Hot Shots! - Laatste update: 05-12-2008

Pagina: 1
Acties:
  • 6.878 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Remy/hotshots.jpg
foto (c) Mark Ridout

Wat is Hot Shots?

Kortgezegd een selectie van max 10 leukste/mooiste foto's van de laatste maand door de FG-crew. Als je vindt dat een recente foto erbij hoort, kan je die aandragen echter beslist de crew over uiteindelijke wel/niet toevoegen. Aandragen kan bij 1 van de FG-crewleden per mail, ICQ, MSN of IRC. Na de termijn van 1 maand schuiven de foto's door naar de FG Favourites.

Hoe kom ik in de Hot Shots met mijn foto?

Goed je best doen!

Waarom Hot Shots?

Aandacht voor de beste foto's en de daarbij behorende showcases die mensen anders zouden missen.

De huidige selectie:

web log free

[ Voor 255% gewijzigd door YellowCube op 05-12-2008 22:24 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-06 13:18

Zoefff

❤ 

Zo! Het heeft even geduurd, maar hier dan de hotshots update van Juli en Augustus :)

Blijf vooral mooie foto's aandragen voor de hotshots, want zoals je ziet zullen we je suggesties niet vegeten, hooguit wat later behandelen ;)

Foto's zijn overigens gemirrord @ crew.tweakers.net, om in de toekomst problemen met verdwijnende foto's te voorkomen. Mocht 1 van de fotografen dit (i.v.m. copyright o.i.d.) dit liever niet hebben, laat het me dan weten.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-06 13:18

Zoefff

❤ 

Nieuwe update er @ :)

Als je in de bovenstaande lijst foto's mist, dan is dat waarschijnlijk je eigen schuld (;)). Ik zie eigenlijk van maar 1 persoon TR's met HotShot-suggesties (diegene weet vast wel dat ik hem bedoel, dank daarvoor), maar het is natuurlijk de bedoeling dat iedereen deze suggesties doet. Dus schroom niet als je een prachtserie voorbij ziet komen, en zet die TR! Beter te veel dan te weinig :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:03

YellowCube

Wait...what?

Vanaf nu weer maandelijks bij jou op de buis: FG Hotshots!
De laatste update was alweer een tijdje geleden en het was een hoop gehark en gezeef, maar deze 10 zijn er uit komen rollen.
Schroom niet om deze maand weer zo veel mogelijk te nomineren, zodat ik eind februari weer gezellig een dag op kan offeren. :)

Oh ja, het doorschuiven naar FG Favorites gaat ook geregeld worden.

[ Voor 10% gewijzigd door YellowCube op 05-02-2007 06:47 ]

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

De Hotshots van februari 2007. De enige uitzondering is van Rudedadude (Londen in het donker).
De showcase bestond al langer, maar ik ontdekte 'm pas in januari.
Ik hoop dat het allemaal een beetje naar wens is. Dank jullie voor de nominaties, dat maakt het zoekwerk een stuk makkelijker.

[ Voor 1% gewijzigd door Remy op 20-03-2007 20:22 ]

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

Zo...door wat drukte helaas de laatste 2 maanden wat minder tijd gehad om foto's te bekijken, selecteren en hier neer te zetten. Dat zou deze maand wat beter moeten gaan. Blijf vooral nomineren, dat maakt het voor mij minder tijdrovend.
Het idee was ook om bij elke foto een persoonlijke motivatie neer te gaan zetten, maar ook dat zal even moeten wachten. Mocht je toch een "waarom in hemelsnaam deze??" opmerking hebben, dan hoor ik dat graag in het FGS feedback topic topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

't is alweer juni en dat betekent dat het tijd is om de hotshot balans van deze maand op te maken.
Gelukkig is het grootste deel van de foto's via TR aangedragen en dat scheelde mij werk (en m'n huwelijk).
Dank voor jullie suggesties en ik hoop dat iedereen zich wederom kan vinden in de keuzes.
Voor opmerkingen, klachten, steunbetuigingen en het aanbieden van dames van lichte zeden: FGS feedback topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

en daar zijn ze weer, de hotshots...
ik hoop dat het iedereen weer naar de zin is. Ik heb geprobeerd het allemaal zo afwisselend mogelijk te houden met een beetje vanne dit en een beetje vanne dat.
"Moge jullie het welbekomen", zou mij opa gezegd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

Na een maandje stilte wegens vakanties en andere zaken zijn ze er weer.
't Is wat meer landschap geworden en wat minder andere zaken. Geeft niet, landschappen zijn goed.
Ik hoor het wel weer als er op/aanmerkingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

Zo dan. Daar zijn ze weer, 10 kloeke foto's van de maand september.
Dit keer wat meer mensen en portretten. Leuk om te doen en nog leuker om naar te kijken.
Allemaal weer dank voor de inzendingen.

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

veel later dan normaal (excuses), maar daarom niet minder.
Wederom 10 foto's en dit keer uit de maand oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

De hotshots van de maand November. 't Was even zoeken&passen&meten, maar 't is volgens mij wel gelukt.

[ Voor 3% gewijzigd door YellowCube op 03-12-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

De eerste hotshots van dit jaar is een mix van december en januari geworden.
Hopelijk bevalt het allemaal en hopelijk wordt er hard gewerkt om februari vol te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

de hotshots van februari.
Geen nominaties deze maand, dus alles geheel volgens eigen inzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

Deze maand 1 nominatie gekregen. Qua tijd kan ik het me helaas niet meer veroorloven de test/show/solo topics in de gaten te houden en zo zelf de HotShots te verzamelen. Ik zal het dus met nominaties moeten doen.

21:10: Kreeg net nog een extra nominatie binnen van --Niels--

dank...1 foto was wel erg leeg.

[ Voor 25% gewijzigd door YellowCube op 05-04-2008 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

Wat later dan normaal.
Dit keer wel een emmer met nominaties binnen gekregen. Dank daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

Hotshots van de maand Juni.
Dank voor de nominaties. Vind het wel een leuke verzameling zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

de selecties van de maand juli.
Moge het jullie wel bekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

10 kloeke hotshots van de maand oktober.
Dank jullie hartelijk voor de nominaties. Het helpt nogal om zo de foto's te verzamelen.
Plus dat er ook wat meer input/smaak van de gebruikers zelf naar voren komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

We spelen Sinterklaas vandaag.
De surprise zit 'm in de foto's, dat klinkt wat vaag.
Maar is het niet.
Etc, groeten van Piet.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.