Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Topicstarter
Samsung SGH-E870
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/26a35662c0f6034c8babeec6d3dd54ae/full.jpg
Specificaties

• Afmetingen : 92 x 42 x 17 (mm)
• Gewicht : 83 (g)
• LCD intern : TFT LCD 176 x 220 Pixels / 262,144 colours
• LCD extern : OLED TFT LCD 96 x 80 Pixels / 65,536 colours
• Browser : WAP 2.0
• Spelletjes : BobbyCarrot, AirShip Racing, ArchAngel, FreeKick
• Java : MIDP 2.0
• Polyfone beltonen : 64 polyphon / MP3
• Batterij : Li-ion
• Triband (GSM 900 + 1800 + 1900 MHz)
• EDGE
• GPRS klasse 10 (2 upload, 4 download)
• 1,3 megapixel (1280x1024) camera met LED flitser, 4x digitale zoom, timer/zelfontspanner
• Videospeler/recorder (MPEG4, H.263, AAC)
• MP3-speler (MP3/ACC/ACC+/e-AAC+/WMA)
• 64-polyfone ringtones
• Speakerphone
• Stem-onafhankelijke spraakherkenning
• Documentviewer (MS Office, PDF, TXT, HTML, JPEG, GIF)
• Spraakrecorder
• Offline-stand (vliegtuigmodus)
• E-mail client (POP3/SMTP/IMAP4)
• Bluetooth® draadloze technologie
• WAP 2.0
• TV-uitgang
• Kalender, takenlijst, wereldtijd, alarm, valuta-omrekenen, calculator, stopwatch, timer
• Weergave foto/video beller
• 80 MB geheugen uitbreidbaar met MicroSD/Transflash
Trendy en stijlvol

Eén blik is voldoende om te zien dat het om een innovatieve telefoon gaat met net dat beetje extra. En zodra je gezien hebt hoe mooi foto's en afbeeldingen op het interne en externe display van 1.9 met 262.144 prachtige kleuren overkomen, wil je niet anders... Laat je betoveren door de SGH-E870 en ontdek de creatieve kant van mobiele communicatie.

Foto's

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e5695b42fbfc4c6d9ab0a26d55ddbef4/full.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cb779f30dde776396b73e6eacc565824/full.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7c04bd6fad0ac9f8681b90c0739cca0d/full.jpg
Links

• Algemene info: http://www.samsung.com/nl...mobilephones/sgh_E870.asp
• Downloads: http://nl.samsungmobile.com/

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Ik snap niet waar Samsung heen wil, je hebt de D800, de D520, D720 en nu ook al de E870 en de E900 met over het algemeen dezelfde specificaties. Ze brengen niet echt iets vernieuwends op de markt.

[CiP] Le Régional Built To Last.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Goesiman schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 23:43:
Ik snap niet waar Samsung heen wil, je hebt de D800, de D520, D720 en nu ook al de E870 en de E900 met over het algemeen dezelfde specificaties. Ze brengen niet echt iets vernieuwends op de markt.
Design?

Alhoewel ik deze wel erg lelijk vind, maargoed, dat is een kwestie van smaak.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:33

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hmm ziet er netjes uit :)
Ik ben wel weer eens toe aan een nieuwe.. aangezien mijn D500 zogoed als dood is :/
En ik verlang al heel lang weer terug naar een klepje.
Ik vind hem er ook wel strak en stijlvol uit zien.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Wat ook in de ts kan:
  • Je krijgt er weer is een otazu sieraad bij.
  • Hij is ook beschikbaar in het roze.
De grootste verbetering vind ik t.ov de vorige lady phone, is de geheugen uitbreding. Overgins is wel het `vrouwelijk` menu vervallen. Dus geen ongesteldheids meter enz...

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Topicstarter
De E870 wordt in de markt gezet als de nieuwe Ladyphone, maar ik kan me goed voorstellen dat de witte versie zonder dat etiket ook bij mannen in de smaak zou vallen.
Ik heb het toestel gisteren zelf gehaald en ben er na een dag nog steeds positief over. Een tijdje geleden had ik de beschikking over een E770 en volgens mij zijn de menu's daarvan hetzelfde.
Eigenlijk zijn alle recente Samsungs qua software grotendeels gelijk, daarom zal ik het nu over de buitenkant hebben.
Wat me is opgevallen is dat het toestel stevig aanvoelt. Het scharnier is stevig en er is geen speling merkbaar. De buitenkant is wit met een soort parelmoer glans, vergelijkbaar met de glans die Nokia in het verleden heeft toegepast bij de 8210. Het beeldscherm aan de buitenkant ligt helemaal aan de oppervlakte en is dus niet verzonken, dat zorgt ervoor dat de buitenkant echt één egaal geheel is. Aan de zijkant zitten de bekende toetsen. Opvallend is dat de aansluiting voor de lader en headset niet aan de onderkant zit, maar aan de zijkant, verborgen achter een klepje dat aan één zijde vastzit.
De zijkanten zijn helemaal wit en hebben dus niet de parelmoer glans.

De toetsen aan de binnenkant zijn lekker groot. Ze liggen op dezelfde hoogte als de behuizing in een plat vlak, zonder opstaande randjes. Voor de cijfertoetsen is dat ideaal, maar de functie- en navigatietoetsen liggen dichter op elkaar, waardoor vooral de OK-toets soms lastig te bedienen is zonder ook gelijktijdig een richtingtoets in te drukken.

De reden waarom ik voor de E870 heb gekozen is niet omdat het een Ladyphone is, maar het bewezen Samsung menu in combinatie met het uiterlijk. Ik vind het een supermooi toetsel. Persoonlijk ben ik geen liefhebber van slidephones, en wat betreft clamshellphones vond ik het jammer dat Samsung van de E330-vormgeving was afgestapt (de E700/720/770 vond ik niet mooi en de vorige Ladyphone E530 al helemaal niet) maar dit model voldoet helemaal aan m'n wensen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Eigenlijk zijn alle recente Samsungs qua software grotendeels gelijk, daarom zal ik het nu over de buitenkant hebben.
Dit is tegen woordig niet meer waar. De nieuwere veries van samsung, zoals de e900, hebben een compleet nieuw menu dat totaal niet meer op het oude lijkt. Dit komt mede door de touchpad functonaliteit, en dat samsung weer is wat anders wou. De e870 en de d520 zijn een van de laatste met het oude menu van samsung. De rest zal met het nieuwe menu uitgerust worden. Het is wel idd en bewezen menu, en werkte dan ook super!

Edit:
The E900 also adopted a new user interface known as the ‘Black UI’, which differentiates and concurrently shows the sub menu list from the main menu and highlights fonts for optimal viewing and convenience. The icons present sophistication and simplicity on the black or white background with highlighted colors to enhance users' accessibility with a preview of menu contents.
Plus plaatje van het menu :P
http://www.esato.com/news/article.php/id=910

[ Voor 38% gewijzigd door DaannO op 04-06-2006 21:45 ]

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ben ik de enige die meteen aan Apple moet denken bij dit design ?

Jammer dat er niet veel gepost wordt in dit topic aangezien ik deze wel naast mijn PowerBook wil zien liggen 8)
Zijn er misschien meer mensen met ervaringen ?
Wellicht kan de topic starter wat foto's plaatsen ?
Pagina: 1