[Solcon] Snelheidsverhogingen Bitstream abonnementen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 18:38
Vandaag las ik het volgende bericht op Serviceweb van Solcon:

Vrijdag 19 Mei 2006 - 11:40

Melding
Status: gepland

Datum: 30 mei - 14 juni

Tussen 30 mei en 14 juni zullen er snelheidsupgrades plaatsvinden van een aantal (maar niet alle) typen abonnementen via Solcon Bitstream.
Alle klanten die in aanmerking komen voor deze upgrade ontvangen hier rond 23 mei een e-mail over met alle details.
Tot onze spijt kunnen wij geen exacte planning afgeven.
De upgrades vinden 's nachts plaats, starten in de nacht van 29 op 30 mei en zijn uiterlijk 14 juni afgerond.

Gemeld door: Solcon Customer Care

Ik heb Solcon gemaild met de vraag wat de verhoging precies inhoudt, maar heb nog geen antwoord op mijn e-mail. Ook bellen was niet mogelijk i.v.m drukte op mijn werk.
Zijn er misschien mensen die er meer vanaf weten en ook Solcon hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 12:26
Ik heb er een bericht van zien langs komen ik kan het alleen niet terug vinden, in iedergeval gaat een speel lijntje van bitstream die we hebben liggen in snelheid omhoog :D en word die nog goedkoper ook, dat is altijd makkelijk :D

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:23
Alle klanten die in aanmerking komen voor deze upgrade ontvangen hier rond 23 mei een e-mail over met alle details.
Je hoort het vanzelf.

Misschien is het alleen voor mensen die op oude snelheden zitten?

Huidige aanbod vind ik al erg netjes (voor kpn lijnen):

ADSL Connect <= 2048/512 € 23.95
ADSL Connect 4096/1024 € 29.95
ADSL Connect 8000/1024 € 39.95
ADSL2+ Connect > 8000<=20000/1024 € 49.95

Kom daar maar eens om bij een planet.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:23
Ik denk er ook sterk over na om over te stappen naar Solcon, op dit moment heb ik ADSL van Wanadoo (ADSL Lite 3000/512) connected by KPN. En omdat wij een een gehucht wonen waar alleen KPN de centrale ADSL klaar heeft gemaakt is Solcon de enige oplossing op sneller en goedkoper internet. Alleen dacht ik altijd dat Bitstream voor zakelijke klanten en was en erg duur was? En als ik nou overstap van ADSL Lite naar Solcon heb ik dan enkele weken geen internet? over gebeurt dat zonder onderbreking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
Kalkoen schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:53:
Ik denk er ook sterk over na om over te stappen naar Solcon, op dit moment heb ik ADSL van Wanadoo (ADSL Lite 3000/512) connected by KPN. En omdat wij een een gehucht wonen waar alleen KPN de centrale ADSL klaar heeft gemaakt is Solcon de enige oplossing op sneller en goedkoper internet. Alleen dacht ik altijd dat Bitstream voor zakelijke klanten en was en erg duur was? En als ik nou overstap van ADSL Lite naar Solcon heb ik dan enkele weken geen internet? over gebeurt dat zonder onderbreking?
- Nee niet alleen zakelijk
- Hoogstens 1 dag downtime gok ik, maar ook kans van helemaal geen downtime.

Toen ik Telco - Telco deed had ik kwartier geen internet ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

mhr-zip schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:29:Kom daar maar eens om bij een planet.
Tja Planet/willekeurige KPN lijn ligt er tenminste nooit uit en wordt fatsoenlijk doorgemeten zodat je niet maar 500 KB/s van je 20 Mbps haalt ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
nero355 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:45:
[...]

Tja Planet/willekeurige KPN lijn ligt er tenminste nooit uit en wordt fatsoenlijk doorgemeten zodat je niet maar 500 KB/s van je 20 Mbps haalt ;)
Dit is ook gewoon KPN netwerk.

Alleen zijn de prijzen/snelheden niet vast zoals bij 'connected by kpn'

Vraag ik mij wel af, wat je met 'fatsoenlijk doorgemeten' bedoelt, maar dat terzijde.

Pagina: 1