Ervaring notebooks Ahtec

Pagina: 1
Acties:
  • 3.473 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allen,

Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn met goede of slechte ervaringen met notebooks van de fabrikant Ahtec. Ik heb mijn oogje namelijk laten vallen op een mooie 13" notebook die zij aanbieden voor €1049,- inclusief BTW. De specs zijn:

Intel Core Duo 2300 (1,66GHz/1MB l2)
512 MB DDR2 (533MHz, 1 chip van 512MB)
60GB 5400RPM S-Ata Harddisk
DVD +/- R/RW Dual Double Layer (Mooie term blijft dat)
13" WXGA Glare
Intel 3945ABG Wireless

Er zit tevens een gratis laptoptas bij en 2 jaar garantie.

Website van ahtec:
http://servicios.ahtec.org/ahtec_nl/index_menu_nl.htm

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 23:11

Leejow(saait)

Blater

Dan ben je in [rml][ Ervaringen] 12" Laptops Deel 2[/rml] op je plek, volgens mij is Ahtec daar ook al langs gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Leejow(saait) schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:35:
Dan ben je in [rml][ Ervaringen] 12" Laptops Deel 2[/rml] op je plek, volgens mij is Ahtec daar ook al langs gekomen.
Geweldig, de laptop komt daar langs in een review, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Kun je dan niet beter een MacBook kopen? Kun je daar zelfs nog Win XP op zetten, de specs zijn hoger, en het kost net iets minder. Vooral de Core Duo 1,83 Ghz.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Murcielago schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:13:
Kun je dan niet beter een MacBook kopen? Kun je daar zelfs nog Win XP op zetten, de specs zijn hoger, en het kost net iets minder. Vooral de Core Duo 1,83 Ghz.
Windows XP op een MAC? Sinds wanneer kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Sinds Bootcamp, maar echt geweldig is het niet hoor => Windows kan je niet standalone draaien en je kan maar 1 "Niet Mac partitie" aanmaken :/

Dit heb ik ervan begrepen hé !! Don't shoot als ik het mis heb ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nero355 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:29:
Sinds Bootcamp, maar echt geweldig is het niet hoor => Windows kan je niet standalone draaien en je kan maar 1 "Niet Mac partitie" aanmaken :/

Dit heb ik ervan begrepen hé !! Don't shoot als ik het mis heb ...
Thanks,

Iemand anders met meer informatie hierover? Als het fatsoenlijk lekker draait enzo dan zal ik zeker overwegen een apple aan te schaffen. Die zien er ubergeil uit!

Edit: Ik zie dat bootcamp van apple zelf is, ga de info eens doorlezen! Bedankt allemaal!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
Voor die prijs van €1049 zit er volgens de site ook nog geen OS bij. Als je een MacBook koopt krijg je iig OSX erbij, mocht je dat niets vinden kun je altijd nog Windows installeren. Alleen als je zeker weet dat je alleen voor Windows gaat kan je beter deze nemen, al ken ik het merk niet en kan ik niets zeggen over kwaliteit. Je ziet iig een aantal merken staan zoals Intel (cpu en gpu), alleen vergeet niet dat het mobo, geheugen, hdd en geluid misschien wel van slechte kwaliteit is. Ik heb dit zelf ook een keer meegemaakt toen ik via Dixons aan een Sky kon komen, daar zit een Medion moederbord in bleek toen ik hem kreeg (en ik maar denken dat ik kwlaiteit had met m'n Intel cpu'tje :X lekker naief ook weer)

Maar je kunt daarover op Got (hier en in het [rml][ Ervaringen] 12" Laptops Deel 2[/rml] topic) er vast iets over vinden

[ Voor 4% gewijzigd door Mr.S op 23-05-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mr.S schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 14:30:
Voor die prijs van €1049 zit er volgens de site ook nog geen OS bij. Als je een MacBook koopt krijg je iig OSX erbij, mocht je dat niets vinden kun je altijd nog Windows installeren. Alleen als je zeker weet dat je alleen voor Windows gaat kan je beter deze nemen, al ken ik het merk niet en kan ik niets zeggen over kwaliteit. Je ziet iig een aantal merken staan zoals Intel (cpu en gpu), alleen vergeet niet dat het mobo, geheugen, hdd en geluid misschien wel van slechte kwaliteit is. Ik heb dit zelf ook een keer meegemaakt toen ik via Dixons aan een Sky kon komen, daar zit een Medion moederbord in bleek toen ik hem kreeg (en ik maar denken dat ik kwlaiteit had met m'n Intel cpu'tje :X lekker naief ook weer)

Maar je kunt daarover op Got (hier en in het [rml][ Ervaringen] 12" Laptops Deel 2[/rml] topic) er vast iets over vinden
Thanks, ik heb eens rond zitten kijken en een macbook met bootcamp lijkt mij wel wat! Macbooks zien er gewoon geil uit en is naar mijn weten gewoon kwaliteit. Ik ga nog eens wat ervaringen met bootcamp lezen en als dat allemaal positief is enzo ga ik maar eens een macbookje kopen in plaats van die ahtec!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.S schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 14:30:

Gelukkig is Apple geen Dixons of Sky :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel te veel geld voor die specs, maar er zal vast weer iets bijzonders aan zijn waarom hij dan zoveel duurder moet zijn dan andere laptops :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 15:32:
Veel te veel geld voor die specs, maar er zal vast weer iets bijzonders aan zijn waarom hij dan zoveel duurder moet zijn dan andere laptops :X
Ik ben eigenlijk nog geen andere 13 inch notebook met deze specs tegen gekomen voor dit geld (Ahtec). De macbook komt wel aardig in de buurt, en betere specs ook!
Pagina: 1