Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
noem dan maar es een paar voorbeelden want ik zie er niet zoveel als jij...Bor de Wollef schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 18:44:
Ik ben er nu alweer zat van. Van de fantastische gameplay waar ik sommigen over hoor zie ik weinig tot niets terug. In mijn ogen is het tot nu toe niet meer dan een matige quake 3 achtige remake. Een game waar er al zo verschikkelijk veel van zijn.
en aan de gameplay moet je wennen... (het is namelijk _geen_ q3...)
Greyh0und
ik zou zeggen. download hem eens en check het.Anoniem: 168789 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 18:29:
Kan iemand de Sys requirements even geven? Met "draait op de meeste computers" kan ik niets.
Ik heb hem geprobeerd op een 1200+ athlon sofwarematig (zonder GPU dus) en dat was niet te doen... (het menu alleen al hikt gigantisch
128 MBRAM
8mb vid kaart
1 gig CPU
das denk ik het minimum (kan misschien iemand dit testen?)
Greyh0und
Het is 63mb groot, dus ff downloaden en testen lijkt me geen probleem ?Anoniem: 168789 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 18:29:
Kan iemand de Sys requirements even geven? Met "draait op de meeste computers" kan ik niets.
Het is gebaseerd op de quake 2 engine. Je moet dus aan die richting systeemeisen denken, maar dan iets hoger.
Ik draai hem zelf op een 1200 Thunderbird.Greyh0und schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:27:
[...]
ik zou zeggen. download hem eens en check het.
Ik heb hem geprobeerd op een 1200+ athlon sofwarematig (zonder GPU dus) en dat was niet te doen... (het menu alleen al hikt gigantisch)
128 MBRAM
8mb vid kaart
1 gig CPU
das denk ik het minimum (kan misschien iemand dit testen?)
Heb hier een Ti4600 met 128Mb tegenoverstaan en 512Mb.
Draait goed, zelfs erg fijn.
...:::everybeat.nl
Er is trouwens een Mapping contest op Qubism.net met als prijs 40$ voor de beste map!!
Ik doe niet mee, want ik suck met mappen maken
Greyh0und
Maar ik was vroeger helemaal lyrisch van Q2 Lithium .. ik hoop dat dit spel die gameplay kan evenaren.. of ik moet gewoon weer Q2 gaan afstoffen
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
note: Bij CTF, als iemand de vlag heeft, moet iemand op de spawnpoint van de vlag staan om de times op 8 te houden.
En gebruik de Dash/Walljump om op hoger gelegen plekken te komen
Greyh0und
Moet nogsteeds een keertje kijken naar CTF, maar insta blijft nogsteeds een favorietje voor mij.Greyh0und schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:36:
Tja in het begin is het erg wennen, maar op een gegeven moment heeft het wel iets
note: Bij CTF, als iemand de vlag heeft, moet iemand op de spawnpoint van de vlag staan om de times op 8 te houden.
En gebruik de Dash/Walljump om op hoger gelegen plekken te komen
Ontzettend gaaf.
Allereerst speelde ik met n00bs die niet snapten dat als ik de flag wilde cappen, dat iemand op dat punt moest blijven staan.
Totdat ik ze dit vertelde.
Anders insta CTF was helemaal te gaaf! Gasten met goede aim en dash.
Nog erger verslavend dan UT instaCTF.
[ Voor 23% gewijzigd door Ome_Les op 10-08-2006 13:01 ]
Alleen zijn er idd veel n00bs die niet snappen dat de flag gerecharged moet worden..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Nog een lijstje voor je dan:
• WarRock (niet zo leuk IMHO, maar toch..)
• Trackmania Nations
• Wolfenstein: Enemy Territory
• En binnenkort FEAR online
FlyFF heb ik ook eens geprobeerd.. Ik ben sowiezo niet zo van de RPG's, maar FlyFF is gewoon vaag, klaar.
[ Voor 23% gewijzigd door TheZeroorez op 10-08-2006 20:36 ]
Ik wil nu toch ook eens FlyFF proberen als vorm van ontspanning.TheZeroorez schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 18:30:
offtopic:
Nog een lijstje voor je dan:
• WarRock (niet zo leuk IMHO, maar toch..)
• Trackmania Nations
• Wolfenstein: Enemy Territory
• En binnenkort FEAR online
Gisteravond heb ik met een clanmaat nog even midair game mode zitten spelen. In het begin best moeilijk maar na een tijdje konden we elkaar al midden in de lucht raken met een rocket. Maar toen gebeurde het, aan het einde van de ronde was het gelijk spel dus overtime werd geroepen. Tegelijk met het omroepen daarvan maakte ik nog een airrocket en toen zei die stem er doorheen iets van "Golden Air". Deze was 3 punten waard ipv 1.
Wat is Golden Air
-edit:
Het zijn dus long distance air rockets
[ Voor 4% gewijzigd door Hu9o op 11-08-2006 16:59 ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
hier een changelog
en hier de download
en hier de mirrors
gl&hf
Greyh0und
Wat er eigenlijk net een beetje op uitgekeken, mede omdat het bijna niet gespeeld wordt. Maar nu zal er wel weer een (tijdelijke) boost komen.
Het is trouwens nog steeds zo dat Warsow (samen met F.E.A.R. Combat <wat zuigt>) het enige spel is waar ik, in de bui die ik nu heb een beetje mee kan komen. In TMN, of WolfET ofzo is het niet leuk om zo te spelen, maar Warsow gaat prima

@dat ventje hieronder (
[ Voor 69% gewijzigd door TheZeroorez op 14-09-2006 21:06 ]
Anoniem: 167426
mjah, ben em nu aant downen, zien wat het is
Er zit een CB hosted TDM cup aan te komen, dus maak een team en signup zogauw het kan
Niet heel veel meer als dat er "vroeger" waren. Maar je kunt zelf natuurlijk altijd een servertje opzetten natuurlijkOme_Les schreef op donderdag 16 november 2006 @ 17:33:
Ook eindelijk eens wat meer insta servers?
blub
Is misschien ook wel een ideetje jah... Heb alleen niet een al te beste verbinding.Foamy schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:12:
[...]
Niet heel veel meer als dat er "vroeger" waren. Maar je kunt zelf natuurlijk altijd een servertje opzetten natuurlijk
misschien dat ik binnenkort wel weer een servertje neerprak. Zodra ik 'm draaiend heb gooi ik hier wel even een berichtje heen met meer info
blub
Helemaal goed!Foamy schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:20:
gheghe![]()
misschien dat ik binnenkort wel weer een servertje neerprak. Zodra ik 'm draaiend heb gooi ik hier wel even een berichtje heen met meer info
Ik heb momenteel op dit http://www.warsow.net/forum/viewtopic.php?id=11790 een *.exe vandaan gehaald en dan kan je met r_luminance (ofzo) het level grijs maken
pic!
de .exe
dan maak je de enemy groen en de crosshair rood
zwart/witte maps FTW!!!
[ Voor 93% gewijzigd door Greyh0und op 06-01-2007 12:47 ]
Greyh0und
Speelde op 800x600 in rode omgeving met groene tegenstanders. Hierdoor werd het allemaal net ff wat makkelijker.
Zolang je het aan de game kunt editten, het door PunkBuster én door het spel zelf (zo worden sommige console-commands in CoD2 bijvoorbeeld, on-line als cheat gezien, en geblokt) tegengehouden wordt, mag het gewoon.
Ook jij kunt dit doen
+3 Eensch.TheZeroorez schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:23:
Mja, ook Wolfenstein Enemy Territory kun je zo erg afstellen. Overal geforceerd licht, geen weapondraw, geen lichteffecten, geen zon, geen schaduw, geen sneeuw..
Zolang je het aan de game kunt editten, het door PunkBuster én door het spel zelf (zo worden sommige console-commands in CoD2 bijvoorbeeld, on-line als cheat gezien, en geblokt) tegengehouden wordt, mag het gewoon.
Ook jij kunt dit doen
Toen ik die truuk had gezien, ging Q3A ook een stuk beter bij mij.
As. zondag live vidstream van enkele Bamboocha duel games en de CB semifinale, HFD vs read. Goeie kans om wat highlvl wsw te zien
ik kom nooit verder dan de eerste sprong
Springen, en dan via de muur strafen..dragon9114 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 18:47:
heeft iemand enig idee hoe je ver kunt springen bij zo'n race level ?
ik kom nooit verder dan de eerste sprong
@onder: Gewoon een aanloopje nemen en goed springen, of strafen?
[ Voor 13% gewijzigd door TheZeroorez op 02-02-2007 20:06 ]
Ik zelf speel alleen duel, en speel sinds 0.10 geloof ik.
Je kunt me vinden als PiC|Jannis in #pain-is-coming of #warsow.nl of #warsow (quakenet allen).
Overigens komt 0.3 over niet al te lange tijd (maand ofzo) uit, welke een stuk leuker schijnt te zijn.
Nu is het soms nogal veel EB & RG actie imo.
ETR op in deze.
te vinden in o.a. #warsow.nl #warsow en #teamzissou
[ Voor 34% gewijzigd door dvdgrs op 03-03-2007 05:52 ]
Enkele van de nieuwe features:
- Clan Arena gametype
- Nieuw model Jason Padpork
- Nieuwe maps
- Nieuw armor systeem
- Weapon settings veranderd
Er zijn mensen bezig het te porten, maar tot nu toe nog niets runnables...zAo schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:14:
Heeft iemand dit ooit op OSX aan de gang gehad? DMG'tje misschien?
Jammergenoeg kan ik hem pas op school spelen.
Dus ik moet nog even wachten.
Greyh0und
Maar goed, voor die 80mb raad ik het je aan uit te proberen
#warsow.nl @ quakenet \o/
[ Voor 15% gewijzigd door dvdgrs op 16-05-2007 14:17 ]
KOE-EL!Bong-One schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:17:
De eerste reacties zijn erg positief, en ik ben zelf erg blij met de release... Visueel is er veel verbeterd, en de weaponsettings in combinatie met nieuwe armors maken duel beter imo. En voor publics is CA de ideale gametype, lekker highspeed mindless fraggen.
Maar goed, voor die 80mb raad ik het je aan uit te proberen
#warsow.nl @ quakenet \o/
Ik speel wsw sinds 0.1, voornamelijk duel op een toch wel aardig niveau
Versie 0.3 van warsow is echt prachtig; de gameplay in duel is een stuk sneller geworden nu de electro bolt (soort van rail gun) minder sterk is en je over et algemeen met meer armor rondloopt. De nieuwe Clan Arena mode is echt enorm veel fun! Lekker snel rondrennen en gekke massa gevechten uit het niets.
Klinkt enorm goed. Ik zal het echt binnenkort moeten checken. Zijn er trouwens screenies van dat nieuwe model?AgamemnonZ schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 05:22:
Laat ik hier ook maar eens wat van mij horen.
Ik speel wsw sinds 0.1, voornamelijk duel op een toch wel aardig niveau
Versie 0.3 van warsow is echt prachtig; de gameplay in duel is een stuk sneller geworden nu de electro bolt (soort van rail gun) minder sterk is en je over et algemeen met meer armor rondloopt. De nieuwe Clan Arena mode is echt enorm veel fun! Lekker snel rondrennen en gekke massa gevechten uit het niets.
msn enz. staan allemaal uit er wordt ook niets gedownload en er staat verder geen internet aan.
dat dacht ik ook eerst, toen koos ik een server waar een ping bij stond van 17 en nog was mijn ping ruim over de 200. In het begin toen ik op die server kwam was het 'slechts' 90 maar later liep het op naar 200.TheZeroorez schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 13:40:
Sorteer servers even op ping, en kijk dan eens..?
En dan kun je niet meer fatsoenlijk spelen vooral omdat het al zo snel gaat. Bij mij duurt het dan even voordat die schiet en dan ben je gewoon te laat.
Anoniem: 207347
trail van winrar downloaden?
This is the Way.
Dat is sowieso aan te raden!
Ok, heb ik gedaan. En warsow gedownload. Ik snap alleen niet wat ik dan met dat hele progammaatje moet doen

ok....Anoniem: 207347 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 14:03:
[...]
Ok, heb ik gedaan. En warsow gedownload. Ik snap alleen niet wat ik dan met dat hele progammaatje moet doen![]()
je drukt op warsow.exe
en gaat spelen?
Dit is GoT geen helpdesk zoek zelf ook eens wat op. Ook dat je niet kan unzippen of zelf programma daarvoor voor vinden is niet zo slim. www.google.nl is je vriend.
Ja ik zoek....maar tis warsow.zip...Zenix schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:18:
[...]
ok....
je drukt op warsow.exe
en gaat spelen?
Dit is GoT geen helpdesk zoek zelf ook eens wat op. Ook dat je niet kan unzippen of zelf programma daarvoor voor vinden is niet zo slim. www.google.nl is je vriend.
@hieronder: lol ik-weet-het
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 207347 op 18-05-2007 21:57 ]
Anoniem: 206655

Ontopic: Grappig spel, niet om echt verslaafd aan te worden
Anoniem: 207347 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 17:48:
[...]
Ja ik zoek....maar tis warsow.zip...
@hieronder: lol ik-weet-het
je exctract alles, door bijvoorbeeld alles te slepen naar je desktop en je dubbelklikt op warsow.exe
CA en iCTF FTW!!!
Het verschil tussen CA Q3 en CA Warsow is dat je bij warsow een class moet kiezen.
Grunt heeft bij alle wapens weak armor en bij Rocket Launcher & Shotgun strong ammo
Camper heeft bij alle wapens weak armor en bij Grenade Launcher & Electro Bolt (rail) strong ammo
Spammer heeft bij alle wapens weak armor en bij LaserGun & Plasma strong ammo
'tis maar ff dat je het weet
[ Voor 42% gewijzigd door Greyh0und op 19-05-2007 21:48 ]
Greyh0und

tips zijn zeer welkom

Hoeveel uur spelen die gekken dat ze zo door die levels racen.
Ik vind die comic style engine wel een leuk effect geven.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Met de rechtermuis springen iig en met de spatie duw je tegen muren aan, zo kan je heel snel door het level heenShaodar schreef op zondag 20 mei 2007 @ 08:54:
ik ben het ook een sinds een paar dagen aan het spelen (vooral instagib) maar dat bunny hoppen enzo valt toch niet mee.... Als ik achter iemand aanga is die het halve level al door eer ik net 10 meter gelopen heb![]()
tips zijn zeer welkom
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
ja volgens mij snap ik de theorie wel... en het gaat op sommige stukken ook best ok, maar ik rem altijd vrij snel weer af. Ook bochten wil niet zo. Maar ja, misschien is het gewoon een kwestie van oefenen ofzo. Gelukkig in mn aim ed best redelijk, dus kom ik nog aardig mee qua killsk8skaaay schreef op zondag 20 mei 2007 @ 12:44:
[...]
Met de rechtermuis springen iig en met de spatie duw je tegen muren aan, zo kan je heel snel door het level heen
http://demos.pourix.com/demos/brako/WMS/WMS-Lesson0.avi
Voor de basics:
http://demos.pourix.com/demos/brako/WMS/WMS-Lesson1.avi
Ik kan deze filmpjes aanraden, erg begrijpelijk gemaakt, en zo zal je iig de theorie van de movement snappen (en na genoeg oefenen ook beheersen
Ik speel met elke game tot nu toe nog met mouse2 = jump.Jazzper schreef op zondag 20 mei 2007 @ 13:27:
voor ik daar achter kwam... op een stelletje Quake1 fossielen na speelt iedereen al jaren met jumpen onder +space (althans dat blijft je voorkeur natuurlijk, maar het is default bedoel ik). Ik snapte er al geen zak van. Dacht dat ik verkeerde klasse had ofzo. haha.
Het speelt fijner dan spatie hoor.
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
ah kijk hier heb ik wat aan,thanks!Bong-One schreef op zondag 20 mei 2007 @ 17:47:
Voor de basics van de basics:
http://demos.pourix.com/demos/brako/WMS/WMS-Lesson0.avi
Voor de basics:
http://demos.pourix.com/demos/brako/WMS/WMS-Lesson1.avi
Ik kan deze filmpjes aanraden, erg begrijpelijk gemaakt, en zo zal je iig de theorie van de movement snappen (en na genoeg oefenen ook beheersen).
weet je ook wat de main page hiervan is? (voor de advanced video's)
op welke servers zitten jullie zoal? Instagib servers zijn er nog niet zoveel helaas
Ik weet het... Het is quake 3, maar quake 3 en warsow verschillen niet eens zoveel.
Dit filmpje heeft mij ook veel geholpen om beter en sneller te strafejumpen
Greyh0und
Dat is ook een waar ik tegenop liep. Ben daarom maar verder blijven gaan met UT99.Shaodar schreef op maandag 21 mei 2007 @ 07:05:
[..]
op welke servers zitten jullie zoal? Instagib servers zijn er nog niet zoveel helaas
wooo1!!!11! go ETR!!!Bong-One schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 02:26:
Ik heb nu een Nederlandstalig Warsowforum gestart @ www.warsow.nl (thanks voor de redirect djith =p). Met een beetje geluk overstijgt het het niveau van het IRC kanaal (ahahahaha!). \o
[/overdreven happy mode]
ik speel momenteel veel iCTF en CA (welke ik ook het leukst vind)
bij iCTF vind ik het jammer dat als ik lekker door de map heen "vlieg" er een noob opeens voor je opduikt en je opeens stil staat =8[
maar ach... bij 0.1 was ik ook nog een (grote) noob =8P
Bij CA word ik jammer genoeg OF totaal afgeslacht (door K0l!0 (welke een van de beste warsowers is)) of ik hak de vijand in de pan... ik zit momenteel dus tussen normaal/uber in =8/
maarjah, dat is bij iCTF ook zo, het lijkt wel of sommige mensen niet weten dat het CTF is, en geen iTDM/iDM
Greyh0und
Greyh0und
Greyh0und
Anoniem: 212606
Speel dan ook alleen instagib en dan voornamelijk iCTF en moet zeggen dat het toch redelijk verslavend is
Anoniem: 240577
Ik vind 't een erg vermakelijk spelletje, een paar maanden geleden begonnen en ondertussen gaat het trickjumpen wel redelijk, een redelijke snelheid (900) haal ik zo. Verder dan instagib-matches kom ik nooit, want wisselen van mijn wapen is niet mijn ding.
insta gib vind ik niets aan, dan kan je niet rocket jumpen!
Warsow 0.4 is vanavond uitgekomen! Héééél veel dingen nieuw als altijd, en helaas ook een paar vervelende bugs gevonden, maar overall ben ik heel erg tevreden met deze nieuwe major release! Binnenkort gaat 0.41 komen om de laatste bugs te squashen, iig hier een verkort changelog (engels, te lui om het te vertalen):
§ WarsowTV
- broadcast matches in-game to a large amount of viewers
- Full multipov streaming
- Added small minimaps for watchers
§ Engine
- New advanced renderer features (bumpmapping, specularmapping, shadowmapping)
- Optimizations! Increased performance over 0.3
- Outlines now handled by engine, ability to switch on or off
- Profiles: ability to quickly use some predefined graphic settings
§ Maps
- Replaced old wdm2 by TdM's/bLx' Chromo Dynamic
- Replaced old wdm11 by Grumx' Rage
- New TDM maps by Daze: wdm8 - Baxandall and wdm19 - Format
- New TDM map by jal/Daze: wdm9 - Supersym
- New duel map: wdm10 - Deflected
- Retextured most maps to take advantage of new renderer features
§ Models
- New Weapon model: Instagun
- New Player model: Bobot
§ Gametypes
- Tweaked iTDM (domination style gametype)
- New CTF rules
- Added Duel Arena (1v1 ClanArena)
§ Bots
- Advanced movement (bunny hopping, dashing and wall jumping)
- Ability to time items
- More natural behaviour
§ Tweaked movement system
- Added forward bunny hopping
- Increased gravity, compensated by higher jump strength
§ Tweaked weapon settings
- Gunblade: Regenerates ammo, instant fire, added splash damage (trickable!)
- Riotgun: Spiral pattern, increased damage slightly
- Rocket launcher: More splash damage, more self damage, decreased projectile speed (1000 up/s)
- Grenade launcher: Strong grenade explodes on contact, tweaked projectile trajectory
§ Tutorials
- Included basic movement demo-tutorials
- With subtitles, voice-over and recams to explain basic movement and bunny hopping
§ Windows, linux and Mac compatible
- However in beta state, Warsow 0.4 is the first release to run on OSX
- Windows in both .zip and installer
DOWNLOAD
Kijk voor downloads op deze pagina met mirrors of dit topic. Het volledige pakket is nu zo'n 160mb!
Mac support is nog niet helemaal daar, er missen enkele frameworks (libjpeg, Ogg, Vorbis, SDL). [url="http://http://gedankenschlag.de/mirror/MAC%20Frameworks/Frameworks.zip"]Hier[/url] te downloaden, in /Library/Frameworks/ en dan zou het moeten kunnen.
Joepie. §§§
Anoniem: 240577
Tegenwoordig kun je wel instagibgunjumpen, haha. Werkt verbazingwekkend genoeg ook nog wel aardig.Hu9o schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:04:
Ik speel het iedere avond wel even. Lekker CA op zo'n 3vs3 server
insta gib vind ik niets aan, dan kan je niet rocket jumpen!
Sinds kort heb ik ook het racen ontdekt, ook handig om de skills die je daarin opbouwt in normale matches te gebruiken.
Anyway, mensen al rond aan het springen als gekken met de nieuwe bunnyhops?
Anoniem: 212606
Speel tegenwoordig alle gametypes, insta word beetje saai!
Anoniem: 12316
Dit topic is gesloten.