Notebooks in andere kleuren dan grijs/zwart

Pagina: 1
Acties:

• real_jd
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04-2025

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

Topicstarter
Ok, beetje vreemde vraag maar ik kan maar geen notebooks vinden in andere kleuren.

De amerikaanse Sony Vaio FJ-serie is helaas hier niet te krijgen in de verschillende kleurenreeksen. In Nederland is de Flybook iets wat er in de buurt qua kleuren combinaties. Heeft iemand nog opties van fabrikanten of aanbieders die meer trendy notebooks aanbieden (geen iBooks...).

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-02 20:56

Haan

dotnetter

Acer Ferrari?
Afbeeldingslocatie: http://reviews.zdnet.co.uk/i/z/rv/2004/05/acer-ferrari-350x330.jpg

[ Voor 75% gewijzigd door Haan op 31-05-2006 17:48 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gigabyte heeft de N203, die is robijnrood. Had dat ding bijna gekocht, maar toch voor een MSI gegaan.
Toshiba heeft ook een aantal notebooks die een bruinachtige kleur hebben (zien er best stylish uit moet ik zeggen).
Ik zou sowieso eens door het assortiment van gigabyte kijken, daar zitten nog wel eens leuke dingen tussen (ze hadden ze ook ooit in het blauw-wit als ik me niet vergis).

Verwijderd

De nieuwe Asus Lamborghini werd geloof ik geproduceerd in zwart, en geel

Afbeeldingslocatie: http://www.barsukoff.eu/asus_lamborghini.jpg
Niet lelijk :9

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 22:22 ]

• Sourcey
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-02 19:18
en die dell alienware gevallen waren volgens mij ook niet standaard zwart... of in ieder geval hadden ze wat kleurige versieringen

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-02 08:55
Schaamteloos gejat uit het MSI S2x0 topic: een gekleurde laptop. Ze zijn best prijzig, maar je moet wat om uniek te zijn :D

Roze :9~

• Ruzz321
  • Laatst online: 09-01-2021
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:20:
De nieuwe Asus Lamborghini werd geloof ik geproduceerd in zwart, en geel

[afbeelding]
Niet lelijk :9
Jammer dat Lamborghini een groot deel van zijn charme is verloren sinds het merk van Audi is :+ , maarja , voor de rest is die laptop zeker stylish verantwoord :9~

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:23
real_jd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:45:
Heeft iemand nog opties van fabrikanten of aanbieders die meer trendy notebooks aanbieden (geen iBooks...).
MacBook dan :P ?

[ Voor 37% gewijzigd door Dancing_Animal op 31-05-2006 23:28 ]

Verwijderd

mijn dell is zilver met witte biezen 6000 / 6400 inspiron serie

Afbeeldingslocatie: http://www.pcdepo.com/content_files/prd_images/Notebook/dell/dell_inspiron_6000_w600.jpg

• Theo
  • Laatst online: 16:25

Theo

moederbord

ik zit hier te tikken op een witte msi s260, dus ze zijn er wel gewoon.

En anders bestaat er ook atlijd nog een busje spuitverf :)

Nu met WP, PV, EV en PC

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02-2025

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Laatst een hele mooie van Sony gezien kwa specs en looks maar hij was 2700 € ofzo :X
Zilver en dan Lian Li style :9~

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 22:50

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Alienware heeft er ook een stuk of wat. Heb al eens een gifgroene gezien (mooi ding!) en nu zie ik een blauwe op de site staan. :)

Ze zijn er dus wel degelijk.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

nero355 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:49:
Laatst een hele mooie van Sony gezien kwa specs en looks maar hij was 2700 € ofzo :X
Sony heeft sowieso een serie hele mooie notebooks. Ze staan bij ons in de winkel en die dingen zien er echt zo ongelovelijk vet uit. Maar goed, dan moet je wel een behoorlijk budget hebben. 2500+€ is geen abnormale prijs

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-02 15:30

Neoz

Neoz & Hobbes

Bij Toshiba doen ze ook nog wel eens wat met kleuren, zelft heb ik een donkerblauwe Satellite. En ik weet dat sommige Averatec laptops wit zijn.

Serve The Humanity , Be Server

• .Memphis.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:55
een notebook selecteren op basis van het kleurtje dat de behuizing heeft :/ , nuja het is eens wat anders dan altijd maar specs vergelijken >:)

voor de dell 6400 (en 9400 misschien ook) kan je een soort van snap-on covers krijgen zodat het 'deksel' van u laptop een ander kleurtje krijgt, valt misschien ook te overwegen?

[ Voor 40% gewijzigd door .Memphis. op 01-06-2006 11:48 ]

• The Realone
  • Laatst online: 18:25
.Memphis. schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:47:
een notebook selecteren op basis van het kleurtje dat de behuizing heeft :/ , nuja het is eens wat anders dan altijd maar specs vergelijken >:)
Je kunt natuurlijk ook beide dingen combineren. Het oog wil ook wat, en dat is duidelijk te zien aan de hoeveelheid PC behuizingen er bestaan. :)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02-2025

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

.Memphis. schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:47:
True !! maar lees mijn post nog een keer is :
nero355 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:49:
Ikzelf let dus op beiden in ieder geval ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Dit is meer een persoonlijke smaak en mode gebonden. Het grote nadeel van die glimmende oppervlakken is dat je heel snel een krasje te pakken hebt en dat je elke vlek of vinger opmerkt.

Ik zelf heb een mat blauw-grijze HP, de kleur boeit me minder maar hij is compleet en (behalve dan de videokaart en geen BlueTooth) nog niet tegen tekort komingen aangelopen. Ondertussen werk ik er al 2 jaar mee.

• ElCondor
  • Laatst online: 18:40

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Ik heb een blauwe Toshiba A20-S103 :Y)

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Pagina: 1