Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Gelukkig heb ik dan nog wel betaaldNightBird schreef op maandag 31 juli 2006 @ 06:54:
Tja, maar de enige die betaald is. Ik snap niet echt waarom mensen wel shirts bestellen, maar dan niet betalen..
Menschen, bezint eer gij begint. Dus bestel alleen als je het kan veroorloven.
Toch maar even een toetsing in Tiel in de webshop verwerken?
[ Voor 17% gewijzigd door MortalPiso op 24-08-2006 11:14 ]
Dit was mij ook opgevallen toen ik mijn bestelling deed. Het is bij mij allemaal uiteindelijk wel gelukt, maar een bevestigingsmailtje van je bestelling met daarin gegevens waar je je geld heen moet sturen oid was inderdaad wel makkelijk geweest.SandStar schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 13:31:
Ik gok dat het niet storm loopt omdat de hele shop niet erg soepel is.
Bij een bestelling is het niet duidelijk wanneer en waar je moet betalen.
Je krijgt geen bevestigingsmails.
Je kan nergens de status van je bestelling zien.
Maar misschien stel ik te veel eisen...
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Laatste zal ik altijd passen.... over het shirt ben ik benieuwd. Mocht het T-shirt te klein zijn, dan bestel ik nog wel de witte longsleeve erbij in XXL...
/me Black Piet gaat anders even een tedybeer zoeken of iets dergelijks
Mooooooeeeee......
D'r is een flinke update uit van de software die we hebben gebruikt om het winkeltje in elkaar te flansen.Bubbles schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:51:
[...]
Dit was mij ook opgevallen toen ik mijn bestelling deed. Het is bij mij allemaal uiteindelijk wel gelukt, maar een bevestigingsmailtje van je bestelling met daarin gegevens waar je je geld heen moet sturen oid was inderdaad wel makkelijk geweest.
Ik zal de komende week eens kijken of upgraden zin heeft.
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Mooooooeeeee......
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Mooooooeeeee......
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
ik wacht al weken op mn casebadges....
Misschien moet je dat gewoon bij de persoon in kwestie melden, in plaats van op een publiek forum. Is niet alleen netter, maar heeft ook vaak meer effect (de kans dat iemand zn mail leest is groter dan de kans dat iemand dit topic ziet).SandStar schreef op zondag 10 september 2006 @ 23:33:
kunnen we dan ook massaal dingen gaan versturen?
ik wacht al weken op mn casebadges....
Dat is idd mn eerste stap geweest. Maar aangezien die van 28-8 dateerd begon ik alvast aan stap 2.NightBird schreef op maandag 11 september 2006 @ 18:10:
[...]
Misschien moet je dat gewoon bij de persoon in kwestie melden, in plaats van op een publiek forum. Is niet alleen netter, maar heeft ook vaak meer effect (de kans dat iemand zn mail leest is groter dan de kans dat iemand dit topic ziet).
Mooooooeeeee......
Jous bestelling is (als ik quatar, de verzendmaster mag geloven) gisterenmiddag verzonden. Die van SandStar al enkele weken geleden. Maarja .. daar weet ik het fijne niet van, daarom dat ik al zei: dat moet je niet via een forum regelen maar gewoon rechtstreeks met de persoon in kwestie.Black Piet schreef op maandag 11 september 2006 @ 18:43:
Gezien mijn recente bestelling was ik gewoon benieuwd wanneer een en ander werd verzonden. Op de site staats niets vermeld, dus ik wacht het maar af. Als ik zo de reactie van Sandstar lees, ga ik mijn bestelling niet op korte termijn zien....
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Even voor de mensen die twijfelen over de maatstelling van de T-shirts en denke dat een XL te groot is....
Ik ben 1,76, heb pakmaat 48-50 [afhankelijk van m'n Italiaanse of Duitse maatpakken] en ben niet super breed [of voorzien van bierbuik...
Dus iedereen die langer, breder of dikker is, doet er denk ik verstandig aan om een XXL shirt te bestellen
Just my 2 cents...
Mooooooeeeee......
HahahahahahaParaNoiMia schreef op woensdag 13 september 2006 @ 19:46:
En ik heb hem ook binnen. en met mn 2.03 meter past de XXL versie prima
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Vooral een betalingskenmerk zou leuk zijn.Kuuke schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:01:
[...]
D'r is een flinke update uit van de software die we hebben gebruikt om het winkeltje in elkaar te flansen.
Ik zal de komende week eens kijken of upgraden zin heeft.
Ik heb net een shirt besteld en wil het geld overmaken maar het niet iets van een bestelnummer. Lijkt me ook voor de ontvanger makkelijker om het geld te plaatsen als er een kenmerk bij stond.
Verder stonden er een tijd geleden een aantal foto's van shirst ed. Die zijn nu allemaal dood. Iemand nog een linkje
[ Voor 10% gewijzigd door fsfikke op 15-09-2006 23:41 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Natuurlijk kan dat. Echter hebben we op dit moment nog meer dan genoeg shirts liggen.CaptBiele schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:13:
er kunnen wel veel meer shirts bij. Kan er een een suggestie mogelijkheid komen waarop je kan stemmen oid
Hm? http://www.dutchpowercows...cts/t-shirtwit%5B2%5D.jpg doet het gewoon, net als de andere foto's in de shop.fsfikke schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:38:
[...]
Verder stonden er een tijd geleden een aantal foto's van shirst ed. Die zijn nu allemaal dood. Iemand nog een linkje
Ik heb m'n shirt binnen, dank daarvoor!
Alleen verdrink ik er nogal in

Helpt een hete wasbeurt hiertegen? En komen er (binnenkort) ook shirts in kleinere maten?
Da's een kwestie van stevig dooreten en je groeit er door de jaren heen vanzelf in
Wat wel helpt is een kleinere bestellen en die te grote aan een ander weg te gevenfsfikke schreef op zondag 24 september 2006 @ 18:38:
Ja die werkt wel, maar ik kan me foto's herinneren van wat ik nu weet dat de achterkant is.
Ik heb m'n shirt binnen, dank daarvoor!
Alleen verdrink ik er nogal in![]()
Helpt een hete wasbeurt hiertegen? En komen er (binnenkort) ook shirts in kleinere maten?
Als jij me een linkje kan geven naar de DPC winkel waar de shirts maten hebben van medium, large e.d. GraagNightBird schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 00:12:
[...]
Wat wel helpt is een kleinere bestellen en die te grote aan een ander weg te geven
PS: ik heb net vorige week een T-shirt besteld & binnen gekregen en 't is echt goede kwaliteit !
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
foto
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Wat staat er eigenlijk op de achterkant van die shirts?
[ Voor 19% gewijzigd door Poekie McPurrr op 25-10-2006 08:07 ]
Le Meow
Verwijderd
loop je nu weer te mokken om die mokkenPoekie McPurrr schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 08:07:
Komen er ook DPC-koffiemokken? (echte mokken dan he, waar ook echt wat koffie in past zonder dat je 3 keer moet lopen)
Op de achterkant staat een grote koePoekie McPurrr schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 08:07:
Komen er ook DPC-koffiemokken? (echte mokken dan he, waar ook echt wat koffie in past zonder dat je 3 keer moet lopen)
Ik zou graag wat willen bestellen via de webshop maar zodra ik bij bijvoorbeeld de casebadges op toevoegen druk (om in het winklemandje te krijgen) krijg ik bij zowel FF / IE de volgende melding :
kan iemand die fiXoren aub, alvast bedankt.Warning: fopen(db/orders.php): failed to open stream: Permission denied in /var/www/vhosts/dutchpowercows.org/shop/libraries/FlatFiles.php on line 53
Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /var/www/vhosts/dutchpowercows.org/shop/libraries/FlatFiles.php on line 154
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
bestelling geplaatst op : 22-12-2006
ID : 382
groeten Cpt00Kirk
T-shirt wit XXL Longsleeve
Prijs: 14,60 euro (16,00 euro + 1,60 euro verpakkings- en verzendkosten)
En bij koop nu staat bedrag 17,80 euro
Wat is het nu 14,60 17,60 of 17,80?
T-shirt wit XL, T-shirt zwart XL en bij T-shirt zwart XXXL
Prijs: 14,60 euro (13,00 euro + 1,60 euro verpakkings- en verzendkosten)
En bij koop nu staat bedrag 14,80 euro
Wat is het nu 14,60 of 14,80?
Casebadge NL
Prijs: 4.60 euro (4,00 euro + 0,50 euro verpakkings- en verzendkosten)
En bij koop nu staat bedrag 4,50 euro
Wat is het nu 4,50 of 4,60?
Zodra deze schoonheidsfoutjes zijn opgelost zal ik nogmaals overwegen om een bestelling te plaatsen en tot die tijd

Het laatste bedrag klopt. 17,80 dus. En nu bestellen (en betalen) met je donder.ShinDog schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 02:54:
Ik wil wel een bestelling plaatsen maar vind nog redelijk wat foutjes in de winkel die mij en waarschijnlijk ook anderen er van weerhouden om dat ook daadwerkelijk te doen.
T-shirt wit XXL Longsleeve
Prijs: 14,60 euro (16,00 euro + 1,60 euro verpakkings- en verzendkosten)
En bij koop nu staat bedrag 17,80 euro
Wat is het nu 14,60 17,60 of 17,80?
done...NightBird schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 07:17:
En nu bestellen (en betalen) met je donder.
\o/
http://www.dutchpowercows...s/t-shirtzwart%5B2%5D.jpg
Wit is niet mijn ding, maar op de pic hierboven lijkt het net of ze geen ogen hebben / overbelicht.
Komt door de flits neem ik aan?
[ Voor 6% gewijzigd door TommyGun op 27-03-2007 00:58 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
[ Voor 98% gewijzigd door TommyGun op 28-03-2007 19:03 ]
Yop, kreeg daar bericht van. Maarja dan maar geld terug laten storten, ik haat witReinstein schreef op zondag 08 april 2007 @ 21:38:
zijn de zwarte XL shirts op? die missen bij NL namelijk
Verwijderd
Meuh!
[ Voor 3% gewijzigd door NightBird op 26-06-2007 12:55 ]
Maak daar maar shop van!NightBird schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:01:
... We hebben een tabje aangemaakt voor de wiki en de [url="/shop/"]shop[/url], ...
Cool, www.dutchpowercows.org word hier geblokt, shop.dpc en wiki.dpc niet!
[ Voor 11% gewijzigd door Savantas op 26-06-2007 09:29 ]
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Toe maar....SKiLLa schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:05:
Ik heb trouwens zo'n zwart DPC t-shirt en ze zijn echt heel mooi. Goeie kwaliteit stof, de opdruk is van goede kwaliteit, pasvorm is goed en een mooie hals. Vaak zijn dergelijke t-shirts snel verwassen, maar de mijne is na 6 maanden nog als nieuwEn ja, DPC mokken zie ik ook wel zitten !
XXXL.
Vallen ze klein uit of zo of is dit een maatje "jurk"?
Ik heb normaal gesproken een XL (1.85m, 78kg)...
"What do you get if you multiply six by nine..."
Ah, jammer.NightBird schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:31:
Nee, maatje XXXL is wel voor als je 110 kg+ bent zeg maar
Vind die zwarte wel mooi.
Een witte is bij mij zo vies ook.
"What do you get if you multiply six by nine..."
Ik kreeg dus een Delivery Status Notification (Failure) mailtje terug.
Mijn vraag dus, is de email stuk?
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
Je kan ook even een mailtje sturen naar nightbird @ d.o. Die kan het voor je nagaan
[ Voor 64% gewijzigd door Shinigami op 22-05-2008 16:13 ]
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Werkt de shop nog?
ik heb wat georderd
What`s up with that

DoubleSpace anomaly! (A)bort, (R)etry, (C)all Stac's legal department
Verwijderd
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/dutchpowercows.org/shop/actions_client/orders.php:3) in /var/www/vhosts/dutchpowercows.org/shop/actions_client/orders.php on line 3
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/vhosts/dutchpowercows.org/shop/actions_client/orders.php:3) in /var/www/vhosts/dutchpowercows.org/shop/actions_client/orders.php on line 3
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/dutchpowercows.org/shop/actions_client/orders.php:3) in /var/www/vhosts/dutchpowercows.org/shop/actions_client/orders.php on line 27
Warning: Unknown: open(/var/lib/php5/sess_2729e3606ca5052f7c649ea82f312a40, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in Unknown on line 0
Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/lib/php5) in Unknown on line 0
Mogelijk, als jullie tijd hebben, is een iDeal systeempje handig. Desnoods gebruik je iets als mollie (3de partij), en dan ben je er in 1x vanaf. Krijg je automatisch vanuit php een feedback dat er betaald is (of niet), en kan je ook gelijk verwerken. Werkt super gemakkelijk, en bespaart je het werk van het controleren van bij- en afschrijvingen. Want jullie vertrouwen de kopers ook niet natuurlijkNightBird schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:28:
Je vertrouwt ons niet? Bestel dan niet. Makkelijk zat.
Heb zelf al mollie weleens gebruikt: kost een euro/overschrijving, maar uiteraard moet je die gewoon doorrekenen aan de klant.
<uiteraard vrijblijvende suggestie, puur ter illustratie voor cc_blikkie>
EDIT: sessies (bij bestellen) kunnen inderdaad niet aangemaakt worden. Je vertrouwt ons dus ook al niet bij de webserver
[ Voor 7% gewijzigd door vmsw op 15-09-2008 15:36 ]
Denk niet dat er een ideal systeem gaat komen. Als er één bestelling per maand word gedaan is het veel.
Had er werkelijk geen idee van, dus inderdaad, kan je keuze begrijpen in dat geval.iisschots schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:02:
Waarschijnlijk zijn met in gebruik nemen van de nieuwe server een paar instellingen verkeerd komen te staan. Er zal binnen kort wel naar gekeken worden verwacht ik.
Denk niet dat er een ideal systeem gaat komen. Als er één bestelling per maand word gedaan is het veel.
Echter zou ik pas zo'n shirt overwegen als hij wel in de 'normale' maten bestaat (en wit staat me totaal niet), echter alle begrip dat jullie die niet hebben... Geen probleem dus.
Net zoals Tweakers: het 'T-shirt' is meer een polo, en niet eens een lekker/goed zittend model, volgens mij. Wil er best een, maar dan wel een fijne.
Verwijderd
Het werkt weer!eris schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:25:
Warning: session_start() [function.session-start]: open(/var/lib/php5/sess_2729e3606ca5052f7c649ea82f312a40, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in /var/www/vhosts/dutchpowercows.org/shop/actions_client/orders.php on line 3
Verzendenknop geeft nog steeds timeouts. Zowel in FX3 als IE6.
"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::
Verwijderd
Hier dus ook interesse voor een gefixte siteVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 19:50:
Ik zou graag een casebadge willen bestellen. Nog geen antwoord op een mailtje, maar dat was ook pas van gisteren. =]
Jullie kunnen dus je betalingen doen, dan komen de spullen asap naar jullie toe!
Verwijderd
Done. Heb m'n username toegevoegd. Als je nog meer nodig hebt, dan hoor ik het wel. Weet nml nietmeer precies wat er ingevuld was in het bestellingsproces.NightBird schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 23:08:
Jullie kunnen dus je betalingen doen, dan komen de spullen asap naar jullie toe!
* woolysheep kan dan alles verkoeien
"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::
Ik hoop alleen dat het de juiste bedrag is ...
* SleutelMan deed stom
Ik heb dus een bestelling geplaatst. Wat is het rekeningnummer?
Nevermind, al gezien
[ Voor 11% gewijzigd door SleutelMan op 28-10-2008 21:54 ]
Verwijderd

On topic: ja, de mail doet het.
We leven in 2008 toch?NightBird schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:32:
Goh, je hebt al ruim 22 uur geleden gemaild en nog geen antwoord? Niet iedereen leest (en beantwoordt) iedere dag zijn mail...
On topic: ja, de mail doet het.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
stond onder naam van Van den Boog