En? Ben je ook een felle anti-roker geworden? Of niet?
Ik hoop het niet. Zou wel stoer van je zijn!
Maar knap hoor! Supersss
Verwijderd
En? Ben je ook een felle anti-roker geworden? Of niet?
tuurlijk hebben die BBQ en sporten te maken met de DPC aangezien je met je DC kameraden lekker iets gaat doen. hoe kansloos is deze topic? elke roker kent al die "feitjes" waar iedereen mee aan komt slepen. blijft gewoon een over en weer, ja en nee-geroep. wat je hier mee bereikt is dat er niemand stopt met roken maar wel een boel verdeeldheid. nou _dat_ is wat we binnen de DPC gebruiken kunnen.Blue_man schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:24:
iH8: menende dat je met de DPC-anti-rook lobby mij bedoeld: een directe link is er niet neen, maar heeft een topic als DPC gaat sporten/BBQ-en veel te maken met DC? Eens een ander topic geeft je de kans om mede DPC-ers (en ook andere GoT-ers) eens op een andere manier te leren kennen.
Tevens zijn hier verschillende medische projecten en roken heeft nogal vrij direct te maken met een dodelijke ziekte (geen link naar een studie nodig lijkt me).
Aunt bunny is coming to get me!
oeps, vergeten dat je als niet-/5'er als minder wordt beschouwd hier... wat maakt het nu uit voor de discussie hoeveel posts ik in /5 heb?Blue_man schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:24:
[...]
Ik zie in je post-history dat je misschien niet zo vertrouwd bent met /5, maar wij besteden geld aan onze pc om daar ook nog iets nuttigs mee te doen.
Trouwens als ik me van het geld een TV koop (om iets te zeggen dat niets met de pc te maken heeft) heb ik daar toch langer genot van dan van 5 jaar sigaretten?
Nouja ik heb geen drang om te roken dus ik bekijk het waarschijnlijk iets te bekrompen
Ik heb me blijkbaar vergist in die post-history![]()
iH8: menende dat je met de DPC-anti-rook lobby mij bedoeld: een directe link is er niet neen, maar heeft een topic als DPC gaat sporten/BBQ-en veel te maken met DC? Eens een ander topic geeft je de kans om mede DPC-ers (en ook andere GoT-ers) eens op een andere manier te leren kennen.
Tevens zijn hier verschillende medische projecten en roken heeft nogal vrij direct te maken met een dodelijke ziekte (geen link naar een studie nodig lijkt me).
Moartn82: blue heeft niet te maken met roken oid, maar eerder met een levensstijl/denkwijze (ook al is dat niet altijd de goede).
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Verwijderd
Maar als je gewoon wat langer door studeert of een goede baan, dan kan beiden makkelijk uit.rac-on schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:42:
[...]
oeps, vergeten dat je als niet-/5'er als minder wordt beschouwd hier... wat maakt het nu uit voor de discussie hoeveel posts ik in /5 heb?
trouwens, een 19" tft (die jij overweegt te kopen zie ik in je posthistory) heb je echt niet nodig om je koetje te laten grazen lijkt me zo. dat is puur geld uitgeven aan luxe![]()
je reageert niet op de essentie van mijn post. mensen die geld over hebben, kunnen het aan allerlei dingen uitgeven, waarbij ieder zijn eigen prioriteiten stelt. Voor de een is dat roken, voor de andere een vette vika of een grote tv. Die keuzes kan ieder voor zich maken.
en btw, * Rac-On rookt ook niet...
Uiteraard niet! Maareuh... zou je dan eens niet vlug eenrac-on schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:42:
oeps, vergeten dat je als niet-/5'er als minder wordt beschouwd hier... wat maakt het nu uit voor de discussie hoeveel posts ik in /5 heb?
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Verwijderd
Wie zegt dat alcohol slecht is? Integendeel:hoeretoeter schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:29:
De discussie gaat alleen de kant uit dat het een twist wordt roken is slechter vs alcohol is slechter.
Eerste bier-gezondheidscentrum opent in Tsjechië
rr
In de Tsjechische stad Chodova Plana is het 's werelds allereerste bier gezondeheidscentrum opgericht. In de kelder van de brouwerij kan je genieten van bierbaden, biermassages en bier-schoonheidsbehandelingen. Er zijn vier reusachtige baden geïnstalleerd waar de bezoeker kan zwemmen in bier terwijl hij geniet van - jawel - een frisse versgetapte pint.
Bier is volgens de eigenaars goed voor verschillende medische en cosmetische toepassingen, maar helpt vooral bij huidaandoeningen. Het gezondheidscentrum moet vooral mannen aanspreken die door zich laten afschrikken door de meer traditionele spa's.
Een weekendje bier in Chodova kost tachtig pond.
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Verwijderd
Teveel geld; klinkt mij wel goed in de oren!Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:06:
Achja, overmaat schaadt altijd.
Overal waar je tè voor kunt zetten is nooit goed.
Probeer maar uit.
Computing...
Verwijderd
Verwijderd
En ineens maak je je naam waarMark83 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:36:
Dan kan ik het toch niet laten om de "tevreden" te zeggen
Kristof schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:00:
[...]
Wie zegt dat alcohol slecht is? Integendeel:
Bron: http://www.nu.nl/news/744...ol_kost_EU_miljarden.htmlSchade
Ieder jaar kost alcoholgebruik aan 195.000 mensen in Europa het leven. Veel van de schade die een drinker toebrengt is aan derden. Dit 'passief drinken' zorgt jaarlijks voor 60.000 vroeggeboorten, 9 miljoen kinderen die opgroeien in gezinnen met alcoholprobleem, 10.000 slachtoffers van rijden onder invloed en 2.000 slachtoffers van moord, zo staat in het rapport te lezen.
[ Voor 8% gewijzigd door ParaNoiMia op 01-06-2006 19:08 ]
Rechtvaardigheid betekent niet dat we allemaal hetzelfde zijn.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq