werkdag in huis heeft.

[ Voor 43% gewijzigd door krijgnuwat op 06-06-2006 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:32
Ik ben toch niet echt happy met deze update.
Voor deze update 1 maal vast gelopen door die bug met PGR3, voor de rest nooit. En nu binnen 5 min al 3 keer. Lekker dan. :/ Zelfs gewoon vastlopen in dashboard zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-05 23:10

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik merk toch een paar eigenaardige dingen bij de nieuwste dashboard update. Bij het Video menu is nu de pagina weggehaald waar je kunt kiezen om je video af te spelen of te deleten, maar bij het Game Videos menu is dit niet gedaan? :? Bij het demo's scherm is deze tussenpagina ook niet verwijderd, wat ik toch wel behoorlijk inconsequente UI-design vind. Bovendien moet je nu naar het setup menu om items uit het Video menu te kunnen wissen, waarom is dit niet gewoon aan de X- of Y-knop gekoppeld met een pagina waar om bevestiging gevraagd wordt er bij? Dit zijn hele kleine problemen, maar het laat het geheel toch erg slordig overkomen. Ik hoop dat ze in ieder geval nog met een tussentijdse oplossing komen om deze kleine problemen op te lossen.

Bovendien is dat hele gedoe rond de Kameo videos een enorme blunder. De videos zijn vanwege technische problemen van Marketplace verwijderd, maar het gebeurt veel te vaak dat downloads verwijderd moeten worden vanwege technische problemen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-05 16:48

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Yamy_Daffy schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 21:31:
Gisteravond zat me vriendin een dvd te kijken (kleine zeemeermin).
En vandaag na de update zelfde dvd ineens verkleind met boven onder en aan de zijkanten balken?

Heb gekeken of er een instelling hiervoor was maar niets kunnen vinden.
Een andere dvd erin gestopt en die speelt wel met volledig beeld.

Heb de xbox aangesloten op een lcd scherm met 1280x768 resolutie.

Iemand nog suggesties?
Dit heb ik dus ook met een officieele dvd van streetfighter2 (anime)
volgens de update wordt de dvd nu native over de kabel gestuurd via vga kabel, maar dan zou je scherm t moeten kunnen oprekken, dit doet ie dus niet. bij mij ook niet :S

wel beetje minder... hoop dat ze er wat aan doen.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Dat is zeker minder ja.
Heb het lang niet met elke dvd.

Ik zat me al gek te zoeken.

Hoop inderdaad dat ze dat dus gaan fixen

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:53

S2S

De update heeft mijn mogelijkheid om private chat the houden kaput gemaakt!
Iemand anders dit ook gemerkt/getest!

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69592

Wat is er nu eigenlijk verbeterd ivm usb-toetsenbord na die update? Gewoon meerdere toetsenborden ondersteund?
En wat gebeurd er als je een draadloze muis hebt, die via dezelfde ontvanger werkt als het toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Voor de liefhebbers van MotoGP06:
De release date is met 2 weken vervroegd (!), maar door logistieke rompslomp zou de game niet in NL verwacht worden voor 16 juni. Bij play.com hebben ze daar gelukkig geen last van en is ie inmiddels op voorraad. Mijn exemplaar is iig verzonden 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasb84267
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-01-2024
Anoniem: 146636 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 19:42:
Vergis ik me nou, of zijn de kleuren ineens stuk mooier met de VGA kabel na de update? :)
Ik merkte precies hetzelfde, eerst dacht ik dat ik misschien per ongeluk iets aan m'n monitor had veranderd, maar in DOA4 zag het beeld er zelfs scherper uit. Kan het niet zo zijn dat de driver van de videokaart ook is geupdate?

X360: klaasb, Barton 2.5 ghz, 1 gig mem, 6800 LE, 13" Low Radiation CRT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-05 17:41

Grozno

acts without consequence!

· Complete scan van het systeem/register en defragmentiseren van uw lokale harde schijven.

Die jongens weten idd waar ze het over hebben 8)7 |:( :'( }:O :r ;(

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiphaas7
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:22
MAX3400 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:59:
[...]

Hahaha, we zijn een half jaar verder sinds de launch en je komt er nu pas achter? Ik moet juist mijn versterker altijd zachter zetten als ik XBLive Arcade games speel... :Y)
Ik kom er nu pas achter omdat ik nu pas een ouwe xbox game erin stop. :P

Oooh het wachten op KOTOR3......zucht.

@HALO3 trailer: Ja die game wil ik ook wel. Ziet er weer goed uit. :)

Maar doe toch maar liever KOTOR3. Helaas zal die nog niet snel komen. Maar hopen kan altijd.

[ Voor 10% gewijzigd door Kiphaas7 op 07-06-2006 01:28 . Reden: link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 17:06

fulgore

goud

Mmmm
Modchip for the Xbox 360

The Devil360 will be a modchip for the Xbox 360 console, the 'small' security hole has been found! This device is in no way related to the DVD firmware exploits - it's a totally different approach.
However we did not manage to get the product ready for today (6/6/6), because we are working hard on improving it to:
* Try to protect it from any type of update
* Make it programmable via PC
* Boot unsigned code
* Allow to swap HD with larger drive with a special interface between the 360 and the HD (all types IDE/SATA).
* And more...

We understand, certainly after the ICE modchip story, that people will not easily believe this so we will send prototypes to some scene sites as soon as they are ready, so they can confirm it's real.

Submitted on Wed, 2006-06-07 06:44.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98752

hey,
Gisten mijn 360 gekocht. Ben er erg blij mee! beeldkwaliteit is zeer goed te noemen voor een crt met advanced scartkabel. Mediacenter werkt zonder enige probleem al merk ik wel dat mijn pc het streamen aanzienlijk zwaarder vindt dan gewoon mediacenter starten op de pc zelf.
Ik heb toch een paar vraagjes:
- Ik had een vastloper met GRAW demo. Dat is normaal heb ik in het forum gelezen, dus daar zal ik niets over vragen.
- het beginfilmpje van Kameo (gekochte versie) hapert bij mijn. de in-game cut-scenes lopen wel vloeiend maar ik stoort mij wel aan haperend beeld op een apparaat waarvan ik vloeiende beelden verwacht. Is dat normaal?
- De verkoper wilde mij een verzekering aansmeren twv 70 euro waarvoor ik dan 3 jaar collect-and-return garantie kreeg. Is dat echt de moeite waard want ik vind het veel geld en ik vraag me af of mijn xbox echt kapot kan gaan door oververhitting. Hij staat nu rechtop maar zowel de xbox als de voeding liggen vrij en bovenop een kastje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Je 360 op 60hz zetten helpt geloof ik met Kameo.

En die verzekering tja. Alles kan stuk gaan. Het is maar net of je geluk hebt dat het bij jou niet gebeurt.

Maar volgens mij valt het met dat stuk gaan van die 360 wel mee. Meestal als er iets niet goed is merk je dit, de eerst maanden wel en dan heb je nog gewoon garantie van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Anoniem: 98752 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 09:29:
hey,
Gisten mijn 360 gekocht. Ben er erg blij mee! beeldkwaliteit is zeer goed te noemen voor een crt met advanced scartkabel. Mediacenter werkt zonder enige probleem al merk ik wel dat mijn pc het streamen aanzienlijk zwaarder vindt dan gewoon mediacenter starten op de pc zelf.
Ik heb toch een paar vraagjes:
- Ik had een vastloper met GRAW demo. Dat is normaal heb ik in het forum gelezen, dus daar zal ik niets over vragen.
- het beginfilmpje van Kameo (gekochte versie) hapert bij mijn. de in-game cut-scenes lopen wel vloeiend maar ik stoort mij wel aan haperend beeld op een apparaat waarvan ik vloeiende beelden verwacht. Is dat normaal?
- De verkoper wilde mij een verzekering aansmeren twv 70 euro waarvoor ik dan 3 jaar collect-and-return garantie kreeg. Is dat echt de moeite waard want ik vind het veel geld en ik vraag me af of mijn xbox echt kapot kan gaan door oververhitting. Hij staat nu rechtop maar zowel de xbox als de voeding liggen vrij en bovenop een kastje.
hmm om ff op je laatste vraag te antwoorden je heb gewoon 2 jaar garantie (als ik het me goed bedenk) vanuit microsoft., die verzekering is gewoon oplichting.
mocht je xbox stuk gaan neem je contact met microsoft op en kan je hem op hun kosten laten opstuuren en krijg je een nieuwe.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

124138

Ey dudes heb nu al een tijdje me Xbox 360 Premium pakket. Maar zag laatst dit review over The Monster Cable Gamelink:

http://hardware.teamxbox....ponent-Video-AV-Cable/p1/

Ik heb de normale Componenten kabel die ik dus bijgeleverd heb gekregen met de Xbox 360. En heb een 32 inch HDTV maar zou je dan echt een verschil zien t.o.v die Monster Cable Gamelink.

Nog mensen die hem hier hebben? en hem hebben getest op 32 inch schermen??? Graag hoor ik jullie reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik zou dan eerder wachten op de HDMI kabel (http://www.lik-sang.com/i...gory=319&products_id=8540).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

124138 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:19:
Ey dudes heb nu al een tijdje me Xbox 360 Premium pakket. Maar zag laatst dit review over The Monster Cable Gamelink:

http://hardware.teamxbox....ponent-Video-AV-Cable/p1/

Ik heb de normale Componenten kabel die ik dus bijgeleverd heb gekregen met de Xbox 360. En heb een 32 inch HDTV maar zou je dan echt een verschil zien t.o.v die Monster Cable Gamelink.

Nog mensen die hem hier hebben? en hem hebben getest op 32 inch schermen??? Graag hoor ik jullie reacties
Ik zal het nogmaals zeggen; het werkt misschien iets beter maar op langere termijn alleen maar slechter. Waarom? Tenzij jouw TV ook gold-plated aansluitingen heeft, zal er na enige tijd werking optreden tussen de twee metalen (goud op de kabelstekker en "zilver" op je TV) en dat ga je merken in je beeldkwaliteit. Hierover staat ook e.e.a. geschreven in de zoekterm SCART op wikipedia.

Zelf heb ik een 37" van JVC en gebruik daarbij de bijgeleverde RGB-kabel van Microsoft; veel strakker krijg je het niet op 1080i (of 720p, afhankelijk van je TV) tot je overgaat naar HDMI want het enige wat beter beeld geeft dan mijn XB360 is mijn DVD-speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Je kan beter investeren in een goeie Component of VGA kabel op dit moment, dan op een HDMI kabel.

De HDMI kabel voegt 0,0 toe aan de Xbox. Bij de PS3 overigens ook niets of nauwelijks.

HDMI is een zwaar overrated kabel. Het enige voordeel wat die kabel heeft is dat zowel je Video, als Audio via die stekker lopen (hoe dat zit met je Home Cinema weet ik niet, maar daar is ongetwijfeld een oplossing voor).

Op beeldkwaliteit ga je er helemaal niets op vooruit.

Wat het voordeel van HDMI, voor de consument, is (of zou moeten worden):

Het moet een standaard zijn. Elke TV, en elk device met HDMI. Dat zorgt er voor dat je dus straks niet meer de keuze hoeft te maken tussen VGA/Component/HDMI enz. Net zo als vroeger elke TV, en elke Video/DVD speler Scart had.

Dat maakt dus helemaal niets uit voor je huidige beleving van de Xbox 360/PS3

[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 07-06-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
PWM schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:58:
[...]

Je kan beter investeren in een goeie Component of VGA kabel op dit moment, dan op een HDMI kabel.

De HDMI kabel voegt 0,0 toe aan de Xbox. Bij de PS3 overigens ook niets of nauwelijks.

HDMI is een zwaar overrated kabel. Het enige voordeel wat die kabel heeft is dat zowel je Video, als Audio via die stekker lopen (hoe dat zit met je Home Cinema weet ik niet, maar daar is ongetwijfeld een oplossing voor).

Op beeldkwaliteit ga je er helemaal niets op vooruit.

Wat het voordeel van HDMI, voor de consument, is (of zou moeten worden):

Het moet een standaard zijn. Elke TV, en elk device met HDMI. Dat zorgt er voor dat je dus straks niet meer de keuze hoeft te maken tussen VGA/Component/HDMI enz. Net zo als vroeger elke TV, en elke Video/DVD speler Scart had.

Dat maakt dus helemaal niets uit voor je huidige beleving van de Xbox 360/PS3
Een ander voordeel is dat veel lcd's met picture in picture alleen vga of hdmi ondersteunen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 20-05 07:36
HDMI is een DIGITALE STANDAARD. Component en VGA zijn ANALOGE standaard(s/en?). Er treedt dus altijd verlies op bij de convertering als er een digitaal scherm (zoals een lcd) wordt gebruikt ! Bij een HDMI aansluiting niet. ALLES blijft digitaal, dus ook de videosporen! Elke pixel van het LCD krijgt dus de goede informatie. In tegenstelling tot aansturing via VGA/Component. Laten we maar helemaal niet beginnen over composietaansluitinen :S
Er is dus weldegelijk een verschil. Of dat overrated is zal van persoon tot persoon schelen. Sommige mensen zien het verschil tussen een vhs band en een dvd ook niet. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door OcNewB op 07-06-2006 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:33
Pff het verschil is iig niet zo groot als tussen vhs en dvd. Ik heb het idee dat hdmi alleen maar wordt gepushed voor de copieer beveiliging maar goed das een discussie die hier niet thuis hoort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 20-05 07:36
lowfi schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:11:
Pff het verschil is iig niet zo groot als tussen vhs en dvd. Ik heb het idee dat hdmi alleen maar wordt gepushed voor de copieer beveiliging maar goed das een discussie die hier niet thuis hoort ;)
De DHCP beveiliging waar jij op doelt wordt hoogstwaarschijnlijk nog jaren uitgesteld. Dus dat hdmi daarom zo gepushed wordt lijkt me vrij overdreven. Soms wordt het gewoon tijd om over te stappen op een nieuwe standaard. Welke reden dat ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Laatst online: 21-11-2024
Wel toffe functie dat je een eige achtergrond kan instellen in je dashboard, dit kon al in de vorige versies maar zie nu pas hoe tof dat is ;).

Zou helemaal leuk zijn geweest als je 4 verschillende foto's kon gebruiken voor elke pagina een andere.

Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/9042/360back3ye.th.jpg
Deze heb ik nu als achtergrond

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 16:01
:9~
Ik heb die functie nog nooit gezien joh, hoe doe je dat?

EDIT:
Nevermind, heb het al. Achtergrondje.

[ Voor 51% gewijzigd door Wekko306 op 07-06-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Wekko schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:26:
:9~
Ik heb die functie nog nooit gezien joh, hoe doe je dat?

EDIT:
Nevermind, heb het al. Achtergrondje.
ben er ook pas na gister achtergekomen na een post van een tweaker van een wallpaper van (middle earth?) ;)

hmm ik hoop dat m'n 360 nu wat beter dvd's afspeelt zodat ik eindelijk is m'n normale dvd speler kan verwijderen uit m'n ikea meubel

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Underworld schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:41:
[...]

ben er ook pas na gister achtergekomen na een post van een tweaker van een wallpaper van (middle earth?) ;)

hmm ik hoop dat m'n 360 nu wat beter dvd's afspeelt zodat ik eindelijk is m'n normale dvd speler kan verwijderen uit m'n ikea meubel
offtopic:
Beter je Ikea meubel verwijderen om je DVD-speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
wtf, ik heb waarschijnlijk hetzelfde meubel (stormak?). Pure schoonheid :P

Ik vind 't wel netjes dat hij tijdens het spelen van een game aangeeft dat je download completed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

OcNewB schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:57:
HDMI is een DIGITALE STANDAARD. Component en VGA zijn ANALOGE standaard(s/en?). Er treedt dus altijd verlies op bij de convertering als er een digitaal scherm (zoals een lcd) wordt gebruikt ! Bij een HDMI aansluiting niet. ALLES blijft digitaal, dus ook de videosporen!
Nou goed. Misschien was ik iets te negatief. Feit blijft dat HDMI wat gehyped wordt. Mensen verwachten opeens een veel beter beeld, en dat is het in ieder geval helemaal niet.

Ik heb zelf net een HDMI DVD speler, en die geeft geen beter beeld dan met de VGA/Component ingang.

Volgende week krijg ik mijn HD-DVD speler. Kijken wat dan de verschillen zijn tussen VGA en HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

The Otherside schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:17:
Wel toffe functie dat je een eige achtergrond kan instellen in je dashboard, dit kon al in de vorige versies maar zie nu pas hoe tof dat is ;).

Zou helemaal leuk zijn geweest als je 4 verschillende foto's kon gebruiken voor elke pagina een andere.

[afbeelding]
Deze heb ik nu als achtergrond
Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt :?

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Gooi een foto op een USB Stick / Foto Camera / Shared folder.

Ga dan naar de media tab in je dashboard waar o.a pictures / video's / music staat.

Ga naar... je raad het al pictures kies uit de keuze:

Hard Disk
Network
Camera
USB Device

Iets in die geest, je krijgt je foto's te zien, gebruik X (blauwe knop) om de foto naar je achtergrond te krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door The Otherside op 07-06-2006 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Zoals hierboven beschreven staat inderdaad. Op het moment dat je een foto als achtergrond instelt slaat hij deze ook op op je HD in je themes lijst. Je kan voortaan dus gewoon via je Guide knop een achtergrond instellen die je daarvoor al eens gebruikt had. Achtergronden kan je weer verwijderen in System > Memory > Themes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Albinoraptor schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 21:45:
Ik ben toch niet echt happy met deze update.
Voor deze update 1 maal vast gelopen door die bug met PGR3, voor de rest nooit. En nu binnen 5 min al 3 keer. Lekker dan. :/ Zelfs gewoon vastlopen in dashboard zelf.
Das ook gaar "Albinoraptor", heb je er nu nog steeds last van of was het gewoon even iets tijdelijks? Ik heb nog niets gemerkt van crashes binnen dashboard zelf, maar ik hoopte dat ik nu wel gewoon demo's zou kunnen downloaden, maar dit werkt nog steeds niet.

(Ik heb mijn 360 met een crosscable aan vaste pc hangen, die weer verbonden is via een wifikaart met de router. Als ik dat doe kan ik alles downloaden behalve demo's. Dus wel arcade spellen, filmpjes, muziek etc. Als ik een directe kabel leg tussen de router en de 360 werkt het allemaal wel perfect..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Over het Xbox 360 HDMI verhaal:

http://editorials.teamxbo...-The-Secret-HDMI-Pact/p2/

Erg interessant (vergeet niet ook Pagina 1 te lezen voor meer detail).
Since the pact between Hollywood studios and CE manufacturers is rumored to postpone the use of the Image Constraint Token until 2010 (possibly until 2012), neither the Xbox 360 nor the PlayStation 3 will need a HDMI connector since consoles’ lifecycles are usually five years.

.....

If you were expecting a first-party HDMI cable for the Xbox 360, well my friend, I’m sorry to inform you that it might never happen.

Be happy for the fact that you won’t need a new HDTV to watch HD-DVD on your Xbox 360 and Blu-ray Disc movies on your PlayStation 3. As for the fact that the Xbox 360 won’t have an HDMI cable, well… welcome to the HD Era.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15142

gisteren eindelijk de update op kunnen halen :)
Is het bij iedereen zo dat de download gestopt wordt zo gauw je een arcade game opstart?

Overigens ook bij mij alle kleuren een stuk helderder, zowel in GRAW als in UNO :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Bij de patch veranderingen staat ook:
* Personal gamer pictures allowed as Gamertiles – displayed only to those on your Friends List

Is het mogelijk om een eigen foto te gebruiken? Dus die je zelf upload. Of is het gewoon een andere icon wat je kunt kiezen uit hun lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die kun je zelf uploaden, dus via usb of filesharing enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 15:29
Anoniem: 15142 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:02:
gisteren eindelijk de update op kunnen halen :)
Is het bij iedereen zo dat de download gestopt wordt zo gauw je een arcade game opstart?
Je download wordt gestopt zodra je een Xbox Live game opstart, dit om lag te voorkomen. En aangezien de meeste arcade games op de een of andere manier Live enabled zijn, is dit fenomeen niet zo verwonderlijk. 't Is in ieder geval beter dan moeten wachten tot je download klaar is en ondertussen niks anders kunnen doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Bigg Balls schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 17:50:
[...]

Wat is nu een goede basketbal game op de Xbox? Is het NBA live of die jij speelde? Ik vond NBA live zelf altijd wat statisch en de 2006 versie op de ps2 vond ik erg tegenvallen.
Die basketball game die ik heb is de betere van de 2, krijgt ook zeer goede recenties op gamesides en bladeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 10:18

Stronkie

Where wind is Trouble

Mijn games collectie weer uitgebreid en gelijk een nieuwe xbox gekocht. Ik verkoop die oude wel van nog geen eens 4 maanden oud.

Ik heb table tennis en rumble roses xxx gekocht. vanavond gelijk effe kijken hoe het speelt en of mijn nieuwe xbox een beetje goed loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Devil N schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:16:
[...]

Je download wordt gestopt zodra je een Xbox Live game opstart, dit om lag te voorkomen. En aangezien de meeste arcade games op de een of andere manier Live enabled zijn, is dit fenomeen niet zo verwonderlijk. 't Is in ieder geval beter dan moeten wachten tot je download klaar is en ondertussen niks anders kunnen doen :P
Oh okay, dat verklaart een heleboel inderdaad! :+ had ik ook zelf kunnen bedenken!
Vind het inderdaad tot op heden een hele dikke update hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-05 18:25
Misschien een rare vraag, maar maakt een XBox veel lawaai? Ik wil hem als extender gaan gebruiken voor me media center, maar als dat ding staat te zoemen bij de tv kan ik misschien beter wachten tot er extenders komen die wel helemaal stil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasb84267
Sonic, de Xbox360 is erg stil als je geen spel speelt. De DVD drive aan de andere kant maakt wel wat kabaal als je aan het spelen bent, maar opzich valt het allemaal wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-05 18:25
Het is dus niet storend als het apparaat aan staat. Hij zal voornamelijk als extender gebruikt worden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasb84267
Tsja, wat de een stoort hoort een ander niet eens. Mijn computer is erg stil en uitgerust met Papst fans etc en mijn Xbox komt daar niet boven uit. Ik denk dat je je niet gaat storen als je een filmpje aan het kijken bent of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Ik overweeg om een X-Box 360 te kopen, maar weet niet echt of het wel iets voor mij is. Ik speel graag snelle online shooters (Warsow, Q3A, CS...), maar ik twijfel nog of die wel bestaan en gespeeld worden op de X-Box 360. Kan iemand mij overtuigen?

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasb84267
Voor shooters alleen zou ik geen Box kopen, persoonlijk. Daar is de PC toch echt een stuk beter voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Als er mensen zijn die in zijn voor potjes Table Tennis, mijn gamertag is TangleFuzZ :)

heb nog niet veel mensen in m'n friends list met dat spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98752

Voor potjes Kameo en vanaf volgende week PGR3 en GRAW kun je mij, DutchDino toevoegen aan je friends list.

btw, ik vind de xbox redelijk wat herrie maken. Het lijkt me dat er extenders zijn die fanloos zijn en dus veel stiller. Maarja, daar kun je dan niet heel gaaf op gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Nou zoals jullie al zeiden het gaat me dus geld kosten om een nieuw exemplaar van COD2 te krijgen...

Ik vind het werkelijk van de pot gerukt dat door een fout van Activison ik nu 17 euro aan ze kan betalen omdat het buiten de 3 maanden plaats vond.
Date 8 June 2006

Further to your correspondence of 7 June 2006

As stated in our warranty procedure, if the disc is faulty within 90 days of purchase, there would be a free replacement. If it is over 3 months but within a year, there would be a charge of 12 sterling pounds for replacement.

The warranty is limited to the recording medium containing the software program originally provided by ACTIVISION and is not applicable to normal wear and tear. The warranty shall not be applicable and shall be void if the defect has arisen through abuse, mistreatment or neglect. Any implied warranties applicable to this product are limited to the 90-day period.

When returning merchandise for replacement, please send back the original product disks in protective packaging and include:
UK.
1. A photocopy of your dated sales receipt.

2. Your name and return address, typed or clearly printed.

3. A brief note describing the defect, the problem(s) you encountered and the system on which you are running the product.

4. If you are returning the product after the 90-day warranty period, but within one year after the date of purchase, please include a cheque or money order made payable to Activision (UK) Ltd. The cost of replacement will be indicated in the game manual. A guide to the costs are either £6 or £10.00 depending on the PC CD-ROM title, £9 for PC DVD titles, £10 or £12 for PS 2 games depending on game title, £12 or £15 for Gamecube titles depending on the game, £12 X-Box/360 titles per replacement, £6 for GBA games, £12 for PSP games.

Discs should be returned to:
Activision Customer Services
9th Floor
Skypark
8 Elliot Place
Glasgow
G3 8EP

Note: We recommend sending the package by Recorded Delivery to track that it reaches the correct destination.
Laaste keer dat ik geld uitgeef aan Activison... *ik weet dat dit niet alleen bij Activison zo is... maar wtf kost het hun nu om een schijfje om te wissellen... Als ze nou dat kleine beetje service extra zouden bieden zouden ze al weer een goed argument hebben om niet te downloaden... Vind het een beetje triest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Kan je niet iemand hier heel lief aankijken die COD2 wel minder dan 3 maanden geleden gekocht heeft, aangezien je toch alleen een kopie van het bonnetje nodig hebt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Wekko schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:43:
Kan je niet iemand hier heel lief aankijken die COD2 wel minder dan 3 maanden geleden gekocht heeft, aangezien je toch alleen een kopie van het bonnetje nodig hebt...?
Dat zou idd een idee zijn zeg!
Wie mag ik lief aan kijken? Eeuwige dank van mijn kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

PWM schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 19:11:
[...]

Nou goed. Misschien was ik iets te negatief. Feit blijft dat HDMI wat gehyped wordt. Mensen verwachten opeens een veel beter beeld, en dat is het in ieder geval helemaal niet.

Ik heb zelf net een HDMI DVD speler, en die geeft geen beter beeld dan met de VGA/Component ingang.

Volgende week krijg ik mijn HD-DVD speler. Kijken wat dan de verschillen zijn tussen VGA en HDMI.
Ik denk eerder dat die monster component cable gehyped is...

Ik heb al op verschillende sites gelezen dat het verschil met de standaard kabel bijna te verwaarlozen is. Ik heb op mijn ps2 ook 2 verschillende component kabels getest. 1 no-name kabel van ik geloof een tientje en een monster component kabel van 40 euro. Het verschil tussen die 2 kabels was echt te verwaarlozen.

Ik speel zelf op een 42" tv dus verschil in kwalteit valt mij snel op. Die monster kabel is misschien leuk als je nog geen component kabel hebt. Als je er al 1 hebt is het echt zonde van je geld om die monster erbij te kopen.

Van alle verschillende apparatuur die ik op mij tv heb aangesloten is de DVI kwaliteit veruit de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 134612 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:08:*knip*

Van alle verschillende apparatuur die ik op mij tv heb aangesloten is de DVI kwaliteit veruit de beste.
Ligt er maar net aan welke source je aansluit; als ik moet kiezen tussen 1080i via component of een maximale resolutie van 1024x768 op DVI van mijn PC... Tja, dan moet ik helaas ontkennen dat DVI de beste kwaliteit geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

MAX3400 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:18:
[...]

Ligt er maar net aan welke source je aansluit; als ik moet kiezen tussen 1080i via component of een maximale resolutie van 1024x768 op DVI van mijn PC... Tja, dan moet ik helaas ontkennen dat DVI de beste kwaliteit geeft...
sinds wanneer is 1024x786 de maximum resolutie van DVI? Single link DVI gaat tot 1920x1080/1200.

Zoals het daar staat is uw opmerking heel misleidend en geef je onterecht de indruk dat DVI de minste kwaliteit zou zijn omwille van resolutie.

Zoals hierboven staat: hdmi levert bij die persoon de beste beeldkwaliteit. En hdmi=dvi+audio. En logisch ook dat digitaal>analoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418

Bah, ik heb vanochtend een xbox360 gekocht...kapt dat ding er na 1 uur spelen mee:(
Ik kreeg 3 rode ringen en heb dat ding maar teruggebracht naar de winkel. Meteen nieuwe gekregen dus ik dacht dat het eindelijk voorbij was. Stekkers enzo er weer in maar nu krijg ik weer 3 rode ringen. Ligt het dan aan de voeding? Aangezien ik wel een nieuwe xbox kreeg maar de rest, voeding, cntroller etc., die werd niet vervangen. Er komt een oranje licht uit de achterkant van de voeding. Hoort dit zo of moet het een andere kleur zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 10:18

Stronkie

Where wind is Trouble

orangje klopt. Ik zou er gewoon weer mee terug gaan. en een complete nieuwe doos menemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174460

Anoniem: 162418 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:09:
Bah, ik heb vanochtend een xbox360 gekocht...kapt dat ding er na 1 uur spelen mee:(
Ik kreeg 3 rode ringen en heb dat ding maar teruggebracht naar de winkel. Meteen nieuwe gekregen dus ik dacht dat het eindelijk voorbij was. Stekkers enzo er weer in maar nu krijg ik weer 3 rode ringen. Ligt het dan aan de voeding? Aangezien ik wel een nieuwe xbox kreeg maar de rest, voeding, cntroller etc., die werd niet vervangen. Er komt een oranje licht uit de achterkant van de voeding. Hoort dit zo of moet het een andere kleur zijn?
voeding is oranje als xbox niet aanstaat, als ie wel aangaat dan moet het groen worden

ik heb toevallig vandaag mijn xbox ook moeten opsturen, kreeg krassen op mijn schijven en daarvoor moet ie weggestuurd worden, maar goed gisteren gebeld en vandaag al komen ophalen en dan 5 werkdagen en hij zou terug moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174460

TangLeFuzZ schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:38:
Als er mensen zijn die in zijn voor potjes Table Tennis, mijn gamertag is TangleFuzZ :)

heb nog niet veel mensen in m'n friends list met dat spel..
is het nou wat dat spel? kan me er niets bij voorstellen namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174460 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:25:
[...]

is het nou wat dat spel? kan me er niets bij voorstellen namelijk
Ik kon me er ook niets bij voorstellen, maar het is echt een leuk en verslavend spel. Spel ziet er zeer mooi uit en speelt heerlijk. Er zijn wel wat dingen wat voor mij erin had mogen zitten, zoals het creeen van je eigen karakter. Maar voor 39 euro (in de winkels) is dit zeker geen mis koop. Persoonlijk vindt ik het leuker dan top spin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Laatst online: 29-05 14:27

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Anoniem: 174460 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:24:
[...]

voeding is oranje als xbox niet aanstaat, als ie wel aangaat dan moet het groen worden

ik heb toevallig vandaag mijn xbox ook moeten opsturen, kreeg krassen op mijn schijven en daarvoor moet ie weggestuurd worden, maar goed gisteren gebeld en vandaag al komen ophalen en dan 5 werkdagen en hij zou terug moeten zijn
Bij mij duurde het precies 2 weken. Dus die 5 werkdagen zou ik maar met een korreltje zout nemen. Volgens mij geeft microsoft zelf ook 10 werkdagen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 24869 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:24:
[...]

Ik kon me er ook niets bij voorstellen, maar het is echt een leuk en verslavend spel. Spel ziet er zeer mooi uit en speelt heerlijk. Er zijn wel wat dingen wat voor mij erin had mogen zitten, zoals het creeen van je eigen karakter. Maar voor 39 euro (in de winkels) is dit zeker geen mis koop. Persoonlijk vindt ik het leuker dan top spin.
Ik kom alleen echt niet uit het proffesional toernooi :( Yung Su is echt onmogelijk.

Ik heb wel de WiddowMaker en 5-in-a-row Achievement _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154736

Wekko schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:43:
maakt niet uit of het ouder dan 3 maanden is want ik heb cod2 op de luanch gekocht 2 december. mijne is 2 weken terug ook kapot gegaan en opgestuurd. gisteren heb ik een nieuwe gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Nog iemand die topspin 2 kwijt wil hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Bigg Balls schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 20:48:
Nog iemand die topspin 2 kwijt wil hier?
mail me maar ff op h.aarts at gmail dot com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rumble Roses XX Demo is nu ook te downloaden. Maar niet echt mijn spel, graphics lijkt veel op DOA4, maar Rumble Roses is niet een bepaald goed spel. Het is een vrij slecht spel :P maar probeer het zelf nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
Ik vind het een van de meest slechte demos tot nu toe.

Waardeloze graphics, waardeloze gameplay, bah, bah en nog een bah :)

2,5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Ik heb zojuist mijn externe hd aangesloten maar hij wordt niet herkend door de Xbox. Moet hij nog een bepaald bestandssysteem hebben? Het is een 2,5" disk in een custom case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Anoniem: 154736 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 20:11:
[...]

maakt niet uit of het ouder dan 3 maanden is want ik heb cod2 op de luanch gekocht 2 december. mijne is 2 weken terug ook kapot gegaan en opgestuurd. gisteren heb ik een nieuwe gekregen
Meer info graag? :) Had je hem uberhaupt met betaalbewijs opgestuurd? Had je er geld in gedaan? etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154736

The Otherside schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 23:48:
[...]

Meer info graag? :) Had je hem uberhaupt met betaalbewijs opgestuurd? Had je er geld in gedaan? etc etc
Ik heb ze eerst een mailtje gestuurd dat mijn cod2 disc kapot is. toen kreeg ik een emailtje waar ik het cdtje naar toe moest sturen en wat ik erbij moest doen. Ik heb de correspondentie, kopie van de bon en een briefje erbij gedaan. Deze heb ik aangetekend verstuurd en ander half week later ongeveer kreeg ik een nieuwe binnen met een brief erbij dat het een productie fout is.
Dit emailtje kreeg ik:

"Je kunt je COD2 opsturen naar :

CD Contact Data BV
Ankerkade 8
5928 PL Venlo
tav afd.retouren

Vergeet niet je gegevens te vermelden (ivm terugsturen) en aub een kopie van de aankoopbon meesturen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Over dat cd probleem gebeuren hier. Wettelijk gezien heb je langer 'garantie'. Althans dan heet het geen garantie meer maar conformiteit of zoiets. Het komt er iig op neer dat een product moet voldoen aan wat je ervan kan verwachten. Dit klinkt een beetje raar maar komt op het volgende neer: "Stel je koopt een koelkast en die gaat na 2 jaar stuk maar je hebt maar een jaar garantie. De winkel zegt dan sorry geen garantie koop maar een nieuwe. Maar stel dat bij gewoon gebruik koelkasten minstens 5 jaar meegaan kan je zeggen dat de fabrikant een niet deugdelijk product heeft geleverd en daardoor de boel moet repareren/vervangen.

Uiteraard komt hier nog van alles bij kijken. Ook heb je als consument geloof ik altijd 6 maanden garantie dat je direct een nieuwe mag eisen of vervanging. Maar ik weet niet meer hoe dat precies zit.

Anyway nog mensen met oplossingen voor mij externe hd wat ik enkele posts hierboven heb gemeld?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 18:14
Garantie is een extra en nooit verplicht
Als een uitgever leverancier vertrouwen in zijn product heeft zal de garantie langer uitvallen.
maar het is niet verplicht.
90 % van de producten die je koopt hebben wel garantie 10% niet.
Meeste fabrikanten geloven dus wel in hun product.

In dit geval geeft Activision 3 maanden garantie that's it.
Ze geven nog iets, helaas is je cd buiten die 90 dagen stuk gegaan.
Dus misschien met een ander bonnetje dat het lukt.

Succes

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 29-05 23:10

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Dutchzilla schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 01:55:
Hier ga je al de mist in. Er is een Europese richtlijn waarin een minimumgarantie is vastgelegd.

EDIT:
Het gaat om richtlijn 1999/44/EG.

[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 09-06-2006 02:09 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
TangLeFuzZ schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:24:
Ik vind het een van de meest slechte demos tot nu toe.

Waardeloze graphics, waardeloze gameplay, bah, bah en nog een bah :)

2,5
ik heb em ook geprobeerd, wat een bagger besturing, in fact je kan nergens zien hoe het moet, omdat training is uitgeschakeld. en het gaat behoorlijk houterig (als het wel eens lukt)

nee bagger spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Bigg Balls schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 23:33:
Ik heb zojuist mijn externe hd aangesloten maar hij wordt niet herkend door de Xbox. Moet hij nog een bepaald bestandssysteem hebben? Het is een 2,5" disk in een custom case.
Kan het mis hebben, maar volgens mij ondersteunt xbox alleen FAT32

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Ook net een XBox360 gekocht samen met Rockstar Table Tennis. Werkt lekker maar nu ben ik er niet zeker van of de left en right trigger wel goed werken.

Is er een mogelijkheid om dit te testen in het dashbord ofzo?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Anoniem: 154736 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 23:53:
[...]

Ik heb ze eerst een mailtje gestuurd dat mijn cod2 disc kapot is. toen kreeg ik een emailtje waar ik het cdtje naar toe moest sturen en wat ik erbij moest doen. Ik heb de correspondentie, kopie van de bon en een briefje erbij gedaan. Deze heb ik aangetekend verstuurd en ander half week later ongeveer kreeg ik een nieuwe binnen met een brief erbij dat het een productie fout is.
Dit emailtje kreeg ik:

"Je kunt je COD2 opsturen naar :

CD Contact Data BV
Ankerkade 8
5928 PL Venlo
tav afd.retouren

Vergeet niet je gegevens te vermelden (ivm terugsturen) en aub een kopie van de aankoopbon meesturen."
Kijk hier was ik naar opzoek! :) Probleem is dat ik dat dat bonnetje al lang niet meer heb, maar ik ga dat anders oplossen :P, me zusje werkt bij de Bart Smit. Koop daar gewoon COD2 kopieer dat bonnetje en mag hem gewoon ruilen (geld terug) en anders wacht ik even tot MotoGP'06 er is en ruil ik hem daar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Royal schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 07:56:
[...]

Kan het mis hebben, maar volgens mij ondersteunt xbox alleen FAT32
Je hebt gelijk! Ik heb vanacht het bestandssysteem van de hd omgezet van NTFS naar FAT32 met partition magic. Het werkt nu goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Als een uitgever leverancier vertrouwen in zijn product heeft zal de garantie langer uitvallen.
maar het is niet verplicht.
90 % van de producten die je koopt hebben wel garantie 10% niet.
Meeste fabrikanten geloven dus wel in hun product.

In dit geval geeft Activision 3 maanden garantie that's it.
Ze geven nog iets, helaas is je cd buiten die 90 dagen stuk gegaan.
Dus misschien met een ander bonnetje dat het lukt.

Succes
Helemaal fout! Sorry maar het is wettelijk geregeld in artikel 17 & 18 bw 7 en 21 bw 7. Verder staat er in het bw7 dat het dwingend recht is in geval van consumentenkoop. Dus een fabrikant kan er niet vanaf wijken met de algemene voorwaarden.

Wat betreft de europese richtlijn van 2 jaar weet ik niet precies hoe dat zit maar ik zag dat iemand het net gepost had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Als we dan toch met wetsartikelen gaan smijten laten we het dan wel even goed en volledig neerschrijven: artt. 6:2 BW, 6:28 BW, 7:17 jo. 7:18 BW en 6:21 BW. De dwingende werking van afdeling 1 t/m 7 van titel 7.1 staan in art. 6:7 lid 1 BW, in art. 3:40 lid 2 BW staan tot slot de gevolgen van een onvereenkomst die in strijd zijn met een dwingende bepaling. Er is nog meer bij te betrekken maar laten we dat maar niet doen :P .

[ Voor 5% gewijzigd door Xander84 op 09-06-2006 13:58 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 640 vind dat gelul over rechtszaken best interessant enzo, maar ik ben links... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Xander84 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:07:
Als we dan toch met wetsartikelen gaan smijten laten we het dan wel even goed en volledig neerschrijven: artt. 6:2 BW, 6:28 BW, 7:17 jo. 7:18 BW en 6:21 BW. De dwingende werking van afdeling 1 t/m 7 van titel 7.1 staan in art. 6:7 lid 1 BW, in art. 3:40 lid 2 BW staan tot slot de gevolgen van een onvereenkomst die in strijd is met een dwingende bepaling. Er is nog meer bij te betrekken maar laten we dat maar niet doen :P .
:) Die vorige herinderde ik mij nog van contractrecht heao . Thanks voor de voledigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Jammer alleen dat je bij je Nederlandse lessen niet zo goed hebt opgelet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6153

Anoniem: 15142 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:20:
* Anoniem: 640 vind dat gelul over rechtszaken best interessant enzo, maar ik ben links... :+
Lijkt me, om je gelijk te halen, wel belangrijk om te weten wat je rechten zijn ....

offtopic:
ik heb geen voorkeur, gebruik beide (om te gamen natuurlijk) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 17:44
Dan zou ik dit nog maar eens nalezen als ik jou was:
Consumentenkoop en garanties - de bescherming van de consument bij de koop van goederen (PDF)
(bron: Postbus 51)

[ Voor 6% gewijzigd door ironx op 09-06-2006 13:46 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Schweino schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:29:
Ah das puur luiheid, gewoon te beroerd om ff mn post na te lezen... :D

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Schweino schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:29:
Slecht he, Volgens mij komt dat door al die spellingscontrole en dergelijke plus een tijd buitenland zonder Nederlands.

Gelukkig heb ik word nog altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wboevink
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-05 19:36
Als we dan toch gaan miereneuken het is lessen Nederlands in plaats van Nederlandse lessen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
Heeft er iemand tussen de garanties, wetten en lessen Nederlands door nog wat te melden over de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Nederlandse lessen Nederlands bedoelde ik natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

TangLeFuzZ schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:30:
Heeft er iemand tussen de garanties, wetten en lessen Nederlands door nog wat te melden over de 360?
Ja! Fifa zuigt ivm Pro evolution soccer en nu ik aan dat spel gewend ben erger ik me dood aan fifa. COD2 is goed en Graw ziet er geweldig uit maar ik ben slechter dan slecht!

De HD functionaliteit is geweldig (externe hd met muziek en foto's). Is allemaal niks nieuws maar ik heb mn xbox pas sinds dinsdag (was direct defect na aanschaf, 2e hands).

Anyway misschien heb je hier een antwoord op. Mijn Hotmail adres staat nog geregistreerd in Amerika, Illinois, en nu ben ik een Amerikaan volgens Xbox live en moet ik mijn lidmaatschap ook in Dollars betalen. Dat is wel gunstig maar kan ik er ook door in de problemen raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Schweino schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:45:
Nederlandse lessen Nederlands bedoelde ik natuurlijk ;)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
Voor zover ik weet kun je niet een amerikaans xbox live abo nemen, en dus ook niet van een gunstige wisselkoers gebruik maken.

Wat er precies voor zorgt dat dat niet kan weet ik zo niet, heb m'n adresgegevens zelf nog nooit veranderd.

Welke pro evo speel je trouwens? deel 5 van de oude xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

TangLeFuzZ schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:53:
Voor zover ik weet kun je niet een amerikaans xbox live abo nemen, en dus ook niet van een gunstige wisselkoers gebruik maken.

Wat er precies voor zorgt dat dat niet kan weet ik zo niet, heb m'n adresgegevens zelf nog nooit veranderd.

deel 5 op de ps2 van mn broertje. Zit er aan te denken om de xbox versie ook te kopen allen vind ik dat aan de andere kant weer zonde van mn geld. Twijfel nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

TangLeFuzZ schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:53:

Kan wel prima. Ik heb ook een Amerikaans abbo. Via m'n creditcard. Je moet een Amerikaans adres opgeven (ff zoeken op Google) en dan lukt het prima. Nadeel is wel dat de Nederlandse "prepaidkaarten" met punten voor Live dan niet werken. Je zult alles via de creditcard moeten doen.

Wat wel vervelend is, is dat je op je account niet van land kan veranderen. Je kan dus niet ineens besluiten om een Amerikaans abbonement af te sluiten (is dus gekoppeld aan je land van herkomst).
M.a.w. als je bij het aanmaken een Nederlandse account hebt, dan zit je daar aan vast. (en dat geldt natuurlijk ook voor het geval dat je als eerste een Amerikaanse account hebt aangemaakt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Wat ook appart is... ik sta bij DOA4 aangegeven als "Amerikaan"... zou dat ook met mijn Hotmail account te maken kunnen hebben? Dacht dat ik deze al weer op NL had gezet... maar kijk wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106149

The Otherside schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 21:58:
Wat ook appart is... ik sta bij DOA4 aangegeven als "Amerikaan"... zou dat ook met mijn Hotmail account te maken kunnen hebben? Dacht dat ik deze al weer op NL had gezet... maar kijk wel ff
Volgens mij kan je dat aanpassen in de opties van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

He ik speel normaal altijd op 720P maar door mijn nieuwe scherm samsung 244t ook nu op 1080I maar ik merk geen verschil met kwaliteit! beter of slechter! ligt dat nou aan mij?

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.