de 3e ben gurbe
Verwijderd
de server van peter biedt inderdaad wel voldoende voor de die-hards, een 2e is leuk maar die van peter is nou eenmaal gewoon beter. misschien is het een idee om op die andere server wisselende game-modes te doen. ik vind het best leuk om ff een uurtje op de berg te spelen. en ik weet niet wat voor andere standaard modes er nog zijn.Vuurvoske schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 09:37:
[...]
Er was geen vraag naar server, maar naar een hk topic voor het wachtwoord.
Verwijderd
ik kom er niet meer op, heb ik een wachtwoord gemist? kan iemand die even mailen of kan ik daarvoor even iemand mailen?
Mijn server in DIT topic (zie TS) staat nu op het volgende:Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 17:17:
[...]
de server van peter biedt inderdaad wel voldoende voor de die-hards, een 2e is leuk maar die van peter is nou eenmaal gewoon beter. misschien is het een idee om op die andere server wisselende game-modes te doen. ik vind het best leuk om ff een uurtje op de berg te spelen. en ik weet niet wat voor andere standaard modes er nog zijn.
Monster: Je begint op je eigen vliegveld, hier staan honderden Monster Trucks geparkeerd, hiermee rij je rond of bots je op elkaar in.
Is het wachtwoord weer veranderd? Ik zie dat veel mensen ineens niet meer kunnen connecten
Als het zo is, graag ook even in de startpost zetten als het kan.
Als het zo is, graag ook even in de startpost zetten als het kan.
Macbook Pro, 640 WD extern
Verwijderd
Er loopt echt teveel grut rond op de server van .Peter,
no offence natuurlijk tegenover hem, maar het PW wordt gewoon teveel doorgespeeld ofso,
want die keko haalde bij iedereen echt het bloed onder de nagels vandaan, door getunede autos te jatten en ga zo maar door..
maar daar voor hebben we s0k, unrealer, en .Peter zelf voor om dat in te dimmen
no offence natuurlijk tegenover hem, maar het PW wordt gewoon teveel doorgespeeld ofso,
want die keko haalde bij iedereen echt het bloed onder de nagels vandaan, door getunede autos te jatten en ga zo maar door..
maar daar voor hebben we s0k, unrealer, en .Peter zelf voor om dat in te dimmen
Wat is het toch jammer dat er altijd een paar mensen in peter's server zijn die het voor de rest moeten verzieken. Het is trouwens ook jammer dat de meeste mensen in San Fierro crashen.. Ik ben bijvoorbeeld nog nooit bij die mount Chilliad gekomen omdat ik altijd halverwege crash
voor mij is de lol er vanaf... Ik wil gewoon lekker cruisen samen met wat andere gotters. Komen er continu gasten je auto jatten of beschieten. Ik doe niet eens meer moeite om admin te vragen voor kick of ban want de helft van de word er toch niet gereageerd...
Beroeps brabander
btw.... ik heb nu zelf ook een eigen servertje draaien... adres is samp.l3n.nl en poort is 7777
niet dat iemand hte interesant vind maar goed
niet dat iemand hte interesant vind maar goed
[ Voor 23% gewijzigd door RuntimeError op 07-06-2006 21:07 ]
kun je op GOT naar meerdere mensen PM'en? anders het nieuwe paswoord wekelijks rond pm'en naar iedereen...
net gestopt met -190000 geld
hopelijk heb ik morgen weer 2500 ofzo want die rente is nie zo leuk haha
net gestopt met -190000 geld
It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.
Verwijderd
keko, m6, montana en nog veel meer... heb 3x geprobeerd om de cruise te joinen en mijn auto was telkens kapot gemaakt of gejat...Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:46:
Verwijderd
Ik had qua carjacking weinig last dankzij "/lock"
maar tegen een vlammewerper is geen enkele auto bestand,
die keko kreeg 1 min cel , vond ik wel jammer... want 1 min later stond hij er vrolijk tussen en ging verder, ...na de kick gelukkig niet terug gekomen, maar wie weet komtie zo weer...
die keko kreeg 1 min cel , vond ik wel jammer... want 1 min later stond hij er vrolijk tussen en ging verder, ...na de kick gelukkig niet terug gekomen, maar wie weet komtie zo weer...
Ik heb een probleem met mijn naam.
Als ik mijn naam invul in het progammatje en dan online ga zie ik als naam alleen maar [GoT] terwijl ik dan als naam heb ingevoerd: [GoT] Matsume. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.
Verder is het echt leuk
Als ik mijn naam invul in het progammatje en dan online ga zie ik als naam alleen maar [GoT] terwijl ik dan als naam heb ingevoerd: [GoT] Matsume. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.
Verder is het echt leuk
Verwijderd
Spatie tussen [GoT] en Matsume eruit halen.matsume schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:44:
Ik heb een probleem met mijn naam.
Verder is het echt leuk
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 22:56 ]
WhieeeeVerwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:54:
Was weer leuk net! Infernus ftw he Venxir XD
If it aint broke, fix it till it is!
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 00:01:
Ja net weer ff lekker gecruised met wat PinkPussyPower mensen
De cel is leuk, maar 1 of 2 min echt te kort. Lijkt het Nederlandse softe beleid welVerwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:01:
Ik had qua carjacking weinig last dankzij "/lock"
BF1: Don-Panio
Gisteren ook nog even mee gespeeld. (Arunia that is, maar denk dat niemand het opvalt.
)
Werd achterna gezeten door ene Braum (oid in die trend).
Was niet super iritant aangezien het makkelijk wegkomen was. Geen idee waarom hij nou achter mij aan zat (misschien iets te maken met het feit dat ik hem per ongeluk raakte in het begin).
Probeerde ook naar de race te komen, maar zulke gepimpte auto's als jullie lukte me niet.
Kon wel in die andere shop bij het treinstation.
Maar de /tune versie was altijd dicht.
Is daar een bepaalde manier voor?
Werd achterna gezeten door ene Braum (oid in die trend).
Was niet super iritant aangezien het makkelijk wegkomen was. Geen idee waarom hij nou achter mij aan zat (misschien iets te maken met het feit dat ik hem per ongeluk raakte in het begin).
Probeerde ook naar de race te komen, maar zulke gepimpte auto's als jullie lukte me niet.
Kon wel in die andere shop bij het treinstation.
Maar de /tune versie was altijd dicht.
Is daar een bepaalde manier voor?
Alleen met bepaalde auto's kan je die tuneshop binnen gaan 
Binnenkort zal ik met een beter authorisatie systeem komen, zodat we idioten als dit gewoon kunnen bannen. Eigenlijk wou ik dit er puur in v2 inbouwen, maar een simpel registreer systeem moet toch wel te doen zijn
Binnenkort zal ik met een beter authorisatie systeem komen, zodat we idioten als dit gewoon kunnen bannen. Eigenlijk wou ik dit er puur in v2 inbouwen, maar een simpel registreer systeem moet toch wel te doen zijn
Ok, thanks. Zal eens opletten welke auto's er allemaal gebruikt worden door jullie.
Kijken of ik vanavond weer tijd heb om eens langs te komen. Vind het echt lachen op je server.
Kijken of ik vanavond weer tijd heb om eens langs te komen. Vind het echt lachen op je server.
Verwijderd
het is idd erg Irritant als je net aan het verzamelen bent voor een cruise er een vliegtuig doorheen dondert! verder is het super gezellig op de server 
EDIT:
net weer ff gespeeld, niks aan.
heb ik net een cheetah getuned, steekt bouma hem weer in de fik
EDIT:
net weer ff gespeeld, niks aan.
heb ik net een cheetah getuned, steekt bouma hem weer in de fik

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 10:39 ]
Verwijderd
hey mensen ik moet ff vraagje stellen:
Hoe kan het in godsnaam dat gta sa gewoon het spel opstart als ik een server wil joinen?
kzat eerst altijd bij peter...... ik mis goede speeltijd
als iemand het weet thx !
Hoe kan het in godsnaam dat gta sa gewoon het spel opstart als ik een server wil joinen?
Bouma was het die mij ook de gehele tijd achterna zat.
Maar op zich was het wel heel erg stoer om hem eruit te rijden met mijn
Motor skillz. Afgezien van het feit dat ik een keer rustig stil stond om te kijken
op de map waar iedereen nu eigenlijk was en toen aangereden werd.
Maar, kon nog met een auto daarna ontsnappen.
Uiteindelijk ogen dicht een hard van een berg af gereden.
Dat was eigenlijk wel ontzettend gaaf.
Maar op zich was het wel heel erg stoer om hem eruit te rijden met mijn
Motor skillz. Afgezien van het feit dat ik een keer rustig stil stond om te kijken
op de map waar iedereen nu eigenlijk was en toen aangereden werd.
Maar, kon nog met een auto daarna ontsnappen.
Uiteindelijk ogen dicht een hard van een berg af gereden.
Dat was eigenlijk wel ontzettend gaaf.
Verwijderd
Install je SAMP in je GTA SA map...Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:48:
hey mensen ik moet ff vraagje stellen:
En ik vind ook dat meestal in de late uurtjes mensen het een sport gaan vinden andermans ride te verpesten, of de cruise dwarsbomen door onderweg een heli te droppen en de stoppende autos proberen te jatten
(/lock
- Sultan ( Staat op de parkeerplaats tegenover 4 Dragons)Arunia schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:12:
Ok, thanks. Zal eens opletten welke auto's er allemaal gebruikt worden door jullie.
- Jester ( weet ik niet waar )
- Elegy ( staat in de hoek bij de transfender waar bijna iedereen zijn auto tuned, ook in de buurt van 4 Dragons)
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 11:12 ]
Ok, thanks Declain.
Vanavond maar eens kijken welke ik ga proberen. als iemand de andere auto nog weet, alsjeblieft posten. Is handig voor meerdere mensen.
Ben overigens blij dat er nu ook auto's gespawned worden aan de andere kant van de map.
Vanavond maar eens kijken welke ik ga proberen. als iemand de andere auto nog weet, alsjeblieft posten. Is handig voor meerdere mensen.
Ben overigens blij dat er nu ook auto's gespawned worden aan de andere kant van de map.
Aan de Tampa kan je ook veel versleutelen, maar echt snel wordt hij er niet van. Ziet er wel stoer uit dan
. Zie voor pics eerder in dit deel. Er staat er iig één vlakbij een spawnpoint (op de parkeerplaats van een burgertent geloof ik)
Ik heb deze even op de wiki gezet:
* /mountaindive
Wordt met auto op mountain Chiliad gezet. (om naar beneden te rijden)
uiteraard ligt hier ook een parachute voor de jumpers.
kosten: 10000 met een delay van 30 sec.
(zodat mensen dit niet gebruiken om te ontkomen)
Wat ook handig zou zijn is dan een heli onderaan de berg
Dit is trouwens erg tof, heb dit in een mode gespeeld op een andere server waar je dit kan doen.
Wat ik me afvroeg, is het niet mogelijk om zo'n delay in te voeren? Soms zie ik dat mensen dingen als /dive /cardive /tune nu gaan gebruiken om snel weg te komen van achtervolgers.
* /mountaindive
Wordt met auto op mountain Chiliad gezet. (om naar beneden te rijden)
uiteraard ligt hier ook een parachute voor de jumpers.
kosten: 10000 met een delay van 30 sec.
(zodat mensen dit niet gebruiken om te ontkomen)
Wat ook handig zou zijn is dan een heli onderaan de berg
Dit is trouwens erg tof, heb dit in een mode gespeeld op een andere server waar je dit kan doen.
Wat ik me afvroeg, is het niet mogelijk om zo'n delay in te voeren? Soms zie ik dat mensen dingen als /dive /cardive /tune nu gaan gebruiken om snel weg te komen van achtervolgers.
Ik denk dat ik voor dat ik begin maar eerst eens een tijdje op die boot ga staan om eens geld bij elkaar te krijgen. >.> Als ik alle prijzen zo zie, dan moet dat haast wel.
Wat is nou eigenlijk helemaal de bedoeling van het spel? Andere mensen afknallen toch of een beetje alleen maar lomp heen en weer rijden en checken wat voor stoere bak je hebt? Ik zie namelijk nogal 's wat mensen miauwen als je ze aanvalt en anderen knallen je zonder pardon af?
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Peters server is leuk, zolang er geen lamers zijn zoals VWPolo1.2, kan iemand daar wat aan doen? hij vernagelt alles en cheat ook.
Niet iedereen wil mekaar afknallen. Sommige mensen willen rustig met elkaar wat rond rijden of een race houden tegen elkaar vandaar dat ze het niet op prijs stellen als je hun of hun auto afknalt. Als je een groep mensen met getunde autos bij elkaar ziet kun je er bijna 100% zeker van zijn dat ze niet bezig zijn met elkaar afteknallen maar met een race dan wel cruise. Persoonlijk vindt ik dat ook veel leuker dan mekaar maar wat afknallen.Basszje schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:30:
Wat is nou eigenlijk helemaal de bedoeling van het spel? Andere mensen afknallen toch of een beetje alleen maar lomp heen en weer rijden en checken wat voor stoere bak je hebt? Ik zie namelijk nogal 's wat mensen miauwen als je ze aanvalt en anderen knallen je zonder pardon af?
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
is het mss leuk om even wat info over de server .peter in de SP op te nemen ? puur omdat bijna alles wat men hier verteld zich op die server afgespeeld heeft en het dan wel zo leuk is te weten wat die server dan is/heeft 
ik lees bijv. steeds iets over een boot
ik lees bijv. steeds iets over een boot
| Hardcore - Terror |
Langs de strip (links vanaf Four Dragons gezien) ligt een piratenboot. Als je daar op gaat staan krijg je per tijdseenheid (paar seconden) 100 dollar voor het 'verdedigen' van die boot. Op .Peters server is afgesproken dat je daar niet mag schieten (ook niet in de buurt van de boot), zodat je wat geld kan verdienen om dingen te kopen (properties/wapens/auto's tunen).Hellraizer schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:15:
is het mss leuk om even wat info over de server .peter in de SP op te nemen ? puur omdat bijna alles wat men hier verteld zich op die server afgespeeld heeft en het dan wel zo leuk is te weten wat die server dan is/heeft
ik lees bijv. steeds iets over een boot![]()
Verwijderd
dat komt ook omdat die tampa`s gespawnt er über gaar uitzien, met 2 kleuren roestige lak.gwystyl schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:22:
Aan de Tampa kan je ook veel versleutelen, maar echt snel wordt hij er niet van. Ziet er wel stoer uit dan. Zie voor pics eerder in dit deel. Er staat er iig één vlakbij een spawnpoint (op de parkeerplaats van een burgertent geloof ik)
en in het zwart met gouden velgen zijn ze natuurlijk helemaal Pussy Power Style
maar kunnen jullie een gemodde car in de carspray weer repairen? bij mij verandert de kleur dan altijd.
Verwijderd
Bij wagens die je in LS hebt gepimpt veranderd er bij mij niets, als je ze in LV hebt gepimpt verandert het bij mij wel.
Misschien handig om te vermelden dat mijn server er nu een weekje uitligt. Het werd mij te veel. Die server vrete bandbreedte alsof het een regenbui in de Sahara was. Helaas maar waar.
Daarbij komt ook dat ik nog eerder op peters server speelde als op die van mij.... die van peter is gewoon leuker
@ .peter, je kan dus me server uit de startenpost verwijderen. Ik ben weer te vinden bij jou.
Daarbij komt ook dat ik nog eerder op peters server speelde als op die van mij.... die van peter is gewoon leuker
@ .peter, je kan dus me server uit de startenpost verwijderen. Ik ben weer te vinden bij jou.
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Nee okee, dan weet ik in elk geval dat ik ergens anders mijn heil moet gaan zoekenWFG schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:11:
[...]
Niet iedereen wil mekaar afknallen. Sommige mensen willen rustig met elkaar wat rond rijden of een race houden tegen elkaar vandaar dat ze het niet op prijs stellen als je hun of hun auto afknalt. Als je een groep mensen met getunde autos bij elkaar ziet kun je er bijna 100% zeker van zijn dat ze niet bezig zijn met elkaar afteknallen maar met een race dan wel cruise. Persoonlijk vindt ik dat ook veel leuker dan mekaar maar wat afknallen.
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Verwijderd
Je kunt in een tuneshop je auto gewoon weer dezelfde kleur laten sprayen, is die ook fixedVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:04:
[...]
maar kunnen jullie een gemodde car in de carspray weer repairen? bij mij verandert de kleur dan altijd.
Verwijderd
ja weet ik maar vanaf de airport is het handiger om naar de sprayshop te gaan omdat daar vaak minder verkeer is, en het is de laatste dagen ook vaak een deathwish om naar de tuneshop te gaanVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:45:
[...]
Je kunt in een tuneshop je auto gewoon weer dezelfde kleur laten sprayen, is die ook fixed
Ik vind dat racen wel erg leuk. Heb alleen zelden een race uit kunnen rijden vanwege crashes. Best raar, vaak op dezelfde plek. In Las Venturas heb ik zelden last van een crash. Hopelijk is het een veel voorkomend probleem dat ze snel kunnen fixen. Peters server blijft tof.
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Bij mij is zon 75% van de crashes buiten LV(dan bedoel ik het hele eiland en niet alleen de stad). Maar af en toe crash ik ook wel gewoon binnen de stad. Het is idd wat vervelend maar het is nog maar versie 0.1
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
Niet geprobeerd, maar iemand heeft een server via hamachi opgezet:
http://www.evidentia.org/...task=view&id=66&Itemid=69
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
Daar heb je helemaal gelijk in. Als hij straks helemaal stabiel is dan krijgt de game een lange houdbaarheidsdatum. Hebben we nog wat te doen voordat de nieuwe GTA zich aankondigd.
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
uhm, is het alleen in las venturas ofzo want daar hebben jullie het steeds over......
het zou toch toffer zijn als je met 25 man in LV en met 66 in LS en een handjevol bij die grote berg kan zitten ofzo
| Hardcore - Terror |
Verwijderd
het vervelende is alleen dat je vrij snel uitgekeken raakt, het nieuwe en leuke is er nu van af.
toch blijft de server erg leuk, ik hoop dat ze de volgende versie stabieler maken buiten LV.
toch blijft de server erg leuk, ik hoop dat ze de volgende versie stabieler maken buiten LV.
Van die crashes heb ik zelf ook veel last. Hij crasht gewoon altijd als ik mijn wagen tune via de /tune optie en als ik dan terug rijdt naar de stad over de eerste brug van San Fierro naar Los Venturas. Ik weet dat er ook de /back functie bestaat, maar terugrijden vind ik leuker... (nu niet meer dus na drie keer geprobeerd te hebben).
Ook merk ik dat hij andersom ook vaak crasht. Dus wagen tunen in Las Venturas en dan doorrijden richting waar dan ook. Meestal op grensgebieden is het dan raak. Zonder je wagen te tunen heb ik dan weer vrijwel geen last van crashes...
Hier nog even de kaart voor degene die het handig vinden:
Ook merk ik dat hij andersom ook vaak crasht. Dus wagen tunen in Las Venturas en dan doorrijden richting waar dan ook. Meestal op grensgebieden is het dan raak. Zonder je wagen te tunen heb ik dan weer vrijwel geen last van crashes...
Hier nog even de kaart voor degene die het handig vinden:

Intern is er geen enkel verschil tussen LV en andere steden, dus daar ligt het niet aanVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:43:
het vervelende is alleen dat je vrij snel uitgekeken raakt, het nieuwe en leuke is er nu van af.
Burp
Nu ken ik hamachi niet echt precies, maar een beetje op de site van hamachi gelezen, en misschien best bruikbaar.Cold_Phoenix schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:10:
Niet geprobeerd, maar iemand heeft een server via hamachi opgezet:
Tenminste, als ik het goed begrijp.
Je hebt 6 servers, met hamachi erop, die zijn onderling verbonden, max 16 users per server.
Dus je connect gewoon op één van de 6 servers, maar uiteindelijk zie je ze toch allemaal? Dus dan kan je met minder upload per server, meer gebruikers verbinden.
Alleen is de vraag op dit moment: Wil je meer gebruikers, gezien de regelmatige problemen met lamers die je nu al hebt.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
waarschijnlijk is dat al bekend. maar die sherman dam bestaat echt. erger nog! hij was gister op tv op rtl5 in een film. geloof iets van fools get or got in. het enige wat ik nog niet gezien heb in sa is dat er geen grote gele streep op zat. dit was in de film de grens tussen twee staten
Nee, hamachi is een soort VPN, waardoor je een neplan kan maken. Aangezien al het verkeer via de hamachi servers loopt, is het useless, want het lagt als de neten.Nakebod schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:00:
[...]
Nu ken ik hamachi niet echt precies, maar een beetje op de site van hamachi gelezen, en misschien best bruikbaar.
Tenminste, als ik het goed begrijp.
Je hebt 6 servers, met hamachi erop, die zijn onderling verbonden, max 16 users per server.
Dus je connect gewoon op één van de 6 servers, maar uiteindelijk zie je ze toch allemaal? Dus dan kan je met minder upload per server, meer gebruikers verbinden.
Alleen is de vraag op dit moment: Wil je meer gebruikers, gezien de regelmatige problemen met lamers die je nu al hebt.
Burp
Verwijderd
Zeeppoeder schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:29:
[...]
Nee, hamachi is een soort VPN, waardoor je een neplan kan maken. Aangezien al het verkeer via de hamachi servers loopt, is het useless, want het lagt als de neten.
offtopic:
Als je een service host niet toch
Teminste ik kan gerust met hamachi Age of empires oid doen, iedereen die een goede ping heeft hoor
Als je een service host niet toch
Teminste ik kan gerust met hamachi Age of empires oid doen, iedereen die een goede ping heeft hoor
Ik kom vanavond ook maar weer es kijken... wil nu toch wel es een gepimpte bak hebben
hmm vanmiddag lekker bezig geweest met uberjumps maken,...
filmpje maakt iemand anders.. komt er als et goed is aan...
enneem owja.. polo is een lul

filmpje maakt iemand anders.. komt er als et goed is aan...
enneem owja.. polo is een lul

[ Voor 70% gewijzigd door Trigalti op 08-06-2006 17:58 ]
Verwijderd
ik heb net allemaal screenshots van polo gemaakt in de cel maar ze zijn allemaal mislukt.
en tja polo......
en tja polo......
Verwijderd
misluktVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:56:
ik heb net allemaal screenshots van polo gemaakt in de cel maar ze zijn allemaal mislukt.
en tja polo......

mislukt 
en check vooral ook ff dit lauwe filmpje ^^
http://media.putfile.com/SAMP-83

en check vooral ook ff dit lauwe filmpje ^^
http://media.putfile.com/SAMP-83
[ Voor 81% gewijzigd door Trigalti op 08-06-2006 19:46 ]
Volgens mij zit die Polo nogal vaak in de cel. Houden zo!
Als 't lagged ligt 't aan je internetverbinding. Data wordt bij Hamachi namelijk peer to peer verstuurd, dus de server wordt minder belast. De hamachi server wordt alleen gebruikt tijdens de initiële connectie. Als iemand dit gaat doen raad ik wel aan om op het forum van hamachi de beta versie te downloaden. Versie 1.0 is namelijk al zo ongelooflijk lang in beta dat hij flink stabieler en beter is dan de "stabiele" huidige versie.Nee, hamachi is een soort VPN, waardoor je een neplan kan maken. Aangezien al het verkeer via de hamachi servers loopt, is het useless, want het lagt als de neten.
[ Voor 23% gewijzigd door PhoenixT op 08-06-2006 19:58 ]
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
En geef hem geen eten..-roberth- schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:46:
Volgens mij zit die Polo nogal vaak in de cel. Houden zo!
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Mijn SA doet raar. Alleen in de multiplayer mode, zie: http://members.lycos.nl/drifter/san.jpg
Display settings : http://members.lycos.nl/drifter/disp.jpg
Bij mij doet die ook niet echt veel. Als ik kies voor "new game" dan sta ik vervolgens naar het "Vinewood" bord te kijken en veder doet die niks.. Hij loopt niet vast maar reageert veder nergens op. Doe ik iets verkeerd of is die een bekend probleem ?
n54 power!
Verwijderd
http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=1156.0
FAQ
Anyway ik ben er vannacht weer om flink te tunen
al is een fist to fist riot ook altijd geestig
FAQ
Anyway ik ben er vannacht weer om flink te tunen
al is een fist to fist riot ook altijd geestig
ik weet niet of die link hierboven voor de FAQ voor jou bedoeld is, maar daar staat het vast in. volgens mij kan de server vol zijn (dan moet je gewoon wachten) of heb je het verkeerde wachtwoord ingetypt (dan moet je opnieuw connecten met het goede wachtwoord).TMDevil schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 21:45:
Bij mij doet die ook niet echt veel. Als ik kies voor "new game" dan sta ik vervolgens naar het "Vinewood" bord te kijken en veder doet die niks.. Hij loopt niet vast maar reageert veder nergens op. Doe ik iets verkeerd of is die een bekend probleem ?
Verwijderd
lache gek. we moeten vaker van die melige modes doen. vooral die met de berg en de boot was erg erg leuk. heb me kapot gelachen. die ander mode vind IK een beetje doeloos worden. maar ja iedere zijn eigen keus
Verwijderd
Voordeel is wel met de gewone rpg mode dat je naar chilliad kan rijden om daar van de berg te springen bijvoorbeeld (als die niet crashtVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:30:
lache gek. we moeten vaker van die melige modes doen. vooral die met de berg en de boot was erg erg leuk. heb me kapot gelachen. die ander mode vind IK een beetje doeloos worden. maar ja iedere zijn eigen keus
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:56:
en tja polo......

[ Voor 5% gewijzigd door TheHolyCow op 09-06-2006 00:03 ]
Haha, wat was de PIRAAT gang trouwens vervelend vanavond.
We hebben ons een tijdje kalm gehouden maar we vonden het vanavond wel weer even leuk om uit te dagen. Morgen weer racen.
haha het was weer erg leuk inderdaad!
PIRAAT
Verwijderd
Mja... MicDis & Badeend kwamen me even oppikken met de heli (zat ergens ver in het noorden oid), en na paar min vliegen besloten ze om maar ff te springen 

Alleen /me had z'n default parachute button nog niet.. laat staan er 1 bij me. Dus moest ff snel /dive typen.

Alleen /me had z'n default parachute button nog niet.. laat staan er 1 bij me. Dus moest ff snel /dive typen.

nog ff een screenie tussendoor
:

PIRAAT
Verwijderd
Whaha die doet echt mee voor GoT meeting groepsfoto van het jaar !!!!!!
jammer dat ik er niet bij was.
Ja wij zijn best veel op de server te vinden, maar je zal net zien dat je dan niet op de screenshot staat.

Verwijderd
ja er staan inderdaad een hoop onbekende op.-roberth- schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:33:
Ja wij zijn best veel op de server te vinden, maar je zal net zien dat je dan niet op de screenshot staat.
kortom, vandaag ff overdoen
Ik weet niet of deze vraag al eerder is langs gekomen maar, heeft iemand ook het probleem dat als je de tuning garage inrijd, dat het spel crashed?
Het is al vaker langsgekomen, ik heb er ook last vanb4rt_NL schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 15:11:
Ik weet niet of deze vraag al eerder is langs gekomen maar, heeft iemand ook het probleem dat als je de tuning garage inrijd, dat het spel crashed?

Verwijderd
nee nog niet als ik er in rijd. wel het bekende verhaal van verre afstanden.b4rt_NL schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 15:11:
Als je bedoelt met /tune.b4rt_NL schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 15:11:
Ja hebben meer mensen last van maar een oplossing ervoor is nog niet gevonden tot nog toe dacht ik.
Ik heb er zelf gelukkig geen last van , kan makkelijk mijn wagen pimpen in de übertuning shop @ SF
http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=811.msg12347#msg12347b4rt_NL schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 15:11:
dit zal je probleem waarschijnlijk moeten fixen
PIRAAT
Bedankt!mJohnny schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 17:22:
[...]
http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=811.msg12347#msg12347
Had ik eindelijk mn wagen "gepimpt" , crashed die toen ik van SF naar LV aan het rijden was

[ Voor 17% gewijzigd door royco_100 op 09-06-2006 18:55 ]
Achmedd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 21:10:
Mijn SA doet raar. Alleen in de multiplayer mode, zie: http://members.lycos.nl/drifter/san.jpg
zie mij links in die laadklep staan
ik lijk wel een zwerfer
Verwijderd
ben je toch ookUnrealer999 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 18:39:
[...]
zie mij links in die laadklep staan![]()
ik lijk wel een zwerfer
Ik kom deze nu ook tegen en denk lijkt me dus wel leuk.
Zij het niet zo dat ik tijdens opstarten van SA:MP 0.1b Client veel errors krijg die even doorlopen en dan weg zijn,
het debug gedoe werkt wel.
Nu heb ik al ergens gelezen dat het vaker voorkomt, maar echt een oplossing niet kunnen vinden. Heb al geprobeerd te zoeken naar oudere versie van gta samp maar kan niet vinden.
Enig id?
PS: al een beetje op hun forum rond geneusd. deze fix werkte niet:
http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=2279.0
Zij het niet zo dat ik tijdens opstarten van SA:MP 0.1b Client veel errors krijg die even doorlopen en dan weg zijn,
Nu heb ik al ergens gelezen dat het vaker voorkomt, maar echt een oplossing niet kunnen vinden. Heb al geprobeerd te zoeken naar oudere versie van gta samp maar kan niet vinden.
Enig id?
[ Voor 14% gewijzigd door Griffin op 09-06-2006 20:24 ]
Heb je geprobeerd om eerst de 1e versie "0.1" en daarna "0.1b" te instaleren?Griffin schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 20:14:
Enig id?
Het schijnt zich ook deels op te lossen door ENTER ingedrukt te houden als je de foutmeldingen ziet .
Veel suc6
Edit;
Dit net gesignaleerd op het SAMP forum
This server's password
« on: June 05, 2006, 11:41:01 PM »
--------------------------------------------------------------------------------
HostName: [GoT] .Peter RPG Server - NoCheat
Address: 84.244.158.136:7777
Players: 8 / 29
Ping: 1043
Mode: Gathering of Tweakers
Map: San Andreas
-----
Where can i get the password for this server ?
[ Voor 23% gewijzigd door ibfranky op 09-06-2006 22:28 ]
waarom kijkt niemand op de homepage van de mod? daar staat deze link nl. : http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=1325.0Griffin schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 20:14:
Enig id?
Ik zal posten dat het een private server is, en dat Het Gotters only is, en als ze op 1 of andere manier achter het PW komen toch gebanned zullen wordenibfranky schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 20:47:
Edit;
Dit net gesignaleerd op het SAMP forum![]()
[...]
Wordt ook tijd om het paswoord weer eens te veranderen.Unrealer999 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 22:38:
Ik zal posten dat het een private server is, en dat Het Gotters only is, en als ze op 1 of andere manier achter het PW komen toch gebanned zullen worden
link naar het topic:
http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=2174.0
http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=2174.0
Topic daaro is toch op slot.Re: This server's password
« Reply #1 on: June 06, 2006, 01:08:08 AM »
--------------------------------------------------------------------------------
I don't know if this is the right place to post that topic, but i guess you'll just have to hope that they browse these forums
Otherwise, it's probably passworded for a reason in which they only want private people in.
Nog 2 screens van dat rare beeld dat ik heb :
http://members.lycos.nl/drifter/san2.jpg
http://members.lycos.nl/drifter/san3.jpg
Echt niemand die dit ook heeft gehad.... ?
mJohnny schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 17:22:
[...]
http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=811.msg12347#msg12347
Verwijderd
gooi al die gemodde shit eruit. gewoon standaard laten draaien en hij werkt welAchmedd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 00:39:
Nog 2 screens van dat rare beeld dat ik heb :
srry.FlashBang schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 22:30:
[...]
waarom kijkt niemand op de homepage van de mod? daar staat deze link nl. : http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=1325.0
+ @ ibfranky. ik kon de 1e versie niet vinden
krijg nu in iedergeval de error niet meer
[ Voor 8% gewijzigd door Griffin op 10-06-2006 11:32 ]
Ik heb em nog wel, klikken maar!Griffin schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 11:30:
[...]
srry.
+ @ ibfranky. ik kon de 1e versie niet vinden
krijg nu in iedergeval de error niet meer
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Verwijderd
vaag ik zat in een GOT server wordt er zo uitgegooid met een vage fout melding 
en nu wil ik weer connecten maar het 'connect' knopje kan ik niet meer aanklikken (is zo doorzichtig)
en nu wil ik weer connecten maar het 'connect' knopje kan ik niet meer aanklikken (is zo doorzichtig)
ik had hetzelfde als jij, kwam bij mij door de extreem lage framerate (0.1 fps of zo). Heb je al gecheckt wat je ping is? en laat je router poort 7777 door?b4rt_NL schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 02:37:
ehhhh shit dubbel post.
Maar die fix heeft me helaas niet geholpen van dat dxdiag.
Toen ik dat heb gewijzigd ging mijn ping van +/-500 naar 28, probleem was opgelost
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord op je vraag!
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV of op het GTA:SA MP forum!
Problemen met / op een server? --> neem contact op met de admin van die server!
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV of op het GTA:SA MP forum!
Problemen met / op een server? --> neem contact op met de admin van die server!