Toon posts:

Beste videokaart op dit moment?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat is op dit moment eigenlijk de topkaart van dit moment? Dus de videokaart met de beste specs.

Ik weet het, ik kan de NVIDIA en ATI topics gaan doorlezen maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zoek benchmark resultaten op en je weet het.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 03-06-2006 19:19 ]

Verwijderd

Je zoekhond :)

Tom's hardware, maybe?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Of iets het 'beste' is, is totaal afhankelijk van jouw wensen, mogelijkheden, en budget. Bedenk dus wat je wilt doen met de kaart, hoeveel je er aan uit wilt geven en bekijk dan of het zinnig is om die kaart in je computer te zetten. Een 7900GT heeft niet zoveel nut in een Athlon XP 1700+ namelijk, en past ook nog geen eens . :o Vervolgens zoek je gewoon wat kaarten op en die ga je door reviews en benchmarks te bekijken met elkaar vergelijken. Zo kom je uiteindelijk op de kaart uit die aan binnen je budget past, en kan wat jij wilt.

[ Voor 15% gewijzigd door AtleX op 03-06-2006 19:21 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-07 18:14
Er is hier genoeg over te vinden. Beetje moeite doen en je kunt voor jezelf wel het antwoord formuleren.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Er bestaat geen beste videokaart. Dat is heel persoonlijk en verder heel erg afhankelijk van de rest van het systeem.
De best presterende van dit moment kun je mooi opzoeken door wat reviews te gaan lezen. Op Toms Hardware worden regelmatig uitgebreide benches gedaan. De videokaarten met de beste specs zijn de topmodellen van nVidia en ATi op dit moment. Ga maar even zoeken naar de topmodellen ;)

Voor hulp bij het aanschaffen -> **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.