Even een klein schopje, aangezien ik met hetzelfde 'probleem' rondloop. De afdrukcentrales die hier genoemd worden voldoen niet aan mijn eisen, als ik goed lees ook niet aan de eisen van de topicstarter.
Ja, bij bovengenoemde centrales kun je foto's in een webalbum zetten. Die vervolgens door mensen bekeken en besteld kunnen worden... maar... Met bijvoorbeeld JAlbum kun je een webalbum maken (zelf maken, zelf hosten) waar vanuit je kunt linken naar photobox (UK) en shutterfly (USA). In dit geval host je de foto's dus zelf, maar wordt het afdrukken verzorgd door een externe site (welke de foto's uit je eigen album ophaalt).
 Met bijvoorbeeld JAlbum kun je een webalbum maken (zelf maken, zelf hosten) waar vanuit je kunt linken naar photobox (UK) en shutterfly (USA). In dit geval host je de foto's dus zelf, maar wordt het afdrukken verzorgd door een externe site (welke de foto's uit je eigen album ophaalt).
Ik heb even een testcase online staan, een JAlbum album met linkjes naar photobox: http://xander.heynsbergen.com/testphotobox/. (Uhm, brakke resizing². Maargoed het was toch niet bedoeld om te bestellen, enkel als voorbeeldje. )
)

De foto's staan dus gewoon online in mijn eigen gehoste album, waar ik ook de volle controle over heb. In plaats van een album van een fotoafdrukservice waar ik verder geen controle over heb en die volgepropt staan met reclames enzo.
Pas wanneer ik het "bestel foto" linkje aanklik kom ik op de site van de afdrukcentrale...

En dát zoek ik dus. Geen album+afdrukservice, enkel een afdrukservice die te integreren is in een eigen webalbum (wat in mijn geval dus ook geen JAlbum gaat worden). Photobox kun je je als particulier niet zomaar aanmelden. En JAlbum's account gemisbruiken voor een niet JAlbum album lijkt me ook niet erg netjes.
 En JAlbum's account gemisbruiken voor een niet JAlbum album lijkt me ook niet erg netjes.  (Daarnaast zoek ik dus een nederlandse aanbieder, net als de topicstarter)
 (Daarnaast zoek ik dus een nederlandse aanbieder, net als de topicstarter)

Ja, bij bovengenoemde centrales kun je foto's in een webalbum zetten. Die vervolgens door mensen bekeken en besteld kunnen worden... maar...
ik zoek dus zoiets.Eusebius schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:44:
Plus, dat ik de foto's wil aanbieden in een door mij beheersbare setting (dus geen lay-out van $afdrukcentrale). Zelf ben ik erg tevreden over jalbum > blubluplus > glacier. Ik kan kiezen voor 2 afdrukcentrales. De ene zit in de USA en de andere in de UK. Daar kost het je nog eens 1,99 pond extra om te versturen binnen Europa.
Ik heb even een testcase online staan, een JAlbum album met linkjes naar photobox: http://xander.heynsbergen.com/testphotobox/. (Uhm, brakke resizing². Maargoed het was toch niet bedoeld om te bestellen, enkel als voorbeeldje.

De foto's staan dus gewoon online in mijn eigen gehoste album, waar ik ook de volle controle over heb. In plaats van een album van een fotoafdrukservice waar ik verder geen controle over heb en die volgepropt staan met reclames enzo.
Pas wanneer ik het "bestel foto" linkje aanklik kom ik op de site van de afdrukcentrale...

En dát zoek ik dus. Geen album+afdrukservice, enkel een afdrukservice die te integreren is in een eigen webalbum (wat in mijn geval dus ook geen JAlbum gaat worden). Photobox kun je je als particulier niet zomaar aanmelden.
Dat haal ik niet.How to apply
PrintButton is only available to established image businesses who meet the following criteria:
* An existing online image website
* Company turnover in excess of £100K (€150K) per year
* VAT registered
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
:strip_exif()/u/67342/tnet3.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/41669/lego-60.jpg?f=community)