Voor mijn laptop, een Inspiron 4000, zoek ik extra ram (heb nu 2x 128MB PC100) en wil dit uitbreiden naar 2x 256MB. Tegenwoordig is PC100 SO-DIMM geheugen nogal duur vergeleken met PC133 geheugen. Nou dacht ik dus ik kan net zoals bij een gewone pc sneller geheugen kopen en dit loopt dan prima op de lagere snelheid. Maar voordat ik het koop ga ik natuurlijk eerst even op onderzoek uit, het moet wel werken 
Hier op GoT vond ik een topic: laptop geheugen: Dell Inspiron 3800 ?
Volgens dit topic moet het wel lukken, lijkt mij ook logisch, de techniek is naar mijn weten hetzelfde als normaal geheugen, alleen is de verpakking even wat anders bij een laptop.
Echter vind ik hier wat tegenstrijdige berichten.
)
Iemand hier die ervaring heeft met het upgraden van een Dell Inspiron 4000 met PC133 geheugen?
Hier op GoT vond ik een topic: laptop geheugen: Dell Inspiron 3800 ?
Volgens dit topic moet het wel lukken, lijkt mij ook logisch, de techniek is naar mijn weten hetzelfde als normaal geheugen, alleen is de verpakking even wat anders bij een laptop.
Echter vind ik hier wat tegenstrijdige berichten.
Verder heb ik Dell al gemailed, maar tot op heden nog geen antwoord mogen ontvangen (misschien ook logisch, ze willen liever dat ik hun dure geheugen koop waarschijnlijkTried this in a Dell Inspiron 4000 and it would not work. Dell states PC133 will not work in the Insprion 4000. PNY tech support states this memory is NOT BACKWORD COMPATIBLE, despite the claims made by other reviewers.
Iemand hier die ervaring heeft met het upgraden van een Dell Inspiron 4000 met PC133 geheugen?
offtopic:
Nog even getwijfeld om het in PMG te zetten, maar hier zullen vast meer laptopkenners rondlopen, vandaar
Nog even getwijfeld om het in PMG te zetten, maar hier zullen vast meer laptopkenners rondlopen, vandaar
I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...