[Mycom usb Bluetooth dongle] drivers kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• HooGLaNDeR
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 15:35

HooGLaNDeR

- = I am immortal =-

Topicstarter
Goedemiddag allen,

ik had al even rondgekeken, maar kon geen antwoord vinden op mijn vraag. Ik ben helaas de driver cd van mijn Mycom Bluetooth dongle kwijtgeraakt. Hierdoor kan ik mijn usb dongle niet installeren. Wie weet waar ik deze drivers weer kan vinden of kan mij een duwtje in de goede richting geven.

Ik heb geen achtervolgingswaanzin. Maar dat wil niet zeggen dat niemand mij achtervolgd!!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

MyCom site al bekeken ?? Als het daar niet staat moet je me maar mailen naar <nickname> @gmail.com :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• HooGLaNDeR

HooGLaNDeR

- = I am immortal =-

Topicstarter
Op mycom zijn ze helaas niet te vinden. Mailtje is jouw kant op gestuurd. Alvast bedankt!!! _/-\o_

Ik heb geen achtervolgingswaanzin. Maar dat wil niet zeggen dat niemand mij achtervolgd!!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:11

Duinkonijn

Huh?

Hoi heb je voor mij ook die drivers?

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Als ik [google=mycom bluetooth usb dongle] zie ik bij het 3e resultaat de volgende quote uit dit topic staan.
e Widcomm bleutooth driver 3.0.1.950 cd (bijgeleverd bij mijn Mycom BT dongle).
Lijkt me dat je hier een stuk verder mee kunt komen. ;)

Signature

• HooGLaNDeR

HooGLaNDeR

- = I am immortal =-

Topicstarter
pasta schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 13:46:
Als ik [google=mycom bluetooth usb dongle] zie ik bij het 3e resultaat de volgende quote uit dit topic staan.
[...]
Lijkt me dat je hier een stuk verder mee kunt komen. ;)
Helaas pindakaas, hoewel het duidelijk is uitgelegd, werkt het nog steeds niet bij me. Dus ik hou me nog steeds aanbevolen voor de originele driver cd.
Maar toch bedankt voor het meekijken 8)

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:11

Duinkonijn

Huh?

met mijn dongle pakt hij hem wel _/-\o_

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Pagina: 1