Vandaag las ik het volgende bericht op Serviceweb van Solcon:
Vrijdag 19 Mei 2006 - 11:40
Melding
Status: gepland
Datum: 30 mei - 14 juni
Tussen 30 mei en 14 juni zullen er snelheidsupgrades plaatsvinden van een aantal (maar niet alle) typen abonnementen via Solcon Bitstream.
Alle klanten die in aanmerking komen voor deze upgrade ontvangen hier rond 23 mei een e-mail over met alle details.
Tot onze spijt kunnen wij geen exacte planning afgeven.
De upgrades vinden 's nachts plaats, starten in de nacht van 29 op 30 mei en zijn uiterlijk 14 juni afgerond.
Gemeld door: Solcon Customer Care
Ik heb Solcon gemaild met de vraag wat de verhoging precies inhoudt, maar heb nog geen antwoord op mijn e-mail. Ook bellen was niet mogelijk i.v.m drukte op mijn werk.
Zijn er misschien mensen die er meer vanaf weten en ook Solcon hebben?
Vrijdag 19 Mei 2006 - 11:40
Melding
Status: gepland
Datum: 30 mei - 14 juni
Tussen 30 mei en 14 juni zullen er snelheidsupgrades plaatsvinden van een aantal (maar niet alle) typen abonnementen via Solcon Bitstream.
Alle klanten die in aanmerking komen voor deze upgrade ontvangen hier rond 23 mei een e-mail over met alle details.
Tot onze spijt kunnen wij geen exacte planning afgeven.
De upgrades vinden 's nachts plaats, starten in de nacht van 29 op 30 mei en zijn uiterlijk 14 juni afgerond.
Gemeld door: Solcon Customer Care
Ik heb Solcon gemaild met de vraag wat de verhoging precies inhoudt, maar heb nog geen antwoord op mijn e-mail. Ook bellen was niet mogelijk i.v.m drukte op mijn werk.
Zijn er misschien mensen die er meer vanaf weten en ook Solcon hebben?