Haier van Mediamarkt

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 9.239 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieJas
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

Dan moet er effectief iets gescheeld hebben. 1080p draait hier vlot op een Mobile Athlon64 @ 1.8 GHz.

Yes, but no.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalyric
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 11:10

thalyric

God

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 00:32:
MM Amsterdam
Haier W 62 D
14,1 TFT
Intel Celeron M 420
512 MB DDR2
60GB HD
ingebouwde webcam
Intel 945 video met 128MB shared
DVD writer
56k modem, wifi, tvout, geheugencardlezer, 4xUSB, FiWi,Vista

voor maar 499 euro. Dat is toch niet slecht. Speelt ie met deze specs ook HD films 720p x264 af of is die processor te langzaam daarvoor?
uh? Vista? Ik zag um vandaag in Utrecht met XP .... WTF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:26
In Utrecht staat er echt een hele grote stapel met dozen van ja :D (Zo kwam ik ook op dit topic, 500 euro voor een laptopje is natuurlijk niet duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met de accu van Haier notbooks? Hoe lang gaat hij mee en waar is een nieuwe verkrijgbaar? De manual op internet geeft aan 300 ladingen. Media markt en mr. battery verkoopt geen accu's van Haier.! ! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:16

Metro2002

Memento mori

voor mensen die in het bezit zijn van zo'n haier laptopje, hoe draaien games op zo'n ding? Ik speel eigenlijk alleen maar UT (de eerste versie van 8 jaar geleden) GTA vice city en GTA san andreas.

Hoe de rest er op draait interesseert me niet maar deze 3 games moeten erop kunnen draaien.
Weet iemand óf het een beetje draait op bv een ati 200m of intel GMA videokaartje met shared videogeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik toevalig een verglijkbare laptop

Celeron M 370 ( 1,5 ghz 400mhz fsb )
512 mb DDR 2 533
60 Gb Sata 150
15,4 breedbeeld crystal
Ati radeon Xpress 200m (128mb)
dvd brander enzo
Wirrielss

Merk toshiba Satellite A100-534

Games loopt prima op die Ati radeon Xpress wel op 128 mb instellen 64 is net te laag.
Die intel video kaartjes zijn waardeloos en SiS is helemaal waardeloos.
een goeie shared is een Ati xpress 200m

Alle games van voor 2005 lopen er wel goed op Doom 3 loopt ook nog redelijk niet al te hoge settings.

Wat ik wel las ergens is dat deze video kaart ook 256 mb kan herkennen alleen de vraag is hoe ?

Ben wel voorplan om nog 1024 erbij te prikken zodat ik 1,5 gig mem heb.

Zou leuk zijn als ik deze kaart dan op 256 mb kan instellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:32
hoezo waardeloos,
je kan wow op spelen hoor met die specs, niet veel te veel dingen aanzetten en op low..res..fine with me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appels
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-09 15:58
Koop toch gewoon een macbook met 13,3 inch scherm. Je hebt dan een supercompacte laptop met Core (2) duo processor en 1 gb geheugen. Je vind ze op marktplaats al voor 700 euro en dan heb je vaak zelfs nog garantie. Er zit in zo'n ding een dvdbrander, bluetooth, wireless internet, draadinternet, goeie harddisks en apple gebruikt gewoon super hardware die prima werkt en zelfs vista draait er geheel vloeiend op. Het is een OSX laptop maar er kan ook windows op. waarom zou je tobben voor de 200 euro verschil? Goedkoop is duurkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die MacBooks hebben allemaal hitteproblemen, loeiende koeien en scheurende behuizingen. Gigantische prijsdump voor rotte hardware dus. Daarnaast is die 200 euro natuurlijk overkill als je de specs van de macbook niet gebruikt. Tenslotte willen mensen vaak geen OSX en windows installeren via Bootcamp kan de gemiddelde mediamarktkoper niet. Daar gaan je voordelen ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 11:46:
Die MacBooks hebben allemaal hitteproblemen, loeiende koeien en scheurende behuizingen. Gigantische prijsdump voor rotte hardware dus. Daarnaast is die 200 euro natuurlijk overkill als je de specs van de macbook niet gebruikt. Tenslotte willen mensen vaak geen OSX en windows installeren via Bootcamp kan de gemiddelde mediamarktkoper niet. Daar gaan je voordelen ;)
Dit durf je niet in het Apple MacBook topic te posten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel tussen een Thinkpad en een MacBook, maar je kan niet ontkennen dat veel Bookjes de laatste tijd ellende hebben gekend en dat veroorzaakt volgens mij de dump van goedkope macbookjes op de laptopmarkt.
Pagina: 1 2 Laatste