FlipFluitketel schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:15:
Ongeduldig? Aub je topic niet binnen 24u kicken (en dus al helemaal niet binnen 30min).
Leg nu eens duidelijk uit hoe en wat je aan het proberen bent. Je zegt dat je nu op de pc van je broer bezig bent en dat je vader het geen goed idee vond dat je zelf aan je eigen pc aan het klooien was. Dus hoe wil je nu in je documents and settings map komen?
Als je via een normale bootdisk probeert in dos in die map te komen dan kan het probleem zijn dat je harddisk NTFS is en in dos kun je (niet zonder extra hulptools) geen NTFS schijven benaderen.
Dus nogmaals, zet eens DUIDELIJK op een rij wat je geprobeerd hebt en wat je aan het doen bent.
Mijn vraag staat hier al een tijd op de andere topic, dit is een beetje afgeleid maar ja anyway sorry dat ik een beetje ongeduldig ben. *zucht*
Anyway ik kan dus wel op de pc klooien alleen ik kan de harde schijf er niet uit halen. Tot zover mijn restrictie, ik heb verschillende commando's geprobeerd, zoals ook in de FAQ stond dat ik userinit.exe moest vervangen met wsaupdater.exe ofzo...maar dan geeft ie aan dat ie het niet kent, misschien typ ik het evrkeerd in.
Dan zou mijn pc namelijk wel normaal moeten opstarten, graag zelfs maar als ik in system32 zit en ik doe copy userinit.exe wsaupdater.exe dan kent ie dat niet.
Vervolgens hersteldiskette? heb ik niet, kan ik niet in mijn pc douwen ook al had ik die want dat gleufie zit er niet in bij mn medionpc.
Dan mijn documenten kopiëren naar de D:\schijf. Ik had geen idee hoe ik in c:\ moest komen maar ik heb het gevonden eureka! Het moet gewoon met cd ..
dus, dan zie ik wel documents and settings, die moet ik hebben...dan probeer c:\cd "documents and settings", maar ik kom er niet in, toegang geweigerd.
Ik heb gekeken hoe ik zonder dat ik in docs and settings ben toch documenten kan kopiëren, d.m.v. xcopy of iets dergelijks , maar dat commando lijkt net de formule voor een atoombom...ik begrijp er de ballen van.
Kun je nagaan een week geleden wist ik noppes af van dos of uberhaupt van dat hele technische, nu probeer ik een atoombom te maken.
Kan iemand mij het licht laten zien, gewoon effe iets logisch?