Toon posts:

Kinderspel met stuurtje?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kortgeleden heb ik een tweedehands stuurtje met pedalen gekocht omdat ik dat al een tijd eens wil proberen.

Nu ben ik lekker aan het racen geslagen met F1 Challenge en Colin McRae maar m'n dochter van vier vind zo'n stuur ook erg leuk.

Zijn er ook kinderspelletjes waarbij je zo'n stuurtje kunt gebruiken? Ik heb al zitten googlen en op het forum hier gezocht maar kom zo niks tegen.

Ben dus eigenlijk op zoek naar iets waarmee ze een autootje oid kan besturen zonder al te veel snelheid, achtervolgingen, stress... Misschien een simulatie ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-10 14:32
A2 Racer! Die roelt echt, check bv A2IV, die is zó makkelijk, iedereen kan dat spelen :)

Eventueel ook MidtownMadnessII, ook lekker scheuren zonder zorgen, vindt iedereen geweldig. :Y)

edit: Vier jaar is misschien wel heel klein, maar toch zou MM2 wel leuk moeten zijn.
Zet hem gewoon in de cruise-mode, kies een speelse auto zoals een VW Beatle, en echt snel ga je niet terwijl het toch dolle pret is :D

edit@hieronder: Revolt! Die heb ik ook lang gespeeld idd! Wel iets sneller als de andere spellen dus het zal misschien niet meteen lekker gaan, maar als je het eenmaal kan is het geweldig ;)

[ Voor 58% gewijzigd door DarthPlastic op 25-05-2006 13:54 ]

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trackmania nations (gratis), Revolt, Monstertruckmadness vind ik wel tedoen maar ook NeedForSpeed (underground 2 bv.) vinden ze vaak erg leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trackmania nations gaat misschien wat te snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:03
Mwa, als je er vlot mee bezig gaat, hebben ze dat zo door. Als ik kijk naar de kleine van mijn maat, die versloeg mij al in NFS:HP toen die 4/5 was met 2 vingers in de neus. Maar ja, dat is mijn eigen schuld, ik nam hem altijd op schoot toen hij 3 was en ik ging racen. Dus eerst paar weekjes voordoen en dan kan ze het waarschijnlijk zelf hoor. Haar reactiesnelheid ligt waarschijnlijk een stuk hoger dan die van jou!! Vergis je maar niet, ze zijn best clever tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Need for speed underground 2 werkt ook goed, me pa doet het ook (mja, die word geowned door kinderen :+ ). Alleen moet je wel flink doorsturen ermee. Maarja, tis wel grappig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-10 19:36

nnk

Spreek uit: en en kaa

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 13:47:
Ben dus eigenlijk op zoek naar iets waarmee ze een autootje oid kan besturen zonder al te veel snelheid, achtervolgingen, stress... Misschien een simulatie ofzo?
Lezen jullie de topicstart wel? En dan vooral de bovenstaande zin. Ik denk niet dat TMN of NFS hier nou goed in passen. Van alles wat opgenoemd is, is Midtown Madness nog wel het rustigst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-10 08:44
Nah revolt is wel een kiddiegame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga de genoemde spellen proberen, bedankt voor de tips.

Ik heb helaas op dit moment nog m'n bedenkingen omdat het allemaal spellen zijn die waarschijnlijk toch iets met snelheid te maken hebben dus ik blijf open staan voor suggesties.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt als de eerste vrouw die echt kan autorijden als ze veel blijft spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Mercedes Benz World Racing.
daar kun je zonder ander verkeer/tegenstanders rustig door de stad racen. het grote nadeel is dat je alleen in een mercedes kunt rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H@rry
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 09:00
Lego Racers!!

Das echt lachen, en je kan je eigen auto bouwen

GoT a clue? Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

007BigHarry schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:50:
Lego Racers!!

Das echt lachen, en je kan je eigen auto bouwen
Met hem, en het is gemaakt voor kinderen _/-\o_

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

revolt ziet er wel leuk uit voor kinderen maar het gaat redelijk hard dus ik vraag me af of het echt te doen is voor kinderen.

Lego racers is al beter zeker als je dan gewoon de time trail doet word ze ook niet 20x voorbij gereden.

Ik neem dus ook aan echt nog een kind want als ze een jaar of 10 zijn spelen ze volgens mij alles al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nnk schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:29:
[...]

Lezen jullie de topicstart wel? En dan vooral de bovenstaande zin. Ik denk niet dat TMN of NFS hier nou goed in passen. Van alles wat opgenoemd is, is Midtown Madness nog wel het rustigst.
Mja, dat lees ik, mijn nichtje van 5 speelde ook nfs en die had ommin veel lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

LEGO Racers is anders wel super moeilijk net als Re-Volt :/

Bij Re-Volt heb ik daarom ook lekker de handling van alle autootjes die ik wel leuk eruit vond zien aangepast door van allen de beste dingen te nemen en dan toe te passen => 3 Uur later was ik klaar en het spel werd een heel stuk leuker :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthPlastic schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 13:52:
A2 Racer! Die roelt echt, check bv A2IV, die is zó makkelijk, iedereen kan dat spelen :)

Eventueel ook MidtownMadnessII, ook lekker scheuren zonder zorgen, vindt iedereen geweldig. :Y)

edit: Vier jaar is misschien wel heel klein, maar toch zou MM2 wel leuk moeten zijn.
Zet hem gewoon in de cruise-mode, kies een speelse auto zoals een VW Beatle, en echt snel ga je niet terwijl het toch dolle pret is :D

edit@hieronder: Revolt! Die heb ik ook lang gespeeld idd! Wel iets sneller als de andere spellen dus het zal misschien niet meteen lekker gaan, maar als je het eenmaal kan is het geweldig ;)
Davilex W00H 8)

ff zonder dollen er zan toch zat race spellen wat een kind leuk vind,misschien iets van mario kart racing of meer van die cartoon achtige race-games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

nero355 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:59:
LEGO Racers is anders wel super moeilijk net als Re-Volt :/
Als je echt gaat racen wel, ander kan je gewoon lekker het eiland doorcrossen zonder enige druk.
Misschien is het handig dat iemand anders racet om de andere werelden te unlocken.

Eens in de zoveel tijd speel ik Lego Racers 2 weer uit, blijft een leuk spel :)

[ Voor 3% gewijzigd door Whut?! op 26-05-2006 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het maakt volgens mij niet zoveel uit welk spel je kinderen laat spelen. M'n neefjes van 3 en 5 vermaken zich kostelijk met Project Gotham 3. Alleen de auto's en de geluiden al. Het mooiste vinden ze als er ook nog dingen kapot kunnen gaan. Spellen als Burnout vinden zo ook erg leuk. Maar mischien geld dit wat meer voor jongens dan voor meisjes. Mijn neefjes vinden auto's sowieso al "vet cool"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-10 12:33
trigger808 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:47:
Mercedes Benz World Racing.
daar kun je zonder ander verkeer/tegenstanders rustig door de stad racen. het grote nadeel is dat je alleen in een mercedes kunt rijden.
*World Racing fan van eerste uur meld zich*

Inderdaad goede game, kan remhulp, abs en traction control erbij aanzetten. Tegenstanders kunnen van simpel tot moeilijk ingesteld worden en het spel ziet er heel mooi uit en voelt erg 'echt' aan.

Daarbij is het niet waar dat er alleen met mercedessen gereden kan worden. Er zijn inmiddels zo'n 300-400 addonauto's uit die je via internet kan downloaden en installeren :)

Edit: need for speed porsche 2000 (NFS5) vond ik ook altijd heerlijk spelen met stuurtje. Kon je heerlijk relaxt doelloos mee rondrijden.

[ Voor 11% gewijzigd door B-Buster op 26-05-2006 16:03 ]

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Pagina: 1