http://www.cseonline.nl/index_bestanden/page0001.html
Dit soort aanbiedingen zijn toch absurd? Is dit gewoon pure oplichterij of mis ik iets?
Dit soort aanbiedingen zijn toch absurd? Is dit gewoon pure oplichterij of mis ik iets?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 24527
[ Voor 43% gewijzigd door krijgnuwat op 06-06-2006 21:38 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dit heb ik dus ook met een officieele dvd van streetfighter2 (anime)Yamy_Daffy schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 21:31:
Gisteravond zat me vriendin een dvd te kijken (kleine zeemeermin).
En vandaag na de update zelfde dvd ineens verkleind met boven onder en aan de zijkanten balken?
Heb gekeken of er een instelling hiervoor was maar niets kunnen vinden.
Een andere dvd erin gestopt en die speelt wel met volledig beeld.
Heb de xbox aangesloten op een lcd scherm met 1280x768 resolutie.
Iemand nog suggesties?
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Anoniem: 69592
http://www.internetoplich...b/YaBB.cgi?num=1149104301Anoniem: 24527 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 21:34:
http://www.cseonline.nl/index_bestanden/page0001.html
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik merkte precies hetzelfde, eerst dacht ik dat ik misschien per ongeluk iets aan m'n monitor had veranderd, maar in DOA4 zag het beeld er zelfs scherper uit. Kan het niet zo zijn dat de driver van de videokaart ook is geupdate?Anoniem: 146636 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 19:42:
Vergis ik me nou, of zijn de kleuren ineens stuk mooier met de VGA kabel na de update?
X360: klaasb, Barton 2.5 ghz, 1 gig mem, 6800 LE, 13" Low Radiation CRT
· Complete scan van het systeem/register en defragmentiseren van uw lokale harde schijven.
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Ik kom er nu pas achter omdat ik nu pas een ouwe xbox game erin stop.MAX3400 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:59:
[...]
Hahaha, we zijn een half jaar verder sinds de launch en je komt er nu pas achter? Ik moet juist mijn versterker altijd zachter zetten als ik XBLive Arcade games speel...
[ Voor 10% gewijzigd door Kiphaas7 op 07-06-2006 01:28 . Reden: link ]
Modchip for the Xbox 360
The Devil360 will be a modchip for the Xbox 360 console, the 'small' security hole has been found! This device is in no way related to the DVD firmware exploits - it's a totally different approach.
However we did not manage to get the product ready for today (6/6/6), because we are working hard on improving it to:
* Try to protect it from any type of update
* Make it programmable via PC
* Boot unsigned code
* Allow to swap HD with larger drive with a special interface between the 360 and the HD (all types IDE/SATA).
* And more...
We understand, certainly after the ICE modchip story, that people will not easily believe this so we will send prototypes to some scene sites as soon as they are ready, so they can confirm it's real.
Submitted on Wed, 2006-06-07 06:44.
Anoniem: 98752
Anoniem: 128052
hmm om ff op je laatste vraag te antwoorden je heb gewoon 2 jaar garantie (als ik het me goed bedenk) vanuit microsoft., die verzekering is gewoon oplichting.Anoniem: 98752 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 09:29:
hey,
Gisten mijn 360 gekocht. Ben er erg blij mee! beeldkwaliteit is zeer goed te noemen voor een crt met advanced scartkabel. Mediacenter werkt zonder enige probleem al merk ik wel dat mijn pc het streamen aanzienlijk zwaarder vindt dan gewoon mediacenter starten op de pc zelf.
Ik heb toch een paar vraagjes:
- Ik had een vastloper met GRAW demo. Dat is normaal heb ik in het forum gelezen, dus daar zal ik niets over vragen.
- het beginfilmpje van Kameo (gekochte versie) hapert bij mijn. de in-game cut-scenes lopen wel vloeiend maar ik stoort mij wel aan haperend beeld op een apparaat waarvan ik vloeiende beelden verwacht. Is dat normaal?
- De verkoper wilde mij een verzekering aansmeren twv 70 euro waarvoor ik dan 3 jaar collect-and-return garantie kreeg. Is dat echt de moeite waard want ik vind het veel geld en ik vraag me af of mijn xbox echt kapot kan gaan door oververhitting. Hij staat nu rechtop maar zowel de xbox als de voeding liggen vrij en bovenop een kastje.
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
124138
Ik zal het nogmaals zeggen; het werkt misschien iets beter maar op langere termijn alleen maar slechter. Waarom? Tenzij jouw TV ook gold-plated aansluitingen heeft, zal er na enige tijd werking optreden tussen de twee metalen (goud op de kabelstekker en "zilver" op je TV) en dat ga je merken in je beeldkwaliteit. Hierover staat ook e.e.a. geschreven in de zoekterm SCART op wikipedia.124138 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:19:
Ey dudes heb nu al een tijdje me Xbox 360 Premium pakket. Maar zag laatst dit review over The Monster Cable Gamelink:
http://hardware.teamxbox....ponent-Video-AV-Cable/p1/
Ik heb de normale Componenten kabel die ik dus bijgeleverd heb gekregen met de Xbox 360. En heb een 32 inch HDTV maar zou je dan echt een verschil zien t.o.v die Monster Cable Gamelink.
Nog mensen die hem hier hebben? en hem hebben getest op 32 inch schermen??? Graag hoor ik jullie reacties
Je kan beter investeren in een goeie Component of VGA kabel op dit moment, dan op een HDMI kabel.Mr. Jinx schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:40:
Ik zou dan eerder wachten op de HDMI kabel (http://www.lik-sang.com/i...gory=319&products_id=8540).
[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 07-06-2006 12:01 ]
Een ander voordeel is dat veel lcd's met picture in picture alleen vga of hdmi ondersteunenPWM schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:58:
[...]
Je kan beter investeren in een goeie Component of VGA kabel op dit moment, dan op een HDMI kabel.
De HDMI kabel voegt 0,0 toe aan de Xbox. Bij de PS3 overigens ook niets of nauwelijks.
HDMI is een zwaar overrated kabel. Het enige voordeel wat die kabel heeft is dat zowel je Video, als Audio via die stekker lopen (hoe dat zit met je Home Cinema weet ik niet, maar daar is ongetwijfeld een oplossing voor).
Op beeldkwaliteit ga je er helemaal niets op vooruit.
Wat het voordeel van HDMI, voor de consument, is (of zou moeten worden):
Het moet een standaard zijn. Elke TV, en elk device met HDMI. Dat zorgt er voor dat je dus straks niet meer de keuze hoeft te maken tussen VGA/Component/HDMI enz. Net zo als vroeger elke TV, en elke Video/DVD speler Scart had.
Dat maakt dus helemaal niets uit voor je huidige beleving van de Xbox 360/PS3
[ Voor 28% gewijzigd door OcNewB op 07-06-2006 13:06 ]
De DHCP beveiliging waar jij op doelt wordt hoogstwaarschijnlijk nog jaren uitgesteld. Dus dat hdmi daarom zo gepushed wordt lijkt me vrij overdreven. Soms wordt het gewoon tijd om over te stappen op een nieuwe standaard. Welke reden dat ook heeft.lowfi schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:11:
Pff het verschil is iig niet zo groot als tussen vhs en dvd. Ik heb het idee dat hdmi alleen maar wordt gepushed voor de copieer beveiliging maar goed das een discussie die hier niet thuis hoort
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
[ Voor 51% gewijzigd door Wekko306 op 07-06-2006 14:31 ]
ben er ook pas na gister achtergekomen na een post van een tweaker van een wallpaper van (middle earth?)Wekko schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:26:
![]()
Ik heb die functie nog nooit gezien joh, hoe doe je dat?
EDIT:
Nevermind, heb het al. Achtergrondje.
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Underworld schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:41:
[...]
ben er ook pas na gister achtergekomen na een post van een tweaker van een wallpaper van (middle earth?)
hmm ik hoop dat m'n 360 nu wat beter dvd's afspeelt zodat ik eindelijk is m'n normale dvd speler kan verwijderen uit m'n ikea meubel
Nou goed. Misschien was ik iets te negatief. Feit blijft dat HDMI wat gehyped wordt. Mensen verwachten opeens een veel beter beeld, en dat is het in ieder geval helemaal niet.OcNewB schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:57:
HDMI is een DIGITALE STANDAARD. Component en VGA zijn ANALOGE standaard(s/en?). Er treedt dus altijd verlies op bij de convertering als er een digitaal scherm (zoals een lcd) wordt gebruikt ! Bij een HDMI aansluiting niet. ALLES blijft digitaal, dus ook de videosporen!
Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebtThe Otherside schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:17:
Wel toffe functie dat je een eige achtergrond kan instellen in je dashboard, dit kon al in de vorige versies maar zie nu pas hoe tof dat is.
Zou helemaal leuk zijn geweest als je 4 verschillende foto's kon gebruiken voor elke pagina een andere.
[afbeelding]
Deze heb ik nu als achtergrond
[ Voor 3% gewijzigd door The Otherside op 07-06-2006 19:25 ]
Anoniem: 60967
Das ook gaar "Albinoraptor", heb je er nu nog steeds last van of was het gewoon even iets tijdelijks? Ik heb nog niets gemerkt van crashes binnen dashboard zelf, maar ik hoopte dat ik nu wel gewoon demo's zou kunnen downloaden, maar dit werkt nog steeds niet.Albinoraptor schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 21:45:
Ik ben toch niet echt happy met deze update.
Voor deze update 1 maal vast gelopen door die bug met PGR3, voor de rest nooit. En nu binnen 5 min al 3 keer. Lekker dan.Zelfs gewoon vastlopen in dashboard zelf.
Since the pact between Hollywood studios and CE manufacturers is rumored to postpone the use of the Image Constraint Token until 2010 (possibly until 2012), neither the Xbox 360 nor the PlayStation 3 will need a HDMI connector since consoles’ lifecycles are usually five years.
.....
If you were expecting a first-party HDMI cable for the Xbox 360, well my friend, I’m sorry to inform you that it might never happen.
Be happy for the fact that you won’t need a new HDTV to watch HD-DVD on your Xbox 360 and Blu-ray Disc movies on your PlayStation 3. As for the fact that the Xbox 360 won’t have an HDMI cable, well… welcome to the HD Era.
Anoniem: 15142
Anoniem: 24869
Je download wordt gestopt zodra je een Xbox Live game opstart, dit om lag te voorkomen. En aangezien de meeste arcade games op de een of andere manier Live enabled zijn, is dit fenomeen niet zo verwonderlijk. 't Is in ieder geval beter dan moeten wachten tot je download klaar is en ondertussen niks anders kunnen doenAnoniem: 15142 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:02:
gisteren eindelijk de update op kunnen halen
Is het bij iedereen zo dat de download gestopt wordt zo gauw je een arcade game opstart?
Anoniem: 130680
Die basketball game die ik heb is de betere van de 2, krijgt ook zeer goede recenties op gamesides en bladeren.Bigg Balls schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 17:50:
[...]
Wat is nu een goede basketbal game op de Xbox? Is het NBA live of die jij speelde? Ik vond NBA live zelf altijd wat statisch en de 2006 versie op de ps2 vond ik erg tegenvallen.
Oh okay, dat verklaart een heleboel inderdaad!Devil N schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:16:
[...]
Je download wordt gestopt zodra je een Xbox Live game opstart, dit om lag te voorkomen. En aangezien de meeste arcade games op de een of andere manier Live enabled zijn, is dit fenomeen niet zo verwonderlijk. 't Is in ieder geval beter dan moeten wachten tot je download klaar is en ondertussen niks anders kunnen doen
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!
Anoniem: 98752
Laaste keer dat ik geld uitgeef aan Activison... *ik weet dat dit niet alleen bij Activison zo is... maar wtf kost het hun nu om een schijfje om te wissellen... Als ze nou dat kleine beetje service extra zouden bieden zouden ze al weer een goed argument hebben om niet te downloaden... Vind het een beetje triest...Date 8 June 2006
Further to your correspondence of 7 June 2006
As stated in our warranty procedure, if the disc is faulty within 90 days of purchase, there would be a free replacement. If it is over 3 months but within a year, there would be a charge of 12 sterling pounds for replacement.
The warranty is limited to the recording medium containing the software program originally provided by ACTIVISION and is not applicable to normal wear and tear. The warranty shall not be applicable and shall be void if the defect has arisen through abuse, mistreatment or neglect. Any implied warranties applicable to this product are limited to the 90-day period.
When returning merchandise for replacement, please send back the original product disks in protective packaging and include:
UK.
1. A photocopy of your dated sales receipt.
2. Your name and return address, typed or clearly printed.
3. A brief note describing the defect, the problem(s) you encountered and the system on which you are running the product.
4. If you are returning the product after the 90-day warranty period, but within one year after the date of purchase, please include a cheque or money order made payable to Activision (UK) Ltd. The cost of replacement will be indicated in the game manual. A guide to the costs are either £6 or £10.00 depending on the PC CD-ROM title, £9 for PC DVD titles, £10 or £12 for PS 2 games depending on game title, £12 or £15 for Gamecube titles depending on the game, £12 X-Box/360 titles per replacement, £6 for GBA games, £12 for PSP games.
Discs should be returned to:
Activision Customer Services
9th Floor
Skypark
8 Elliot Place
Glasgow
G3 8EP
Note: We recommend sending the package by Recorded Delivery to track that it reaches the correct destination.
Dat zou idd een idee zijn zeg!Wekko schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:43:
Kan je niet iemand hier heel lief aankijken die COD2 wel minder dan 3 maanden geleden gekocht heeft, aangezien je toch alleen een kopie van het bonnetje nodig hebt...?
Anoniem: 134612
Ik denk eerder dat die monster component cable gehyped is...PWM schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 19:11:
[...]
Nou goed. Misschien was ik iets te negatief. Feit blijft dat HDMI wat gehyped wordt. Mensen verwachten opeens een veel beter beeld, en dat is het in ieder geval helemaal niet.
Ik heb zelf net een HDMI DVD speler, en die geeft geen beter beeld dan met de VGA/Component ingang.
Volgende week krijg ik mijn HD-DVD speler. Kijken wat dan de verschillen zijn tussen VGA en HDMI.
Ligt er maar net aan welke source je aansluit; als ik moet kiezen tussen 1080i via component of een maximale resolutie van 1024x768 op DVI van mijn PC... Tja, dan moet ik helaas ontkennen dat DVI de beste kwaliteit geeft...Anoniem: 134612 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:08:*knip*
Van alle verschillende apparatuur die ik op mij tv heb aangesloten is de DVI kwaliteit veruit de beste.
Anoniem: 131051
sinds wanneer is 1024x786 de maximum resolutie van DVI? Single link DVI gaat tot 1920x1080/1200.MAX3400 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:18:
[...]
Ligt er maar net aan welke source je aansluit; als ik moet kiezen tussen 1080i via component of een maximale resolutie van 1024x768 op DVI van mijn PC... Tja, dan moet ik helaas ontkennen dat DVI de beste kwaliteit geeft...
Anoniem: 162418
Anoniem: 174460
voeding is oranje als xbox niet aanstaat, als ie wel aangaat dan moet het groen wordenAnoniem: 162418 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:09:
Bah, ik heb vanochtend een xbox360 gekocht...kapt dat ding er na 1 uur spelen mee:(
Ik kreeg 3 rode ringen en heb dat ding maar teruggebracht naar de winkel. Meteen nieuwe gekregen dus ik dacht dat het eindelijk voorbij was. Stekkers enzo er weer in maar nu krijg ik weer 3 rode ringen. Ligt het dan aan de voeding? Aangezien ik wel een nieuwe xbox kreeg maar de rest, voeding, cntroller etc., die werd niet vervangen. Er komt een oranje licht uit de achterkant van de voeding. Hoort dit zo of moet het een andere kleur zijn?
Anoniem: 174460
is het nou wat dat spel? kan me er niets bij voorstellen namelijkTangLeFuzZ schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:38:
Als er mensen zijn die in zijn voor potjes Table Tennis, mijn gamertag is TangleFuzZ
heb nog niet veel mensen in m'n friends list met dat spel..
Ik kon me er ook niets bij voorstellen, maar het is echt een leuk en verslavend spel. Spel ziet er zeer mooi uit en speelt heerlijk. Er zijn wel wat dingen wat voor mij erin had mogen zitten, zoals het creeen van je eigen karakter. Maar voor 39 euro (in de winkels) is dit zeker geen mis koop. Persoonlijk vindt ik het leuker dan top spin.Anoniem: 174460 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:25:
[...]
is het nou wat dat spel? kan me er niets bij voorstellen namelijk
Bij mij duurde het precies 2 weken. Dus die 5 werkdagen zou ik maar met een korreltje zout nemen. Volgens mij geeft microsoft zelf ook 10 werkdagen aan.Anoniem: 174460 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:24:
[...]
voeding is oranje als xbox niet aanstaat, als ie wel aangaat dan moet het groen worden
ik heb toevallig vandaag mijn xbox ook moeten opsturen, kreeg krassen op mijn schijven en daarvoor moet ie weggestuurd worden, maar goed gisteren gebeld en vandaag al komen ophalen en dan 5 werkdagen en hij zou terug moeten zijn
Ik kom alleen echt niet uit het proffesional toernooiAnoniem: 24869 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:24:
[...]
Ik kon me er ook niets bij voorstellen, maar het is echt een leuk en verslavend spel. Spel ziet er zeer mooi uit en speelt heerlijk. Er zijn wel wat dingen wat voor mij erin had mogen zitten, zoals het creeen van je eigen karakter. Maar voor 39 euro (in de winkels) is dit zeker geen mis koop. Persoonlijk vindt ik het leuker dan top spin.
Anoniem: 154736
maakt niet uit of het ouder dan 3 maanden is want ik heb cod2 op de luanch gekocht 2 december. mijne is 2 weken terug ook kapot gegaan en opgestuurd. gisteren heb ik een nieuwe gekregenWekko schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:43:
Kan je niet iemand hier heel lief aankijken die COD2 wel minder dan 3 maanden geleden gekocht heeft, aangezien je toch alleen een kopie van het bonnetje nodig hebt...?
mail me maar ff op h.aarts at gmail dot comBigg Balls schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 20:48:
Nog iemand die topspin 2 kwijt wil hier?
Meer info graag?Anoniem: 154736 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 20:11:
[...]
maakt niet uit of het ouder dan 3 maanden is want ik heb cod2 op de luanch gekocht 2 december. mijne is 2 weken terug ook kapot gegaan en opgestuurd. gisteren heb ik een nieuwe gekregen
Anoniem: 154736
Ik heb ze eerst een mailtje gestuurd dat mijn cod2 disc kapot is. toen kreeg ik een emailtje waar ik het cdtje naar toe moest sturen en wat ik erbij moest doen. Ik heb de correspondentie, kopie van de bon en een briefje erbij gedaan. Deze heb ik aangetekend verstuurd en ander half week later ongeveer kreeg ik een nieuwe binnen met een brief erbij dat het een productie fout is.The Otherside schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 23:48:
[...]
Meer info graag?Had je hem uberhaupt met betaalbewijs opgestuurd? Had je er geld in gedaan? etc etc
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Hier ga je al de mist in. Er is een Europese richtlijn waarin een minimumgarantie is vastgelegd.Dutchzilla schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 01:55:
Garantie is een extra en nooit verplicht
[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 09-06-2006 02:09 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
ik heb em ook geprobeerd, wat een bagger besturing, in fact je kan nergens zien hoe het moet, omdat training is uitgeschakeld. en het gaat behoorlijk houterig (als het wel eens lukt)TangLeFuzZ schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:24:
Ik vind het een van de meest slechte demos tot nu toe.
Waardeloze graphics, waardeloze gameplay, bah, bah en nog een bah
2,5
Kan het mis hebben, maar volgens mij ondersteunt xbox alleen FAT32Bigg Balls schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 23:33:
Ik heb zojuist mijn externe hd aangesloten maar hij wordt niet herkend door de Xbox. Moet hij nog een bepaald bestandssysteem hebben? Het is een 2,5" disk in een custom case.
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Anoniem: 117217
Kijk hier was ik naar opzoek!Anoniem: 154736 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 23:53:
[...]
Ik heb ze eerst een mailtje gestuurd dat mijn cod2 disc kapot is. toen kreeg ik een emailtje waar ik het cdtje naar toe moest sturen en wat ik erbij moest doen. Ik heb de correspondentie, kopie van de bon en een briefje erbij gedaan. Deze heb ik aangetekend verstuurd en ander half week later ongeveer kreeg ik een nieuwe binnen met een brief erbij dat het een productie fout is.
Dit emailtje kreeg ik:
"Je kunt je COD2 opsturen naar :
CD Contact Data BV
Ankerkade 8
5928 PL Venlo
tav afd.retouren
Vergeet niet je gegevens te vermelden (ivm terugsturen) en aub een kopie van de aankoopbon meesturen."
Je hebt gelijk! Ik heb vanacht het bestandssysteem van de hd omgezet van NTFS naar FAT32 met partition magic. Het werkt nu goedRoyal schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 07:56:
[...]
Kan het mis hebben, maar volgens mij ondersteunt xbox alleen FAT32
Helemaal fout! Sorry maar het is wettelijk geregeld in artikel 17 & 18 bw 7 en 21 bw 7. Verder staat er in het bw7 dat het dwingend recht is in geval van consumentenkoop. Dus een fabrikant kan er niet vanaf wijken met de algemene voorwaarden.Dutchzilla schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 01:55:
Als een uitgever leverancier vertrouwen in zijn product heeft zal de garantie langer uitvallen.
maar het is niet verplicht.
90 % van de producten die je koopt hebben wel garantie 10% niet.
Meeste fabrikanten geloven dus wel in hun product.
In dit geval geeft Activision 3 maanden garantie that's it.
Ze geven nog iets, helaas is je cd buiten die 90 dagen stuk gegaan.
Dus misschien met een ander bonnetje dat het lukt.
Succes
[ Voor 5% gewijzigd door Xander84 op 09-06-2006 13:58 ]
Xander84 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:07:
Als we dan toch met wetsartikelen gaan smijten laten we het dan wel even goed en volledig neerschrijven: artt. 6:2 BW, 6:28 BW, 7:17 jo. 7:18 BW en 6:21 BW. De dwingende werking van afdeling 1 t/m 7 van titel 7.1 staan in art. 6:7 lid 1 BW, in art. 3:40 lid 2 BW staan tot slot de gevolgen van een onvereenkomst die in strijd is met een dwingende bepaling. Er is nog meer bij te betrekken maar laten we dat maar niet doen.
Anoniem: 6153
Lijkt me, om je gelijk te halen, wel belangrijk om te weten wat je rechten zijn ....Anoniem: 15142 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:20:
* Anoniem: 640 vind dat gelul over rechtszaken best interessant enzo, maar ik ben links...
Dan zou ik dit nog maar eens nalezen als ik jou was:Dutchzilla schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 01:55:
[ Voor 6% gewijzigd door ironx op 09-06-2006 13:46 ]
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Ah das puur luiheid, gewoon te beroerd om ff mn post na te lezen...Schweino schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:29:
Jammer alleen dat je bij je Nederlandse lessen niet zo goed hebt opgelet
Slecht he, Volgens mij komt dat door al die spellingscontrole en dergelijke plus een tijd buitenland zonder Nederlands.Schweino schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:29:
Jammer alleen dat je bij je Nederlandse lessen niet zo goed hebt opgelet
Ja! Fifa zuigt ivm Pro evolution soccer en nu ik aan dat spel gewend ben erger ik me dood aan fifa. COD2 is goed en Graw ziet er geweldig uit maar ik ben slechter dan slecht!TangLeFuzZ schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:30:
Heeft er iemand tussen de garanties, wetten en lessen Nederlands door nog wat te melden over de 360?
Schweino schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:45:
Nederlandse lessen Nederlands bedoelde ik natuurlijk
deel 5 op de ps2 van mn broertje. Zit er aan te denken om de xbox versie ook te kopen allen vind ik dat aan de andere kant weer zonde van mn geld. Twijfel nog wat.TangLeFuzZ schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:53:
Voor zover ik weet kun je niet een amerikaans xbox live abo nemen, en dus ook niet van een gunstige wisselkoers gebruik maken.
Wat er precies voor zorgt dat dat niet kan weet ik zo niet, heb m'n adresgegevens zelf nog nooit veranderd.
Welke pro evo speel je trouwens? deel 5 van de oude xbox?
Kan wel prima. Ik heb ook een Amerikaans abbo. Via m'n creditcard. Je moet een Amerikaans adres opgeven (ff zoeken op Google) en dan lukt het prima. Nadeel is wel dat de Nederlandse "prepaidkaarten" met punten voor Live dan niet werken. Je zult alles via de creditcard moeten doen.TangLeFuzZ schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:53:
Voor zover ik weet kun je niet een amerikaans xbox live abo nemen, en dus ook niet van een gunstige wisselkoers gebruik maken.
Wat er precies voor zorgt dat dat niet kan weet ik zo niet, heb m'n adresgegevens zelf nog nooit veranderd.
Welke pro evo speel je trouwens? deel 5 van de oude xbox?
Anoniem: 106149
Volgens mij kan je dat aanpassen in de opties van het spel.The Otherside schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 21:58:
Wat ook appart is... ik sta bij DOA4 aangegeven als "Amerikaan"... zou dat ook met mijn Hotmail account te maken kunnen hebben? Dacht dat ik deze al weer op NL had gezet... maar kijk wel ff
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq