BF2 patch 1.3 : vage error

Pagina: 1
Acties:

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:41

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
ok
nu begin ik het toch echt ZAT te worden met dit spel

nadat patch 1.3 uitkwam gooide ik er de incremental over, en je raad het al, naar de klote (excuse my french)

dus ik maar weer een deinstall van alles en clean BF2 erop, alle uitbreidingen en daarna 1.3 Full Patch.

Dit ging goed..(let op het woordje GING)

eergister nacht nog vrolijk gespeeld wil ik gistermorgen ff bf2 starten krijg ik :

"This bla bla bla cannot be started blah because memory.dll cannot be found. Reinstall bla bla"

Ik was het dus echt al moe en had helemaaaaal geen zin in een reinstall, dus had bf2 maar ff links laten liggen.

Gisteravond kom ik thuis, dacht , ach probeer um nog maar ens te starten...

en jawel bf2 deed het gewoon...

Vanmorgen deed bf2 het ook nog gewoon normaal

echter wil ik net bf2 starten , krijg ik WEER die error .

ik heb net gekeken en memory.dll is er idd niet, maar hoe kan ie er dan de ene keer wel zijn en de andere keer niet ?

hopelijk zijn we hier slimmer dan bij DICE want dit word me echt te gek...

(ik zal nog eens een spel kopen :S)

ps memory.dll staat gewoon in de bf2 map....

[ Voor 3% gewijzigd door CrankyGamerOG op 01-06-2006 13:11 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-11 19:42
kun je als hij er wel staat niet dat bestand read only maken?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

[ik probeer alleen maar te helpen dus ik zeg dit heel voorzichtig mode]

Is er een kans dat je naast je huidige install een dual-boot kan draaien met nog een install ??
Dit vind ik namelijk een beetje ruiken naar een flink vervuilde Windows install ...

[/ik probeer alleen maar te helpen dus ik zeg dit heel voorzichtig mode]
En het is "Pardon my French" ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
mjah dat is er altijd nero, maar denk je nou echt dat ik alleen voor bf2 eraan BLIJF ?

ik heb nu welgeteld al 2x windows reinstall gedaan
5x bf2 installs

en altijd weer wat anders met dat buggy spel :x

ik snap het echt niet meer hoe ze ons, de betalende gamers zo kunnen screwen en er nog mee weg komen ook

(en dan heb ik het over het uitbrengen van patch 1.3 en dan hun eigen servers niet patchen, maw ons de proefkonijnen laten zijn)

ps met dat ik zei "memory.dll staat in de bf2 map, bdoel ik dat ie daar normaal staat, en bij mij dus soms niet

[ Voor 12% gewijzigd door CrankyGamerOG op 01-06-2006 13:39 ]

• nero355

nero355

Vage GooGle Search
Nou kwam ik echt vanalles tegen, maar de vaagste vond ik toch wel dat een gozer zei dat hij zijn Temporary Internet Files had geleegd en dat het geholpen had net als bij eerdere BF spellen :X

Probeer anders je Thorton terug te klokken. BF2 houdt niet van OC toestanden als ik mede BF Tweakers mag geloven...

Wat heb je eigenlijk allemaal al getest ??

[ Voor 4% gewijzigd door nero355 op 01-06-2006 13:56 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
jah wat valt er te testen dan nero, dit is geen pc hardware related probleem in mijn ogen ,alle andere spellen : fear, nf2u2, pes5,nfmw,oblivion etc etc draaien allemaal zonder probleem.

ik ga ens ff die temp files clearen

en die clock waar jij over praat heb ik nog nooooit last van gehad

edit

en het is wel degelijk "excuse my french" :o

edit 2

zojuist de missende files terug geplaatst...
nu krijg ik geen errors meer maar een CTD

deffie gaat maar weer eens een full patch erover mikken, misschien dat het wat uithaalt

[ Voor 47% gewijzigd door CrankyGamerOG op 01-06-2006 14:13 ]

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
nou de 1.3 full patch erover had geen zin, nog steeds CTD's

dus maar weer een reinstall, en ik zweer bij de gamegods dat dit echt de LAATSTE keer is :(

• nero355

nero355

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:24:
nou de 1.3 full patch erover had geen zin, nog steeds CTD's

dus maar weer een reinstall, en ik zweer bij de gamegods dat dit echt de LAATSTE keer is :(
Ik zat gisteren 2 uur te gamen... toen kwam Wake Island en vloog die eruit ... vervolgens nog eens 3 keer achter elkaar ... dan nog een keer net nadat Kubra Dam geladen was ... en daarna nog vrolijk 1,5 uur gegamed 7(8)7 |:(

BF2 is haunted gok ik dan maar ... in ieder geval had ik niet zo'n error als jij.

Ow ja : Dit is de eerste keer dat ik er last van had vorig weekend 6 uur ofzo gegamed achter elkaar en nergens last van gehad :)

[ Voor 12% gewijzigd door nero355 op 02-06-2006 12:56 ]

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:49
ik krijg cdkey invalid terwijl ik gister spel heb gekocht en tijdens patchen 3e keer ondertussen kreeg ik cdkey.exe vastliep volgens windows

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:43
J_star schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:40:
ik krijg cdkey invalid terwijl ik gister spel heb gekocht en tijdens patchen 3e keer ondertussen kreeg ik cdkey.exe vastliep volgens windows
cdkeye.exe? Ik zou dat toch eens natrekken lijkt mij niet dat dat van bf2 is.

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
als jij cdkey.exe oid hebt, dan heb je ook de game niet origineel imho

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-11 11:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Bovendien, wat is de moeite van een belletje/mailtje naar EA met een kopie van je boekje en het bonnetje, zodat je een nieuwe (ongebruikte) cd key krijgt?!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:49
nouw hij is orgnineel, maar is erro met die patching. Heb op andere forum al de oplossing gevonden.
tijdens patchen moet je gewoon naar temp map gaan staat daar het programma dat die patch eropzet moet je ff in je map zetten en dan openen en die error is weg.

Maar hij patch wel erg sloom op mijn pc. weet niet waardoor.

[ Voor 12% gewijzigd door J_star op 05-06-2006 20:52 ]

Verwijderd

Geloof me, zowat iedereen heeft problemen met biatch, ehhh patch 1.3
EA zegt het te gaan fixen (ja, vanaf 1.31 dus complete chaos in BF2 community, kennende hun ""fixen")
Ze hebben de patch dus niet getest, want dit is het eerste wat ze dan zouden merken.

Weet je wat de grootste bedreiging voor de mensheid is? nee niet Bush, nee niet terrorisme.

EA +DICE+ Windows Vista :X

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 13:12 ]

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-12 20:03
Ik heb ook de hele tijd last ervan dat net als ik inlog op de map bf ermee kapt en ik terug op me desktop ben. Echt te iritant aangezien je al zo lang moet wachten voor inloggen.

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-12 12:54
ajampaniki schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 16:36:
Ik heb ook de hele tijd last ervan dat net als ik inlog op de map bf ermee kapt en ik terug op me desktop ben. Echt te iritant aangezien je al zo lang moet wachten voor inloggen.
Zeker het BF Discussie topic nog niet gelezen :+ :?
Pagina: 1