Toon posts:

[XP] Na het inloggen meldt de pc zich gelijk af.

Pagina: 1
Acties:
  • 3.127 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem, na een update van xp een programma om schadelijke software te verwijderen, is mn pc uit gegaan en bij het opnieuw opstarten meld ie zich automatisch af. Dus elke keer als ik mijn wachtwoord intyp meld ie zich automatisch af en krijg ik weer het schermpje met voer uw wachtwoord in.
Als ik veilige modus kies dan krijg ik een zwart scherm met in elk van de hoeken 'veilige modus'.
Vervolgens vraagt ie mij het wachtwoord in te vullen net als bij gewoon opstarten en dan meld ie zich weer af
Wat moet ik nou?

Windows xp, sp 2...

Ik heb geprobeerd te fixboot-en vanaf de cd, maar dat helpt niet.

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-03 16:34

JohnD

Bernd

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• inXs
  • Laatst online: 20:19

inXs

known as inXs

Heb je niet toevallig een illegale versie?

superB

Verwijderd

Topicstarter
Ja alleen kan ik niet op de andere pc van buitenaf en zoals meneer daar aangeeft kan ik ook niet op de veilige modus want dan krijg je het zelfde verhaal.

Het is een legale versie xp dus daar kan het niet aan liggen...

• JohnD
  • Laatst online: 13-03 16:34

JohnD

Bernd

kijk hier maar eens tussen: http://gathering.tweakers...gemeld&where=GoT#hitstart

topics genoeg over dit onderwerp

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik begrijp dr geen drol van, ik heb alle topics gelzen zowat en er is een zogenaamde oplossing, namelijk dat je vanaf de cd de wsaupdate.exe moet vervangen door userinit.exe ofzo...maar hoe typ ik dit in dan? c:\windows\system32 'copy userinit.exe wsaupdater.exe'
of
cd %systemroot%\system32" "copy userinit.exe wsaupdater.exe"

En moet ik al die tekentjes invoeren?
Waarom staat er dit leestekentje voor copy>>>> "

Hoe moet ik dit doen, ik heb al wat ingevoerd maar dat herkent ie niet als opdracht...ik ben maar een pcleek, please help!

• inXs
  • Laatst online: 20:19

inXs

known as inXs

als je in command promt zit dus

dan is het:

code:
1
2
3
4
5
cd..
cd..
cd windows
cd system32
copy userinit.exe wsaupudater.exe

superB

Verwijderd

Topicstarter
ok dat heb ik gedaan, ik kom wel in system32, maar als ik vervolgens copy userinit.exe blabla doe dan zegt ie dat ie het bestand niet kan vinden/kent.

Het enige wat ik nu wil is dit verhaaltje vergeten wat in FAQ staat want ik denk dat dat toch niet lukt zo te zien en gewoon mijn documenten kopieren naar D:\ schijf, maar hoe...ik heb dir gedaan en ik kan mijn documenten niet vinden...

Verwijderd

lijkt ongeveer op jouw probleem

http://www.winxptutor.com/wsaremove.htm

lees hier eens,met name over : CHDIR SYSTEM32

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 20:45:
lijkt ongeveer op jouw probleem

http://www.winxptutor.com/wsaremove.htm

lees hier eens,met name over : CHDIR SYSTEM32
Dat met die copy userinit werkt dus niet, ik sta op system32 en vervolgens doe ik "copy userinit.exe wsaupdater.exe"
Maaaaar dan zegt ie dus dat ie het niet kent.

Hoe kan ik trouwens via de pc op zolder verbinding maken met die beneden, ik voer telkens een naam in die het zou kunnen zijn zoals administrator e.d. maar niks kan gevonden worden...

Verwijderd

klinkt lullig maar probeer eens met hoofdletters of juist andersom.

wat bedoel je met verbinding maken,zoals in bestanddelen?

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat de Windows versie in je topic titel staat, let hier aub ook zelf op. Verder lijkt dit inderdaad op het item dat netjes in de Windows Clients FAQ staat ;)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 22:31:
Kleine titel edit zodat de Windows versie in je topic titel staat, let hier aub ook zelf op. Verder lijkt dit inderdaad op het item dat netjes in de Windows Clients FAQ staat ;)
Ja sorry, maar ondanks dat het er op lijkt weet je, ik kan er maar niet uit komen.
Ok er staat dus dat je de windows xp cd erin moet doen en vervolgens doe ik repair op c:\.
Dan moet ik dus in c:\windows\system32 komen, dat doe ik dan.
Vervolgens moet ik copy userinit.exe wsaupdater.exe intypen?
dan doe ik enter en zegt ie dat ie het bestand niet kent.
Doe ik iets verkeerd met intypen?

Tweede optie:

Ik wil mijn documenten naar de D:\ kopiëren zodat ik c kan overschrijven en nieuwe xp kan installeren....maar ik doe DIR, maar ik zie nergens mijn documenten staan...

Hoe doe ik dit, mensen help ajb, er zijn hier vast mensen die veel af weten van commando's en dergelijke...please _/-\o_

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-03 08:00
C:\documents and settings\username\mijn documenten

Da's de default locatie van mijn documenten.

Verwijderd

Topicstarter
DaFreakhead schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 12:57:
C:\documents and settings\username\mijn documenten

Da's de default locatie van mijn documenten.
Ok en hoe kopieer ik dit van mijn c schijf naar d schijf?

Want ik heb deze locatie al een keer ingetypt maar waarschijnlijk niet goed, want dit lukte niet.

Piepel, ik vraag om commando's, het simpelste wat er is voor een pckenner, toch ;( ...?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2006 13:14 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je wel username veranderd in jouw username? Kan je wel bestanden/mappen zien met bijv 'dir' in hogere mappen, zodat je het pad naar de betreffende mappen op die manier kan vinden?

Verder: is Windows misschien ooit geupgrade van NT4 ? Dan zou je ook in C:\WINNT\Users kunnen zoeken :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.