[PC] San Andreas - Multiplayer

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.494 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 22:37:
ik herken het ja.
ok ik schiet ook wel eens terug maar op spawn staan en daar een hele dag met een flame thrower staan zoals sommige doen is echt niet leuk.
kan dood maken niet verboden worden? god mode zeg maar.
bedoel wat is het nut ervan en wordt je er nou echt blijer van?
het racen / achtervolgen en samen leuke dingen doen of dingen ontdekken dat trekt mij aan bij dit spel.
nu zul je zeggen het hoort bij het spel maar vinden jullie het nou echt leuk/ waarde vermeerderend om mensen te killen die net met iets bezig zijn of gewoon puur irriteren.
bovendien is x aantal al niet kill baar door die bug.
Als je niet meer dood kan gaan kan je net zo goed the sims online gaan spelen of Need for Speed most wanted 2....

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinpower schreef op maandag 12 juni 2006 @ 20:18:
hallo tweakertjes,

Ik speel geregeld op de server van Peter en vind het allemaal wel gezellig en leuk enzo daarop^^. Maar waar ik me vooral aan erger zijn aan die irritante mensen en laffe mensen. Bijvoorbeeld je schiet bijna iemand dood en diegene rent meteen zo snel mogelijk naar het schip toe waar niet geschoten mag worden. Dit is gewoon laf en zielig en zo heb ik wel meer voorbeelden.
Hoewel je ene kant gelijk hebt, vraag ik me af waarom iemand zou moeten blijven staan om neer geknalt te worden, als je niet het wapenkracht hebt oid waarom zou je niet naar het schip mogen rennen? Dat heeft niks met laf te maken imo maar meer met overleven om bijvoorbeeld je geld te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

...... Bijvoorbeeld je schiet bijna iemand dood en diegene rent meteen zo snel mogelijk naar het schip toe waar niet geschoten mag worden.......
Niet helemaal mee eens. De server wordt redelijk vaak gereset. Op dat moment begin je met 2500 en verder bijna niks. Zoals ik al eerder heb gezegd wil ik maar een ding als ik begin en dat is wat wapens om mezelf te kunnen verdedigen tegen irritante users. (Zo stond er ook toen ik de motortruc van Hawker na wilden doen iemand irritant in het midden van de weg op de motor(s) te schieten.) Mijn favoriete respawnende wapen kost 7000. Het is vaak, heel vaak zo dat ik de server join met niks... nou ja een gaar pistool waar je echt niks mee kan en met 2500. Dan ga ik naar de boot om rustig te wachten tot ik wat geld heb. Ik heb het nou al een paar keer meegemaakt dat ik onderweg naar de boot wordt neergeknald en dan laf wordt genoemd omdat ik vlucht naar de boot. Maar ik vlucht helemaal niet speciaal naar de boot, ik was allang van plan daar naar toe te gaan! Moet ik mezelf tegen 2 uzi's verdedigen met een pistool en zonder "schild"? Ik begin net 2 seconden met spelen! Overigens is die "bouma" die jij noemt inderdaad vaak heel irritant. Lijkt wel of hij goede buien heeft en slechte... hij heeft me op de boot ook al een paar keer doodgeschoten. Ik maak me er niet zo druk om... heb toch nooit veel geld want het gaat me om de fun... maar toch wel irritant.

Edit: Beetje spuit 11 maar ik had de post hierboven echt nog niet gelezen toen ik dit begon te schrijven. ;)
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 15:49:
in een coach kunnen minimaal 4 mensen, kijk maar als de mode op mount madness staat, dan gaan we altijd met zn allen in de bus van de berg.

maar met dat teleport gedoe is zo`n taxi eigenlijk overbodig geworden, maar toch leuk als de mogelijkheid er is.
Allereerst is de vraag niet wat minimaal is, maar maximaal... of bedoelde je juist dat er maximaal 4 in een coach kunnen!? :?

En wat teleport betreft... waarom maakt dat een taxi overbodig!? :? Je kan jezelf toch alleen teleporteren naar een andere user? Als je naar de top van Mt. Chilliad wilt en daar is geen enkele andere user... heb je toch nog steeds wat aan een taxi? Of kan er meer met het teleport commando? :)

[ Voor 24% gewijzigd door Barca op 12-06-2006 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Klippy

Still Game

Hmm kreeg weer een crash in de cruise maarja was wel grappig :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 17:10
Nieuwe versie van de GoT gamemode zet ik in enige minuten online, een klein changelogje (met de namen van de mensen die me erop brachten tussen haakjes):

- /aflossen mag je ook hogere bedragen intikken (Barca)
- Gekicked worden uit de gang na friendly-fire (loW)
- Naar de jail als je iemand op het schip vermoord (Peter)
- $2500 op de gangbank als je iemand vermoord (Peter)
- Onsterfelijkheid-na-tikkertje bug gefixed (Peter)
- fix: Behoudt 1 miljoen na disconnect, lening is weg (sjaakduhuuhl/anderen)
- / me commando gemaakt (Peter)
- Uitgebreid taxi-systeem gemaakt: (mcandor/Nakebod)
--- Ga naar 7 speciale plekken
--- Betaal per kilometer
--- Koop het taxibedrijf op
--- Stel als eigenaar de prijs per km in

Thank you again :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 12:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

.Peter schreef op maandag 12 juni 2006 @ 23:38:
Nieuwe versie van de GoT gamemode zet ik in enige minuten online, een klein changelogje (met de namen van de mensen die me erop brachten tussen haakjes):

--- Betaal per kilometer

Ziet er goed uit! Morgen maar weer ff proberen ofzo.... nou wordt het bedtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het belachelijk duur worden van properties lijkt me ook niet echt handig. Binco stond op 700k en dat is 1 van de goedkoopste properties :X
Zo kan je haast geen geld verdienen, op zo'n bedrag is de rente veel hoger dan de inkomsten en een speler met een hoop geld omknallen is ook lastig (veel geld > betere wapens, geld snel op bank zetten enz).
Of er moeten meer mogelijkheden zijn om geld te verdienen, zou alleen niet direct weten wat.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2006 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
.Peter ik vind dat je echt een super server hebt staan, vriend! Ik speel het nu pas 3 dagen, maar het lekker cruizen en rondhangen op je server is zo ontzettend leuk! Af en toe ff stunten, dan weer ff doodgeschoten worden, dan weer een propertie kopen. Echt cool. Zeker het leen-systeem enzo vind ik briljant.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:40
Barca schreef op maandag 12 juni 2006 @ 23:21:
[...]

Niet helemaal mee eens. De server wordt redelijk vaak gereset. Op dat moment begin je met 2500 en verder bijna niks. Zoals ik al eerder heb gezegd wil ik maar een ding als ik begin en dat is wat wapens om mezelf te kunnen verdedigen tegen irritante users. (Zo stond er ook toen ik de motortruc van Hawker na wilden doen iemand irritant in het midden van de weg op de motor(s) te schieten.) Mijn favoriete respawnende wapen kost 7000. Het is vaak, heel vaak zo dat ik de server join met niks... nou ja een gaar pistool waar je echt niks mee kan en met 2500. Dan ga ik naar de boot om rustig te wachten tot ik wat geld heb. Ik heb het nou al een paar keer meegemaakt dat ik onderweg naar de boot wordt neergeknald en dan laf wordt genoemd omdat ik vlucht naar de boot. Maar ik vlucht helemaal niet speciaal naar de boot, ik was allang van plan daar naar toe te gaan! Moet ik mezelf tegen 2 uzi's verdedigen met een pistool en zonder "schild"? Ik begin net 2 seconden met spelen! Overigens is die "bouma" die jij noemt inderdaad vaak heel irritant. Lijkt wel of hij goede buien heeft en slechte... hij heeft me op de boot ook al een paar keer doodgeschoten. Ik maak me er niet zo druk om... heb toch nooit veel geld want het gaat me om de fun... maar toch wel irritant.
ah ja dat is een ander verhaal, maar neem van mij aan dat er genoeg mensen wel laf zijn om naar het schip toe te gaan omdat daar niet geschoten mag worden. Ga dan naar andere plekken waar health en armor is. En op de andere mensen voor mij met hun posts met: Waarom killen sommige mensen? Nou dat is gta sa lekker iedereen afschieten en online dus ook en er komen altijd wel leuke achtervolgingen dan :D behalve als ze naar het schip toegaan.....

en @ peter cooliejoelie dat taxibedrijf^^ hopelijk komt die taxibedrijf altijd in handen van de 5 personen die vaak als taxi spelen en niet andere het gaan overkopen die dat nooit gedaan hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer even gespeeld op de server, was erg leuk. We hebben nog een cruise gedaan (stuk of 8-10 mensen) naar San Fierro en weer terug. Helaas was niet iedereen even snel dus we moesten redelijk vaak wachten. Uiteindelijk was het wel fun. In een scherpe bocht op de terugreis vielen een aantal spelers van de weg af, het ravijn in :)
Later op de avond kwam Peter nog even langs om een aantal veranderingen van de mod te introduceren. Ik heb eigenlijk alleen de taxi command gebruikt, werkte best goed.
Uiteindelijk was het weer een geslaagd potje SA-MP, vanavond hopelijk weer :)

Ik zag trouwens een paar lui rondrijden in auto's met hele vette spraypaint, vlammen op de zijkant en verloopjes in kleur. Hoe kom je hier aan? Iemand vertelde me dat ik ze kon halen in een "ander level" maar dit zegt me niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Is de taxi gewoon een teleport die je naar bepaalde plekken kan sturen?

Ik vind het een mooie server .Peter, vooral de functies die het heeft. Ik heb trouwens nog een paar ideetjes:

Je auto 'bewaren', zodat als je aan het cruisen bent en je auto gaat stuk dat je voor een bepaald bedrag je vorige auto kan 'spawnen'. Dit kan erg veel gekloot schelen aangezien er haast geen auto's zijn buiten LV.

Godmode: voor een bepaald bedrag godmode 'kopen', als je in godmode bent kan je ook geen schade doen aan andere mensen. Je moet minimaal 30 minuten (vul willekeurig ander getal in) in godmode blijven om misbruik te voorkomen.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 09:59:
Ik zag trouwens een paar lui rondrijden in auto's met hele vette spraypaint, vlammen op de zijkant en verloopjes in kleur. Hoe kom je hier aan? Iemand vertelde me dat ik ze kon halen in een "ander level" maar dit zegt me niet zoveel.
In de buurt van de Ammunation, bij de 4 dragons, heb je een garage waar je je auto kan pimpen.

[ Voor 29% gewijzigd door Brons op 13-06-2006 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de buurt van de Ammunation, bij de 4 dragons, heb je een garage waar je je auto kan pimpen.
Die shop ken ik wel, maar die geeft mij niet de mogelijkheid om vlammen aan de zijkant van mijn auto te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:50

Metro2002

Memento mori

Gisteren redelijk vaak een crash gehad (o.a. tijdens de cruise) dat was wel jammer, verder was het best leuk, op een paar mensen na die constant op het schip aan het schieten waren.

Ook nog steeds raar dat je mensen niet kan doodrijden, al rij je 8x over ze heen dan is er nog maar een kwart health ofzo af. En echt mikken lukt niet zo goed met de lag die ik af en toe heb maarja.

Ik ben verslaafd geloof ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 23:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Metro2002 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 11:15:
Gisteren redelijk vaak een crash gehad (o.a. tijdens de cruise) dat was wel jammer, verder was het best leuk, op een paar mensen na die constant op het schip aan het schieten waren.

Ook nog steeds raar dat je mensen niet kan doodrijden, al rij je 8x over ze heen dan is er nog maar een kwart health ofzo af. En echt mikken lukt niet zo goed met de lag die ik af en toe heb maarja.

Ik ben verslaafd geloof ik :D
Tis vet hè ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 10:05:
[...]

Die shop ken ik wel, maar die geeft mij niet de mogelijkheid om vlammen aan de zijkant van mijn auto te zetten.
Je moet naar de shop in San Fierro, met je auto, of je kan /tune en /back gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, vanavond effe proberen! :D Bedankt technicality.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mJohnny
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09-2023
Ook de mensen met de tag piraat in hun naam zijn irritante en zielige mensenen
vincent, als je op mensen schiet kan je verwachten dat je het terug krijgt.. dus een beetje tegen je verlies kunnen moet er ook bijhoren.
aan de spawnkillers ga een leven zoeken ofzo...
idd, dus verdiende loon dat ik je na een achtervolging uit de boom moet branden :7
Afbeeldingslocatie: http://www.piraatwear.com/rum/GTA/sa-mp_01.png

PIRAAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik had er niet zo'n zin meer in de laatste paar dagen maar zal zo eens gaan kijken of er verbetering is opgetreden!

Vuurvoske out :+

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 12:58
mJohnny schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 11:47:
[...]

vincent, als je op mensen schiet kan je verwachten dat je het terug krijgt.. dus een beetje tegen je verlies kunnen moet er ook bijhoren.

[...]

idd, dus verdiende loon dat ik je na een achtervolging uit de boom moet branden :7
[afbeelding]
Geniale actie!

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie screenshot :) Hoe kom je in een boom terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 10:05:
[...]

Volgende keer als je in het spel bent /tune doen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Vuurvoske op 13-06-2006 15:18 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Vandaag stukje wezen vliegen met MicDis in de boeings:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/ad.schuring/Home/GTA%20SA%20MP/Vliegenklein.jpg
(klikken voor groot plaatje)

Leuke toevoeging trouwens die taxi, scheelt toch een hoop gesjouw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Acheron

updatepack.nl

Misschien toch eens zaak die campers op het schip aan te pakken?

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 23:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Ook wat screens, oudere vooral, maar ook van 2 stuntplekjes :)

Lekker gangbangen
Afbeeldingslocatie: http://img154.imageshack.us/img154/9316/21hi.jpg
Donuts draaien in een kart
Afbeeldingslocatie: http://img154.imageshack.us/img154/6900/44qq.jpg
Knap hè? Van Hawker geleerd :)
Afbeeldingslocatie: http://img154.imageshack.us/img154/6352/39th.jpg
Deze ook, dit is tegenover de Binco/Zip/24/Cluckin' Bells
Afbeeldingslocatie: http://img154.imageshack.us/img154/2718/55zi.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Technicality op 13-06-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

GJAman schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 20:05:
Mmh, is het max users weer 24 op .Peters server?
Ik heb aan het begin van de avond een half uur in de wacht gestaan, max 24/24 users maar helaas... er moeten er meer in de wacht hebben gestaan want het wachten mocht niet baten. Ik kan me immers niet voorstellen dat er niemand crashte en offline ging een half uur lang. Ik ga nu even spelen en mijn verbazing schetst dat het maximum nu weer 32 users is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:39

krvabo

MATERIALISE!

Technicality schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 21:24:
Ook wat screens, oudere vooral, maar ook van 2 stuntplekjes :)

Lekker gangbangen
Ik hoop serieus voor je dat je WEL weet wat het woord betekend en het expres in de verkeerde context gebruikt :X ?

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
Filmpje van een race dan maar op mt. Chilliad. Nemor vs. Vuurvoske:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2102923355139293568

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha was koele race ja! :D

edit: heb je em maby in iets hogere kwaliteit? :P

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2006 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truegrit
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-09 13:06
het is inderdaad irritant als je gewoon wat rond wil rijden dat er dan op je geschoten word. had het net nog, werd nog naar de cel gestuurd ook omdat ik niet gediend was van een driveby gek (waar je machteloos tegen bent)

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goh! peter! ik zei gister al! misschien is handig om meer modjes en alles te hebben ;) en mensen die rechten hebben om mensen te kicken en desnoods te bannen! want vaak als er niemand met rechten is, is het een gekloot!

later op de avond is spelen echt VEEL leuker! dan is iedereen relax aan het cruisen, gebouwen zoeken en alles! maar nu is het gewoon jammer omdat veel mensen die gewoon leuk spelen niet kunnen spelen! :(

na hele dag school heb ik gewoon behoefte aan gta mp! :P

het lijkt geeneens zo'n gek id om aantal mensen meer die vaak tot altijd normaal spelen admin rechten te geven! of iig iemand die er is die dan rechten heeft!

*ps hij geeft bij mij trouwens 20/14 players aan ;) dat snap ik nog niet helemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 22:20:
haha was koele race ja! :D

edit: heb je em maby in iets hogere kwaliteit? :P
Helemaal niet koel, nemor is een cheater die mijn vehicle opblies O-) , daardoor moest ik /taxi 3 naar de top van chilliad doen }:O

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealer999
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02:21

Unrealer999

Unrealeur

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 22:30:
goh! peter! ik zei gister al! misschien is handig om meer modjes en alles te hebben ;) en mensen die rechten hebben om mensen te kicken en desnoods te bannen! want vaak als er niemand met rechten is, is het een gekloot!

het lijkt geeneens zo'n gek id om aantal mensen meer die vaak tot altijd normaal spelen admin rechten te geven! of iig iemand die er is die dan rechten heeft!
Morgen ben ik er de hele dag wel, en ik zal strenger gaan optreden, verder speelde ik er eerder ook vet lang/ vaak, Dat gaat nu weer komen, ik speel er van af het begin al :)

Misschen eens met de Overige modjes 2 nieuwe erbij kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vuurvoske schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 22:36:
[...]

Helemaal niet koel, nemor is een cheater die mijn vehicle opblies O-) , daardoor moest ik /taxi 3 naar de top van chilliad doen }:O
euh cheaten... JUIST xD je moet ook niet doorrijden bij een bocht vuurvoske :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 21:57:
[...]

Ik heb aan het begin van de avond een half uur in de wacht gestaan, max 24/24 users maar helaas... er moeten er meer in de wacht hebben gestaan want het wachten mocht niet baten. Ik kan me immers niet voorstellen dat er niemand crashte en offline ging een half uur lang. Ik ga nu even spelen en mijn verbazing schetst dat het maximum nu weer 32 users is. :)
En nu 14... wat is dat dan? 8)7

EDIT: oeps, sorry zag het al, je kan tog een groep admins aanstellen, ik weet zeker dat je heel wat mensen kent die zich wel kunnen gedragen en een oogje in het zeil kunnen houden. met minder users los je het niet op, want die mensen komen er dan nog steeds. 48uur ban voor kloten leren ze het wel af.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2006 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Zie de post van .Peter circa 12 posts hierboven.
*ps hij geeft bij mij trouwens 20/14 players aan ;) dat snap ik nog niet helemaal :P
Dat komt omdat .Peter de limiet aanpaste maar niet de gebruikers die er al in zaten eruit schopte. ;)
goh! peter! ik zei gister al! misschien is handig om meer modjes en alles te hebben ;) en mensen die rechten hebben om mensen te kicken en desnoods te bannen!
Unrealer999 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 22:36:
Misschien eens met de Overige modjes 2 nieuwe erbij kiezen?
Eens. Daarbij vind ik ook dat jullie moeten kiezen en niet dat gebruikers zoals .Peter in het spel opperde een "sollicitatie" e-mail moeten sturen. Er zijn mij in ieder geval meer dan genoeg users positief opgevallen... en een goede admin gebruikt zijn power toch alleen als het echt nodig is. Zet je gewoon op de wiki neer dat klachten over admins naar een bepaald e-mail adres kunnen worden gestuurd, is dat ook ondervangen. ;)

[ Voor 94% gewijzigd door Barca op 13-06-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens een bug vermelding. Ik was vanavond bezig de 4dragons casino te beschermen toen ik opeens een melding kreeg dat ik op het schip niet mocht schieten en dat ik dus de gevangenis in moest. Erg leuk en aardig maar ik stond dus mijlen ver van het schip vandaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Modbreak:Dat .Peter een server beschikbaar stelt is leuk en aardig, maar dat eeuwige geklaag daarover begint mij de keel uit te hangen en is net zoals in bijv. het BF2 topic niet gewenst. Dus bij deze: heb je problemen op of met een server? --> neem contact op met diegene die hem beheert, maar ga hier niet het topic mee vervuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Leuk dat filmpje van Vuurvoske en Nemor. Aan de rechterkant van het scherm zag ik nog veel meer filmpjes staan van anderen en daar staan ook hele leuke tussen. Dermate leuke dat het mij heel leuk lijkt als het op de geweldige server van .Peter :) ;) ook eens moet worden gedaan. Kijk maar eens naar deze bijvoorbeeld. Het komt er op neer dat een iemand... b.v. in een heli... de meest vage capriolen filmt en leuke stunts vliegen door het beeld (van anderen). :+ Aan het einde is het filmpje ook leuk zoals het landen met je parachute in een boot van iemand en na een stunt precies tegen degene die filmt aankomen. Ik weet zeker dat Hawker nog wel meer leuke stunts weet. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Barca op 13-06-2006 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
Ik zie meer filmpjes wel zitten :*)
Ik zal straks een (iets) hogere res versie uploaden van mn filmpje.
edit: http://www.megaupload.com/?d=ERT6XJ6W

In dat filmpje wat Barca aanwees reed iemand over de balijnen (toch? die kabels) van een brug... dat was wel super cool.

[ Voor 45% gewijzigd door TheHolyCow op 13-06-2006 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Nu online

Klippy

Still Game

Jongens, het is maar een spelletje 8)7

Ik wordt af en toe echt moe van die mensen met hun regeltjes. Iedereen die niet dood gaat is een cheater, iedereen die wel dood gaat klaagt dat hij ergens anders mee bezig was en de rest mag niet eens wat zeggen of er ontstaat een enorme scheldpartij.
Snap echt niet dat sommige mensen zich zo druk kunnen maken om een simpel spelletje. Schiet je iemand neer krijg je me toch een commentaar "GVD k*t k*nker mongool, niet schieten!" En schiet je dan volgende keer niet krijg je een kogel door je kop omdat je de vorige keer geschoten had.
Doet me denken aan dat filmpje van die ADHD Duitser achter z'n PC.

Als iedereen nou eens gewoon voor de gezelligheid ging spelen was er geen enkel probleem. Reageren jullie ook in het echt zo als iemand op je teen gaat staan?
Als je in het echt op straat loopt en iemand scheld je uit omdat je tegen 'm aan botste krijg je huiltopics en hier doet iedereen precies hetzelfde. Volgens mij kunnen sommigen beter even in de zon gaan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Even een beetje gecruised (sp), een beetje weinig mensen en ik heb redelijk in het begin mijn auto geflipped.

Afbeeldingslocatie: http://www.nielsbrons.nl/wp-content/uploads/2006/06/sa-mp01.png

Jammer genoeg stond mij res op 800*600 :(, kon zweren dat ik het op 1024*768 had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 22:37:
[...]

euh cheaten... JUIST xD je moet ook niet doorrijden bij een bocht vuurvoske :P
Ja maar da kwam doordat jij je nos aandeed, daardoor ontsond er ingame een windvlaag waardoor ik de bocht niet meer kon halen. Dus allemaal jouw fout B) :D
Klippy schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 23:16:
Jongens, het is maar een spelletje 8)7

Ik wordt af en toe echt moe van die mensen met hun regeltjes. Iedereen die niet dood gaat is een cheater, iedereen die wel dood gaat klaagt dat hij ergens anders mee bezig was en de rest mag niet eens wat zeggen of er ontstaat een enorme scheldpartij.
Snap echt niet dat sommige mensen zich zo druk kunnen maken om een simpel spelletje. Schiet je iemand neer krijg je me toch een commentaar "GVD k*t k*nker mongool, niet schieten!" En schiet je dan volgende keer niet krijg je een kogel door je kop omdat je de vorige keer geschoten had.
Doet me denken aan dat filmpje van die ADHD Duitser achter z'n PC.

Als iedereen nou eens gewoon voor de gezelligheid ging spelen was er geen enkel probleem. Reageren jullie ook in het echt zo als iemand op je teen gaat staan?
Als je in het echt op straat loopt en iemand scheld je uit omdat je tegen 'm aan botste krijg je huiltopics en hier doet iedereen precies hetzelfde. Volgens mij kunnen sommigen beter even in de zon gaan liggen.
Of niet, misschien krijgen ze dan een zonnesteek en flippen ze helemaal. (ik moet trouwens niks zeggen ik flip ook kei vaak) O-)

[ Voor 14% gewijzigd door Vuurvoske op 13-06-2006 23:33 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Nu online

Klippy

Still Game

Achja gelukkig zijn de meesten trouwens wel fatsoenlijk, alleen jammer dat er altijd een paar zijn die het voor de rest verpesten :)
Want het is wel een grappig spelletje meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Ahhhh, genieten van het uitzicht.... 8)

Afbeeldingslocatie: http://img144.imageshack.us/img144/883/screenshot0037ou.th.jpg

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

als ik dit allemaal zo lees is het dan mss niet een id om een godmode in te bouwen ? Dat je deze aan/uit kan zetten met als gevolg dat je wel of geen wapens kan gebruiken. Je kan dus niet onsterfelijk zijn en wel wapens gebruiken om anderen te vermoorden.

Verder zou je ook iets van een free fire zone kunnen opzetten waar men naar hartelust kan deatchmatchen, immers als jij met je gun in de big city gaat huishouden krijg je (als het goed is:p) meteen cops op je dak. Ga je echter in de woestijn of in een klein gehucht met wapens spelen valt dit veeel minder op natuurlijk :)

nog een id: ik begrijp dat er dus mods zijn op de server... nou weet ik niet hoe dat verder in elkaar zit maar waarom deze lui niet een politiepak aantrekken en uber-godmode geven zodat ze mensen die de regels overtreden kunnen afschieten/opsluiten/kicken etc :)

damn, waarom stop ik niet eens met het lezen van dit topic om eens mijn eerste x gta:mp te doen :donk: :-/

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Hellraizer schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 09:40:
als ik dit allemaal zo lees is het dan mss niet een id om een godmode in te bouwen ? Dat je deze aan/uit kan zetten met als gevolg dat je wel of geen wapens kan gebruiken. Je kan dus niet onsterfelijk zijn en wel wapens gebruiken om anderen te vermoorden.
Deze suggestie heb ik ook al een keer gemaakt, maar daar is toen geen reacite op gekomen.

Overigens ben ik helemaal niet tegen een beetje DM. Het maakt het juist allemaal wat leuker, maar neergeschoten worden nadat je je auto heb gepimped voor een cruise is echt minder.

EDIT: is het trouwens mogelijk om binds te maken? Zodat je bijvoorbeeld /bank 1000000 kan binden, om met 1 (2?) druk(ken) op de knop al je geld op de bank te zetten.

[ Voor 12% gewijzigd door Brons op 14-06-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Brons schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:14:
[...]
Deze suggestie heb ik ook al een keer gemaakt, maar daar is toen geen reacite op gekomen.

Overigens ben ik helemaal niet tegen een beetje DM. Het maakt het juist allemaal wat leuker, maar neergeschoten worden nadat je je auto heb gepimped voor een cruise is echt minder.

EDIT: is het trouwens mogelijk om binds te maken? Zodat je bijvoorbeeld /bank 1000000 kan binden, om met 1 (2?) druk(ken) op de knop al je geld op de bank te zetten.
Je gaat dan een god-mode inbouwen omdat mensen die feitelijk door het strijdveld rijden met hun gepimde wagen te beschermen? Je moet het andersom doen vind ik.., doe gewoon /cruise 1-10 (verschillende locaties waar je kunt beginnen) eventueel met bepaald bedrag en je bent klaar. Iedereen die meedoet hoeft dat in te tikken, gaat naar locatie buiten de stad en heeft geen last van mensen die gewoon willen knallen om geld te verdienen. Ik zal het direct toevoegen op de Wiki als suggestie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme

nzyme

terror

uhm, wat is dan een cruise pcies :? toch gewoon beetje "suf" (met alle respect:p) rondjes rijden door san andreas?

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
cooolkast schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 17:37:
Vandaag stukje wezen vliegen met MicDis in de boeings:

[afbeelding]
(klikken voor groot plaatje)

Leuke toevoeging trouwens die taxi, scheelt toch een hoop gesjouw :)
Dat was best cool :D.

Alhoewel ik met die jets toch relaxter vind.

(je bent trouwens hoorde ik niet vermoord uiteindelijk :+?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Hellraizer schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:36:
uhm, wat is dan een cruise pcies :? toch gewoon beetje "suf" (met alle respect:p) rondjes rijden door san andreas?
Ja, eigenlijk zeg je het wel goed. Met een groep achter elkaar aan rijden. Maar het leuke is, is dat er altijd wel mensen crashen, van een brug afvallen etc. Waardoor er uiteindelijk soms nog maar 2/3 auto's rijden met 3 mensen erin :)

[ Voor 3% gewijzigd door Paniohitus op 14-06-2006 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
zijn die cruises eigenlijk altijd met hele snelle auto's? of kun je met een cheetah of zo ook meerijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

pianoman schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:16:
zijn die cruises eigenlijk altijd met hele snelle auto's? of kun je met een cheetah of zo ook meerijden.
Het is wel handig om een auto te nemen die beetje snel kan om de groep bij te houden, zoals idd een cheetah, maar zelf had ik ook eens een langzame familieauto, ging ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Goed initatief van mij he dat cruisen :D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 14:19

Nakebod

Nope.

K*t vuurvoske :P
Amaal uwen schuld. :)

Maar een echt snelle auto heb je niet nodig voor te cruisen, men raakt elkaar vaak ff kwijt, dus weer wachten :)
Heb ook wel eens meegedaan in die uber snelle politie tank :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Vuurvoske schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:37:
Goed initatief van mij he dat cruisen :D
Van jou??? :? ;)

Het probleem met cruisen is altijd de snelheid... er moet een sterke leider zijn die het voortouw neemt bij de start, en daarna eventueel andere sterke leiders die als voorste weg rijden. Dan moet er ook nog niet zo heel hard worden gereden maar in een redelijk tempo worden gecruised. Ik heb al geprobeerd te cruisen met een harvester, een dumper en een bus maar dat gaat vaak te langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Preddie schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:19:
[...]

Je gaat dan een god-mode inbouwen omdat mensen die feitelijk door het strijdveld rijden met hun gepimde wagen te beschermen? Je moet het andersom doen vind ik.., doe gewoon /cruise 1-10 (verschillende locaties waar je kunt beginnen) eventueel met bepaald bedrag en je bent klaar. Iedereen die meedoet hoeft dat in te tikken, gaat naar locatie buiten de stad en heeft geen last van mensen die gewoon willen knallen om geld te verdienen. Ik zal het direct toevoegen op de Wiki als suggestie...
Je ziet bijvoorbeeld vaak dat mensen op het LV vliegveld gaan verzamelen voor een cruise, en dan komen er altijd een paar lamers die het leuk vinden om de gepimpde autos aan gort te schieten. De gevechten zijn meestal op de strip, maar er zijn altijd mensen die het nodig vinden om cruisers te vermoorden/beschadigen (meestal dat laatste).

En geld verdienen door elkaar af te knallen? Ik zal wel iets missen, maar imo schiet dat echt niet op. Geld verdienen met gebouwen gaat veel sneller.
Hellraizer schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:36:
Idd, en sommige vinden het 'met z'n allen' rondjes rijden veel leuker dan elkaar neer schieten. Al vind ik een beetje vechten niet zo erg :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme

nzyme

terror

knallen moet idd gewoon kunnen op zn tijd, das logisch :p

wat ik nog steeds niet snap, waarom gaat alles ALLEEN MAAR over die dikke berg met een ontypbare naam en LV :? waarom is dr niemand in aant stunten bij OG Loc zn toco of bij die gast met zn RC voertuigen ?

of komt dat doordat het spel crashed op die punten?

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Hellraizer schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:27:
knallen moet idd gewoon kunnen op zn tijd, das logisch :p

wat ik nog steeds niet snap, waarom gaat alles ALLEEN MAAR over die dikke berg met een ontypbare naam en LV :? waarom is dr niemand in aant stunten bij OG Loc zn toco of bij die gast met zn RC voertuigen ?

of komt dat doordat het spel crashed op die punten?
Een paar redenen:
  • Op het platteland kan je soms wat 'nood' auto's vinden.
  • In andere steden zijn GEEN andere auto's.
  • Het spel wil wel eens crashen zodra je een andere stad in gaat. Ik heb er opmerkelijk weinig last van in de woestijn van LV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme

nzyme

terror

aha, want als je dus in iedere stad 50 auto's wil hebben (laat ik andere soorten voertuigen even achterwege) dan kom je dus op 150 auto's voor de grote steden en daar bovenop nog eens 10 per dorp mss dus al met al 200 auto's :)

dat trekt de server niet cker ?

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Als er dan al geen auto te vinden is, dan is er natuurlijk altijd nog de handige functie /taxi.

btw. Die cruises zij idd zeer vet! _/-\o_ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Got FiXeR schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:40:
Als er dan al geen auto te vinden is, dan is er natuurlijk altijd nog de handige functie /taxi.

btw. Die cruises zij idd zeer vet! _/-\o_ :Y)
Beetje jammer natuurlijk als je in een cruise zit. En je kan niet met auto en al teleporten, dus dat gaat ook over :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoBolD54
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:31

--- Betaal per kilometer

waar is hij te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
ja dat is idd zo, het zou wel makkelijk zijn als je met auto/motor kunt teleporteren, want dan kun je zo weer aansluiten bij de groep

Ben gisteren ook nog ff wezen poolen met Unrealer, in zijn gezellige bar 8)

Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/7913/gtasa20060613184638814mz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

MicDis schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:58:
[...]

Dat was best cool :D.

Alhoewel ik met die jets toch relaxter vind.

(je bent trouwens hoorde ik niet vermoord uiteindelijk :+?)
Nog steeds 2mil bounty op me kop, moest namelijk ff naar R'dam net. Join de server wel weer voor de cowboys O-)

Idee voor cruisen is de FBI Rancher bij het kasteel. Sterke auto, kan lekker over hobbels heen, en is toch nog behoorlijk rap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Wat zijn nog andere leuke servers? Ik heb geen zin om een uur te wachten om in .Peter's server te komen. Ik heb al wat random servers aangeklikt, maar de meeste zijn of te boring, of de andere lui gaan _nooit_ dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
moet je even in de omschrijvingen kijken op het internet tabblad. Er was een server waar ze TDM speelden in Canton, die was best ok, weinig cheaters. En kijk ook vooral naar de ping per server, sommige zijn gewoon onspeelbaar door de hoge ping.

Maar .peter blijft het leukst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ma wa betekent nu eigenlijk ping?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:46:
ma wa betekent nu eigenlijk ping?? :+
Simpel gezegd: de tijd dat het kost om een datapakketje van je pc naar de server en weer terug te sturen. In milliseconden. Hoe lager hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Haha, wat een lol. Ik kon er eindelijk op komen. Blijkbaar is er weer een reset geweest (tegenwoordig iedere dag eentje?) en dus moest ik weer opnieuw geld verdienen. Ik dus geld lenen om een propertie te kopen. Terwijl ik aan het afbetalen ben crashed het spel en zit de server weer vol. Zodra ik vanavond weer online kom heb ik dus een dikke schuld :D. Ff kijken of ik daar ooit nog onderuit kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat nou precies? Kun je het taxibedrijf nu kopen op dezelfde manier als alle andere properties? Zoja, waar kan ik het pand vinden? Heb al flink lopen zoeken, maar niets gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Modbreak:Sommigen lijken het nog niet helemaal te willen snappen: onenigheid over servers en aanverwanten horen _niet_ in dit topic thuis, maar horen besproken te worden met de admin of moderators van de betreffende server. Klagen over de spelerslimiet op servers, de speelstijl van bepaalde GoTters, of meldingen dat een server vol zit, gecrashed is of wat dan ook, horen hier simpelweg _niet_ thuis. Dergelijke posts vervuilen dit topic ontzettend, en uiteindelijk gaat het alleen maar van kwaad naar erger zoals ook in andere topics al eens is ondervonden.

Dus bij deze:
- post ontopic, geen one-liners en/of slow-chat
- problemen met / op een server? --> neem contact op met de verantwoordelijke

Hou het dus leuk en gezellig in dit topic :) PM's, modbreaks en mailtjes maken het er niet gezelliger op.

En voor diegenen die een aantal van hun posts missen: topic ---> TC ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 14-06-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
Hoe zit het hier met cheaters en cheats?
Zijn ze er en zo nee, wat is dit dan???
Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06243/sterf.JPG.xs.jpg
Stond al een halve minuut te schieten, totdat hij omdraaide en mij dood knalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees anders bovenstaande modbreak nog eens goed :X

[ Voor 70% gewijzigd door Crash op 14-06-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ep0ss schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:48:
Hoe zit het hier met cheaters en cheats?
Zijn ze er en zo nee, wat is dit dan???
[afbeelding]
Stond al een halve minuut te schieten, totdat hij omdraaide en mij dood knalde.
dit is niet peters server toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:50:
[...]

dit is niet peters server toch?
Nee, andere server, peters server zat vol en die andere GoT server vraagt ook een password. Maar dit is dus een cheater of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Ep0ss schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:52:
[...]

Nee, andere server, peters server zat vol en die andere GoT server vraagt ook een password. Maar dit is dus een cheater of wat?
Lijkt er wel op ja. Je hebt het in iedere online game, jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:33

Gaitman

The Real One

Ep0ss schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:52:
[...]

Die andere GoT server is van mijn en het wachtwoord daarvan staat ook in de startpost namelijk "telefoon". Er zitten nu een paar users op.

[ Voor 3% gewijzigd door Gaitman op 14-06-2006 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:53:
[...]

Hoe zit dat nou precies? Kun je het taxibedrijf nu kopen op dezelfde manier als alle andere properties? Zoja, waar kan ik het pand vinden? Heb al flink lopen zoeken, maar niets gevonden :(
Zo te zien heb ik een goede locatie uitgezocht voor Peter's Taxibedrijf :D
Ik denk dat het nog te vroeg is om te verklappen waar hij precies zit, iig public. Kan het wel in game eens laten zien.
Laat ik één kleine hint geven: De stad is groter dan alleen "The Strip" :P
En ja, je kan hem gewoon /buy-en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildpad
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Zo te zien heb ik een goede locatie uitgezocht voor Peter's Taxibedrijf
Ik denk dat het nog te vroeg is om te verklappen waar hij precies zit, iig public. Kan het wel in game eens laten zien.
Laat ik één kleine hint geven: De stad is groter dan alleen "The Strip"
Het taxi-bedrijf was inderdaad zeer lastig te vinden, ben er denk ik wel 5 keer langs gereden toen ik het zocht zonder de gele marker (of de taxi's die er staan) te zien. Inmiddels weten wel redelijk wat mensen waar ie zit volgens mij. Hij werd van mij in ieder geval redelijk vaak teruggekocht :)

Wel een beetje jammer dat je maar 3 properties mag kopen (ik vind de 2 casino's, de frisia en het taxi-bedrijf namelijk allemaal wel erg leuk) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Nakebod schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 21:21:
[...]

Zo te zien heb ik een goede locatie uitgezocht voor Peter's Taxibedrijf :D
Laat ik één kleine hint geven: De stad is groter dan alleen "The Strip" :P
En ja, je kan hem gewoon /buy-en :)
Iedereen zoekt er naar, ik heb zelf nog niet gezocht maar als ik er op kom ga ik het zeker even proberen te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Laatst online: 12-09 16:26
mag ik het weten NakeBod< Wij hebben namelijk toch die taxi-functie deels bedacht, mag ik ook wel weten waar ie zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 12:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Brons schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 21:34:
[...]

Iedereen zoekt er naar, ik heb zelf nog niet gezocht maar als ik er op kom ga ik het zeker even proberen te vinden.
Ik had al gehoord dat het ten oosten van The Strip moest zitten, maar volgens mij heb ik dat deel vrij intensief uitgekamd zonder hem te vinden..... maar goed, het duurde ook aardig lang voor ik wist waar de frisia was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schildpad schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 21:30:
[...]

Het taxi-bedrijf was inderdaad zeer lastig te vinden, ben er denk ik wel 5 keer langs gereden toen ik het zocht zonder de gele marker (of de taxi's die er staan) te zien. Inmiddels weten wel redelijk wat mensen waar ie zit volgens mij. Hij werd van mij in ieder geval redelijk vaak teruggekocht :)

Wel een beetje jammer dat je maar 3 properties mag kopen (ik vind de 2 casino's, de frisia en het taxi-bedrijf namelijk allemaal wel erg leuk) :)
wel meer mensen, maar ik zie het liever terug gaan naar 2 props, maar beter is een stuk of 10/15 shops. hoewel dat met 14 players nergens op slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Peter zit als het goed is al aan het limit van 10 properties die je kan kopen in de huidige versie van SA-MP.
En aan het limit van 100 spwaned vehicles, dus auto erbij? Dan ergens iets anders weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Laatst online: 13-09 10:17
Trouwens perter, er zit nog een foutje in het /sell command. Als je dat doet krijg je alsnog de melding dat het een unkown command is... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is al eerder gevraagd, maar toen kon het nog niet:

Is de Gathering Of Tweakers game-mode ergens te downloaden, want nieuwe scripts zelf maken lijkt me heel moeilijk maar het toevoegen lijkt me minder moeilijk. Dus vroeg ik me af of deze zeer fantastisch game-mode ergens te verkrijgen is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Brons schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:09:
..............En geld verdienen door elkaar af te knallen? Ik zal wel iets missen, maar imo schiet dat echt niet op. Geld verdienen met gebouwen gaat veel sneller..........
Schildpad schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 21:30:
Ik vind dat de limiet van 3 properties te veel is en dat een maximum van 2 meer dan genoeg is. Ik vind ook dat bovenstaande berichten een beetje met elkaar stroken. Je kan pas gebouwen kopen als je veel geld hebt. Hoe kom je snel aan veel geld? Niet door op het schip te gaan staan in ieder geval. Hoe dan wel... yup, door iemand met veel geld af te knallen. Eigenlijk zijn dat de enige mogelijkheden voordat je een dure property bezit.

Door de limiet van 3 zijn er een aantal gebruikers uber-rich terwijl de meeste (3 gebruikers kunnen al 9 properties opeisen en er kunnen toch echt (hopelijk blijft dat zo) 32 users op de server) de kans niet krijgen properties te kopen. Kortom, imo zou het juist beter zijn als die limiet wordt verlaagd.

Overigens zeg ik dit niet eens voor mezelf want ik heb nog nooit een property bezit omdat ik nog nooit genoeg geld heb gehad voor een property, laat staan dat ik daar echt wat om geef want ik doe het puur om veel lol te hebben en veel geld op de bank geeft mij persoonlijk die lol niet ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Barca op 14-06-2006 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildpad
  • Nu online
Het klopt wel dat 3 properties eigenlijk te veel is, maar ik vind het altijd wel erg leuk om de wat meer 'must-have'-properties te hebben. Zeker de frisia is dan wel leuk, extreem duur en je verdient er meestal bijna niks mee. Waarschijnlijk komt een maximum van 2 properties de eerlijkheid sterk ten goede.

Wordt het nog moeilijker om te kiezen welke ik zou willen hebben :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Laatst online: 13-09 10:17
Schildpad schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 22:58:
Het klopt wel dat 3 properties eigenlijk te veel is, maar ik vind het altijd wel erg leuk om de wat meer 'must-have'-properties te hebben. Zeker de frisia is dan wel leuk, extreem duur en je verdient er meestal bijna niks mee. Waarschijnlijk komt een maximum van 2 properties de eerlijkheid sterk ten goede.

Wordt het nog moeilijker om te kiezen welke ik zou willen hebben :|
Same here. Wel jammer dat het allemaal beperkt word door de engine :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 22:40:
Dit is al eerder gevraagd, maar toen kon het nog niet:

Is de Gathering Of Tweakers game-mode ergens te downloaden, want nieuwe scripts zelf maken lijkt me heel moeilijk maar het toevoegen lijkt me minder moeilijk. Dus vroeg ik me af of deze zeer fantastisch game-mode ergens te verkrijgen is. :)
Dat moet je aan .Peter vragen maar wellicht is het wel intressant om de code onder een soort van GPL of Creative Commons te publiceren omdat zo te merken de betrokkenheid van ons allen erg groot is. Met zo'n licentie kunnen we allemaal meebouwen en debuggen. Lijkt je dat wat .Peter?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 22:11:
Peter zit als het goed is al aan het limit van 10 properties die je kan kopen in de huidige versie van SA-MP.
En aan het limit van 100 spwaned vehicles, dus auto erbij? Dan ergens iets anders weg.
Zit er een limit op dan ? de mod waarmee je properties kan kopen is niet door het team van SA:MP zelf geschreven, dus volgens mij moet je er wel omheen kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 08:15:
Zit er een limit op dan ? de mod waarmee je properties kan kopen is niet door het team van SA:MP zelf geschreven, dus volgens mij moet je er wel omheen kunnen.
Voor zover ik weet kunnen er in het "chat" gedeelte zowieso maar 10 regels... m.a.w. als je nu /properties doet zit je hele scherm vol. Omdat er helaas geen mogelijkheid is dit scherm terug te lezen zou je b.v. dus nooit kunnen lezen wat property 1 is als er 11 properties zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
Ik kon gisteren helaas niet in .peter komen, maar ben wel een hele leuke andere server tegengekomen. Daar speelden ze de mod "protect the president" (1.4)

Die is ook erg leuk om te spelen. Je kiest van te voren je personage, dus president (1x), secret service (2x), politie of terrorist. Deze mod biedt echt heel veel mogelijkheden om gebruik te maken van slimme tactiek, teamwork, etc. Misschien leuk om een keertje uit te proberen op .peter.

Voor degenen die niet willen schieten kun je ook nog civilian worden, die mogen niet beschoten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat klinkt wel leuk ja, waar was dat?

en hadden de civillians ook wapens?

ik kan nu gen connectie meer maken met de server, helemaal uitgezet?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
De server was gister avond (lees: nacht :Y) ) opeens niet meer te bereiken, nadat ik gedisconnect werd. Hopelijk is hij snel weer online, ik heb er al weer zin in :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 09:50:
dat klinkt wel leuk ja, waar was dat?

en hadden de civillians ook wapens?

ik kan nu gen connectie meer maken met de server, helemaal uitgezet?
ik zit nu op mijn werk, dus ik kan die server even niet vinden. Maar hij staat bij de servers op het tweede tabblad (niet favorites, maar de volgende, ik dacht internet)

sorteer op gamemode, en dan staat hij helemaal onderaan of bovenaan met als game mode 'protect the president (dus inclusief ' )

Geen cheaters gezien, en aardige lui, er wordt gewoon engels gechat (ipv tsjechisch of zo).

Ik geloof dat de civilians geen wapens hebben, volgens mij is dat echt om te observeren (of een film te maken)

de wapens die je krijgt verschillen per karakter. Eén van de terroristen krijgt een zwaard, dat is wel heel erg effectief.

Ik ben een keer secret service geweest, had ik de president in zo'n landrover en werd ik achtervolgd door een terrorist. Heb ik gevraagd of een van de politieagenten in de buurt zich even wilde opofferen door zich voor die auto te gooien en dat deed'ie. Het was een van de weinige keren dat de president won (ik geloof dat de president wint als hij 25 minuten overleeft).

En zelf een keer als terrorist de president vermoord, ook spannend.

Ik ben ook een keer president geweest. In het begin een beetje raar (saai) want je wordt een beetje rondgereden in die jeeps of in limousines, maar op een gegeven moment ontkom je er niet aan dat je wordt klemgereden door terroristen. De truc is dan om je secret service het te laten oplossen (of als schild gebruiken). Er zit best wel veel in deze gamemode. Vreemd dat ik hem tot nu toe maar op een server ben tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forbidden
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-06 09:01
Oooew dat klinkt wel vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien zelf gemaakte game-mode?

maar dat klingt errug leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:09
Als ik klaar ben met stage ( morgen) zal ik het ook is ff gaan spelen.. vooral die mod van .Peter klinkt me perfect in de oren.. Ik heb hem gisteravond geïnstalleerd en even de basejump mode gedaan, was ook leuk om te doen.. ik hoop vanavond op de server te komen, áls die niet vol zit :P, anywayz.. het geld verdienen gaat het makkelijkst in het casino, om mee te beginnen?

[ Voor 13% gewijzigd door Newjersey op 15-06-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunameh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-08 10:24
Leuk servertje hoor .Peter :D, eindelijk een server waar niet veel cheaterts opzitten.. op grote public servers meestal wel..

Tijdje terug op een Mount Chilliad server gespeeld, dat is ook wel errug grappig :) met voertuigen van Mount Chilliad afspringen, misschien een idee voor een GoT server? Zal thuis proberen server op te zetten met die gamemode :).

Tsunameh

Wat is een ander woord voor synoniem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ newjersey:

de beste manier om te beginnen is:
-lenen en dat investeren in een niet al te dure propertie (binco/tatoo/kapper)
-mensen dood schieten met bounties of omdat ze veel geld bij zich hebben(dit kan je zien met tab)

@tsunameh:

De server van peter wordt soms ook wel fftjes overgezet naar chilliad en area 51.

als er og mensen zijn met een server dan kunnen die misschien die server in een tijdschema diverse game modes laten spelen, zo hebben de tweakers die willen spelen hun eigen server en de tweakers die willen RPG-en een eigen plaats. 2 RPG servers is te veel en ik vind het ook wel eens leuk om game modes te spelen tussendoor.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord op je vraag!
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV of op het GTA:SA MP forum!
Problemen met / op een server? --> neem contact op met de admin van die server!